Op marktplaats.nl zwerft iemand rond die ze rechtstreeks importeert tegen een goede prijs!quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:01 schreef Desensitized het volgende:
Iemand een online shop die een beetje redelijk actieve EMG's verkoopt?
mmm nee geen tonesuck zover ik hoorde. Gewoon wel een aardig ding. Maar als ik weer een volumepedaal zou aanschaffen zou ik toch voor die ernie ball gaan. Zijn even wat steviger en hebben een onverwoestbare reputatie (iedereen gebruikt ze) . Holy Grail staat hier trouwens:quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:36 schreef TeleluvR het volgende:
Als je een EHX holy grail hebt, dan roep je maar...
Trouwens, had het volumepedaal van jou veel last van tonesuck? (Degene uit jouw verkoop-topic...)
Ja, maar is die Ernie Ball niet gruwelijk duur? Ik gebruik het pedaal toch alleen thuis...quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:44 schreef Neidropje het volgende:
[..]
mmm nee geen tonesuck zover ik hoorde. Gewoon wel een aardig ding. Maar als ik weer een volumepedaal zou aanschaffen zou ik toch voor die ernie ball gaan. Zijn even wat steviger en hebben een onverwoestbare reputatie (iedereen gebruikt ze) . Holy Grail staat hier trouwens:
http://www.dijkmanmuziek.(...)manufacturers_id=159
Heeft SRV ook een tijd gebruiktquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:40 schreef Jorikjet het volgende:
een van moi, en een van vriend van me. 2 tubescreamers tegelijk geeft trouwens een best cool geluid.
Heb je daar geen slaaf voorquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heeft SRV ook een tijd gebruikt
* guitarist.nl gaat nu nieuwe snaren op z'n spaanse zetten
Ik heb daar ooit zelfs eens een topic voor aangemaakt. Zal eens zoeken!quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:52 schreef Ibanez het volgende:
Koele actiefoto's mensen!!! ga zo door...![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:05 schreef Jorikjet het volgende:
speel je daar 'Gothic meisje'?
Ik ben ook de enige met muziekaal talent in de familiequote:Op zaterdag 9 september 2006 19:22 schreef Maaark het volgende:
hmm.. wish I had some fun family to jam with... morgen familiedag en het zijn allemaal boeren...
Wie deelt er trouwens ook met broer(tje)/zus(je) een muziek-instrument/pc/game/tv kamer en ergert zich dus ook echt compleet KAPOT aan hen?
Ik kan toch niet opnemen als hij met zn matties op de bank Burnout zit te doen...
Zeker leukquote:Op zaterdag 9 september 2006 21:57 schreef VaderJacob het volgende:
Wow leuke update van het forum![]()
Wel even wennen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |