abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41597622
Ok hier begint het :

4 september begon mijn introductieweek op de uni en werd ik ingedeeld in een groep ( 11 personen) waarmee ik ongeveer een maand onderwijsgroep mee moet volgen. Een van hen is een belgisch mooi meisje. Toen 1 van de lessen waren afgelopen had ik ff iedereen gedag gezegd waarop alleen dat meisje terugreageerde ( de rest waren duitsers mja). Nu, ik liep een keer door de universiteit en kwam haar tegen, dus ik ging lief lachen naar haar en zij lachte verlegen terug. Later op diezelfde dag zag ik haar bij het restaurant en keek ze contstant achterom, naar mij. Toen ging ik naar huis en was ik klaar voor de volgende dag.

De volgende dag:

We hadden weer een onderwijsgroep en toen die was afelopen stapten ik en dat meisje in dezelfde lift. Op dat moment begonnnen we een conversatie. Ze vertelde me bijvoorbeeld dat ze niemand op de uni kende en dat ze op dat moment niks te doen had. Dus ik vertelde haar dat er een barbecue was georganiseerd door de uni om 18.00 met gratis vervoer en eten. Ik vroeg d'r uiteindelijk of ze mee wilde gaan (er van uitgaande dat ze niemand kende..en dus niks te doen had.)

Nadat we pratend een vriend van mij waren op aan het wachten stapten we de bus in. We kwamen aan op de barbecue (alles was leuk en aardig) en we zaten gezellig te praten met vrienden enzo. Toen het wat later werd, verlieten de meesten onze tafel om te gaan dansen, dus bleef ik samen met dat belgische meisje over. (ik was namelijk een beetje ziekjes om te gaan dansen, vandaar dat ik niet meeging) Ik merkte op dat ze gedurende de hele barbecue ontzettend veel in mijn ogen staarde á lá flirtsignalen. Ik had d'r daarom in de avond ( toen we alleen waren) een beetje op een sublieme subtiele manier verteld dat ik haar best leuk vond, waarop ze verlegen en bevestigend antwoordde van "echt?".

In ieder geval, toen de barbecue was afgelopen moesten we terug naar de bus, maar de bus stond aan de voet van een berg , waar we namelijk heen moesten lopen (barbecue was op een berg) en er waren dus trappen die we af moesten . Op het moment dat ik samen met haar de trap af ging ,hield ze ineens mijn hand vast (ik dacht , wow dat is snel ; hand in hand, dus niet mijn arm ofzo), omdat ze het 'niet prettig' vond de trap af te lopen. Maar nadat we de trap af waren hield ze mijn hand nog zon 5 minuten lang vast totdat we aankwamen bij de bus.

Na een tijdje in de bus gezeten te hebben nam ik afscheid (op een best lompe manier , omdat ik de bus uitstapte op een onverwachts moment, en zij verward raakte omdat ze niet wist of ze wél , of niet moest meekomen, terwijl haar fiets een paar haltes verderop stond; ik had het gevoel dat ik haar in de steek liet, en daarom excuseerde ik me de dag daarop met een positieve reactie terug.) en kwam de dag van vandaag.

Vandaag:

Vandaag, kwam ik haar tegen toen ik iets vroeg bij de informatiebalie.We gingen daarna samen even naar de bibliotheek om iets op te zoeken. Er werd toen geen hand vast gehouden of iets dergelijks, maar gewoon gepraat. Later zijn we ff iets gaan eten, waarbij ik ging trakteren. We zaten toen ook weer alleen te chitchatten ( ) .
Nja anyways, toen we klaar waren met eten gingen we ff naar de stad toe om wat dingen te regelen voor de studie. We waren naar buiten gelopen om rechtstreeks naar de bushalte te gaan, totdat er weer trappen aankwamen.Deze keer was het mijn initiatief om haar hand vast te houden, totdat we bij de bushalte waren aangekomen.
Vanaf het moment dat we de bus instapten , geen handjes meer (wel een paar keer van mijn kant een arm over haar heen geslagen maar dat was maar voor een mum van tijd).

Nadat we klaar waren in de stad , keerden we terug met de bus en vroeg ze me of ik honger had. Ik zei stom genoeg "Nee hoor, hoezo?". Ze antwoorde , "Ja ik maak altijd te veel eten thuis , vandaar dat ik het vroeg". Dus ik balen dat ik niet zei van wel. In ieder geval, toen ik naar huis wilde gaan vertelde me ze dat het hard waaide en dat ze het onprettig vond om nu te fietsen. Ik zei dat ik het geen probleem vond om haar thuis te brengen met haar achterop de fiets ( ik heb trouwens geen fiets omdat het station rechtstreeks naast de faculteit ligt).

Dus zij zat achterop, en ik bestuurde de fiets ( ze omhelzde me btw met 1 arm om mijn buik als aangrijpings punt:P maar dat zal wel niks zijn lol) .Ondertussen belde mijn broer op en vroeg hij me wanneer ik naar huis kwam. Ik vertelde hem dat ik even dat meisje wilde thuisbrengen en dat ik dan naar huis ging met de trein (het meisje had toen dat telefoongesprek toevallig meegekregen.)

Maarja toen ze thuis was vroeg ze me "ga je nu terug? " , ik antwoorde : "ja ik denk het wel" ervan uitgaande dat het onbeleefd is als ik vraag of ik naar binnen mag. Dus groetten we elkaar en namen afscheid .Een klein beetje teleurstellend nam ik de trein en vertrok ik richting huis.

Thuis:
Nu, het ergste moet nog komen.
Toen ik thuis kwam en mijn msn opende bezocht ik haar space. Ik zag toen twee foto's van een jongen die geplaatst waren rond begin juli 2006 waarvan 1 foto met het onderschrift "hou van je" stond geplaatst.

mijn gezicht: >>>
Die ontdekking maakte me echt onzeker over wat ze nu echt wil en wat ze nu écht denkt over mij.
Want ik heb hélémaal geen zin in om in de friendzone te komen.

Wat denken jullie?

Bedankt voor het lezen:P

ps. sorry voor de lange tekst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Relneger18 op 07-09-2006 22:46:11 ]
  donderdag 7 september 2006 @ 21:59:53 #2
142872 Elmo.
Gestolen van Zwelgje81
pi_41597737
Vraag eerst eens wie die jongen is. Klaag daarna.
Ja, zonder toestemming dus. O+
Kom me eens bezoeken in Sesamstraat.
  Moderator donderdag 7 september 2006 @ 22:01:42 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41597811
Als ze je hand vasthoud en haar armen om je middel heenslaat zal ze je wel leuk vinden denk ik. Die foto die je nu ziet is van 2 maanden terug, kan toch een ex zijn? Vraag het haar inderdaad en laat haar ook even duidelijk weten dat je haar leuk vindt want nu draaien jullie zo om elkaar heen. Er is overigens niks mis mee om terug te komen op iets wat je eerder zei: als je eerst zegt geen honger te hebben kun je even later best zeggen dat je wel zin hebt om wat met haar te eten. Succes ermee!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 7 september 2006 @ 22:01:51 #4
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_41597818
Welkom bij de club
  donderdag 7 september 2006 @ 22:03:50 #5
142872 Elmo.
Gestolen van Zwelgje81
pi_41597905
Ja, inderdaad. Niet meegaan omdat je al gezegd had dat je geen honger hebt?
Zeg dan gewoon dat je voor haar wel nog wat kan binnenproppen.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:04:04 #6
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_41597912
Vrouwen
Dreams do come true
  Moderator donderdag 7 september 2006 @ 22:05:30 #7
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41597952
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:04 schreef Jenny_ het volgende:
Vrouwen
Hij is anders ook niet echt duidelijk naar haar. Snel uit de bus stappen, nee zeggen tegen een uitnodiging, dat komt al snel over als een afwijzing. Daarom moet je de volgende keer gewoon wel ja zeggen of er later op terug komen.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_41598218
je had gewoon moeten zeggen dat je nog wel wat komt eten een andere keer, zo'n etentje met twee kan een hoop duidelijk maken
pi_41598359
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef Elmo. het volgende:
Ja, inderdaad. Niet meegaan omdat je al gezegd had dat je geen honger hebt?
Zeg dan gewoon dat je voor haar wel nog wat kan binnenproppen.
Probleem was namelijk, ik zag haar vraag van of ik honger had totaal niet als uitnodiging. Pas toen ik had geantwoord , en vroeg waarom ze dat wilde weten zei ze iets waardoor ik spijt gekregen heb dat ik 'nee' had gezegd.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:21:10 #10
142872 Elmo.
Gestolen van Zwelgje81
pi_41598539
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:15 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

Probleem was namelijk, ik zag haar vraag van of ik honger had totaal niet als uitnodiging. Pas toen ik had geantwoord , en vroeg waarom ze dat wilde weten zei ze iets waardoor ik spijt gekregen heb dat ik 'nee' had gezegd.
Dus zoiets?

-Heb je honger?
-Phoe! Nee, niet echt! =) Waarom?
-Ik wou je vragen om bij me te eten.
-Oh! !!

Je kan toch evengoed antwoorden dat je wél wou komen eten? Zij zou het echt niet raar gevonden hebben, hoor, dat je komt eten terwijl je eigk geen honger hebt! !
  donderdag 7 september 2006 @ 22:21:11 #11
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_41598540
Inderdaad wat hierboven beweerd wordt, en ‘en plus’, dingen als handje vasthouden / arm om middel / lichte aanrakingen op sexueel neutrale gebieden zoals armen en buik vind ik nu niet echt getuigen van een onvoorwaardelijke liefdesverklaring richting jou. Verder is het goed soms op je besluiten terug te komen:
quote:
‘heb je honger?’ onduidelijke, vrouwelijke manier van vragen of je bij haar wilt dineren
‘neuh :w’
‘oh ik maak namelijk altijd te veel’ vrouwmens geeft niet op
‘-‘
‘-‘ meisje geeft op

later in het appartement

‘zoo, dat ziet er wel heel erg lekker uit, zou je het erg vinden als ik bij je blijf eten? Ik weet dat ik eerst zei dat ik niet zo’n honger had, maar ik krijg nu toch wel honger en de rest kan wel even wachten’
‘hurray’ - meisje is binnen
zo zou dat gesprek moeten lopen
quote:
Toen ik thuis kwam en mijn msn opende bezocht ik haar space. Ik zag toen twee foto's van een jongen die geplaatst waren rond begin juli 2006 waarvan 1 foto met het onderschrift "hou van je" stond geplaatst.
misschien is het haar broer? Je moet af van het idee dat iedereen waar 'hou van je' (of HVJ, WNTB, WJNMK, KNMZJ) onder staat een potentiële concurrent is.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:25:14 #12
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41598689
jezus man, wat een gelul. Er is helemaal niks aan de hand

pak haar gewoon vol op haar bek vanavond en klaar.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:26:06 #13
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_41598728
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:21 schreef GSbrder het volgende:
Inderdaad wat hierboven beweerd wordt, en ‘en plus’, dingen als handje vasthouden / arm om middel / lichte aanrakingen op sexueel neutrale gebieden zoals armen en buik vind ik nu niet echt getuigen van een onvoorwaardelijke liefdesverklaring richting jou. Verder is het goed soms op je besluiten terug te komen:
[..]

zo zou dat gesprek moeten lopen
[..]

misschien is het haar broer? Je moet af van het idee dat iedereen waar 'hou van je' (of HVJ, WNTB, WJNMK, KNMZJ) onder staat een potentiële concurrent is.
Zij is een belg en die gast heet yasin , ik denkt niet dat dat haar broer is:P
pi_41598761
je denkt te veel.. dat is t probleem denk ik. Vraag t haar gewoon subtiel, wie haar laatste vriend was ofzo, dan weet je meteen of ze nog iets met die jongen heeft, zonder vreemde situatie's te maken.
..
pi_41598904
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:59 schreef Elmo. het volgende:
Vraag eerst eens wie die jongen is. Klaag daarna.
Inderdaad.
Kan d'r broer zijn.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:36:43 #16
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_41599132
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

Zij is een belg en die gast heet yasin , ik denkt niet dat dat haar broer is:P
yasin? ohh.. klinkt turks.... Jij bent een neger?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

anyway.. belgen kunnen ook van turkse komaf zijn, en het is in ieder geval no big deal

als GSbrder alle meisjes die zijn foto in hun space hebben staan met HVJ eronder tot zijn
vriendinnen moet scharen
pi_41599139
Soms ist gewoon een "normale" vriend waarvan ze houdt, maar dan op een andere manier.. Maak je niet druk
  donderdag 7 september 2006 @ 22:38:15 #18
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_41599179
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:36 schreef GSbrder het volgende:

[..]

yasin? ohh.. klinkt turks.... Jij bent een neger?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

anyway.. belgen kunnen ook van turkse komaf zijn, en het is in ieder geval no big deal

als GSbrder alle meisjes die zijn foto in hun space hebben staan met HVJ eronder tot zijn
vriendinnen moet scharen
Nee ik ben geen neger, ik was in een lamme bui toen ik me registreerde , en nee zij is echt 100% puur belg.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:39:17 #19
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41599219
Je moet haar vriend doden.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:41:16 #20
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_41599305
Is hand in hand lopen bij belgen eigenlijk niet doodnormaal tussen twee normale vrienden
pi_41599366
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:56 schreef Relneger18 het volgende:Ik had d'r daarom in de avond ( toen we alleen waren) een beetje op een sublieme manier verteld dat ik haar best leuk vond, waarop ze verlegen en bevestigend antwoordde van "echt?".
een sublieme manier of een subtiele manier?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:43:12 #22
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_41599391
hmmm.. voor iemand uit kampen is dat ook niet normaal
  donderdag 7 september 2006 @ 22:45:42 #23
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_41599490
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:42 schreef Argento het volgende:

[..]

een sublieme manier of een subtiele manier?
och ja sorry, ik bedoelde subtiele manier:P
pi_41599511
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef Relneger18 het volgende:
Is hand in hand lopen bij belgen eigenlijk niet doodnormaal tussen twee normale vrienden
niet in jouw vriendengroep

en wegwezen nu dekneger
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_41599544
Waarom zit je met allemaal Duitsers in een groep?
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:47:26 #26
114682 DoorBell
Rock and roll all nite
pi_41599556
Ze wou al vrij snel met je kezen maar jij snapte het niet......... einde verhaal
  donderdag 7 september 2006 @ 22:49:24 #27
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_41599618
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:47 schreef Biancavia het volgende:
Psychologie he... 50% duitsers..(omdat ze té strenge toelatingseisen hebben in duitsland, zelfs strenger dan geneeskunde daar heb ik gehoord.)
  donderdag 7 september 2006 @ 22:51:10 #28
30560 2Mini
Official Logo
pi_41599686
Die meiden zeggen tegen iedereen hou van je..
Niets bijzonders dus..

Succes nog Wens je alle geluk
Camera 1... 1!
pi_41599721
NEUKEN LOL!!!!!!!!!!!!!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  donderdag 7 september 2006 @ 22:53:13 #30
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_41599759
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:51 schreef 2Mini het volgende:
Die meiden zeggen tegen iedereen hou van je..
Niets bijzonders dus..

Succes nog Wens je alle geluk
Ja je hebt denk ik wel gelijk, mja ik dacht: "dit is een belg, ze zijn niet als die breezahsletjes hier die bij elke drol HoUfNnJouu zetten, dus misschien zou ze het wel serieus bedoelen."
  donderdag 7 september 2006 @ 22:53:24 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_41599767
uit je profiel:
quote:
Beroep Belgen afzeiken
!

maar serieus.. waar maak je je druk om. Vraag 't haar
Huilen dan.
pi_41599771
Dat meen ik serieus trouwens. Ik ga je echter niet vertellen hoe je dat moet bewerkstelligen.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_41599894
Ik zou zorgen dat je haar vaker tegenkomt EN dat je relatie met haar de kant op gaat zoals jij dat wilt. Vrienden heb je genoeg, neukertjes niet zeg ik altijd maar....
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_41599900
Leuk heh, studeren in Maastricht

Ontopic: ze wil je man!! Volgende keer ff wat langer nadenken en als je eerst NEE hebt gezegd op eten kun je heus wel spontaan ineens WEL honger krijgen en zin in haar....eh...kookkunsten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 7 september 2006 @ 22:59:30 #35
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_41600002
Staat er dat ze getrouwd is?

Is haar "Space" (god ik ben oud ) wel geupdate?

Heeft ze dus iets (nog) met die knakker?

En dan nu het grappige:

Ook zal zijn alle drie de antwoorden hierboven "JA" dan is er IMHO nog steeds geen enkele reden om geen poging te wagen

Niet te moeilijk denken. Laat dat maar aan vrouwen over
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_41600005
Damn amateur, hoeveel duidelijkere hints kun je nog krijgen
Dus mee eten en dan tussen neus en lippen door vragen wie dat mannetje op haar msn space is
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_41600016
only in limburg / maastricht, met duitsers en belgen samen psychologie doen.... ik ken een paar mensen die dat doen, maar van mijn onzussie blijf je af

leuk verhaal. tsja, gewoon haar miss eens bij jou uitnodigen om te komen eten (kan jij je 1337e kookunsten showen, zodat zij wel moet helpen ) woon je op kamers? dat helpt meestal wel
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_41600076
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:47 schreef Biancavia het volgende:
Ken je die mop al van de Duitsers die bij een Nederlander en een Belg in een groepje zaten?
SPOILER
@TS:
Wanneer heeft ze haar space voor het laatst bijgewerkt?
Als dat 2 maand geleden was zegt dat niets over wie nu haar vriend is.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  donderdag 7 september 2006 @ 23:06:15 #39
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_41600272
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:01 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ken je die mop al van de Duitsers die bij een Nederlander en een Belg in een groepje zaten?
SPOILER
@TS:
Wanneer heeft ze haar space voor het laatst bijgewerkt?
Als dat 2 maand geleden was zegt dat niets over wie nu haar vriend is.
Ik dacht 5 dagen voordat de uni begon..
  donderdag 7 september 2006 @ 23:06:35 #40
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_41600288
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef DropjesLover het volgende:
only in limburg / maastricht, met duitsers en belgen samen psychologie doen.... ik ken een paar mensen die dat doen, maar van mijn onzussie blijf je af

leuk verhaal. tsja, gewoon haar miss eens bij jou uitnodigen om te komen eten (kan jij je 1337e kookunsten showen, zodat zij wel moet helpen ) woon je op kamers? dat helpt meestal wel
ben ik nog van plan
pi_41600300
Damn..

n00b!

Ze vind je duidelijk leuk.. je had best bij d'r kunnen gaan eten, ook al had je geen honger. Als ze dan nog een keer vraagt of je weg gaat dan zeg je 'als jij het wil blijf ik', niet 'ja'. En een foto op een space zegt niks. Breng die foto ook niet ter sprake want ik garandeer je dat ze zich daar onprettig bij voelt.

Kom op man, get a clue

Nodig haar de volgende keer als je d'r ziet bij je thuis uit (mits je op jezelf woont) met een slappe smoes (net als zij deed), dan valt het nog wel te redden. Ze denkt nu waarschijnlijk dat je geen interesse hebt en als je dan niet snel handelt is ze er weer overheen en dan voel jij je kut.
  donderdag 7 september 2006 @ 23:07:00 #42
54408 Parzival
Where it happens
pi_41600305
Nou ik heb het gelezen hoor., .

fuck man hoevel hints wil je nog hebben???????? Nee als ze een vriend heeft gaat ze vast met jou handje in handje lopen.. tering zeg heb jij geen ex die toevallig nog op je msn space staat in een on-subtiele pose? terwijl jij lachend in de camera kijkt?

Afijn.. slechts 1 oplossing mogelijk.. zelf koken en haar uitnodigen!!!
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_41600308
maar goed dat ze nog niet je broer heeft ontmoet volgens je andere topic: Tweeling zijn is soms zo irritant.
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
  donderdag 7 september 2006 @ 23:07:15 #44
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_41600316
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:56 schreef Syrena het volgende:
Leuk heh, studeren in Maastricht
echt wel, veel beter dan in leuven
  donderdag 7 september 2006 @ 23:07:37 #45
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_41600328
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef DropjesLover het volgende:
maar goed dat ze nog niet je broer heeft ontmoet volgens je andere topic: Tweeling zijn is soms zo irritant.
nog niet, maar ze zal wel schrikken denk ik
pi_41600333
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:12 schreef ASroma het volgende:
je had gewoon moeten zeggen dat je nog wel wat komt eten een andere keer, zo'n etentje met twee kan een hoop duidelijk maken
* TheThirdMark eensch is.

Helemaal gelijk hebt je .
  donderdag 7 september 2006 @ 23:08:39 #47
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_41600362
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:06 schreef Bigs het volgende:
Damn..

n00b!

Ze vind je duidelijk leuk.. je had best bij d'r kunnen gaan eten, ook al had je geen honger. Als ze dan nog een keer vraagt of je weg gaat dan zeg je 'als jij het wil blijf ik', niet 'ja'. En een foto op een space zegt niks. Breng die foto ook niet ter sprake want ik garandeer je dat ze zich daar onprettig bij voelt.

Kom op man, get a clue

Nodig haar de volgende keer als je d'r ziet bij je thuis uit (mits je op jezelf woont) met een slappe smoes (net als zij deed), dan valt het nog wel te redden. Ze denkt nu waarschijnlijk dat je geen interesse hebt en als je dan niet snel handelt is ze er weer overheen en dan voel jij je kut.
ik weet het, ik ben een noob, maar ja ik ken haar nog net , mja kga morgen wel alles doen , en dan lukt het wel:P
pi_41600443
Sjezum, wat een komisch stuk wat nergens over gaat.
Ik zou het logischer vinden wanneer er een topic van haar kant kwam, mocht ze een fok! account hebben, dan wat jij nu doet.
Jij verkondigt dat je haar leuk vindt, maar telkens wanneer zij het initiatief nam, reageerde je op zo'n onverschillige manier waardoor zij 'het recht' heeft verward te raken.
En OH MY GOD, een foto van een kwart jaar terug waarop een jongen staat met onderschrift 'hou van je'. Zou het niet een familielid kunnen zijn? Haar beste vriend? Een dood persoon wie ze mist? En niet iedereen date zijn My Space dagelijks op, er zijn mensen met levens, snap je?

Sterkte .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_41600485
Je kan der krijgen, maar niet zo lomp meer doen;) en een xtje meegaan is ook niet mis..
  donderdag 7 september 2006 @ 23:13:15 #50
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41600522
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:56 schreef Relneger18 het volgende:

ps. sorry voor de lange tekst.
ben ik blij dat je je veronschuldigt want ik wou bijna voor een ban vragen.
Die jonge is duidelijk of een gewone vriend of DE vriend of een EX vriend..

Either way.. die is ze vergeten en ze wil jou :p

edit - wat is der space btw/. :p
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')