Hot linken is disabled dusquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[afbeelding]
Haha
edit: vergeet de laatste post van de vorige pagina niet te lezen, ik spam
Bij een gitaar in E gestemd beginnen op de 'dikke snaar' boven op 'hokje' 3quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ik ben een vrij nieuwe gitarist, maar zou iemand mij even simpel kunnen vertellen hoe je een 'solo in G' doet?En in welk vakje je nou moet soleren bij welke letter? Bedankt
![]()
Dat moet ik even opschrijven...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:04 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Bij een gitaar in E gestemd beginnen op de 'dikke snaar' boven op 'hokje' 3
Je tovert toch wel even een toonladderquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ik ben een vrij nieuwe gitarist, maar zou iemand mij even simpel kunnen vertellen hoe je een 'solo in G' doet?En in welk vakje je nou moet soleren bij welke letter? Bedankt
![]()
Bij weglaten van een aanduiding wordt per definitie majeur aangenomen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je tovert toch wel even een toonladder![]()
Maarja, Mineur of Majeur?
Andere letters?!? We spelen niet allemaal progrockquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:30 schreef Svyatagor het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan wat de andere letters zijn waarover je heen wil soleren.![]()
yo, mis ik iets??quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Andere letters?!? We spelen niet allemaal progrock.
Gquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef Ibanez het volgende:
[..]
yo, mis ik iets??Welke f#cking letters??
![]()
C is niet zo moeilijk, , een snaar naar beneden als je op de G zit en je hebt de C(A snaar). D Ligt vervolgens weer 2 hokjes verderquote:
Ik heb thet over de toonladdersquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
C is niet zo moeilijk, , een snaar naar beneden als je op de G zit en je hebt de C(A snaar). D Ligt vervolgens weer 2 hokjes verder![]()
KLinkt interessant![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef Ibanez het volgende:
[..]
yo, mis ik iets??Welke f#cking letters??
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef Gitaartovenaar het volgende:
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb thet over de toonladders
Blues G dus
Vooral de sfeervolle plavuizen doen het 'm .quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:02 schreef Ibanez het volgende:
wie doet mee?![]()
~live actiefoto's plaatsen~![]()
![]()
Voor de eerlijkheid begin ik:
[afbeelding]
headbangend op een metalcontest
wie volgt?![]()
![]()
![]()
jaquote:
zoals je waarschijnlijk zult weten worden metalcontesten op de meest rare plekken gehouden...quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:12 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vooral de sfeervolle plavuizen doen het 'm .![]()
Hehe, het was niet persoonlijk bedoeld hoor, vond het alleen een mooi contrast.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:13 schreef Ibanez het volgende:
[..]
ja
[..]
zoals jij zult weten worden metalcontesten op de meest rare plekken gehouden...![]()
Ha.een oud hollands spreekwoord zegt: "gooien met steentjes in een glazen huis" ....
Staan jullie in een badkamer? gheheheh
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |