Wist nieteens dat ze een plaatje hadden in de OPquote:Op donderdag 7 september 2006 20:13 schreef remlof het volgende:
Deze OP is beter dan die met die vlag waar het bloed van af druipt
Excusez-moi...mocht ik ooit weereens een lapo hebben zal ik het helemaal goed doenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iedereen de Med bovenaan KLB al gelezen?
tevens teeveepee
Voor kusje vergeef ik veel hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Excusez-moi...mocht ik ooit weereens een lapo hebben zal ik het helemaal goed doen![]()
Kan je me het ooit vergeven?
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor kusje vergeef ik veel hoor
nou dat is nieuw!quote:
Beetje jammer dat dit soort Medjes altijd van buiten KLB moeten komenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iedereen de Med bovenaan KLB al gelezen?
tevens teeveepee
I'm just cruisin'quote:Op donderdag 7 september 2006 19:54 schreef wunderbaum het volgende:
idd waar is That_T? Die doet zijn werk niet
waar?quote:
Dus jij bent de player van KLBquote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Werk is voor sukkels. Uitbesteden is voor players
En ik altijd maar werkenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dus jij bent de player van KLB? Alhoewel The_Teminator ook niet voor je onderdoet gezien het minmale aantal slotjes die hij zet....hij post er voornamelijk alleen doorheen
![]()
De laaste tijd heb ik er iets minder gezet, maar dat heeft voornamelijk temaken met mijn werktijdenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dus jij bent de player van KLB? Alhoewel The_Teminator ook niet voor je onderdoet gezien het minmale aantal slotjes die hij zet....hij post er voornamelijk alleen doorheen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |