euhm.. wanneer is de laatste keer dat ze de formule 1 afbraken?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:53 schreef Madine het volgende:
[..]
EN bij Formule 1, EN bij films. Ze stinken!!!!
quote:316 Teletekst do 07 sep
***KRO *****************************1/5
***Ergernissen ***Erik Mulder uit
Heemstede:"'Schnaider','Haitinga'...de
onoplettende kijker kreeg gisteravond
wellicht de indruk naar de Mannschaft
te kijken dankzij de dictie van de
SBS6-commentator.
En dat kan,met alle respect voor
Duitsland,toch nooit de bedoeling zijn
tijdens een wedstrijd van Oranje."
***De heer Van Gool uit Etten-Leur en
anderen:"Hoe krijgen ze het voor elkaar
om bij 'de dartszender van Nederland'
de Match of the Day (tussen Van Gerwen
en Whitlock) af te breken voor het
nietszeggende Hart van Nederland!?
Ik denk dat SBS6 de dartliefhebbers
goed te grazen hebben genomen!" *******
Zuig-reclames op de meest onmogelijke momenten. Domme belspelletjes die niemand iets interesseren?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:56 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
euhm.. wanneer is de laatste keer dat ze de formule 1 afbraken?
Tijdens de voorbeschouwing jah.. maar niet tijdens de race hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 22:00 schreef Madine het volgende:
[..]
Zuig-reclames op de meest onmogelijke momenten. Domme belspelletjes die niemand iets interesseren?
Spreekwoordelijk dan, belasting betalen ze evenmin!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:48 schreef ZZtopSpeed het volgende:
[..]
Kijk-en luistergeld is al jaren afgeschaft; dat wordt tegenwoordig versleutelt in de belasting.
Kan me dat van de IDL ook nog herinneren dat er flink gescholden werd op die site.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:39 schreef Blue Thunder het volgende:
de commentaren op de site van sbs zijn ook niet mild overigens.
(jah, de site deed het even bij me)
Me 2!quote:Op donderdag 7 september 2006 22:39 schreef Mr_Grolsch het volgende:
Maar ik ben wel vóór een collectieve mail naar SBS.....
Doet die het dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:42 schreef Blue Thunder het volgende:
goed... voor degene die de afloop nog willen zien zou ik niet aanraden om de officiele site te gaan aangezien de uitslag daar op staat
En vooral niet naar die belspelletjes bellen "om het ook eens te proberen". Dat werkt toch niet en als niemand belt verdwijnen ze van de tvquote:Op donderdag 7 september 2006 18:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Gewoon geen SBS meer kijken!![]()
Graag gedaan, geen dank.
Tja, alcohol is niet goed voor je!quote:Op donderdag 7 september 2006 18:53 schreef Vector_SLD het volgende:
Er zitten wel wat taalfouten en niet lekker lopende zinnen in jouw briefje.
Wat ben jij voor een varken, jij werkt zeker bij die zakkenwassers?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:05 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
haha.. gisteren keken er 700.000 mensen naar het darten. Die 5 miljoen schudt je dus maar uit je mouw (of je hebt het over de 1e super gehypte dartsfinale met raymond van barneveld een aantal jaren terug). Bovendien geneneren programma's als Hart van Nederland meer kijkcijfers, logisch dus dat het onderbroken wordt. Verder slaat je argumentatie in je email als een tang op een varken. Door die onderbrekingen hebben we minder (inter)nationale dartsspelers?! Gedurende die domme toernooien is er onderhand de hele avond darts op tv, die paar onderbrekingen hebben daar echt geen invloed op. Als het echt spannend is, blijven mensen immers hangen. Dat het irritant is is een tweede, maar onderbouw dat dan niet met onzin argumenten.
In ieder geval is darten veel gezonder dan platgegooid worden met 'vooraanstaand riooljournalistiek'.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat Hart van Nederland is inderdaad een van de meest trieste programma's op de NL televisie. En het is aardig onbeschoft van SBS om dat ten allen tijden om 2230 op de zender te gooien, ongeacht er dan nog een ander programma loopt.
Maar wie gaat er nu in godsnaam darts kijken? Dat is toch niks meer dan een zooitje alcoholverslaafden die pijltjes gooien op een bord![]()
Als je er voor de poen bent, ben je er automatisch ook voor de kijker.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:55 schreef Natalie het volgende:
Uiteindelijk gaat het geld verdienen. Zolang die stomme programma's, spelletjes en reclames geld in het laadje brengt, zal SBS6 daar niet vanaf stappen. Da's ook niet zo vreemd. Wat wel vreemd is, is dat ze beweren er voor de kijker te zijn. Ik bedoel: zeg eerlijk dat het je eigenlijk om de poen gaat en de kijker maar niet moet zeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |