Vanavond maar eens de Wedstrijden kijken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:41 schreef Zapper het volgende:
Wat is die Bossen toch een debiel he...
Mooi balletje van Koné trouwens voor die 1-2, pannaaaaa
we staan eigenlijk waarschijnlijk best dicht bij elkaar al die jaren alquote:
Site is eraf gehaald door copyright rechtenquote:Op zondag 10 september 2006 02:20 schreef ganzenherder het volgende:
Komt goalzzz ooit nog online?
Heb de samenvatting noodgedwongen moeten missen namelijk![]()
Klotezooi, eigenlijk had je het wel aan kunnen zien komenquote:Op zondag 10 september 2006 09:17 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Site is eraf gehaald door copyright rechten![]()
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum14/638-8.php
quote:
De stumpers zjin bang dat ze op die manier inkomsten mislopen... Kom op zeg?!quote:Op zondag 10 september 2006 10:03 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Klotezooi, eigenlijk had je het wel aan kunnen zien komen![]()
![]()
De beste site ooit, hoe durven ze![]()
AUB:quote:Op zondag 10 september 2006 10:18 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
De stumpers zjin bang dat ze op die manier inkomsten mislopen... Kom op zeg?!
Balen, want ik heb de Wedstrijden ook niet kunnen zien. Lees ik nou goed dat er op maandag een samenvatting verschijnt op PSV.nl? (staat in dat forum van PN)
Dat heeft iedereen moeten missenquote:Op zondag 10 september 2006 10:18 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
De stumpers zjin bang dat ze op die manier inkomsten mislopen... Kom op zeg?!
Balen, want ik heb de Wedstrijden ook niet kunnen zien. Lees ik nou goed dat er op maandag een samenvatting verschijnt op PSV.nl? (staat in dat forum van PN)
Ben het nu ook aan het bekijken.quote:Op zondag 10 september 2006 12:45 schreef appelsientje het volgende:
Leuk filmpje staat er op de site van PSV over 10 jaar CL
Idd kippenvel moment was dat... stond er toen ook bij... gekkenhuis toenquote:Op zondag 10 september 2006 12:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ben het nu ook aan het bekijken.
Ondanks dat het de eerste jaren niet altijd feest was roept het toch goede herinneringen op![]()
En die penalty van Robert is toch het beste psv moment van de CL league![]()
Wat was ik daar graag bij geweest zeg, thuis was ik al de hele buurt bij elkaar aant schreeuwen/juichen. En in het stadion natuurlijk met duizenden tegelijk.quote:Op zondag 10 september 2006 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd kippenvel moment was dat... stond er toen ook bij... gekkenhuis toen
Te laat jongens, het rondje was gisteren. Broederlijk opgedronken met PSV en Willem II aanhangersquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:59 schreef ASSpirine het volgende:
komr grrrr ook naar psv-liverpool?
Ik wacht alvast aan een bar ofzo
mn hartquote:Op zondag 10 september 2006 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd kippenvel moment was dat... stond er toen ook bij... gekkenhuis toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |