Zoiets dusquote:Op donderdag 7 september 2006 22:46 schreef PICHT het volgende:
Mag ik je in je kont 0522'en?
Ik weet eigenlijk alleen dat het Open Monumentendag is zaterdag (en misschien ook zondag wel). Maar dat zal je niet echt zoeken denk ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:44 schreef EvilThijn het volgende:
Is er nog wat te doen in Meppel dit weekeind dat iemand weet? live muziek ofzo
Haha nee niet echt..ken alle monumenten wel in Moppelt. Het zal wel weer ouderwets zuipen worden in de kroeg denk ik danquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk alleen dat het Open Monumentendag is zaterdag (en misschien ook zondag wel). Maar dat zal je niet echt zoeken denk ik.
Hee stinkjoekel, geef eens een kus op mn teen! ik kan amper lopen!quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk alleen dat het Open Monumentendag is zaterdag (en misschien ook zondag wel). Maar dat zal je niet echt zoeken denk ik.
Link in de OP klopt niet..staat een . achter meppelquote:Op donderdag 7 september 2006 21:38 schreef guitarist.nl het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meppel.
Boeiend, je bent de eerste die er kijktquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:46 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Link in de OP klopt niet..staat een . achter meppel
Ik wil wel even een liedje voor je spelenquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:44 schreef EvilThijn het volgende:
Is er nog wat te doen in Meppel dit weekeind dat iemand weet? live muziek ofzo
Clousoquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:43 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Haha nee niet echt..ken alle monumenten wel in Moppelt. Het zal wel weer ouderwets zuipen worden in de kroeg denk ik dan![]()
Uiteraardquote:
Vork.quote:Op zondag 10 september 2006 01:10 schreef Djep het volgende:
PICHT hoe is het met je teen?
Ik hoorde dat ze je zaterdagmiddag gingen euthaniseren,....is dat nog doorgegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |