ik wacht met geduld om dat te zienquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
Als Hilde nog 1x zeurt over haar spierziekte ram ik hoogstpersoonlijk een vrachtwagen de tuin in als ze er zit
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:53 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik wacht met geduld om dat te zien![]()
Je kan ook gaan slapenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:54 schreef Coraatje het volgende:
oke klaar met zimgemn nu gaan ouwehoeren of gaan badderen of gaan douchen ,zwemmen maakt niet uit geen gezang meer
Ja we willen diepe emotie!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:54 schreef Coraatje het volgende:
oke klaar met zimgemn nu gaan ouwehoeren of gaan badderen of gaan douchen ,zwemmen maakt niet uit geen gezang meer
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:54 schreef BB-King het volgende:
Als ik in het huis had gezeten, was ik nu vrijwillig opgestapt.
En me ook nog een winnaar gevoeld...
Morwenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben naief en goedgelovig. Ow wacht, dat was iemand anders![]()
n-n![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:56 schreef toxikon het volgende:
hebben ze de vlieger al gezongen?
Kunnen we stellen dat de groepsvorming veroorzaakt wordt door muzieksmaak danwel zangmogelijkheden?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:56 schreef avonne het volgende:
daar zijn de groepjes weer!!
De kampers staan weer bijelkaar en zingen, de anderen zitten en zingen niet
al meerdere keren, meen ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:56 schreef toxikon het volgende:
hebben ze de vlieger al gezongen?
Jullie zijn schattenquote:
DILFquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:58 schreef avonne het volgende:
Milica hangt aan Marcel, tsk
UVW kijk Hilde weer eens op de banken staan.quote:
zometeen komen ze met een weekopdracht net als vorig jaar alleen met nl nrs ...24 uur karaokequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kunnen we stellen dat de groepsvorming veroorzaakt wordt door muzieksmaak danwel zangmogelijkheden?
Ramenlapster, Schilder, Paaldanseres.... welke melkertbaan wil je?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
UVW kijk Hilde weer eens op de banken staan.![]()
De wijn verzacht de pijn hé...quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:59 schreef Vompie het volgende:
Is het opgevallen dat Hilde gelegenheids-reuma heeft?
Alleen als het haar uitkomt?
Ze is nu niet moe en ze kan dansen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |