Ok hier begint het
:
4 september begon mijn introductieweek op de uni en werd ik ingedeeld in een groep ( 11 personen) waarmee ik ongeveer een maand onderwijsgroep mee moet volgen. Een van hen is een belgisch mooi meisje. Toen 1 van de lessen waren afgelopen had ik ff iedereen gedag gezegd waarop alleen dat meisje terugreageerde (
![]()
de rest waren duitsers mja). Nu, ik liep een keer door de universiteit en kwam haar tegen, dus ik ging lief lachen naar haar en zij lachte verlegen terug. Later op diezelfde dag zag ik haar bij het restaurant en keek ze contstant achterom, naar mij. Toen ging ik naar huis en was ik klaar voor de volgende dag.
De volgende dag:We hadden weer een onderwijsgroep en toen die was afelopen stapten ik en dat meisje in dezelfde lift. Op dat moment begonnnen we een conversatie. Ze vertelde me bijvoorbeeld dat ze niemand op de uni kende en dat ze op dat moment niks te doen had. Dus ik vertelde haar dat er een barbecue was georganiseerd door de uni om 18.00 met gratis vervoer en eten. Ik vroeg d'r uiteindelijk of ze mee wilde gaan (er van uitgaande dat ze niemand kende..en dus niks te doen had.)
Nadat we pratend een vriend van mij waren op aan het wachten stapten we de bus in. We kwamen aan op de barbecue (alles was leuk en aardig) en we zaten gezellig te praten met vrienden enzo. Toen het wat later werd, verlieten de meesten onze tafel om te gaan dansen, dus bleef ik samen met dat belgische meisje over. (ik was namelijk een beetje ziekjes om te gaan dansen, vandaar dat ik niet meeging) Ik merkte op dat ze gedurende de hele barbecue ontzettend veel in mijn ogen staarde á lá flirtsignalen. Ik had d'r daarom in de avond ( toen we alleen waren) een beetje op een
sublieme subtiele manier verteld dat ik haar best leuk vond, waarop ze verlegen en bevestigend antwoordde van "echt?".
In ieder geval, toen de barbecue was afgelopen moesten we terug naar de bus, maar de bus stond aan de voet van een berg , waar we namelijk heen moesten lopen (barbecue was op een berg) en er waren dus trappen die we af moesten . Op het moment dat ik samen met haar de trap af ging ,hield ze ineens mijn hand vast
![]()
(ik dacht , wow dat is snel
![]()
; hand in hand, dus niet mijn arm ofzo), omdat ze het 'niet prettig' vond de trap af te lopen. Maar nadat we de trap af waren hield ze mijn hand nog zon 5 minuten lang vast totdat we aankwamen bij de bus.
Na een tijdje in de bus gezeten te hebben nam ik afscheid (op een best lompe manier , omdat ik de bus uitstapte op een onverwachts moment, en zij verward raakte omdat ze niet wist of ze wél , of niet moest meekomen, terwijl haar fiets een paar haltes verderop stond; ik had het gevoel dat ik haar in de steek liet, en daarom excuseerde ik me de dag daarop met een positieve reactie terug.) en kwam de dag van vandaag.
Vandaag:Vandaag, kwam ik haar tegen toen ik iets vroeg bij de informatiebalie.We gingen daarna samen even naar de bibliotheek om iets op te zoeken. Er werd toen geen hand vast gehouden of iets dergelijks, maar gewoon gepraat. Later zijn we ff iets gaan eten, waarbij ik ging trakteren. We zaten toen ook weer alleen te chitchatten (
![]()
) .
Nja anyways, toen we klaar waren met eten gingen we ff naar de stad toe om wat dingen te regelen voor de studie. We waren naar buiten gelopen om rechtstreeks naar de bushalte te gaan, totdat er weer trappen aankwamen.Deze keer was het mijn initiatief om haar hand vast te houden, totdat we bij de bushalte waren aangekomen.
Vanaf het moment dat we de bus instapten , geen handjes meer (wel een paar keer van mijn kant een arm over haar heen geslagen maar dat was maar voor een mum van tijd).
Nadat we klaar waren in de stad , keerden we terug met de bus en vroeg ze me of ik honger had. Ik zei stom genoeg "Nee hoor, hoezo?". Ze antwoorde , "Ja ik maak altijd te veel eten thuis , vandaar dat ik het vroeg". Dus ik balen dat ik niet zei van wel. In ieder geval, toen ik naar huis wilde gaan vertelde me ze dat het hard waaide en dat ze het onprettig vond om nu te fietsen. Ik zei dat ik het geen probleem vond om haar thuis te brengen met haar achterop de fiets ( ik heb trouwens geen fiets omdat het station rechtstreeks naast de faculteit ligt).
Dus zij zat achterop, en ik bestuurde de fiets ( ze omhelzde me btw met 1 arm om mijn buik als aangrijpings punt:P maar dat zal wel niks zijn lol) .Ondertussen belde mijn broer op en vroeg hij me wanneer ik naar huis kwam. Ik vertelde hem dat ik even dat meisje wilde thuisbrengen en dat ik dan naar huis ging met de trein (het meisje had toen dat telefoongesprek toevallig meegekregen.)
Maarja toen ze thuis was vroeg ze me "ga je nu terug? " , ik antwoorde : "ja ik denk het wel" ervan uitgaande dat het onbeleefd is als ik vraag of ik naar binnen mag. Dus groetten we elkaar en namen afscheid .Een klein beetje teleurstellend nam ik de trein en vertrok ik richting huis.
Thuis:Nu, het ergste moet nog komen.
Toen ik thuis kwam en mijn msn opende bezocht ik haar space. Ik zag toen twee foto's van een jongen die geplaatst waren rond begin juli 2006 waarvan 1 foto met het onderschrift "hou van je" stond geplaatst.
mijn gezicht:
![]()
>>>
Die ontdekking maakte me echt onzeker over wat ze nu echt wil en wat ze nu écht denkt over mij.
Want ik heb hélémaal geen zin in om in de friendzone te komen.
Wat denken jullie?
Bedankt voor het lezen:P
ps. sorry voor de lange tekst.
[ Bericht 0% gewijzigd door Relneger18 op 07-09-2006 22:46:11 ]