Ik ken niet zoveel homo's, de meesten waarmee ik mee omga zijn vrouwenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wereldvreemd?
Misschien moet je toch eens wat meer met homo's omgaan. Ik ken genoeg jonge stellen die echt al alles samen doen enz enz
Je hebt echt rare denkkronkels.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is niet niks gezamenlijk een huis kopen, ik denk niet dat er veel mensen voor open staan om gezamenlijk een huis te kopen als je beiden een twintiger bent. Je ziet wel af en toe van die ouwe homo's die leven dan samen met een jonge gozer en dat wil ik niet. Een relatie waar je elkaars gelijken bent qua leeftijd en zo werkt beter, lijkt me
Die testjes kloppen dus niet echt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:34 schreef Vlarp het volgende:
Dat laatste
Maar er is geloof ik nu een tijdelijke koopsubsidie regeling tot ongeveer 150.000 euro
Hoezo?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je hebt echt rare denkkronkels.
Wederom, wereldvreemd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is niet niks gezamenlijk een huis kopen, ik denk niet dat er veel mensen voor open staan om gezamenlijk een huis te kopen als je beiden een twintiger bent. Je ziet wel af en toe van die ouwe homo's die leven dan samen met een jonge gozer en dat wil ik niet. Een relatie waar je elkaars gelijken bent qua leeftijd en zo werkt beter, lijkt me
Helemaal niet. Ik vind juist de gayversie van een relatie verschrikkelijk, dus open relaties en zo.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wederom, wereldvreemd?
Denk je nou echt dat homostellen (waarvan de relatie echt op liefde is gebasseerd en dat geldt ook voor hetero's) minder goed samen een leven kunnen opbouwen ofzo?
Hetero's blijven nou eenmaal langer bijelkaar meestal vanwege de kinderenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe lang duurt de gemiddelde homo-relatie, en hoe lang duurt de gemiddelde hetero-relatie...
De gayversie?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik vind juist de gayversie van een relatie verschrikkelijk, dus open relaties en zo.
Dan woon ik liever in mijn eentje
Ken iemand die een open relatie heeft en dat vind ik 100% niks, kan je net zo goed de relatie verbrekenquote:
Is die persoon het boegbeeld voor alle homo's?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ken iemand die een open relatie heeft en dat vind ik 100% niks, kan je net zo goed de relatie verbreken
Hoeveel heterostellen hebben een open relatie?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ken iemand die een open relatie heeft en dat vind ik 100% niks, kan je net zo goed de relatie verbreken
Een open relatie noem ik nou niet bepaald een relatie. Als je zo graag naar bed wil met een ander, maak het gewoon uit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoeveel heterostellen hebben een open relatie?
Inderdaad.. het slaat dus nergens op je redenatie
Misschien heb ik tot nu verkeerde homo's tegengekomen. Eentje doet weer zogenaamd hetero, een ander blijft maar ontkennen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is die persoon het boegbeeld voor alle homo's?
Hey, de bewolking boven mijn flat in Wageningen is verdwenenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
Oeh! Beter! Nu eindelijk ook Utrecht gedetailleerd!.
Utrecht CS, de Jaarbeurs, en ik woon in 't rooie rondje..
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel wat ouwe foto's geloof ik, onze binnentuin is nu heel anders aangelegd..
Ik bedoel er dus mee te zeggen (lees je mee DM?) dat er bij hetero's relatief gezien net zoveel open relaties bestaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een open relatie noem ik nou niet bepaald een relatie. Als je zo graag naar bed wil met een ander, maak het gewoon uit.
Dat weet ik ook wel, daarom vraag ik me soms af of het voor me toch niet beter zal zij als ik rond de 30 ben toch met een vrouw te eindigen, dan is iedereen happyquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik bedoel er dus mee te zeggen (lees je mee DM?) dat er bij hetero's relatief gezien net zoveel open relaties bestaan.
En homorelaties zullen gemiddeld wel korter duren, omdat:
1) mannen sexgericht zijn
2) niet over de kinderen in hoeven te zitten als ze "scheiden"
3) mannen sowieso botte horken zijn
En waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:55 schreef Vlarp het volgende:
Ik bedoel er dus mee te zeggen (lees je mee DM?) dat er bij hetero's relatief gezien net zoveel open relaties bestaan.
Behalve jij.. maar ik wens je er veel succes mee dan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, daarom vraag ik me soms af of het voor me toch niet beter zal zij als ik rond de 30 ben toch met een vrouw te eindigen, dan is iedereen happy
Je hoort toch verhalen van mensen die getrouwd zijn en kinderen hebben en uiteindelijk gelukkiger op zijn geworden, er zal vast wel waarheid in zittenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Behalve jij.. maar ik wens je er veel succes mee dan.
Als mannen zoals je zegt eerder seksgericht zijn, en minder dan vrouwen behoefte hebben aan zekerheid etc, dan zullen mannen eerder geneigd zijn tot seks buiten de deur. Dus bij homo's meer open relaties. Daarbij komt nog dat het homo-cultuurtje ook een rol speelt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:02 schreef Vlarp het volgende:
Omdat hetero's elkaar ook snel zat zijn in bed..
Waarom zou je niet met een dezelfde persoon naar bed kunnen gaan? Als je van diegene echt houdt dan wil je je partner niet kwetsen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als mannen zoals je zegt eerder seksgericht zijn, en minder dan vrouwen behoefte hebben aan zekerheid etc, dan zullen mannen eerder geneigd zijn tot seks buiten de deur. Dus bij homo's meer open relaties. Daarbij komt nog dat het homo-cultuurtje ook een rol speelt.
Geloof mij, ik zou persoonlijk echt niet gelukkig worden als ik met een vrouw trouw en kindertjes moet maken..quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hoort toch verhalen van mensen die getrouwd zijn en kinderen hebben en uiteindelijk gelukkiger op zijn geworden, er zal vast wel waarheid in zitten
Ik heb het ook niet over dat je het nu doet maar later, als 35-40 bent.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geloof mij, ik zou persoonlijk echt niet gelukkig worden als ik met een vrouw trouw en kindertjes moet maken..
Geloof me als je op 35-40 bent en je hebt geen vaste relatie en je wilt settlen dan piep je wel andersquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geloof mij, ik zou persoonlijk echt niet gelukkig worden als ik met een vrouw trouw en kindertjes moet maken..
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geloof me als je op 35-40 bent en je hebt geen vaste relatie en je wilt settlen dan piep je wel anders
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geloof me als je op 35-40 bent en je hebt geen vaste relatie en je wilt settlen dan piep je wel anders
Dat niet, de komende 10 jaar ben ik gewoon homo wat er daarna gaat gebeuren zie ik welquote:
Nou dan..quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat niet, de komende 10 ben ik gewoon homo wat er daarna gaat gebeuren zie ik wel
Lijkt me sterk ik ben 99% homoquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:35 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Nou dan..
Alsof je over 10 jaar er achter komt "Goh, ik ben toch hetero"...
Dan kun je er net zo goed nu al verkiezen om hetero te blijven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat niet, de komende 10 jaar ben ik gewoon homo wat er daarna gaat gebeuren zie ik wel
Ik geloof niet in dat het een keuze is, anders was ik allang heteroquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan kun je er net zo goed nu al verkiezen om hetero te blijven.
Volgens mij ben jij er nog iets teveel van overtuigd dat het homozijn een keuze is die je zomaar even maakt.
En dan wil je dus geheel tegen je gevoelens in met een vrouw gaan trouwen en kindjes maken, omdat je dan "gelukkig" kunt settlen? En omdat dat voor de omgeving beter is? Ik ben benieuwd welke vrouw daar gaat intrappenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Lijkt me sterk ik ben 99% homo
Nevermind, je snapt me blijkbaar nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Lijkt me sterk ik ben 99% homo
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan wil je dus geheel tegen je gevoelens in met een vrouw gaan trouwen en kindjes maken, omdat je dan "gelukkig" kunt settlen? En omdat dat voor de omgeving beter is? Ik ben benieuwd welke vrouw daar gaat intrappen
ik snap wel wat je bedoelde alsof je over 10 jaar hebt van goh ik ben blijkbaar hetero en dat het dan vreemd zou zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:41 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Nevermind, je snapt me blijkbaar niet
Ik bedoel als je 35 bent, je verdient goed, ik zou niet zeggen dat ik homo ben maar biquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan wil je dus geheel tegen je gevoelens in met een vrouw gaan trouwen en kindjes maken, omdat je dan "gelukkig" kunt settlen? En omdat dat voor de omgeving beter is? Ik ben benieuwd welke vrouw daar gaat intrappen
1 woord: sarcasmequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik snap wel wat je bedoelde alsof je over 10 jaar hebt van goh ik ben blijkbaar hetero en dat het dan vreemd zou zijn
Dat had ik al doorquote:
Maar dan nog, je bent homo. Je kunt mij echt niet wijsmaken dat JIJ gelukkig wordt als je je leven moet slijten als getrouwde man met een vrouw. Voor een homo is het (oke, het klinkit wat apart) onnatuurlijk om met een vrouw zijn leven te delen en het bed te delen. Daar kun je gewoon niet gelukkig door zijn. Net als dat je een hetero man nevernooit gelukkig kan laten samenleven (trouwen, relatie hebben enzo) met een homo!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik bedoel als je 35 bent, je verdient goed, ik zou niet zeggen dat ik homo ben maar bi
Natuurlijk heb ik veel liever een man, maar een vrouw is beter dan alleen oud wordenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar dan nog, je bent homo. Je kunt mij echt niet wijsmaken dat JIJ gelukkig wordt als je je leven moet slijten als getrouwde man met een vrouw. Voor een homo is het (oke, het klinkit wat apart) onnatuurlijk om met een vrouw zijn leven te delen en het bed te delen. Daar kun je gewoon niet gelukkig door zijn. Net als dat je een hetero man nevernooit gelukkig kan laten samenleven (trouwen, relatie hebben enzo) met een homo!
sarcasme weer hequote:
Je houdt er maar een rare mening op na..quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik veel liever een man, maar een vrouw is beter dan alleen oud worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |