We speculeren te veel, dan krijgen we als straf dit soort beelden en geluidenquote:
Je bedoelt die zonder bil? Sabrinaquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:40 schreef Djep het volgende:
die blonde in het zwart: haar broek is echt TE laag
dronken. lallen. en skihutquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:40 schreef toxikon het volgende:
wtf is er aan de hand ik zet net de pc aan?
Dt krijg je als je geen reet hebt om hem hoog mee te houdenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:40 schreef Djep het volgende:
die blonde in het zwart: haar broek is echt TE laag
sabrina...dan denk ik meteen aan iemand anders...quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je bedoelt die zonder bil? Sabrina
Als je net zo lang poetst als Lieske is de kans wel groot ja.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:39 schreef Clint_Eastwood het volgende:
ok ik ga tandenpoetsen als ik terug ben wil ik een rel
Ik ben naief en goedgelovig. Ow wacht, dat was iemand andersquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:40 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
En jij gelooft het?![]()
Wat een straf dit...
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Zijn de woonwagennummers als gezongen??![]()
jij werkt in de skihutquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:43 schreef latevogel het volgende:
ik heb dit al de hele avond gezien op werk en nu nog eens in bb huis,,pf dat kan ik niet meer aan geloof ik![]()
Je mist waarschijnlijk nietsquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ken de helft van de nummers niet
* Stereotomy saai voelt
wij missen ook de helft van de streams, alleen 3 en 4 doen hetquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:45 schreef nomen_nescio het volgende:
*kan het niet meer aanhoren...klik uit*
ik ben een beetje nieuw hier, weet nie echt hoe dat cappen gaatquote:
Kan ze niks aan doen... heeft ze van d'r vader.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:47 schreef Kinga het volgende:
Oke tis een feit. Marcia is een saaie doos.
Ruzie over de peuken, iedereen pakt van iedereen.quote:
inderdaad, helaasquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:47 schreef Kinga het volgende:
dat wist ik eingelijk alquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:47 schreef Kinga het volgende:
ik hoorde hilde toch zeggen let op je pa (marcel schijnt hier in het bb huis milica's pa te zijn)quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:46 schreef n1ek het volgende:
Ik ga tukken, mijn oren hebben ook bepaalde grenzen, ik heb het met ze te doen
(Marcel praat zat :|)
hersendood vind ik beter passenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Nog grotere mongolen die er naar kijken
De visualisatie die ik nu heb is niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ze staan op stoelen en tafels, Marcel heeft zijn arm om Marlies, Etienne's decollete is erg diep
Marcel is Milica op de wang aan het aflebberen
Hier 4 streams @full speed andersquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wij missen ook de helft van de streams, alleen 3 en 4 doen het
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:50 schreef Frank-NL het volgende:
Kippevel inderdaad!
Ja.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
MAAARRRRRR ZIJ GELOOOOOOOOFT IN MIJ
ZIJ SIET TOEKOMST IN ONS ALLLLLLLEEEBIJ!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |