Ik zie het verband niet tussen de quote en dat filmpje?quote:
Lachen om -XX-?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
MF plat, wat moet ik nu met mijn.....................
1) Boxer Bikes.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
Pepijn zonder titel?
Ik zie het verband niet tussen de quote en dat filmpje?
Dat filmpje duurde veel langer dan de bekende [x] geschikt [ ] ongeschikt reclames, dus heb vroegtijdig afgeslotenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2) Zie reclame -> wel geschikt, niet geschikt -<, maar jij mag natuurlijk geen TV kijken als moslim.
![]()
Ben jij nou zo snel, of is Rib-i nou zo langzaam. Geen spoor van 'm te bekennenquote:Op donderdag 7 september 2006 21:18 schreef Gawaine het volgende:
in afwachting van het verslag van Rib-i![]()
was vanavond ook al zoquote:Op donderdag 7 september 2006 22:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben jij nou zo snel, of is Rib-i nou zo langzaam. Geen spoor van 'm te bekennen
:^quote:Op donderdag 7 september 2006 21:18 schreef Gawaine het volgende:
Hij is pas net onderweg naar huis. We hebben nog even nagebabbeld met koffie. De temperaturen vielen een beetje tegen, gezien mijn verwachtingen.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:18 schreef Gawaine het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef Makster het volgende:
Bwaooooooop![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was het nou kikke of nietquote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Rib-i het volgende:
Herstel, ik kende ze al maar op de dijkjes transformeerden ze tot ware ...uhmmm. Bwoaperszkilometerduivels (nog geen bestaand woord voor).
De rit naar de dijkjes toe ging redelijk gemoedelijk maar daarna was het in de verte de helmpjes en oplichtende remlichten volgen.
Tja, wat moet ik ervan vertellen, het was genietenen niks voor <25 Kw. No offence, maar dat hou je gewoon niet bij.
Behalve Gawaine dan, maar die rijd je op een skateboard waarschijnlijk nog kwijt op de dijkjes.
Was echt vet en ik ben heeeeeeeeeeel enthousiast, heeel heeeeeel erg enthousiast![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas geen foto's kunnen maken![]()
/enthousiaste post
Raus & Mercy, Thx 4 the coffee![]()
![]()
was ook helemaal geen geschikt / ongeschikt reclamequote:Op donderdag 7 september 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat filmpje duurde veel langer dan de bekende [x] geschikt [ ] ongeschikt reclames, dus heb vroegtijdig afgesloten
Sow, de 1e keer dat ik een dijkje pakte zoals het hoorde. En op de terugweg met 2 wielen los over een verkeersdrempelquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef -XX- het volgende:
Step up, lekkere filmin bios , al die muziek
hard, dansen!
Heerlijk![]()
Ja maar ik ben -XX-quote:Op donderdag 7 september 2006 23:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]meeste mensen blijven in de bios op hun stoel zitten
![]()
Ja, lijkt mij ook wel een fun filmquote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef -XX- het volgende:
Step up, lekkere filmin bios , al die muziek
hard, dansen!
Heerlijk![]()
tsja, dan moe tik toch maar eens een keertje mee bwoaappp'enquote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Rib-i het volgende:
Herstel, ik kende ze al maar op de dijkjes transformeerden ze tot ware ...uhmmm. Bwoaperszkilometerduivels (nog geen bestaand woord voor).
De rit naar de dijkjes toe ging redelijk gemoedelijk maar daarna was het in de verte de helmpjes en oplichtende remlichten volgen.
Tja, wat moet ik ervan vertellen, het was genietenen niks voor <25 Kw. No offence, maar dat hou je gewoon niet bij.
Behalve Gawaine dan, maar die rijd je op een skateboard waarschijnlijk nog kwijt op de dijkjes.
Was echt vet en ik ben heeeeeeeeeeel enthousiast, heeel heeeeeel erg enthousiast![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas geen foto's kunnen maken![]()
/enthousiaste post
Raus & Mercy, Thx 4 the coffee![]()
![]()
Ja moet je zeker een keer doen, we weten de weg bij dat dorpje nog niet met die driesprongquote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
tsja, dan moe tik toch maar eens een keertje mee bwoaappp'en
Zekerquote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
tsja, dan moe tik toch maar eens een keertje mee bwoaappp'en
hij ging van schrik bijna de berm inquote:Op donderdag 7 september 2006 23:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zeker![]()
Was echt tof, ook het geluid van de motoren. Ik kan me voorstellen dat als je je droomhuisje hebt gekocht dat je niet zit te wachten op motorrijders ala Gawaine, Mercy, Corona of Raus![]()
We hebben nog een tjopper ingehaald die dacht dat hij sportief reed.
Ik heb 'm zien huilen![]()
![]()
we moeten vast een of andere overtreding doen om nog ff lekker door te kunnen scheuren toerenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja moet je zeker een keer doen, we weten de weg bij dat dorpje nog niet met die driesprong![]()
Ben je zo'n 20 jaar te oud voorquote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook wel een fun film
Ik wil niet zover gaan door te zeggen dat het verslavend is maar dat is het welquote:Op donderdag 7 september 2006 23:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
we moeten vast een of andere overtreding doen om nog ff lekker door te kunnen scheuren toeren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rib-i is de enigste die op zijn km teller gekeken heeftquote:Op donderdag 7 september 2006 23:39 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Nederland
![]()
![]()
Naar utrecht met de trein: 45 min vertraging op een traject van 35 min![]()
Terugweg: Uur in de file gestaan van half 10 tot half 11 s'avonds![]()
![]()
En Gawaine, Mercy, Raus und Rib-I foto's
Trouwens Rib-I: Dat moet je niet zeggen dat het niks voor 25KW is, niet iedere 25KWer rijdt zo slap als ik![]()
![]()
Beter dat je zo rijd dan dat je boven je macht gaat rijdenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:39 schreef BazzieK het volgende:
Trouwens Rib-I: Dat moet je niet zeggen dat het niks voor 25KW is, niet iedere 25KWer rijdt zo slap als ik![]()
![]()
Toen het konquote:Op donderdag 7 september 2006 23:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Rib-i is de enigste die op zijn km teller gekeken heeft![]()
ff wat anders, heb jij er blue vision lampen inzitten ?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:47 schreef Rib-i het volgende:
Nee, spaarlamp van philipsquote:Op donderdag 7 september 2006 23:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ff wat anders, heb jij er blue vision lampen inzitten ?
ja ik vind ze een beetje een heldere straling hebbenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, spaarlamp van philips![]()
Ik heb wel een lamp erin zitten die beter tegen schokken kan, ziet het anders dan?
Ach ja ik leer het wel.......ooitquote:Op donderdag 7 september 2006 23:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Beter dat je zo rijd dan dat je boven je macht gaat rijden![]()
Ik denk dat geen enkele 25 Kw het red. Het ging hard en lekker![]()
![]()
Ik zal eens kijken welke het zijn, kan ik je zaterdag wel melden.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ja ik vind ze een beetje een heldere straling hebben![]()
Maakt niet uit, er wordt toch gewacht (op mij bijvoorbeeldquote:Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja ik leer het wel.......ooit
Enne tja, ben bang dat ik mezelf toch ooit ga opdringen met 25KW![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maakt niet uit, er wordt toch gewacht (op mij bijvoorbeeld)
Lampen die op springen staan worden altijd eerst fellerquote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken welke het zijn, kan ik je zaterdag wel melden.
Nee, kawasaki rijders met aprilia/honda aspiraties zijn niet overal welkom geloof ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Maakt niet uit joh, gewoon even zeggen waar de heen gaan vantevoren, ik kan alles vinden![]()
![]()
![]()
Trouwens:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/137594
Gaat u daar toevallig heen?
Das in de buurt hierquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Maakt niet uit joh, gewoon even zeggen waar de heen gaan vantevoren, ik kan alles vinden![]()
![]()
![]()
Trouwens:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/137594
Gaat u daar toevallig heen?
Hondaquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, kawasaki rijders met aprilia/honda aspiraties zijn niet overal welkom geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, kawasaki rijders met aprilia/honda aspiraties zijn niet overal welkom geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Honda![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je mond met zeepspoelen heidens wicht
![]()
![]()
![]()
Of kickstarterquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang je maar iets koopt met een grote accu en startmotor
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:17 schreef Makster het volgende:
Ik ga ook maar is schapentellen
Adios
Zal wel duurder zijn dan een weekendje Yab Yumquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:27 schreef Crashcat het volgende:
I want this one!!!!!!!!!!!!111
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/145504/last
Vertelquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zal wel duurder zijn dan een weekendje Yab Yum
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef Rib-i het volgende:
Voor de nieuwe rijders onder ons
Klik
In short, onervaren motorrijder laat band wisselen en komt met een verzameling lood thuis
Ik heb het topic een beetje doorgelezen, Mercy zei het en ik kon me er niks bij voorstellen. Toen ik de foto zag kon ik me ook niet voorstellen dat ik ermee akkoord zou gaan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo zou ik me toch niet laten afschepen hoor
Aan de andere kant, met vastgeslagen achterwiel maakt het gewicht ook niet zo veel meer uitquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb het topic een beetje doorgelezen, Mercy zei het en ik kon me er niks bij voorstellen. Toen ik de foto zag kon ik me ook niet voorstellen dat ik ermee akkoord zou gaan.
Neeheeee.... over dat weekendje bij YabYumquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Exclusieve uitvoering van een helm die normaal al 7/800 pleuro kost
Vaders leest meequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:49 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Neeheeee.... over dat weekendje bij YabYum![]()
Dan zou er nu wel een SVX + R6 ofzo in de schuur staanquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij is jouw persoonlijke sponsor toch?
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan zou er nu wel een SVX + R6 ofzo in de schuur staan
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer kijken of TataK mee kan. Ik weet zeker dat hij het tof vindt
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zondag werd er weer gereden las ik in het bollen topic?![]()
Volgens de voorspellingen is het een goed motorrijweekend tochquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet kunnen lijkt me, moet het alleen niet gaan regenen, dan kan ik niet mee![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens de voorspellingen is het een goed motorrijweekend toch![]()
De volgende keer mijn oordoppen maar weer meenemen. ik heb de hele tijd ruis in m'n oor![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:20 schreef Crashcat het volgende:
Trusten..
ketting is weer normaal, dus ik kan met een gerust hart slapen
[afbeelding]
Ik kan navragen wat een goeie band is en ook jouw voorkeuren/rijstijl daarbij aangeven. Op de dijkjes maak je trouwens toch weinig gebruik van het middenstukquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Hoop het(Van dag mooie weer he, niet van ruis in je oor
)
Moet er eigenlijk gewoon een nieuwe achterband op laten leggen maar kan niet kiezen tussen BT90 en MPPBen belabberd in beslissingen maken als het om (voor mij
![]()
) veel geld gaat
BT20 is misschien wel beter voor mijn rijstijl zoals je zij maar wil wel iets waarmee ik mijn grenzen een beetje durf te verleggen aangezien ik niet altijd als een sufkut wil blijven rijden en daarvoor moet ik toch wel veel vertrouwen in een band heb wat ik niet echt heb in een BT20 met mijn capaciteiten
Kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kan navragen wat een goeie band is en ook jouw voorkeuren/rijstijl daarbij aangeven. Op de dijkjes maak je trouwens toch weinig gebruik van het middenstuk![]()
MPP is het gewoonquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan nooit kwaad
Enne is wel de bedoeling ja
Vertel vertelquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
MPP is het gewoonMaar ik kom er wel op terug
![]()
Ach ja, die andere doen hun werk ook goed, zitten alleen niet altijd even comfortabelquote:
Of je gaat meer etenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, die andere doen hun werk ook goed, zitten alleen niet altijd even comfortabel
Als ik geld over had zou ik eerder misschien een nieuwe helm kopen aangezien deze misschien toch weer iets te groot is![]()
![]()
Importeur is vorig jaar op de fles gegaan dus weinig aftermarket zooi leverbaarquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Of je gaat meer eten![]()
Kan je geen kussentjes kopen om op te vullen![]()
Het is trouwens niet heel erg maar boven de 100/120 en rechtop zitten gaat ie nogal zwevenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Importeur is vorig jaar op de fles gegaan dus weinig aftermarket zooi leverbaar![]()
Enne meer eten, probeer juist een beetje af te vallen voor de verandering
Da's wel erg, en het is geen aftermarket zooi maar accesoires die je bij je helm kan kopen. Termaat heeft dat spul ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is trouwens niet heel erg maar boven de 100/120 en rechtop zitten gaat ie nogal zweven![]()
Termaat heeft bijna niks meer voor OGK, laatst al gevraagd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Da's wel erg, en het is geen aftermarket zooi maar accesoires die je bij je helm kan kopen. Termaat heeft dat spul ook![]()
Ik ga zaterdagmiddag mischien even op en neer naar Nijmegen
Er zijn wel parts leverbaar om je helm op te vullenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Termaat heeft bijna niks meer voor OGK, laatst al gevraagd.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er zijn wel parts leverbaar om je helm op te vullen![]()
Ik ga proberen te slapen, ruis is iets minder geworden![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaat lekkerquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Fuckin hell, alweer last van mijn keel en klieren. Over uurtje maar even naar de dokter. Kan zelfs nog mijn amandelen zijn, hoop het niet want als die er uit moeten ben ik weer een aantal ziekenhuisdagen verder![]()
Succes ermee ..quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Fuckin hell, alweer last van mijn keel en klieren. Over uurtje maar even naar de dokter. Kan zelfs nog mijn amandelen zijn, hoop het niet want als die er uit moeten ben ik weer een aantal ziekenhuisdagen verder![]()
Mooie gezegd, zullen we dat dan maar een bestaand woord maken?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Rib-i het volgende:
Weet je zeker dat het niet aan jou ligt?quote:en niks voor <25 Kw. No offence, maar dat hou je gewoon niet bij.
Gewoon standaard alpine doppies voor 18 euro kopen bij Safe/Motoportquote:
En een paar dagen soft etenquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
dat topic komt me bekend voorquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef Rib-i het volgende:
Voor de nieuwe rijders onder ons
Klik
In short, onervaren motorrijder laat band wisselen en komt met een verzameling lood thuis
Vissen is voor mietjes .. Wordt ook lastig als je Bwooaaaaaaapend aan komt schuiven bij je visstekkie ..quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat topic komt me bekend voor![]()
wel handig als je gaat vissen![]()
jij een goede smaak hebbenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:20 schreef Crashcat het volgende:
Trusten..
ketting is weer normaal, dus ik kan met een gerust hart slapen
[afbeelding]
ik heb begrepen dat het bijna nooit om het vissen gaat, maar het vluchen voor de vrouw/vriendinquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vissen is voor mietjes .. Wordt ook lastig als je Bwooaaaaaaapend aan komt schuiven bij je visstekkie ..
Hè ? Daar heb je toch een recreatiebungalow voor waar je 24/7 met je minnares terecht kunt ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat het bijna nooit om het vissen gaat, maar het vluchen voor de vrouw/vriendin![]()
Klopt, ligt zeker aan mijquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:41 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
Weet je zeker dat het niet aan jou ligt?![]()
Op een dijk kom je niet vaak boven 25KW snelheden dus het kan best denk ik![]()
Dat was wel duidelijk, maar ondanks dat geloof ik het stukje van Gawaine op z'n skateboard welquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Klopt, ligt zeker aan mij![]()
U moet de post zien in het licht van de euforie en het gestegen adrenalinegehalte onder invloed van endorfine![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk, maar ondanks dat geloof ik het stukje van Gawaine op z'n skateboard wel![]()
Tot over 20 minutenquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk, maar ondanks dat geloof ik het stukje van Gawaine op z'n skateboard wel![]()
School![]()
![]()
Hoelaat moet jij straks afrijdenquote:
Niet ..quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoelaat moet jij straks afrijdenOhnee morgen toch
Ga jij dan net als "ons motorrijders" de hele dag met een aanhanger door het dorp eo rondrijdenquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga jij dan net als "ons motorrijders" de hele dag met een aanhanger door het dorp eo rondrijden![]()
En meeten met de aanhangerboys van FOK! AC
Weet je zeker dat het geen zetpillen zijn .. ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou met mijn keel lijkt het wat mee te vallen, amandelen zijn wel flink opgezwollen maar het is een keelonsteking of een virus met soortgelijke symptomen. Geen pfeiffer dus waarschijnlijk en amandelen hoeven gelukkig ook niet verwijderd te worden. Heb een kuur voor een week, elke dag 3 maal 2 pillen slikken. Zijn beste pillen trouwens, hoop dat ik ze door mijn strot krijgkruip nog even mijn nest in
Ja inderdaad, was niet zo'n duidelijke post. Mischien nog een restantje indofine van gisterenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik moet wel de hele dag met een aanhanger door A'dam heen rijden .. En om 3 uur 's middags examen..
Zijn er ook AC'ers met leer .. ?
Beterschapquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou met mijn keel lijkt het wat mee te vallen, amandelen zijn wel flink opgezwollen maar het is een keelonsteking of een virus met soortgelijke symptomen. Geen pfeiffer dus waarschijnlijk en amandelen hoeven gelukkig ook niet verwijderd te worden. Heb een kuur voor een week, elke dag 3 maal 2 pillen slikken. Zijn beste pillen trouwens, hoop dat ik ze door mijn strot krijgkruip nog even mijn nest in
het heerstquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:
Thug lifequote:Op vrijdag 8 september 2006 10:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
Weer een nieuw model motor met steeds minder kuip, volgens mij zien ze nu ook wel in dat naked gewoon veel stoerder is![]()
Ik môt geen nekkid .. Kuip = comfort & pr0n ..quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
Weer een nieuw model motor met steeds minder kuip, volgens mij zien ze nu ook wel in dat naked gewoon veel stoerder is![]()
dan mot je geen SS maar een toerbufel kopenquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik môt geen nekkid .. Kuip = comfort & pr0n ..![]()
beterschapquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:46 schreef bvvt het volgende:
Die honda's beginnen wel steeds meer op suzuki te lijken zeg ....
[..]
dan mot je geen SS maar een toerbufel kopen
O ja, je was al stiekum aan het kijken naar een BWM of iets dergelijks.....
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
heeey, das lang geledenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:27 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Ik sta nog steeds in de OP![]()
Het gaat goed hier, sinds ik weg ben is de groep met 100% gegroeid [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heeey, das lang geledenen hoe is het daar?
quote:
mooi om te horenquote:Nog steeds geen motor maar buiten dat is het goed toeven![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:27 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Ik sta nog steeds in de OP![]()
Het gaat goed hier, sinds ik weg ben is de groep met 100% gegroeid [afbeelding] [afbeelding]
Whoei Mercyquote:
Met Raus gaat het goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Whoei MercyLekker hoor hier. Hoe is het met Raus? Als ze nog steeds plannen heeft om naar een warm land te gaan, dan is dit "The place 2 B".
Je wil het niet weten, ik zal wel op m'n donder krijgen van Worldbeater maar bijna alles is hier beter als je werk hebt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Met Raus gaat het goedze heeft het erg druk gehad afgelopen tijd met vertalen maar dat is nu even over,
tijd voor vakantie
en dat hebben wij de aankomende 2 weken
en omdat we het verdienen is het ook nog eens schitterend weer
![]()
hebben ze daar leuk weggetjes & boggies dan ? of is het alleen terreinrijden ?
Oeh... hoe kon ik je vergetenquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:24 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga morgen wel toeren als het dan nog mooi weer is .. Moet ik eerst ff weersverwachting bekijken ..
@ R2-D2 Hoi![]()
Gaat goed, pimber is nu in Marokko aan het chillen en ik zit op school. Voor nu dus alleen even een tussendoorpostjequote:Op vrijdag 8 september 2006 13:32 schreef R2-D2 het volgende:
Hoe is het met Hissef en Youcham? Pimber heeft al een tijdje niet gepost en FX is ziek las ik. Heeft in een poortje gevreeen met GordonIk weet het zeker
denk ik
![]()
Heeft hij Gordon als vriendinnetje dan .. ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:32 schreef R2-D2 het volgende:
FX is ziek las ik. Heeft in een poortje gevreeen met GordonIk weet het zeker
denk ik
![]()
het is overal beter als je geld hebquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je wil het niet weten, ik zal wel op m'n donder krijgen van Worldbeater maar bijna alles is hier beter als je werk hebt.
Ik heb hier laatst een ZX-10R met een Fireblade voorbij zien scheuren. Bij de Tafelberg wordt er nl. veel proefgereden met nieuwe motoren. Ook een nederlands programma heb ik hier al eens gespot. En het kost allemaal geen niks nadda noppes. Behalve motoren dan, die zijn nog duurder dan in Nederland![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:21 schreef TataK het volgende:
Het weer is te mooi om te werken. Vanmiddag dus lekker vrij genomen en toeren maar !![]()
![]()
Eerst nog ff een happie eten![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:42 schreef hicham het volgende:
OOojjj R2-D2 [afbeelding]
[..]
Gaat goed, pimber is nu in Marokko aan het chillen en ik zit op school. Voor nu dus alleen even een tussendoorpostje
Hij heeft een vriendinnetje? Hebben jullie hem haar al gezienquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heeft hij Gordon als vriendinnetje dan .. ?![]()
Dat zul je ook wel gemist hebben zeker?
Er zitten hier meer nederlanders die een bedrijfje hebben opgericht, zelfs Boschenarenquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is overal beter als je geld heb![]()
* Mercy_symbol maakt notitie dat Blade mee naar warm land moet![]()
quote:Rijbewijs na 1 dag al weer kwijt
MARIËNHEEM -
Slechts één dag heeft een motorrijder uit Vroomshoop kunnen genieten van het felbegeerde roze papiertje, dat rijbewijs heet. De man werd in Mariënheem betrapt op een forse snelheidsovertreding.
Hij scheurde met 139 km p/u over de Nijverdalse weg, waar de maximum toegestane snelheid 80 km is. Als beginnend motorrijder kon hij meteen zijn rijbewijs inleveren en kreeg hij bovendien een proces-verbaal.
Dus ging je maar posten op de Fok!MC?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik voelde iets aan m'n water maar dat was natuurlijk Pimber die op hetzelfde continent zit als ik![]()
De laatste keer dat ie poste vroeg ie of -XX- hem had geblocked op MSNquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
Meneer Gie is al een tijdje niet langs geweest hier![]()
Doe hem maar de groeten mocht hij nog eens langs komenquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
Meneer Gie is al een tijdje niet langs geweest hier![]()
Niet gezien nee .. Misschien neemt hij d'r binnenkort mee naar een meet ..quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendinnetje? Hebben jullie hem haar al gezien![]()
FX walks into a bar when a nun walks up to him: "Hi, I'm a nun and my name is John".
![]()
![]()
Verschrikkelijk zeg, reed je dwars door een zwerm?quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:03 schreef bvvt het volgende:
Ben erg druk druk druk aan het werk en idd - een vliegen helm foto op MF geplaatst.
Kon niet echt fatsoenlijk meer door dat visier kijken
Is hij in de buurt danquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Dus ging je maar posten op de Fok!MC?Was je bang dat ie achter je aankwam?
Ocharmequote:[..]
De laatste keer dat ie poste vroeg ie of -XX- hem had geblocked op MSN
Jaaa, maar,,,, Ghostrider is dan ook geen gewonde stervelingquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:32 schreef -XX- het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6687335550758361683&q=hayabusaDat is echt niet goed!
Door het verkeer
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:30 schreef -XX- het volgende:
Woepla![]()
Me boxjes hangen nu ipv neergezethet geluid is nu nog vele malen mooier
![]()
En compleet genegeerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:46 schreef BazzieK het volgende:
Hoi R2D2Mooi om te horen dat alles goed is
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
En, wat kost zoiets nou ?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
En, wat kost zoiets nou ?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En compleet genegeerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net postbode gespeeld. nu al kenkerbezweetDalijk joggen
![]()
Ik ook niet maar om de een of andere reden lukt het me de laatste tijd om mezelf te dwingen om te gaanquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]wil ik eigenlijk ook mee beginnen.... maar heb nooit zin
Doet me gelijk aan de shutte run test denken!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ook niet maar om de een of andere reden lukt het me de laatste tijd om mezelf te dwingen om te gaan
Doorrennen als je lichaam schreeuwt dat je moet stoppen is trouwens niet leuk![]()
![]()
WTF is een shuttle run test???quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Doet me gelijk aan de shutte run test denken!![]()
Oh wat had ik daar een hekel aan
Ik haalde met pijn en moeite trap 8![]()
= coopertestquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
WTF is een shuttle run test???
Ik heb een hele hardloop cariere achter de rug maar die ken ik niet
dat lukt mij dus nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ook niet maar om de een of andere reden lukt het me de laatste tijd om mezelf te dwingen om te gaan
Doorrennen als je lichaam schreeuwt dat je moet stoppen is trouwens niet leuk![]()
![]()
is een 'spelletje' om de middelbare scholieren te laten rennenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
Het is afschuwelijk!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
ok, dus tochquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Coopertest is 12 minuten rennen, shuttlerun is op piepjes rennen.
niet echt hequote:
Als je alleen een droog gevoel in je keel krijgt doe je niet hard genoeg je bestquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:08 schreef bvvt het volgende:
Heel erg het gevoel aan het eind in je keel
Zo'n heel erg droog schurend gevoel
de rest mwah, dat overleef je wel
hehehehe, you bet dat ik "vroeger" erg mijn best deed.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je alleen een droog gevoel in je keel krijgt doe je niet hard genoeg je best
Vanaf volgende week heb ik weer zeeen van tijd over.quote:
Als je keel dichtslaat en piept van ademenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je alleen een droog gevoel in je keel krijgt doe je niet hard genoeg je best
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
VAKANTIE![]()
deze M-F user heeft voor ons FOK-MC leden een hele bekende avatar
Das Toevalligquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En compleet genegeerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net postbode gespeeld. nu al kenkerbezweetDalijk joggen
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Das Toevalligik was net op de posbank
heb je niet gezien
Was wel een beetje druk met auto's, dus op de leuke stukjes werd doorrijden onmogelijk gemaaktquote:
Ik haalde op de middelbare school, tot eigen verbazing, trap 14. Nadeel was alleen dat we aan het einde van hetzelfde schooljaar wederom die test moesten doen. Haalde je een lagere trap dan kreeg je een slecht cijfer, haalde je een hogere trap dan een goed cijfer. Ik had dus zonder dat ik het wist de lat hoog gelegd voor mezelf, de tweede keer haalde ik namelijk maar trap 12 ofzoquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Doet me gelijk aan de shutte run test denken!![]()
Oh wat had ik daar een hekel aan
Ik haalde met pijn en moeite trap 8![]()
Jij ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
VAKANTIE![]()
deze M-F user heeft voor ons FOK-MC leden een hele bekende avatar
Damn.. dat is "kut"quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:42 schreef hicham het volgende:
Zucht, vandaag is datgene me gebeurd wat vele rijders al is overkomen en waarvan ik nooit dacht dat het mij zou gebeuren. Weggereden met schijfremslot eropEn bedankt Crashcat, slechte invloed van jou
Reed met een vriend/klasgenoot achterop naar een bedrijf om daar een project te regelen, 2 dagen per week moet ik nu bij een extern bedrijf werken. Gesprek ging zeer goed, leek me een interessant bedrijf. Euforisch liep ik samen met m'n klasgenoot terug naar de motor na het gesprek. Onderwijl druk napraten en opstappen, hij achterop. Wegrijden ... KLANNGGG![]()
Motor omgepleurd, ik net op tijd eraf gesprongen, gozer achterop ook
Koppelingshendel tot op 'het botje' afgebroken en het mode rode kleurtje op m'n stuurgewicht weg. Gelukkig heb ik ook nog een valbeugel die een deel van de klap opvangtGoed, we konden dus niet weg want ik kon niet meer (ont)koppelen. Zijn samen naar het metrostation gelopen wat best dichtbij is, naar zijn huis gegaan en met de auto langs mijn huis. Oude koppelingshendel opgehaald, terug naar de motor, gemonteerd en weer naar huis. Deze keer ieder op/in zijn eigen voertuig
Gelukkig maar dat ik nog een reservekoppelingshendel had![]()
Niet dat ik weet, krasjes op m'n valbeugel (boeiendquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Damn.. dat is "kut"Verder nog lakschade ofzo?
Ik zou een nieuwe kopenquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, krasjes op m'n valbeugel (boeiend![]()
), stukje kleur weg op mijn stuurgewicht en stukje kleur weg op het rode duostepje (omdat die uitgeklapt stond). Plus dat ik nu een zilvere koppelingshendel heb tegenover een rode remhendel
Voor de duidelijkheid, ik had het niet over een nieuwe koppelingshendelquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:58 schreef hicham het volgende:
Inderdaad een "vervelend moment", hoewel ik meestal heel nuchter blijf bij zulke gebeurtenissen. Gebeurd is gebeurd, meestal zijn het de mensen in mijn omgeving die meer paniekeren dan ik. Vond het eventjes ontzettend zonde, maar ben er nu al weer overheen
Heeft uiteindelijk alleen maar wat extra tijd gekostNieuwe kopen zal ik doen, al is het alleen maar om wederom een reserve achter de hand te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:42 schreef hicham het volgende:
Zucht, vandaag is datgene me gebeurd wat vele rijders al eens is overkomen en waarvan ik nooit dacht dat het mij zou gebeuren. Weggereden met schijfremslot eropEn bedankt Crashcat, slechte invloed van jou
Reed met een vriend/klasgenoot achterop naar een bedrijf om daar een project te regelen, 2 dagen per week moet ik nu bij een extern bedrijf werken/leren ipv op school. Gesprek ging zeer goed, leek me een interessant bedrijf. Na het gesprek liep ik samen met mijn klasgenoot euforisch naar de motor. Onderwijl druk napraten, opstappen en hij achterop. Wegrijden ... KLANNGGG![]()
Motor omgepleurd, ik net op tijd eraf gesprongen, gozer achterop ookTijdens de KLANNGGG en de paar honderdste seconden dat ik samen met mijn motor richting de grond ging om de klinkers nader te inspecteren wist ik meteen hoe laat het was en dat ik zo stom was geweest het slot niet los te halen
Koppelingshendel tot op 'het botje' afgebroken en het mooie rode kleurtje op m'n stuurgewicht weg. Gelukkig heb ik ook nog een valbeugel die een deel van de klap opvangtGoed, we konden dus niet weg want ik kon niet meer (ont)koppelen. Zijn samen naar het metrostation gelopen wat best dichtbij is, naar zijn huis gegaan en met de auto langs mijn huis. Oude koppelingshendel opgehaald, terug naar de motor, gemonteerd en weer naar huis. Deze keer ieder op/in zijn eigen voertuig
Gelukkig maar dat ik nog een reservekoppelingshendel thuis had![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:42 schreef hicham het volgende:
Zucht, vandaag is datgene me gebeurd wat vele rijders al eens is overkomen en waarvan ik nooit dacht dat het mij zou gebeuren. Weggereden met schijfremslot eropEn bedankt Crashcat, slechte invloed van jou
Reed met een vriend/klasgenoot achterop naar een bedrijf om daar een project te regelen, 2 dagen per week moet ik nu bij een extern bedrijf werken/leren ipv op school. Gesprek ging zeer goed, leek me een interessant bedrijf. Na het gesprek liep ik samen met mijn klasgenoot euforisch naar de motor. Onderwijl druk napraten, opstappen en hij achterop. Wegrijden ... KLANNGGG![]()
Motor omgepleurd, ik net op tijd eraf gesprongen, gozer achterop ookTijdens de KLANNGGG en de paar honderdste seconden dat ik samen met mijn motor richting de grond ging om de klinkers nader te inspecteren wist ik meteen hoe laat het was en dat ik zo stom was geweest het slot niet los te halen
Koppelingshendel tot op 'het botje' afgebroken en het mooie rode kleurtje op m'n stuurgewicht weg. Gelukkig heb ik ook nog een valbeugel die een deel van de klap opvangtGoed, we konden dus niet weg want ik kon niet meer (ont)koppelen. Zijn samen naar het metrostation gelopen wat best dichtbij is, naar zijn huis gegaan en met de auto langs mijn huis. Oude koppelingshendel opgehaald, terug naar de motor, gemonteerd en weer naar huis. Deze keer ieder op/in zijn eigen voertuig
Gelukkig maar dat ik nog een reservekoppelingshendel thuis had![]()
[..]
Ik haalde op de middelbare school, tot eigen verbazing, trap 14. Nadeel was alleen dat we aan het einde van hetzelfde schooljaar wederom die test moesten doen. Haalde je een lagere trap dan kreeg je een slecht cijfer, haalde je een hogere trap dan een goed cijfer. Ik had dus zonder dat ik het wist de lat hoog gelegd voor mezelf, de tweede keer haalde ik namelijk maar trap 12 ofzo
[..]
Jij ook![]()
Er zijn er niet veel meer over die geen schade hebben gehad door eigen toedoenquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:42 schreef hicham het volgende:
-knip-
Jaa, Hicham weet toch dat ik altijd lief ben.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
hoor ik in Marokko iemand heel hard lachen?
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:12 schreef Rib-i het volgende:
hoor ik in Marokko iemand heel hard lachen?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jij kan nu ook wel lachen.... jou beurt komt nog![]()
Kan ik hieruit opmaken dat jij al aan de beurt bent geweestquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jij kan nu ook wel lachen.... jou beurt komt nog![]()
Je zegt het verkeerd, je bent een achterbandje aan het verdienenquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:29 schreef BazzieK het volgende:
Hmm wat ben ik moe en wat ligt mijn bed lekker![]()
En nu moet ik gaan werken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:37 schreef kratjuh het volgende:
Scheelt dat ik geen schijfremslot heb ..
Maar ieder geval mooi dat de schade meevalt hies ..
Hoop het niet .. Vroegâh op m'n brommer wel schijfremslot gehad, maar op een of andere manier rol ik altijd eerst met zo'n ding voor- of achteruit waardoor ik er meteen al achterkom dat dat ding erop zit .. In ieder geval nooit op m'n plaat gegaan gelukkig ..quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:44 schreef -XX- het volgende:
[..]kom op, als jij hem wel had, zou je zo'n fout nooit kunnen maken!
![]()
![]()
Het is eigenlijk verschrikkelijk dat je die dingen op je motor moet zetten. Handen afhakken van de motordieven en ander gespuisquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoop het niet .. Vroegâh op m'n brommer wel schijfremslot gehad, maar op een of andere manier rol ik altijd eerst met zo'n ding voor- of achteruit waardoor ik er meteen al achterkom dat dat ding erop zit .. In ieder geval nooit op m'n plaat gegaan gelukkig ..
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik had het niet over een nieuwe koppelingshendelNieuwe motor kopen volgens jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou erger zijn, een nieuwe motor laten vallen, of je oude motor voor een tweede zoveelste keer om laten vallen
Die begreep er eerst niks vanquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
gelukkig bijna geen schade....
toch ben ik stiekem wel een beetje nieuwsgierig naar de reactie van je passagierMeer iets van wat gebeurd hier nou
Verder vond ie het best grappigUiteraard pas nadat ik er zelf luchtig over deed
Hij vond het grappig omdat er euhm... nogal vaak rare dingen gebeuren als we samen ergens heen gaan
Altijd wel wat met ons
Die had toch ook net z'n rijbewijs, wie weet is hij het welquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Heeft zich nog niet gemeld bij Rib-i![]()
Welke spiegels zijn dat dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:28 schreef Makster het volgende:
Lim wat doe je![]()
Ik ben trouwens WEER overboden op Ebay voor die kut spiegelsIk rij nu al 2 weken zonder spiegels rond en ik geloof dat ik er maar helemaal niks meer opzet. Enige kutte is dat spiegelen voor de wouten nu niet kan en dat levert stress op. Verder vind ik het wel best zo
![]()
Mijn broertje heeft op de EHBO gewerkt. En soms kwam hij thuis met verhalen... Wat die Tilburgers wel niet in hun kont/penis duwen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Is wel makkelijk te voorkomen dat je zo gevonden wordt; geen penispomp kopen ..
Sorryquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:28 schreef Makster het volgende:
Lim wat doe je![]()
Ik ben trouwens WEER overboden op Ebay voor die kut spiegelsIk rij nu al 2 weken zonder spiegels rond en ik geloof dat ik er maar helemaal niks meer opzet. Enige kutte is dat spiegelen voor de wouten nu niet kan en dat levert stress op. Verder vind ik het wel best zo
![]()
Dezelfde als die Lim heeft.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]Had je dat niet in een spoiler kunnen zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit
Thanks![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Had je dat niet in een spoiler kunnen zetten
-edit
Thanks
Leuk om te horenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Doe hem maar de groeten mocht hij nog eens langs komenIk moet ook weer verder, doet me goed om eventjes bij te kletsen
En Gawaine nog bedankt voor het liedje van Guus Meeuwis, Brabant. Ik luister er in ieder geval 1 keer per week naar
![]()
Groetjes & Dikke![]()
![]()
Ik heb niet echt contact met ze, ik ben meer van het type geen nieuws = goed nieuwsquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Al wat van Worldpimber gehoord, mist hij het motorrijden nietOf zijn de wegen daar van dien aard dat je er toch niet kan stunten.
Ze hebben mij nog gebeld om te vragen hoe het met je gingquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb niet echt contact met ze, ik ben meer van het type geen nieuws = goed nieuws
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ze hebben mij nog gebeld om te vragen hoe het met je ging![]()
En wat heb je gezegd?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ze hebben mij nog gebeld om te vragen hoe het met je ging![]()
Schapenvelletje:?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:07 schreef hicham het volgende:
Gisteren kreeg ik nog wel een SMSje van het thuisvakantiefront, wat voor kleren ik wou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Praat eens met Rebbel, die weet wel wat over diverse taktieken voor het thuisfront.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:09 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i probeert een 10-daagse motorvakantie richting Portugal bespreekbaar te maken![]()
Het wil niet echt lukken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Schapenvelletje:?
Ik dacht dat ik een goed plan had. Zij vertrekken 2 dagen na mij met het vliegtuig voor een 10-daagse vakantie. Is goed tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Praat eens met Rebbel, die weet wel wat over diverse taktieken voor het thuisfront.![]()
![]()
Rollenspel:quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:09 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i probeert een 10-daagse motorvakantie richting Portugal bespreekbaar te maken![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Rollenspel:
Rib-man; "wat zou je er van vinden als ik 5 dagen met de motor naar Portugal op vakantie ga?"![]()
Rib-vrouw; "Bekijk jij het ff![]()
Ëen dag stilte, [afbeelding]
Rib-man; "Als ik nou eens naar Portugal ga op vakantie dan ga jij toch ook gewoon een paar daagjes weg"
Rib-vrouw; "ja met jou kan je lachen
Een dag stilte. [afbeelding]
Rib-man;" over een paar weken is het herstvakantie....ga je lekker ff naar Spanje of zo, of anders
in mei een weekje.![]()
Rib-vrouw; "ja wat moet ik daar alleen ?"![]()
Rib-man; "vraag je toch of je moeder zin heeft om mee te gaan ?"![]()
Een dag stilte [afbeelding]
Rib-vrouw; "Mijn moeder had wel zin om mee te gaan![]()
Rib-man; "[online boeken] kijk eens hier is nog een weekje vrij......doen ? [/online boeken]
Rib-vrouw; "maar dan zit je wel een week alleen thuis, je red dat nooit![]()
Rib-man; "welnee no problemo ik red me wel
Rib-man; [bevestig boeking] ja / nee ja ja ja ja ja [/bevestig boeking]![]()
Een week stilte [afbeelding]
Rib-man; "zo zeg dat is ook wat, ik kan alleen nog een 10 daagse boeking doen![]()
Portugal here i come
Je moet het ook niet meteen over 10 dagen hebbenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je spreekt uit ervaring [afbeelding]
What does a lovely lady like you doing alone on this isle of love
/Dexter Saint John
Is voor volgend jaar lente, heb ik nog even de tijd. Zaad is uitgestrooid iig![]()
Ik denk dat ik maar eventjes niets zeg over de vakantie.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je moet het ook niet meteen over 10 dagen hebben![]()
Je kan ook zeggen dat je ff sigaretten gaat halen.Die bagagerol en tanktas moet je toevallig even bij iemand afgooien die hem wou lenen
![]()
Je bent te directquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eventjes niets zeg over de vakantie.
En al helemaal niets over een andere motor![]()
Een schapenvelletje trek je niet aan, daar zit je opquote:
[..]
Rollenspel:
Rib-man; "wat zou je er van vinden als ik 5 dagen met de motor naar Portugal op vakantie ga?"![]()
Rib-man; "Als ik nou eens naar Portugal ga op vakantie dan ga jij toch ook gewoon een paar daagjes weg"
Rib-man;" over een paar weken is het herstvakantie....ga je lekker ff naar Spanje of zo, of anders
in mei een weekje.![]()
Rib-man; "[online boeken] kijk eens hier is nog een weekje vrij......doen ? [/online boeken]
Rib-man; "zo zeg dat is ook wat, ik kan alleen nog een 10 daagse boeking doen![]()
Portugal here i come
wegens aanschaf nieuw spulquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:01 schreef Rib-i het volgende:
Wat zie ik nou, verkoopt BazzieK z'n spullen![]()
Kneesliders verkopenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:01 schreef Rib-i het volgende:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
wegens aanschaf nieuw spul
Is dat een foto van Faithy rechts op het dressoir ?![]()
Voor zondag heb ik plannen, het probleem is alleen dat ik pas na de middag weg kanquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Kneesliders verkopenDie moet ie gewoon houden, aangezien kneesliders het nadeel hebben weg te slijten als je eenmaal kunt kneedownen
Wat zijn momenteel je plannen voor zondag, ik kwam er achter dat ik eigenlijk wel al iets heb
Eventueel bespreken op MSN
XL? (''''O,o"''')quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rollenspel:
in mei een weekje.![]()
Portugal here i come
Wat is na de middag ? in Bazziek tijdseenheden gesproken ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Jij ziet ook alles![]()
Ipv naar de aangeboden artikelen te kijken, kijk je hoe z'n huis woont![]()
[..]
Voor zondag heb ik plannen, het probleem is alleen dat ik pas na de middag weg kanIk wil met niet nader te noemen mafkezen een onafgemaakte route gaan rijden maar de aanvangtijd is hierin de bepalende factor
![]()
Vanaf 13:00 - 13:15 bij PVquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat is na de middag ? in Bazziek tijdseenheden gesproken ?![]()
Voor straf 2 uur eerder naar bed sturenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:31 schreef Rib-i het volgende:
M'n dochter keek net naar dat programma met BN-ers op het ijs. Vindt ze Jody Bernal het beste![]()
Moet ik Jody vast waarschuwen dat wanneer hij ook maar één keer naar mijn meisje kijkt hij de dijkjes gaat verkennen op z'n knieen, gehaakt achter een motor?
![]()
Ohhhh daar zakt Jody door het ijs.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:31 schreef Rib-i het volgende:
M'n dochter keek net naar dat programma met BN-ers op het ijs. Vindt ze Jody Bernal het beste![]()
Moet ik Jody vast waarschuwen dat wanneer hij ook maar één keer naar mijn meisje kijkt hij de dijkjes gaat verkennen op z'n knieen, gehaakt achter een motor?
![]()
Das wel laat maar ik weet ook niet meer wat de bedoeling wordt en wie er nog overblijvenquote:
Zo kan je het ook zien natuurlijk maar zo voelt het niet als je daar staat tussen je kutbaas en zeikerige klanten inquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd, je bent een achterbandje aan het verdienen![]()
Werkze![]()
Jody is gayquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:31 schreef Rib-i het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Voor straf 2 uur eerder naar bed sturen![]()
En Anthrax naar Jody
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:09 schreef Rib-i het volgende:
Eddy Murphy, Rawquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je spreekt uit ervaring [afbeelding]
What does a lovely lady like you doing alone on this isle of love
/Dexter Saint John
Is voor volgend jaar lente, heb ik nog even de tijd. Zaad is uitgestrooid iig![]()
Tja broek moet weg, sliders gebruik ik toch niet en heb eer dat ik het kan eerst nog arlen ness sliders die op moetenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:01 schreef Rib-i het volgende:
Het is gewoon klote, alle regenweekenden hadden we weinig tot geen afspraken. Nu een goed weekend zitten we bijna volquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Das wel laat maar ik weet ook niet meer wat de bedoeling wordt en wie er nog overblijven
om te rijden![]()
Als Faithy het 1 jarige oppaskindje van mijn ma is wel jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
wegens aanschaf nieuw spul
Is dat een foto van Faithy rechts op het dressoir ?![]()
Heb je al een andere helm?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja broek moet weg, sliders gebruik ik toch niet en heb eer dat ik het kan eerst nog arlen ness sliders die op moetenVerder zou een kleinere helm toch geen overbodige luxe zijn heb ik gemerkt
![]()
Het is dat er hier alleen maar pauperspul te halen is anders had ik het een en ander zwart moeten maken ivm met Hiesjamquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Jij ziet ook alles![]()
Ipv naar de aangeboden artikelen te kijken, kijk je hoe z'n huis woont![]()
Ben 1.85 met overmatige poten en kopquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
XL? (''''O,o"''')![]()
Ik maar denken dat het een klein ventje is
Hey sta de laatste tijd best vaak op 10 uur ofzo opquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat is na de middag ? in Bazziek tijdseenheden gesproken ?![]()
Zou maar oppassen gezien zijn recente uitsprakenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:31 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Laat? Dat is een heel fatsoenlijke tijd vind ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Das wel laat maar ik weet ook niet meer wat de bedoeling wordt en wie er nog overblijven
om te rijden![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey sta de laatste tijd best vaak op 10 22.00 uur ofzo op![]()
![]()
Als je overdag werkte zou je volgens mij niet meer aan rijden toekomen als ik het zo leesquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zondag een halve dag af kunnen dwingen![]()
Hij kan maar beter oppassen want ik heb vrienden in Amsterdamskiquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou maar oppassen gezien zijn recente uitspraken![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben 1.85 met overmatige poten en kop
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij kan maar beter oppassen want ik heb vrienden in Amsterdamski [afbeelding]
Ik kan in de middag juist niet, dan heb ik al iets anders. Dus als je die onafgemaakte route gewoon lekker op je gemakkie doet en daarna in de namiddag wat quality time besteedt aan het gezin, kun je misschien die 10 dagen portugal er doorheen drukken <insert:'Gawaine-levenservaring-tips-quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor zondag heb ik plannen, het probleem is alleen dat ik pas na de middag weg kanIk wil met niet nader te noemen mafkezen een onafgemaakte route gaan rijden maar de aanvangtijd is hierin de bepalende factor
![]()
En dat Snoopy ding is ook pauperspul?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is dat er hier alleen maar pauperspul te halen is anders had ik het een en ander zwart moeten maken ivm met Hiesjam![]()
![]()
![]()
![]()
MSN = ONquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kan in de middag juist niet, dan heb ik al iets anders. Dus als je die onafgemaakte route gewoon lekker op je gemakkie doet en daarna in de namiddag wat quality time besteedt aan het gezin, kun je misschien die 10 dagen portugal er doorheen drukken <insert:'Gawaine-levenservaring-tips-[afbeelding]'>
Maar misschien kan jij wel mee naar datgene waar ik al naar toe zou gaanDaarom > MSN
quote:[..]
En dat Snoopy ding is ook pauperspul?Sowieso kansloos, toen ik hoorde dat je pa een ex-commando was heb ik jullie huis van de todo-list gehaald
Nee dat niet, snoopy is liefquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:00 schreef hicham het volgende:
[..]
En dat Snoopy ding is ook pauperspul?Sowieso kansloos, toen ik hoorde dat je pa een ex-commando was heb ik jullie huis van de todo-list gehaald
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:00 schreef hicham het volgende:
Ik geef het toe, soms onder, soms boven, soms achter ...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je overdag werkte zou je volgens mij niet meer aan rijden toekomen als ik het zo leesJe zit er goed onder bij je vriendin
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik geef het toe, soms onder, soms boven, soms achter ...
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Krijg zo wel een heel fout en vertekend beeld van je vriendin
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Toch leuk om te zien dat je vriendin overduidelijk de knapste is in de relatie
Volgens mij lult die TataK maar wat he? Dit was precies wat jullie wouden bereiken. Mij afschrikkenquote:
Dat nog net nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij lult die TataK maar wat he? Dit was precies wat jullie wouden bereiken. Mij afschrikken
Ja, 1 ding heb je over het hoofd gezien. Ik heb poffertjes gegetenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:09 schreef ikookhier het volgende:
Is er nog wat gebeurt naast het moter op de grond pleuren,spullen uitverkoop bzk,-xx- icoon,en rib-i met een stoere bui![]()
?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:00 schreef hicham het volgende:
Maar misschien kan jij wel mee naar datgene waar ik al naar toe zou gaanDaarom > MSN
[..]
Kan kudo's kosten, zo'n opmerkingquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Toch leuk om te zien dat je vriendin overduidelijk de knapste is in de relatie
Sta toch al dik in de minquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan kudo's kosten, zo'n opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |