Sun = pleunquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:20 schreef Djep het volgende:
[..]
Dammit, dankzij jou heb ik vannacht gedroomd over kerstmis. Kerstbomen optuigen enzo![]()
owwww, zit je te klonenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:21 schreef sunshine het volgende:
[..]
Sun = pleun
Ben je nu helemaal in de stemming?
Dat is een waarheid als een koequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:27 schreef sunshine het volgende:
Ha, daar droom je niet meer van: die heb je al!![]()
Mooizoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:52 schreef sunshine het volgende:
Oja, Metallica bevalt prima hier
Lachen man, dat is Panter, die even bruut genomen wordt door een hondquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:17 schreef Pleun het volgende:
Wat heb je nou weer voor een achterlijk plaatje, Brian?
haha gister wast echt weel druk met bandjes, maar wel gezelliequote:Op maandag 16 oktober 2006 09:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Lachen man, dat is Panter, die even bruut genomen wordt door een hond
Gisteren was lachen
ohohhh...! tis een schande!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:23 schreef Svensational het volgende:
Oh, wist niet dat het vorige topic dicht was.
Ook een Meppeler?quote:
we zijn alweer op de zesde pagina!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:23 schreef Svensational het volgende:
Oh, wist niet dat het vorige topic dicht was.
Als ik gisteren wat meer gas had gegeven dan had ik je kunnen raken!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:40 schreef PICHT het volgende:
*BURRRRRRRRRP*
Dan had je wel in Soest moeten zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:24 schreef Djep het volgende:
[..]
Als ik gisteren wat meer gas had gegeven dan had ik je kunnen raken!!!![]()
Als je om een uur of 7 op het station was wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:24 schreef Djep het volgende:
Tering, je hebt een dubbelganger![]()
Of was t eergisteren....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |