Waarom zou je niet met een dezelfde persoon naar bed kunnen gaan? Als je van diegene echt houdt dan wil je je partner niet kwetsen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als mannen zoals je zegt eerder seksgericht zijn, en minder dan vrouwen behoefte hebben aan zekerheid etc, dan zullen mannen eerder geneigd zijn tot seks buiten de deur. Dus bij homo's meer open relaties. Daarbij komt nog dat het homo-cultuurtje ook een rol speelt.
Geloof mij, ik zou persoonlijk echt niet gelukkig worden als ik met een vrouw trouw en kindertjes moet maken..quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hoort toch verhalen van mensen die getrouwd zijn en kinderen hebben en uiteindelijk gelukkiger op zijn geworden, er zal vast wel waarheid in zitten
Ik heb het ook niet over dat je het nu doet maar later, als 35-40 bent.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geloof mij, ik zou persoonlijk echt niet gelukkig worden als ik met een vrouw trouw en kindertjes moet maken..
Geloof me als je op 35-40 bent en je hebt geen vaste relatie en je wilt settlen dan piep je wel andersquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geloof mij, ik zou persoonlijk echt niet gelukkig worden als ik met een vrouw trouw en kindertjes moet maken..
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geloof me als je op 35-40 bent en je hebt geen vaste relatie en je wilt settlen dan piep je wel anders
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geloof me als je op 35-40 bent en je hebt geen vaste relatie en je wilt settlen dan piep je wel anders
Dat niet, de komende 10 jaar ben ik gewoon homo wat er daarna gaat gebeuren zie ik welquote:
Nou dan..quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat niet, de komende 10 ben ik gewoon homo wat er daarna gaat gebeuren zie ik wel
Lijkt me sterk ik ben 99% homoquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:35 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Nou dan..
Alsof je over 10 jaar er achter komt "Goh, ik ben toch hetero"...
Dan kun je er net zo goed nu al verkiezen om hetero te blijven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat niet, de komende 10 jaar ben ik gewoon homo wat er daarna gaat gebeuren zie ik wel
Ik geloof niet in dat het een keuze is, anders was ik allang heteroquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan kun je er net zo goed nu al verkiezen om hetero te blijven.
Volgens mij ben jij er nog iets teveel van overtuigd dat het homozijn een keuze is die je zomaar even maakt.
En dan wil je dus geheel tegen je gevoelens in met een vrouw gaan trouwen en kindjes maken, omdat je dan "gelukkig" kunt settlen? En omdat dat voor de omgeving beter is? Ik ben benieuwd welke vrouw daar gaat intrappenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Lijkt me sterk ik ben 99% homo
Nevermind, je snapt me blijkbaar nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Lijkt me sterk ik ben 99% homo
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan wil je dus geheel tegen je gevoelens in met een vrouw gaan trouwen en kindjes maken, omdat je dan "gelukkig" kunt settlen? En omdat dat voor de omgeving beter is? Ik ben benieuwd welke vrouw daar gaat intrappen
ik snap wel wat je bedoelde alsof je over 10 jaar hebt van goh ik ben blijkbaar hetero en dat het dan vreemd zou zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:41 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Nevermind, je snapt me blijkbaar niet
Ik bedoel als je 35 bent, je verdient goed, ik zou niet zeggen dat ik homo ben maar biquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan wil je dus geheel tegen je gevoelens in met een vrouw gaan trouwen en kindjes maken, omdat je dan "gelukkig" kunt settlen? En omdat dat voor de omgeving beter is? Ik ben benieuwd welke vrouw daar gaat intrappen
1 woord: sarcasmequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik snap wel wat je bedoelde alsof je over 10 jaar hebt van goh ik ben blijkbaar hetero en dat het dan vreemd zou zijn
Dat had ik al doorquote:
Maar dan nog, je bent homo. Je kunt mij echt niet wijsmaken dat JIJ gelukkig wordt als je je leven moet slijten als getrouwde man met een vrouw. Voor een homo is het (oke, het klinkit wat apart) onnatuurlijk om met een vrouw zijn leven te delen en het bed te delen. Daar kun je gewoon niet gelukkig door zijn. Net als dat je een hetero man nevernooit gelukkig kan laten samenleven (trouwen, relatie hebben enzo) met een homo!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik bedoel als je 35 bent, je verdient goed, ik zou niet zeggen dat ik homo ben maar bi
Natuurlijk heb ik veel liever een man, maar een vrouw is beter dan alleen oud wordenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar dan nog, je bent homo. Je kunt mij echt niet wijsmaken dat JIJ gelukkig wordt als je je leven moet slijten als getrouwde man met een vrouw. Voor een homo is het (oke, het klinkit wat apart) onnatuurlijk om met een vrouw zijn leven te delen en het bed te delen. Daar kun je gewoon niet gelukkig door zijn. Net als dat je een hetero man nevernooit gelukkig kan laten samenleven (trouwen, relatie hebben enzo) met een homo!
sarcasme weer hequote:
Je houdt er maar een rare mening op na..quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik veel liever een man, maar een vrouw is beter dan alleen oud worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |