Hmja, heel veel meer is er eigenlijk niet over te vertellen. Voor dat geld krijg je natuurlijk nooit een topgitaar, maar als beginnersgitaar is het zeker prima. Zo'n Epi Junior ken ik niet, heb er ook nog nooit op gespeeld, dus daar kan ik niks over zeggen. Qua gewicht en speelgemak zou ik denk ik eerder voor zo'n Tele gaan, want die Epi ziet er wel iets zwaarder uit. Qua uiterlijk vind ik die Tele sowieso mooier.quote:Op zondag 10 september 2006 12:05 schreef cappp het volgende:
[..]
Doe eens meer vertellenIk zit de kiezen tussen deze en een epiphone junior.
Tremsetter?quote:Op zondag 10 september 2006 14:24 schreef ssebass het volgende:
Nog even een vraagje. Ik heb een nieuwe strat maar ik vind dat deze nog iets te snel ontstemt. Ik heb een vintage tremolo met drie veren (twee schuin gezet en een recht) en de brug 3 mm boven de body laten zweven. Ik vraag mij af wat de mensen hier hebben. Ik wil wel de tremelo gebruiken (ja ik weet dat divebommetjes niet gaan werken) dus vastzetten is niet echt mijn bedoeling.
Ow dat doe ik zo vaak eigenlijk, tenminste als ik wat nieuws instudeer. Vaak klinkt het in het begin nergens naar en als je dan ook nog eens distorsion aan hebt staanquote:Op zondag 10 september 2006 11:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je kan zonder versterker oefenengewoon voor de tv en pingelen maar, klinkt nergens naar, maar je oefent toch.
Waarbij ik, net wakker, me zat af te vragen wat de vingerzetting van een dergeliijk accoord zou moeten zijnquote:Op maandag 11 september 2006 11:12 schreef SNArky het volgende:
E67
Goedemorgenquote:Op maandag 11 september 2006 11:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij ik, net wakker, me zat af te vragen wat de vingerzetting van een dergeliijk accoord zou moeten zijn.
Zeer avantgarde.quote:
Ik hou niet van gitaren.quote:Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heb je nou al eens een gitaar gekocht dan?
Koch Twintone (losse versterker en box)quote:Op maandag 11 september 2006 09:27 schreef VaderJacob het volgende:
Wat voor versterker heb je precies?
Dan heb ik geen ideequote:Op maandag 11 september 2006 12:13 schreef ioko het volgende:
[..]
Koch Twintone (losse versterker en box)
20 weken les voor 134 euroquote:Op maandag 11 september 2006 11:12 schreef SNArky het volgende:
Ik ga les volgen op het cultureel centrum.
Tien weken les voor E67,-![]()
Ik heb de combo. Lekker versterkertje hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 12:13 schreef ioko het volgende:
[..]
Koch Twintone (losse versterker en box)
De versterker werkt gewoon, maar als ik hem omzet naar distortion (2de kanaal) dan doet ie niets meer, ook de reverb doet het niet. De buizen gloeien allebei (de 2 grote) dus die zijn iig niet stuk.quote:Op maandag 11 september 2006 15:44 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik heb de combo. Lekker versterkertje hoor.
Overigens is het een Nederlands bedrijf dus kun je hem zo even langsbrengen en laten maken. Ik denk dat het in jouw geval een los contactje is. Maargoed het is mij niet echt duidelijk wat je bedoelt.
Die twee grote zijn voor je eindversterker, en het klinkt nu alsof het gain-kanaal van je voorversterker kaputt is. Misschien zijn je preampbuizen op, hoewel hij dan nog wel enig geluid zou moeten geven. Ik zou in ieder geval niet zelf gaan sleutelen, als ik jou was.quote:Op maandag 11 september 2006 15:51 schreef ioko het volgende:
[..]
De versterker werkt gewoon, maar als ik hem omzet naar distortion (2de kanaal) dan doet ie niets meer, ook de reverb doet het niet. De buizen gloeien allebei (de 2 grote) dus die zijn iig niet stuk.
Er zitten een paar losse zekeringen bij, die zou ik nog wel durven vervangen (van die kleintjes) maar aan buizen ga ik zeker niet zitten. Maar iig bedankt !!quote:Op maandag 11 september 2006 16:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die twee grote zijn voor je eindversterker, en het klinkt nu alsof het gain-kanaal van je voorversterker kaputt is. Misschien zijn je preampbuizen op, hoewel hij dan nog wel enig geluid zou moeten geven. Ik zou in ieder geval niet zelf gaan sleutelen, als ik jou was.
Hij is helemaal heel aangekomen hoor!quote:Op maandag 11 september 2006 17:20 schreef TheSorrow het volgende:
TeleluvR,
je had me een mailtje gestuurd op mn oude email, ik kan daarop wel ontvangen maar niet versturen, ik heb wel gereplied, maar die is waarschijnlijk in je ongewenste post terecht gekomen.... dat je het ff weet!
Ok danquote:Op maandag 11 september 2006 17:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hij is helemaal heel aangekomen hoor!
Bedankt voor de moeite. Stuur anders even een mailtje met je nieuwe adres...
Edit: Laat maar, ik heb al een mailtje vanaf je Wanadoo adres...![]()
3 kwartier dacht ik.quote:Op maandag 11 september 2006 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ow 8 uur![]()
Weet jij toevallig uit je hoofd hoelang zo'n les duurt ?
hey, bedankt, die ziet er inderdaad prima uit!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:54 schreef Maaark het volgende:
Zelf zit ik te kijken naar de Alesis IO 2, is 50E goedkoper dan die Toneport, ongeveer zelfde specs zo op eerste gezicht...
Binnenkort Dual Core, Multiprocessor Support in Ableton Live 6... dan gaat alles smooothhh draaien... ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:00 schreef Svyatagor het volgende:
Zodra ik bij Ableton Live meer dan twee of drie Guitar Rig VST's had ingeladen, kreeg ik een dropout en moest ik de file opnieuw opstarten.En dat met een gig aan RAM.
need...more...memory...
Klopt, maar ik heb vorige week net een pod 2.0 gekocht en ik blijf niet bezigquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:00 schreef Svyatagor het volgende:
Maar bij die Toneport krijg je volgens mij nog een hele rits gitaar- bas- en vocal-preamps.
Die Alesis is dus ook een externe geluidskaart? Daar kan ik ook gewoon midi mee aansturen? Ja ik heb er echt bitter weinig verstand vanquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:02 schreef Maaark het volgende:
[..]
Binnenkort Dual Core, Multiprocessor Support in Ableton Live 6... dan gaat alles smooothhh draaien... ik kan niet wachten![]()
Heb je daar ook wat aan als je maar één processor hebt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:02 schreef Maaark het volgende:
[..]
Binnenkort Dual Core, Multiprocessor Support in Ableton Live 6... dan gaat alles smooothhh draaien... ik kan niet wachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |