Hij is anders ook niet echt duidelijk naar haar. Snel uit de bus stappen, nee zeggen tegen een uitnodiging, dat komt al snel over als een afwijzing. Daarom moet je de volgende keer gewoon wel ja zeggen of er later op terug komen.quote:
Probleem was namelijk, ik zag haar vraag van of ik honger had totaal niet als uitnodiging. Pas toen ik had geantwoord , en vroeg waarom ze dat wilde weten zei ze iets waardoor ik spijt gekregen heb dat ik 'nee' had gezegd.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef Elmo. het volgende:
Ja, inderdaad. Niet meegaan omdat je al gezegd had dat je geen honger hebt?
Zeg dan gewoon dat je voor haar wel nog wat kan binnenproppen.![]()
Dus zoiets?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:15 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Probleem was namelijk, ik zag haar vraag van of ik honger had totaal niet als uitnodiging. Pas toen ik had geantwoord , en vroeg waarom ze dat wilde weten zei ze iets waardoor ik spijt gekregen heb dat ik 'nee' had gezegd.
zo zou dat gesprek moeten lopenquote:‘heb je honger?’ onduidelijke, vrouwelijke manier van vragen of je bij haar wilt dineren
‘neuh :w’
‘ohik maak namelijk altijd te veel’ vrouwmens geeft niet op
‘-‘
‘-‘ meisje geeft op
later in het appartement
‘zoo, dat ziet er wel heel erg lekker uit, zou je het erg vinden als ik bij je blijf eten? Ik weet dat ik eerst zei dat ik niet zo’n honger had, maar ik krijg nu toch wel honger en de rest kan wel even wachten’
‘hurray’ - meisje is binnen
misschien is het haar broer? Je moet af van het idee dat iedereen waar 'hou van je' (of HVJ, WNTB, WJNMK, KNMZJ) onder staat een potentiële concurrent is.quote:Toen ik thuis kwam en mijn msn opende bezocht ik haar space. Ik zag toen twee foto's van een jongen die geplaatst waren rond begin juli 2006 waarvan 1 foto met het onderschrift "hou van je" stond geplaatst.
Zij is een belg en die gast heet yasinquote:Op donderdag 7 september 2006 22:21 schreef GSbrder het volgende:
Inderdaad wat hierboven beweerd wordt, en ‘en plus’, dingen als handje vasthouden / arm om middel / lichte aanrakingen op sexueel neutrale gebieden zoals armen en buik vind ik nu niet echt getuigen van een onvoorwaardelijke liefdesverklaring richting jou. Verder is het goed soms op je besluiten terug te komen:
[..]
zo zou dat gesprek moeten lopen
[..]
misschien is het haar broer? Je moet af van het idee dat iedereen waar 'hou van je' (of HVJ, WNTB, WJNMK, KNMZJ) onder staat een potentiële concurrent is.
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:59 schreef Elmo. het volgende:
Vraag eerst eens wie die jongen is. Klaag daarna.
yasin? ohh.. klinkt turks.... Jij bent een neger?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Zij is een belg en die gast heet yasin, ik denkt niet dat dat haar broer is:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anyway.. belgen kunnen ook van turkse komaf zijn, en het is in ieder geval no big deal
als GSbrder alle meisjes die zijn foto in hun space hebben staan met HVJ eronder tot zijn
vriendinnen moet scharen
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
yasin? ohh.. klinkt turks.... Jij bent een neger?Nee ik ben geen neger, ik was in een lamme bui toen ik me registreerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anyway.. belgen kunnen ook van turkse komaf zijn, en het is in ieder geval no big deal
als GSbrder alle meisjes die zijn foto in hun space hebben staan met HVJ eronder tot zijn
vriendinnen moet scharen![]()
, en nee zij is echt 100% puur belg.
een sublieme manier of een subtiele manier?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:56 schreef Relneger18 het volgende:Ik had d'r daarom in de avond ( toen we alleen waren) een beetje op een sublieme manier verteld dat ik haar best leuk vond, waarop ze verlegen en bevestigend antwoordde van "echt?".
och ja sorry, ik bedoelde subtiele manier:Pquote:Op donderdag 7 september 2006 22:42 schreef Argento het volgende:
[..]
een sublieme manier of een subtiele manier?
niet in jouw vriendengroepquote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef Relneger18 het volgende:
Is hand in hand lopen bij belgen eigenlijk niet doodnormaal tussen twee normale vrienden
Psychologie he...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:47 schreef Biancavia het volgende:
Waarom zit je met allemaal Duitsers in een groep?
Ja je hebt denk ik wel gelijk, mja ik dacht: "dit is een belg, ze zijn niet als die breezahsletjes hier die bij elke drol HoUfNnJouu zetten, dus misschien zou ze het wel serieus bedoelen."quote:Op donderdag 7 september 2006 22:51 schreef 2Mini het volgende:
Die meiden zeggen tegen iedereen hou van je..
Niets bijzonders dus..
Succes nogWens je alle geluk
quote:Beroep Belgen afzeiken
Ken je die mop al van de Duitsers die bij een Nederlander en een Belg in een groepje zaten?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:47 schreef Biancavia het volgende:
Waarom zit je met allemaal Duitsers in een groep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@TS:
Wanneer heeft ze haar space voor het laatst bijgewerkt?
Als dat 2 maand geleden was zegt dat niets over wie nu haar vriend is.Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:01 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ken je die mop al van de Duitsers die bij een Nederlander en een Belg in een groepje zaten?Ik dacht 5 dagen voordat de uni begon..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@TS:
Wanneer heeft ze haar space voor het laatst bijgewerkt?
Als dat 2 maand geleden was zegt dat niets over wie nu haar vriend is.
ben ik nog van planquote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef DropjesLover het volgende:
only in limburg / maastricht, met duitsers en belgen samen psychologie doen.... ik ken een paar mensen die dat doen, maar van mijn onzussie blijf je af![]()
leuk verhaal. tsja, gewoon haar miss eens bij jou uitnodigen om te komen eten (kan jij je 1337e kookunsten showen, zodat zij wel moet helpen) woon je op kamers? dat helpt meestal wel
![]()
nog niet, maar ze zal wel schrikken denk ikquote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef DropjesLover het volgende:
maar goed dat ze nog niet je broer heeft ontmoet volgens je andere topic: Tweeling zijn is soms zo irritant.
* TheThirdMark eensch is.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:12 schreef ASroma het volgende:
je had gewoon moeten zeggen dat je nog wel wat komt eten een andere keer, zo'n etentje met twee kan een hoop duidelijk maken
ik weet het, ik ben een noob, maar ja ik ken haar nog net , mja kga morgen wel alles doen , en dan lukt het wel:Pquote:Op donderdag 7 september 2006 23:06 schreef Bigs het volgende:
Damn..
n00b!
Ze vind je duidelijk leuk.. je had best bij d'r kunnen gaan eten, ook al had je geen honger. Als ze dan nog een keer vraagt of je weg gaat dan zeg je 'als jij het wil blijf ik', niet 'ja'. En een foto op een space zegt niks. Breng die foto ook niet ter sprake want ik garandeer je dat ze zich daar onprettig bij voelt.
Kom op man, get a clue
Nodig haar de volgende keer als je d'r ziet bij je thuis uit (mits je op jezelf woont) met een slappe smoes (net als zij deed), dan valt het nog wel te redden. Ze denkt nu waarschijnlijk dat je geen interesse hebt en als je dan niet snel handelt is ze er weer overheen en dan voel jij je kut.
ben ik blij dat je je veronschuldigt want ik wou bijna voor een ban vragen.quote:
je hebt gelijk man, maar ik moet dit effe toevoegen:quote:Op donderdag 7 september 2006 23:19 schreef paullo het volgende:
jezus wat een mongool
Je vriend kon toch een trein wachten, ik bedoel als vrienden heb je wat over voor elkaarquote:Op donderdag 7 september 2006 23:30 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
je hebt gelijk man, maar ik moet dit effe toevoegen:
DE REDEN waarom ik zo snel uitstapte is :
Een goede vriend van mij was ook in die bus en stapte toen uit , hij riep me toen onverwachts om mee die trein te halen want we moesten de zelfde kant op naar huis. Het zou dus ENORM lullig zijn voor die jongen als ik een meid die ik net pas kende ga verkiezen boven hem, en al helemaal als ik dat meisje twee haltes later toch weer ga uitzwaaien.
[edit]quote:Op donderdag 7 september 2006 23:19 schreef Dickbride het volgende:
Wees es wat agressiever man. Vinden meisjes geil. ^_^
Trouwens: foto's!
Die vriend komt vast wel alleen thuis of moet je z'n handje vasthouden?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:30 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
je hebt gelijk man, maar ik moet dit effe toevoegen:
DE REDEN waarom ik zo snel uitstapte is :
Een goede vriend van mij was ook in die bus en stapte toen uit , hij riep me toen onverwachts om mee die trein te halen want we moesten de zelfde kant op naar huis. Het zou dus ENORM lullig zijn voor die jongen als ik een meid die ik net pas kende ga verkiezen boven hem, en al helemaal als ik dat meisje twee haltes later toch weer ga uitzwaaien.
Als je hersens hebt haal je die weg, als ze daar ooit achter komt maakt ze je afquote:
Ik vind het echt zo hopeloos overkomen als ik ga zeiken of ik naar binnen mag , als ze mij echt leuk vind moet ze me vragen of ik binnen wil komen..dat is waarom ik weg ging.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:35 schreef Roellio het volgende:
Jongetjes zoals jij geven ons mannen een slechte naam.
Man, moet ze van die roodgekleurde vliegtuigsignalen aanschaffen om je naar de gate te loodsen?
ik weet het , ik haal ze zo wegquote:Op donderdag 7 september 2006 23:37 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Als je hersens hebt haal je die weg, als ze daar ooit achter komt maakt ze je af
je hebt gelijk man, gewoon de spanning flink erop houdenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:38 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo hopeloos overkomen als ik ga zeiken of ik naar binnen mag , als ze mij echt leuk vind moet ze me vragen of ik binnen wil komen..dat is waarom ik weg ging.
Niet alle vrouwen zullen dat even snel vragenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:38 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo hopeloos overkomen als ik ga zeiken of ik naar binnen mag , als ze mij echt leuk vind moet ze me vragen of ik binnen wil komen..dat is waarom ik weg ging.
Ik heb hier nu wel fotos, maar het zou fijn zijn als de mods dit er morgen vroeg van af halen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:39 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
je hebt gelijk man, gewoon de spanning flink erop houden(90% had zijn pik al over de drempel voor ze het zou vragen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mordreth op 08-09-2006 02:10:55 ]
Netjes.. En ga er morgen voor man...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:54 schreef Relneger18 het volgende:
Zeker niet slecht!! Mooi meisjequote:Op donderdag 7 september 2006 23:54 schreef Relneger18 het volgende:
Idd een zeer schone damequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Zeker niet slecht!! Mooi meisje
En dat ze je leuk vind lijkt me duidelijk uit je verhaal
ok tnxquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:11 schreef MuKe het volgende:
Er is gewoon sprake van nogal wat miscommunicatie en verlegenheid tussen jullie twee. Ze vind je duidelijk leuk (uit de info wat ik hier lees) maar is dus nogal onzeker. De foto van die marokkaan/turk op haar space is nogal een domme actie van haar kant, maarja dat mag de pret niet bederven en het is sowieso alweer een aantal maanden geleden.
Wees een beetje creatief, je kon dat gesprek over het eten bij haar thuis makkelijk omheen lullen (beetje scheve zin) "hmm jouw kookkunsten zou ik toch wel willen zien" of andere bullshit, niet moeilijk om je uit die "nee" te lullen. Onthou dat voor de volgende keer.
Niet gelijk gaan vragen naar die gast op haar space, kun je in jouw siuatie moeilijk een gesprek over beginnen en je plaatst met zo'n vraag jullie beiden in een nog ongemakkelijkere positie. Ergste geval was dat haar vriend een paar maanden geleden. So what? Zoals ik al zei is die foto gewoon een domme actie van haar kant.
Ze vindt je leuk dus daar zit het probleem niet, dat heb je alvast in je zak! Enne.. "friendzone" is een fabeltje bedacht door gastjes die geen vrouwen/meisjes kunnen krijgen...
Succes
edit: net foto van "yasin" gezien: dat is dus duidelijk niet haar vriend (geweest). No worries there dus.
"Voor jou(w kookkunsten) heb ik altijd nog wel een gaatje vrij"quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:11 schreef MuKe het volgende:
Wees een beetje creatief, je kon dat gesprek over het eten bij haar thuis makkelijk omheen lullen (beetje scheve zin) "hmm jouw kookkunsten zou ik toch wel willen zien" of andere bullshit, niet moeilijk om je uit die "nee" te lullen. Onthou dat voor de volgende keer.
In een voetbalsok dan. Want gezien zijn relaas, is hij wel erg blind.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:51 schreef Bigs het volgende:
Onze Relneger ligt nu flink te rampeneren waarschijnlijk
Hoop maar dat het figuurlijk is. Denk niet dat hij anders bij de dame nog veel kans maakt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:59 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zou maar snel je profiel aanpassen:
Beroep: Belgen afzeiken
goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Laat ons weten hoe t af loopt
Wow je bent geen man van half werk, op de wang, toch niet te lang he?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:02 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
goed![]()
Had d'r al een zoen gegeven op de wang , zal wel kleffer worden over een paar daagjes.![]()
Ik ben niet iemand die gelijk op de bek gaat nemen. Ik gaf een zoen op de wang en een knuffel, en als ze daar geen problemen mee heeft kan ik verder gaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:04 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Wow je bent geen man van half werk, op de wang, toch niet te lang he?
mm dat stadium van geen problemen mee hebben was je al gepasseerdquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:16 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die gelijk op de bek gaat nemen. Ik gaf een zoen op de wang en een knuffel, en als ze daar geen problemen mee heeft kan ik verder gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |