Ze doelen natuurlijk op de mazzel die PSV altijd heeftquote:Op maandag 11 september 2006 23:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als ik de officiële site van Liverpool mag geloven heeft PSV een goede aankoop gedaan.
Ik ken 'm niet
[..]
En Boffin lijkt me erg sterk....![]()

Je vergeet de crosshairquote:

Inderdaad, of een andere influentie.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:54 schreef twi het volgende:
Goede analist en voetbal-slim, maar verdere intelligentie ontbreekt. Zal de influentie van Cruijff wel zijn

Maar waar is die "verdere intelligentie" voor nodig in deze voetbalwereld? Zodat jij je met hem denkt te kunnen identificeren als je naar de televisie kijktquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:54 schreef twi het volgende:
Goede analist en voetbal-slim, maar verdere intelligentie ontbreekt. Zal de influentie van Cruijff wel zijn

Hey Hugo, jij hier ook!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:57 schreef twi het volgende:
Misschien bedoelde 'ie influenza?
Oh, ik zou stoppen

Heb je gelijk in, heb de beste man ook best hoog zitten hoor. Maar het laatste wat je moet doen met Bruins-Slot is 'm uitnodigen in een talkshow, tenzij je een marathon-uitzending hebt die puur over de stelling "Sparta is genaaid door de scheidsrechter" gaat.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar waar is die "verdere intelligentie" voor nodig in deze voetbalwereld? Zodat jij je met hem denkt te kunnen identificeren als je naar de televisie kijkt?

Om tot bepaalde inzichten te kunnen komen. Oplossingen te verzinnen. Scenario's de baas te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar waar is die "verdere intelligentie" voor nodig in deze voetbalwereld? Zodat jij je met hem denkt te kunnen identificeren als je naar de televisie kijkt?

Dat zou je m.i. dan eerder aan het inzicht van de programma-makers kunnen wijten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:03 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, heb de beste man ook best hoog zitten hoor. Maar het laatste wat je moet doen met Bruins-Slot is 'm uitnodigen in een talkshow, tenzij je een marathon-uitzending hebt die puur over de stelling "Sparta is genaaid door de scheidsrechter" gaat.

Misschien heten die ook Bruins-Slot van achteren?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zou je m.i. dan eerder aan het inzicht van de programma-makers kunnen wijten.
Hij zou 'm in kunnen ruilen door de rest van het seizoen een signature "AFC Ajax Amsterdam Landskampioen 2006/2007" zonder uitleg in te stellenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:06 schreef Bombardier het volgende:
cultheld, die avatar. Kan daar niet een andere oplossing voor gevonden worden?

Ik heb er nog één met een aap in het logo, maar dat vind ik wat flauwquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:06 schreef Bombardier het volgende:

erg verwarrend, denk de hele tijd dat een ajacied post en dan is het te positief voor PSV; kijk ik verder....... verrek dat is Cultheld jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:06 schreef Bombardier het volgende:

hehe jij bent ook iemand die let op de avatars?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
erg verwarrend, denk de hele tijd dat een ajacied post en dan is het te positief voor PSV; kijk ik verder....... verrek dat is Cultheld ja

quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe jij bent ook iemand die let op de avatars?

Let op avatars?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe jij bent ook iemand die let op de avatars?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |