hey, bedankt, die ziet er inderdaad prima uit!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:54 schreef Maaark het volgende:
Zelf zit ik te kijken naar de Alesis IO 2, is 50E goedkoper dan die Toneport, ongeveer zelfde specs zo op eerste gezicht...
Binnenkort Dual Core, Multiprocessor Support in Ableton Live 6... dan gaat alles smooothhh draaien... ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:00 schreef Svyatagor het volgende:
Zodra ik bij Ableton Live meer dan twee of drie Guitar Rig VST's had ingeladen, kreeg ik een dropout en moest ik de file opnieuw opstarten.En dat met een gig aan RAM.
need...more...memory...
Klopt, maar ik heb vorige week net een pod 2.0 gekocht en ik blijf niet bezigquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:00 schreef Svyatagor het volgende:
Maar bij die Toneport krijg je volgens mij nog een hele rits gitaar- bas- en vocal-preamps.
Die Alesis is dus ook een externe geluidskaart? Daar kan ik ook gewoon midi mee aansturen? Ja ik heb er echt bitter weinig verstand vanquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:02 schreef Maaark het volgende:
[..]
Binnenkort Dual Core, Multiprocessor Support in Ableton Live 6... dan gaat alles smooothhh draaien... ik kan niet wachten![]()
Heb je daar ook wat aan als je maar één processor hebt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:02 schreef Maaark het volgende:
[..]
Binnenkort Dual Core, Multiprocessor Support in Ableton Live 6... dan gaat alles smooothhh draaien... ik kan niet wachten![]()
Nou, het word ook efficienter enzo, dus denk het welquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb je daar ook wat aan als je maar één processor hebt?![]()
Niet mooi ookquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:50 schreef Neidropje het volgende:
ehmmm apart....
en kijk even naar de prijs (leuk, op ebay zoeken naar gitaren en dan op prijs sorteren)
http://cgi.ebay.com/1967-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Godsallemachtig wat lelijk! Maar wel originele Von Dutch pinstriping, dat is dan wel weer vetquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:50 schreef Neidropje het volgende:
ehmmm apart....
en kijk even naar de prijs (leuk, op ebay zoeken naar gitaren en dan op prijs sorteren)
http://cgi.ebay.com/1967-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
C7: als een gewone C, plus je pink op de g-snaar (4) op het derde vak .quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:04 schreef imported_sphinx het volgende:
ik moet voor school Shocking Blue - Venus spelen met een bandje (als in personen, niet het opname medium)
en daarin zit een C7 en daarna een B7, daar heb ik wat moeite mee. met welke vingers kun je die het best spelen?
Zou ik persoonlijk als barre pakken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:04 schreef imported_sphinx het volgende:
ik moet voor school Shocking Blue - Venus spelen met een bandje (als in personen, niet het opname medium)
en daarin zit een C7 en daarna een B7, daar heb ik wat moeite mee. met welke vingers kun je die het best spelen?
Leg uitquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:39 schreef Svyatagor het volgende:
Barré akkoorden zijn voor punkrockers.
Of die mannetjes die zich te goed voelen en hele moeilijke akkoorden gaan pakken terwijl het niet nodig is :pquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:45 schreef Hammet het volgende:
Mietjes, die te lui zijn echte akkoorden te leren.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Of die mannetjes die zich te goed voelen en hele moeilijke akkoorden gaan pakken en vervolgens het nummer verkrachten terwijl het niet nodig is :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |