abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41647344
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:35 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Wereldvreemd?

Misschien moet je toch eens wat meer met homo's omgaan. Ik ken genoeg jonge stellen die echt al alles samen doen enz enz
Ik ken niet zoveel homo's, de meesten waarmee ik mee omga zijn vrouwen
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:39:07 #202
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_41647348
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:38 schreef samjustme het volgende:

[..]

Het is niet niks gezamenlijk een huis kopen, ik denk niet dat er veel mensen voor open staan om gezamenlijk een huis te kopen als je beiden een twintiger bent. Je ziet wel af en toe van die ouwe homo's die leven dan samen met een jonge gozer en dat wil ik niet. Een relatie waar je elkaars gelijken bent qua leeftijd en zo werkt beter, lijkt me
Je hebt echt rare denkkronkels.
bb_koning.hyves.nl
pi_41647369
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:34 schreef Vlarp het volgende:

Dat laatste

Maar er is geloof ik nu een tijdelijke koopsubsidie regeling tot ongeveer 150.000 euro
Die testjes kloppen dus niet echt. .
Als je een betere indruk wil krijgen, moet je eens bij de Hypotheker of zo'n zaak binnenlopen. .
Blijkt ineens dat je wél wat kunt kopen.
pi_41647377
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:39 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Je hebt echt rare denkkronkels.
Hoezo?
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_41647428
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:38 schreef samjustme het volgende:

[..]

Het is niet niks gezamenlijk een huis kopen, ik denk niet dat er veel mensen voor open staan om gezamenlijk een huis te kopen als je beiden een twintiger bent. Je ziet wel af en toe van die ouwe homo's die leven dan samen met een jonge gozer en dat wil ik niet. Een relatie waar je elkaars gelijken bent qua leeftijd en zo werkt beter, lijkt me
Wederom, wereldvreemd?

Denk je nou echt dat homostellen (waarvan de relatie echt op liefde is gebasseerd en dat geldt ook voor hetero's) minder goed samen een leven kunnen opbouwen ofzo?
Huh!?
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:43:21 #206
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41647437
Ik snap niet waarom je zegt dat heterostellen makkelijker een huis samen kunnen kopen dan homostellen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_41647471
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:42 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Wederom, wereldvreemd?

Denk je nou echt dat homostellen (waarvan de relatie echt op liefde is gebasseerd en dat geldt ook voor hetero's) minder goed samen een leven kunnen opbouwen ofzo?
Helemaal niet. Ik vind juist de gayversie van een relatie verschrikkelijk, dus open relaties en zo.
Dan woon ik liever in mijn eentje
pi_41647483
Hoe lang duurt de gemiddelde homo-relatie, en hoe lang duurt de gemiddelde hetero-relatie...
pi_41647519
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe lang duurt de gemiddelde homo-relatie, en hoe lang duurt de gemiddelde hetero-relatie...
Hetero's blijven nou eenmaal langer bijelkaar meestal vanwege de kinderen
pi_41647534
O my god..

"vanwege de kinderen" .. right
Huh!?
pi_41647545
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:44 schreef samjustme het volgende:

[..]

Helemaal niet. Ik vind juist de gayversie van een relatie verschrikkelijk, dus open relaties en zo.
Dan woon ik liever in mijn eentje
De gayversie?
Huh!?
pi_41647577
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:47 schreef Vlarp het volgende:

[..]

De gayversie?
Ken iemand die een open relatie heeft en dat vind ik 100% niks, kan je net zo goed de relatie verbreken
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:50:26 #213
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41647592
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:49 schreef samjustme het volgende:

[..]

Ken iemand die een open relatie heeft en dat vind ik 100% niks, kan je net zo goed de relatie verbreken
Is die persoon het boegbeeld voor alle homo's?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_41647595
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:49 schreef samjustme het volgende:

[..]

Hoeveel heterostellen hebben een open relatie?

Inderdaad.. het slaat dus nergens op je redenatie
Huh!?
pi_41647653
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:50 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Hoeveel heterostellen hebben een open relatie?

Inderdaad.. het slaat dus nergens op je redenatie
Een open relatie noem ik nou niet bepaald een relatie. Als je zo graag naar bed wil met een ander, maak het gewoon uit.
pi_41647661
Vlarp, stel jij nu dat homorelaties gemiddeld even lang duren als heterorelaties, en dat er naar verhouding net zo veel open relaties zijn?
pi_41647689
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Is die persoon het boegbeeld voor alle homo's?
Misschien heb ik tot nu verkeerde homo's tegengekomen. Eentje doet weer zogenaamd hetero, een ander blijft maar ontkennen.
pi_41647693
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
Oeh! Beter! Nu eindelijk ook Utrecht gedetailleerd! .

Utrecht CS, de Jaarbeurs, en ik woon in 't rooie rondje. .

[afbeelding]

[afbeelding]

Wel wat ouwe foto's geloof ik, onze binnentuin is nu heel anders aangelegd. .
Hey, de bewolking boven mijn flat in Wageningen is verdwenen
pi_41647734
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:52 schreef samjustme het volgende:

[..]

Een open relatie noem ik nou niet bepaald een relatie. Als je zo graag naar bed wil met een ander, maak het gewoon uit.
Ik bedoel er dus mee te zeggen (lees je mee DM?) dat er bij hetero's relatief gezien net zoveel open relaties bestaan.

En homorelaties zullen gemiddeld wel korter duren, omdat:
1) mannen sexgericht zijn
2) niet over de kinderen in hoeven te zitten als ze "scheiden"
3) mannen sowieso botte horken zijn
Huh!?
pi_41647841
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:55 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik bedoel er dus mee te zeggen (lees je mee DM?) dat er bij hetero's relatief gezien net zoveel open relaties bestaan.

En homorelaties zullen gemiddeld wel korter duren, omdat:
1) mannen sexgericht zijn
2) niet over de kinderen in hoeven te zitten als ze "scheiden"
3) mannen sowieso botte horken zijn
Dat weet ik ook wel, daarom vraag ik me soms af of het voor me toch niet beter zal zij als ik rond de 30 ben toch met een vrouw te eindigen, dan is iedereen happy
pi_41647871
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:55 schreef Vlarp het volgende:

En waarom denk je dat?
pi_41647973
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:59 schreef samjustme het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel, daarom vraag ik me soms af of het voor me toch niet beter zal zij als ik rond de 30 ben toch met een vrouw te eindigen, dan is iedereen happy
Behalve jij.. maar ik wens je er veel succes mee dan.
Huh!?
pi_41647986
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:59 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En waarom denk je dat?
Omdat hetero's elkaar ook snel zat zijn in bed..
Huh!?
pi_41648086
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:02 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Behalve jij.. maar ik wens je er veel succes mee dan.
Je hoort toch verhalen van mensen die getrouwd zijn en kinderen hebben en uiteindelijk gelukkiger op zijn geworden, er zal vast wel waarheid in zitten
pi_41648445
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:02 schreef Vlarp het volgende:

Omdat hetero's elkaar ook snel zat zijn in bed..
Als mannen zoals je zegt eerder seksgericht zijn, en minder dan vrouwen behoefte hebben aan zekerheid etc, dan zullen mannen eerder geneigd zijn tot seks buiten de deur. Dus bij homo's meer open relaties. Daarbij komt nog dat het homo-cultuurtje ook een rol speelt.
pi_41648540
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:18 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Als mannen zoals je zegt eerder seksgericht zijn, en minder dan vrouwen behoefte hebben aan zekerheid etc, dan zullen mannen eerder geneigd zijn tot seks buiten de deur. Dus bij homo's meer open relaties. Daarbij komt nog dat het homo-cultuurtje ook een rol speelt.
Waarom zou je niet met een dezelfde persoon naar bed kunnen gaan? Als je van diegene echt houdt dan wil je je partner niet kwetsen.
pi_41648555
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:05 schreef samjustme het volgende:

[..]

Je hoort toch verhalen van mensen die getrouwd zijn en kinderen hebben en uiteindelijk gelukkiger op zijn geworden, er zal vast wel waarheid in zitten
Geloof mij, ik zou persoonlijk echt niet gelukkig worden als ik met een vrouw trouw en kindertjes moet maken..
Huh!?
pi_41648676
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:24 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Geloof mij, ik zou persoonlijk echt niet gelukkig worden als ik met een vrouw trouw en kindertjes moet maken..
Ik heb het ook niet over dat je het nu doet maar later, als 35-40 bent.
pi_41648714
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:24 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Geloof me als je op 35-40 bent en je hebt geen vaste relatie en je wilt settlen dan piep je wel anders
pi_41648744
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:32 schreef samjustme het volgende:

[..]

Geloof me als je op 35-40 bent en je hebt geen vaste relatie en je wilt settlen dan piep je wel anders
Je spreekt uit ervaring?
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
pi_41648754
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:32 schreef samjustme het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?

Ik ben 100% homo, ik heb totaal geen behoefte aan een vrouw in m'n leven. Is er geen man om mee te settlen dan leef ik m'n leven prima alleen hoor
Huh!?
pi_41648768
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:34 schreef Rood_schaap het volgende:

[..]

Je spreekt uit ervaring?
Dat niet, de komende 10 jaar ben ik gewoon homo wat er daarna gaat gebeuren zie ik wel
pi_41648780
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:35 schreef samjustme het volgende:

[..]

Dat niet, de komende 10 ben ik gewoon homo wat er daarna gaat gebeuren zie ik wel
Nou dan..

Alsof je over 10 jaar er achter komt "Goh, ik ben toch hetero"...
Whatever..
pi_41648828
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:35 schreef Rood_schaap het volgende:

[..]

Nou dan..

Alsof je over 10 jaar er achter komt "Goh, ik ben toch hetero"...
Lijkt me sterk ik ben 99% homo
pi_41648830
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:35 schreef samjustme het volgende:

[..]

Dat niet, de komende 10 jaar ben ik gewoon homo wat er daarna gaat gebeuren zie ik wel
Dan kun je er net zo goed nu al verkiezen om hetero te blijven.

Volgens mij ben jij er nog iets teveel van overtuigd dat het homozijn een keuze is die je zomaar even maakt.
Huh!?
pi_41648870
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:38 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Dan kun je er net zo goed nu al verkiezen om hetero te blijven.

Volgens mij ben jij er nog iets teveel van overtuigd dat het homozijn een keuze is die je zomaar even maakt.
Ik geloof niet in dat het een keuze is, anders was ik allang hetero
pi_41648873
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:38 schreef samjustme het volgende:

[..]

En dan wil je dus geheel tegen je gevoelens in met een vrouw gaan trouwen en kindjes maken, omdat je dan "gelukkig" kunt settlen? En omdat dat voor de omgeving beter is? Ik ben benieuwd welke vrouw daar gaat intrappen
Huh!?
pi_41648898
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:38 schreef samjustme het volgende:

[..]

Nevermind, je snapt me blijkbaar niet
Whatever..
pi_41648916
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:40 schreef Vlarp het volgende:

[..]

En dan wil je dus geheel tegen je gevoelens in met een vrouw gaan trouwen en kindjes maken, omdat je dan "gelukkig" kunt settlen? En omdat dat voor de omgeving beter is? Ik ben benieuwd welke vrouw daar gaat intrappen
Whatever..
pi_41648923
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:41 schreef Rood_schaap het volgende:

[..]

Nevermind, je snapt me blijkbaar niet
ik snap wel wat je bedoelde alsof je over 10 jaar hebt van goh ik ben blijkbaar hetero en dat het dan vreemd zou zijn
pi_41648944
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:40 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik bedoel als je 35 bent, je verdient goed, ik zou niet zeggen dat ik homo ben maar bi
pi_41648951
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:42 schreef samjustme het volgende:

[..]

ik snap wel wat je bedoelde alsof je over 10 jaar hebt van goh ik ben blijkbaar hetero en dat het dan vreemd zou zijn
1 woord: sarcasme
Whatever..
pi_41648966
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:43 schreef Rood_schaap het volgende:

[..]

1 woord: sarcasme
Dat had ik al door
pi_41648983
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:43 schreef samjustme het volgende:

[..]

Ik bedoel als je 35 bent, je verdient goed, ik zou niet zeggen dat ik homo ben maar bi
Maar dan nog, je bent homo. Je kunt mij echt niet wijsmaken dat JIJ gelukkig wordt als je je leven moet slijten als getrouwde man met een vrouw. Voor een homo is het (oke, het klinkit wat apart) onnatuurlijk om met een vrouw zijn leven te delen en het bed te delen. Daar kun je gewoon niet gelukkig door zijn. Net als dat je een hetero man nevernooit gelukkig kan laten samenleven (trouwen, relatie hebben enzo) met een homo!
Huh!?
pi_41648993
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:44 schreef samjustme het volgende:

[..]

Dat had ik al door
tuurlijk
Whatever..
pi_41649054
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:45 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Maar dan nog, je bent homo. Je kunt mij echt niet wijsmaken dat JIJ gelukkig wordt als je je leven moet slijten als getrouwde man met een vrouw. Voor een homo is het (oke, het klinkit wat apart) onnatuurlijk om met een vrouw zijn leven te delen en het bed te delen. Daar kun je gewoon niet gelukkig door zijn. Net als dat je een hetero man nevernooit gelukkig kan laten samenleven (trouwen, relatie hebben enzo) met een homo!
Natuurlijk heb ik veel liever een man, maar een vrouw is beter dan alleen oud worden
pi_41649067
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:46 schreef Rood_schaap het volgende:

[..]

tuurlijk
sarcasme weer he
pi_41649074
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:49 schreef samjustme het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik veel liever een man, maar een vrouw is beter dan alleen oud worden
Je houdt er maar een rare mening op na..
Huh!?
pi_41649092
Maar goed.. Het lijkt me erg vreemd als je als homo met een vrouw gaat trouwen en kinderen gaat krijgen. Ik denk dat je dan wel een enorme plaat voor je hoofd hebt. Het lijkt een beetje alsof je je eigen homoseksualiteit niet accepteert.. Waarom zou dat doen? Als je 99% homo ben ben je geen bi. Het lijkt me ook stug als je over 10 jaar zegt dat je bi bent. Trouwens.. Je kunt ook met een man gaan trouwen en kinderen adopteren of een draagmoeder regelen etc etc.. Om het burgelijke huisje, boompje, beestje te krijgen hoef je niet per se aan de verwachting van de meerderheid van de maatschappij te voldoen. Ik neem aan dat je dit allemaal ook wel weet eigenlijk....
Whatever..
pi_41649109
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:50 schreef samjustme het volgende:

[..]

sarcasme weer he
Ja, dat heb je goed gelezen
Whatever..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')