Ik zie het verband niet tussen de quote en dat filmpje?quote:
Lachen om -XX-?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
MF plat, wat moet ik nu met mijn.....................
1) Boxer Bikes.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
Pepijn zonder titel?
Ik zie het verband niet tussen de quote en dat filmpje?
Dat filmpje duurde veel langer dan de bekende [x] geschikt [ ] ongeschikt reclames, dus heb vroegtijdig afgeslotenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2) Zie reclame -> wel geschikt, niet geschikt -<, maar jij mag natuurlijk geen TV kijken als moslim.
![]()
Ben jij nou zo snel, of is Rib-i nou zo langzaam. Geen spoor van 'm te bekennenquote:Op donderdag 7 september 2006 21:18 schreef Gawaine het volgende:
in afwachting van het verslag van Rib-i![]()
was vanavond ook al zoquote:Op donderdag 7 september 2006 22:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben jij nou zo snel, of is Rib-i nou zo langzaam. Geen spoor van 'm te bekennen
:^quote:Op donderdag 7 september 2006 21:18 schreef Gawaine het volgende:
Hij is pas net onderweg naar huis. We hebben nog even nagebabbeld met koffie. De temperaturen vielen een beetje tegen, gezien mijn verwachtingen.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:18 schreef Gawaine het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef Makster het volgende:
Bwaooooooop![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was het nou kikke of nietquote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Rib-i het volgende:
Herstel, ik kende ze al maar op de dijkjes transformeerden ze tot ware ...uhmmm. Bwoaperszkilometerduivels (nog geen bestaand woord voor).
De rit naar de dijkjes toe ging redelijk gemoedelijk maar daarna was het in de verte de helmpjes en oplichtende remlichten volgen.
Tja, wat moet ik ervan vertellen, het was genietenen niks voor <25 Kw. No offence, maar dat hou je gewoon niet bij.
Behalve Gawaine dan, maar die rijd je op een skateboard waarschijnlijk nog kwijt op de dijkjes.
Was echt vet en ik ben heeeeeeeeeeel enthousiast, heeel heeeeeel erg enthousiast![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas geen foto's kunnen maken![]()
/enthousiaste post
Raus & Mercy, Thx 4 the coffee![]()
![]()
was ook helemaal geen geschikt / ongeschikt reclamequote:Op donderdag 7 september 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat filmpje duurde veel langer dan de bekende [x] geschikt [ ] ongeschikt reclames, dus heb vroegtijdig afgesloten
Sow, de 1e keer dat ik een dijkje pakte zoals het hoorde. En op de terugweg met 2 wielen los over een verkeersdrempelquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef -XX- het volgende:
Step up, lekkere filmin bios , al die muziek
hard, dansen!
Heerlijk![]()
Ja maar ik ben -XX-quote:Op donderdag 7 september 2006 23:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]meeste mensen blijven in de bios op hun stoel zitten
![]()
Ja, lijkt mij ook wel een fun filmquote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef -XX- het volgende:
Step up, lekkere filmin bios , al die muziek
hard, dansen!
Heerlijk![]()
tsja, dan moe tik toch maar eens een keertje mee bwoaappp'enquote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Rib-i het volgende:
Herstel, ik kende ze al maar op de dijkjes transformeerden ze tot ware ...uhmmm. Bwoaperszkilometerduivels (nog geen bestaand woord voor).
De rit naar de dijkjes toe ging redelijk gemoedelijk maar daarna was het in de verte de helmpjes en oplichtende remlichten volgen.
Tja, wat moet ik ervan vertellen, het was genietenen niks voor <25 Kw. No offence, maar dat hou je gewoon niet bij.
Behalve Gawaine dan, maar die rijd je op een skateboard waarschijnlijk nog kwijt op de dijkjes.
Was echt vet en ik ben heeeeeeeeeeel enthousiast, heeel heeeeeel erg enthousiast![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas geen foto's kunnen maken![]()
/enthousiaste post
Raus & Mercy, Thx 4 the coffee![]()
![]()
Ja moet je zeker een keer doen, we weten de weg bij dat dorpje nog niet met die driesprongquote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
tsja, dan moe tik toch maar eens een keertje mee bwoaappp'en
Zekerquote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
tsja, dan moe tik toch maar eens een keertje mee bwoaappp'en
hij ging van schrik bijna de berm inquote:Op donderdag 7 september 2006 23:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zeker![]()
Was echt tof, ook het geluid van de motoren. Ik kan me voorstellen dat als je je droomhuisje hebt gekocht dat je niet zit te wachten op motorrijders ala Gawaine, Mercy, Corona of Raus![]()
We hebben nog een tjopper ingehaald die dacht dat hij sportief reed.
Ik heb 'm zien huilen![]()
![]()
we moeten vast een of andere overtreding doen om nog ff lekker door te kunnen scheuren toerenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja moet je zeker een keer doen, we weten de weg bij dat dorpje nog niet met die driesprong![]()
Ben je zo'n 20 jaar te oud voorquote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook wel een fun film
Ik wil niet zover gaan door te zeggen dat het verslavend is maar dat is het welquote:Op donderdag 7 september 2006 23:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
we moeten vast een of andere overtreding doen om nog ff lekker door te kunnen scheuren toeren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rib-i is de enigste die op zijn km teller gekeken heeftquote:Op donderdag 7 september 2006 23:39 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Nederland
![]()
![]()
Naar utrecht met de trein: 45 min vertraging op een traject van 35 min![]()
Terugweg: Uur in de file gestaan van half 10 tot half 11 s'avonds![]()
![]()
En Gawaine, Mercy, Raus und Rib-I foto's
Trouwens Rib-I: Dat moet je niet zeggen dat het niks voor 25KW is, niet iedere 25KWer rijdt zo slap als ik![]()
![]()
Beter dat je zo rijd dan dat je boven je macht gaat rijdenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:39 schreef BazzieK het volgende:
Trouwens Rib-I: Dat moet je niet zeggen dat het niks voor 25KW is, niet iedere 25KWer rijdt zo slap als ik![]()
![]()
Toen het konquote:Op donderdag 7 september 2006 23:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Rib-i is de enigste die op zijn km teller gekeken heeft![]()
ff wat anders, heb jij er blue vision lampen inzitten ?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:47 schreef Rib-i het volgende:
Nee, spaarlamp van philipsquote:Op donderdag 7 september 2006 23:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ff wat anders, heb jij er blue vision lampen inzitten ?
ja ik vind ze een beetje een heldere straling hebbenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, spaarlamp van philips![]()
Ik heb wel een lamp erin zitten die beter tegen schokken kan, ziet het anders dan?
Ach ja ik leer het wel.......ooitquote:Op donderdag 7 september 2006 23:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Beter dat je zo rijd dan dat je boven je macht gaat rijden![]()
Ik denk dat geen enkele 25 Kw het red. Het ging hard en lekker![]()
![]()
Ik zal eens kijken welke het zijn, kan ik je zaterdag wel melden.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ja ik vind ze een beetje een heldere straling hebben![]()
Maakt niet uit, er wordt toch gewacht (op mij bijvoorbeeldquote:Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja ik leer het wel.......ooit
Enne tja, ben bang dat ik mezelf toch ooit ga opdringen met 25KW![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maakt niet uit, er wordt toch gewacht (op mij bijvoorbeeld)
Lampen die op springen staan worden altijd eerst fellerquote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken welke het zijn, kan ik je zaterdag wel melden.
Nee, kawasaki rijders met aprilia/honda aspiraties zijn niet overal welkom geloof ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Maakt niet uit joh, gewoon even zeggen waar de heen gaan vantevoren, ik kan alles vinden![]()
![]()
![]()
Trouwens:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/137594
Gaat u daar toevallig heen?
Das in de buurt hierquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Maakt niet uit joh, gewoon even zeggen waar de heen gaan vantevoren, ik kan alles vinden![]()
![]()
![]()
Trouwens:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/137594
Gaat u daar toevallig heen?
Hondaquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, kawasaki rijders met aprilia/honda aspiraties zijn niet overal welkom geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, kawasaki rijders met aprilia/honda aspiraties zijn niet overal welkom geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Honda![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je mond met zeepspoelen heidens wicht
![]()
![]()
![]()
Of kickstarterquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang je maar iets koopt met een grote accu en startmotor
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:17 schreef Makster het volgende:
Ik ga ook maar is schapentellen
Adios
Zal wel duurder zijn dan een weekendje Yab Yumquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:27 schreef Crashcat het volgende:
I want this one!!!!!!!!!!!!111
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/145504/last
Vertelquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zal wel duurder zijn dan een weekendje Yab Yum
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef Rib-i het volgende:
Voor de nieuwe rijders onder ons
Klik
In short, onervaren motorrijder laat band wisselen en komt met een verzameling lood thuis
Ik heb het topic een beetje doorgelezen, Mercy zei het en ik kon me er niks bij voorstellen. Toen ik de foto zag kon ik me ook niet voorstellen dat ik ermee akkoord zou gaan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo zou ik me toch niet laten afschepen hoor
Aan de andere kant, met vastgeslagen achterwiel maakt het gewicht ook niet zo veel meer uitquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb het topic een beetje doorgelezen, Mercy zei het en ik kon me er niks bij voorstellen. Toen ik de foto zag kon ik me ook niet voorstellen dat ik ermee akkoord zou gaan.
Neeheeee.... over dat weekendje bij YabYumquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Exclusieve uitvoering van een helm die normaal al 7/800 pleuro kost
Vaders leest meequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:49 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Neeheeee.... over dat weekendje bij YabYum![]()
Dan zou er nu wel een SVX + R6 ofzo in de schuur staanquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij is jouw persoonlijke sponsor toch?
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan zou er nu wel een SVX + R6 ofzo in de schuur staan
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer kijken of TataK mee kan. Ik weet zeker dat hij het tof vindt
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zondag werd er weer gereden las ik in het bollen topic?![]()
Volgens de voorspellingen is het een goed motorrijweekend tochquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet kunnen lijkt me, moet het alleen niet gaan regenen, dan kan ik niet mee![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens de voorspellingen is het een goed motorrijweekend toch![]()
De volgende keer mijn oordoppen maar weer meenemen. ik heb de hele tijd ruis in m'n oor![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:20 schreef Crashcat het volgende:
Trusten..
ketting is weer normaal, dus ik kan met een gerust hart slapen
[afbeelding]
Ik kan navragen wat een goeie band is en ook jouw voorkeuren/rijstijl daarbij aangeven. Op de dijkjes maak je trouwens toch weinig gebruik van het middenstukquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Hoop het(Van dag mooie weer he, niet van ruis in je oor
)
Moet er eigenlijk gewoon een nieuwe achterband op laten leggen maar kan niet kiezen tussen BT90 en MPPBen belabberd in beslissingen maken als het om (voor mij
![]()
) veel geld gaat
BT20 is misschien wel beter voor mijn rijstijl zoals je zij maar wil wel iets waarmee ik mijn grenzen een beetje durf te verleggen aangezien ik niet altijd als een sufkut wil blijven rijden en daarvoor moet ik toch wel veel vertrouwen in een band heb wat ik niet echt heb in een BT20 met mijn capaciteiten
Kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kan navragen wat een goeie band is en ook jouw voorkeuren/rijstijl daarbij aangeven. Op de dijkjes maak je trouwens toch weinig gebruik van het middenstuk![]()
MPP is het gewoonquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan nooit kwaad
Enne is wel de bedoeling ja
Vertel vertelquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
MPP is het gewoonMaar ik kom er wel op terug
![]()
Ach ja, die andere doen hun werk ook goed, zitten alleen niet altijd even comfortabelquote:
Of je gaat meer etenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, die andere doen hun werk ook goed, zitten alleen niet altijd even comfortabel
Als ik geld over had zou ik eerder misschien een nieuwe helm kopen aangezien deze misschien toch weer iets te groot is![]()
![]()
Importeur is vorig jaar op de fles gegaan dus weinig aftermarket zooi leverbaarquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Of je gaat meer eten![]()
Kan je geen kussentjes kopen om op te vullen![]()
Het is trouwens niet heel erg maar boven de 100/120 en rechtop zitten gaat ie nogal zwevenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Importeur is vorig jaar op de fles gegaan dus weinig aftermarket zooi leverbaar![]()
Enne meer eten, probeer juist een beetje af te vallen voor de verandering
Da's wel erg, en het is geen aftermarket zooi maar accesoires die je bij je helm kan kopen. Termaat heeft dat spul ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is trouwens niet heel erg maar boven de 100/120 en rechtop zitten gaat ie nogal zweven![]()
Termaat heeft bijna niks meer voor OGK, laatst al gevraagd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Da's wel erg, en het is geen aftermarket zooi maar accesoires die je bij je helm kan kopen. Termaat heeft dat spul ook![]()
Ik ga zaterdagmiddag mischien even op en neer naar Nijmegen
Er zijn wel parts leverbaar om je helm op te vullenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Termaat heeft bijna niks meer voor OGK, laatst al gevraagd.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er zijn wel parts leverbaar om je helm op te vullen![]()
Ik ga proberen te slapen, ruis is iets minder geworden![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaat lekkerquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Fuckin hell, alweer last van mijn keel en klieren. Over uurtje maar even naar de dokter. Kan zelfs nog mijn amandelen zijn, hoop het niet want als die er uit moeten ben ik weer een aantal ziekenhuisdagen verder![]()
Succes ermee ..quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Fuckin hell, alweer last van mijn keel en klieren. Over uurtje maar even naar de dokter. Kan zelfs nog mijn amandelen zijn, hoop het niet want als die er uit moeten ben ik weer een aantal ziekenhuisdagen verder![]()
Mooie gezegd, zullen we dat dan maar een bestaand woord maken?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Rib-i het volgende:
Weet je zeker dat het niet aan jou ligt?quote:en niks voor <25 Kw. No offence, maar dat hou je gewoon niet bij.
Gewoon standaard alpine doppies voor 18 euro kopen bij Safe/Motoportquote:
En een paar dagen soft etenquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
dat topic komt me bekend voorquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef Rib-i het volgende:
Voor de nieuwe rijders onder ons
Klik
In short, onervaren motorrijder laat band wisselen en komt met een verzameling lood thuis
Vissen is voor mietjes .. Wordt ook lastig als je Bwooaaaaaaapend aan komt schuiven bij je visstekkie ..quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat topic komt me bekend voor![]()
wel handig als je gaat vissen![]()
jij een goede smaak hebbenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:20 schreef Crashcat het volgende:
Trusten..
ketting is weer normaal, dus ik kan met een gerust hart slapen
[afbeelding]
ik heb begrepen dat het bijna nooit om het vissen gaat, maar het vluchen voor de vrouw/vriendinquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vissen is voor mietjes .. Wordt ook lastig als je Bwooaaaaaaapend aan komt schuiven bij je visstekkie ..
Hè ? Daar heb je toch een recreatiebungalow voor waar je 24/7 met je minnares terecht kunt ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat het bijna nooit om het vissen gaat, maar het vluchen voor de vrouw/vriendin![]()
Klopt, ligt zeker aan mijquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:41 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
Weet je zeker dat het niet aan jou ligt?![]()
Op een dijk kom je niet vaak boven 25KW snelheden dus het kan best denk ik![]()
Dat was wel duidelijk, maar ondanks dat geloof ik het stukje van Gawaine op z'n skateboard welquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Klopt, ligt zeker aan mij![]()
U moet de post zien in het licht van de euforie en het gestegen adrenalinegehalte onder invloed van endorfine![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk, maar ondanks dat geloof ik het stukje van Gawaine op z'n skateboard wel![]()
Tot over 20 minutenquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk, maar ondanks dat geloof ik het stukje van Gawaine op z'n skateboard wel![]()
School![]()
![]()
Hoelaat moet jij straks afrijdenquote:
Niet ..quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoelaat moet jij straks afrijdenOhnee morgen toch
Ga jij dan net als "ons motorrijders" de hele dag met een aanhanger door het dorp eo rondrijdenquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga jij dan net als "ons motorrijders" de hele dag met een aanhanger door het dorp eo rondrijden![]()
En meeten met de aanhangerboys van FOK! AC
Weet je zeker dat het geen zetpillen zijn .. ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou met mijn keel lijkt het wat mee te vallen, amandelen zijn wel flink opgezwollen maar het is een keelonsteking of een virus met soortgelijke symptomen. Geen pfeiffer dus waarschijnlijk en amandelen hoeven gelukkig ook niet verwijderd te worden. Heb een kuur voor een week, elke dag 3 maal 2 pillen slikken. Zijn beste pillen trouwens, hoop dat ik ze door mijn strot krijgkruip nog even mijn nest in
Ja inderdaad, was niet zo'n duidelijke post. Mischien nog een restantje indofine van gisterenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik moet wel de hele dag met een aanhanger door A'dam heen rijden .. En om 3 uur 's middags examen..
Zijn er ook AC'ers met leer .. ?
Beterschapquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou met mijn keel lijkt het wat mee te vallen, amandelen zijn wel flink opgezwollen maar het is een keelonsteking of een virus met soortgelijke symptomen. Geen pfeiffer dus waarschijnlijk en amandelen hoeven gelukkig ook niet verwijderd te worden. Heb een kuur voor een week, elke dag 3 maal 2 pillen slikken. Zijn beste pillen trouwens, hoop dat ik ze door mijn strot krijgkruip nog even mijn nest in
het heerstquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:
Thug lifequote:Op vrijdag 8 september 2006 10:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
Weer een nieuw model motor met steeds minder kuip, volgens mij zien ze nu ook wel in dat naked gewoon veel stoerder is![]()
Ik môt geen nekkid .. Kuip = comfort & pr0n ..quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
Weer een nieuw model motor met steeds minder kuip, volgens mij zien ze nu ook wel in dat naked gewoon veel stoerder is![]()
dan mot je geen SS maar een toerbufel kopenquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik môt geen nekkid .. Kuip = comfort & pr0n ..![]()
beterschapquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:46 schreef bvvt het volgende:
Die honda's beginnen wel steeds meer op suzuki te lijken zeg ....
[..]
dan mot je geen SS maar een toerbufel kopen
O ja, je was al stiekum aan het kijken naar een BWM of iets dergelijks.....
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
heeey, das lang geledenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:27 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Ik sta nog steeds in de OP![]()
Het gaat goed hier, sinds ik weg ben is de groep met 100% gegroeid [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heeey, das lang geledenen hoe is het daar?
quote:
mooi om te horenquote:Nog steeds geen motor maar buiten dat is het goed toeven![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:27 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Ik sta nog steeds in de OP![]()
Het gaat goed hier, sinds ik weg ben is de groep met 100% gegroeid [afbeelding] [afbeelding]
Whoei Mercyquote:
Met Raus gaat het goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Whoei MercyLekker hoor hier. Hoe is het met Raus? Als ze nog steeds plannen heeft om naar een warm land te gaan, dan is dit "The place 2 B".
Je wil het niet weten, ik zal wel op m'n donder krijgen van Worldbeater maar bijna alles is hier beter als je werk hebt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Met Raus gaat het goedze heeft het erg druk gehad afgelopen tijd met vertalen maar dat is nu even over,
tijd voor vakantie
en dat hebben wij de aankomende 2 weken
en omdat we het verdienen is het ook nog eens schitterend weer
![]()
hebben ze daar leuk weggetjes & boggies dan ? of is het alleen terreinrijden ?
Oeh... hoe kon ik je vergetenquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:24 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga morgen wel toeren als het dan nog mooi weer is .. Moet ik eerst ff weersverwachting bekijken ..
@ R2-D2 Hoi![]()
Gaat goed, pimber is nu in Marokko aan het chillen en ik zit op school. Voor nu dus alleen even een tussendoorpostjequote:Op vrijdag 8 september 2006 13:32 schreef R2-D2 het volgende:
Hoe is het met Hissef en Youcham? Pimber heeft al een tijdje niet gepost en FX is ziek las ik. Heeft in een poortje gevreeen met GordonIk weet het zeker
denk ik
![]()
Heeft hij Gordon als vriendinnetje dan .. ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:32 schreef R2-D2 het volgende:
FX is ziek las ik. Heeft in een poortje gevreeen met GordonIk weet het zeker
denk ik
![]()
het is overal beter als je geld hebquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je wil het niet weten, ik zal wel op m'n donder krijgen van Worldbeater maar bijna alles is hier beter als je werk hebt.
Ik heb hier laatst een ZX-10R met een Fireblade voorbij zien scheuren. Bij de Tafelberg wordt er nl. veel proefgereden met nieuwe motoren. Ook een nederlands programma heb ik hier al eens gespot. En het kost allemaal geen niks nadda noppes. Behalve motoren dan, die zijn nog duurder dan in Nederland![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:21 schreef TataK het volgende:
Het weer is te mooi om te werken. Vanmiddag dus lekker vrij genomen en toeren maar !![]()
![]()
Eerst nog ff een happie eten![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:42 schreef hicham het volgende:
OOojjj R2-D2 [afbeelding]
[..]
Gaat goed, pimber is nu in Marokko aan het chillen en ik zit op school. Voor nu dus alleen even een tussendoorpostje
Hij heeft een vriendinnetje? Hebben jullie hem haar al gezienquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heeft hij Gordon als vriendinnetje dan .. ?![]()
Dat zul je ook wel gemist hebben zeker?
Er zitten hier meer nederlanders die een bedrijfje hebben opgericht, zelfs Boschenarenquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is overal beter als je geld heb![]()
* Mercy_symbol maakt notitie dat Blade mee naar warm land moet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |