Netjes. Ik hou wel van gitaren met houtkleur en nerf, na begonnen te zijn op een doodsaaie zwarte Strat-knockoff met witte scratchplate.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:46 schreef Ibanez het volgende:
Na hem geschuurd te hebben kwam er een hele mooie houtkleur en nerf onderuit, toen dacht ik bij mezelf: "hoe hebben ze deze body ooit zilver kunnen spuiten, die cultuurbarbaren bij Ibanez!"Ik heb em houtkleur gelaten. Om de body heb ik een mahonie-kleur binding gemaakt en bij de headstok heb ik de hele headstock mahonie gemaakt en de binding in houtkleur. Resultaat is aardig, oordeel zelf:
Is dat nou van dat composthout? Multiplex?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:52 schreef Desensitized het volgende:
Epiphone project spy pics. En jongens, don't judge an axe on it's color
Meer foto's vind je hier
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zie je aan de kleurquote:
dat kan ik niet ontkennenquote:quote:
Op vrijdag 8 september 2006 02:55 schreef Desensitized het volgende:
Lelijk
ja
Dat ziet er wel tof uitquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:46 schreef Ibanez het volgende:
[..]
hoe typisch; die flesbier icm met een jackson-lookalike-headstock....
Ik heb ook eens een oude (....én je raad het al...) Ibanez gepimt. Na hem geschuurd te hebben kwam er een hele mooie houtkleur en nerf onderuit, toen dacht ik bij mezelf: "hoe hebben ze deze body ooit zilver kunnen spuiten, die cultuurbarbaren bij Ibanez!"Ik heb em houtkleur gelaten. Om de body heb ik een mahonie-kleur binding gemaakt en bij de headstok heb ik de hele headstock mahonie gemaakt en de binding in houtkleur. Resultaat is aardig, oordeel zelf:
[afbeelding]
Owja, en blue dots..![]()
Hot linken is disabled dusquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[afbeelding]
Haha
edit: vergeet de laatste post van de vorige pagina niet te lezen, ik spam
Bij een gitaar in E gestemd beginnen op de 'dikke snaar' boven op 'hokje' 3quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ik ben een vrij nieuwe gitarist, maar zou iemand mij even simpel kunnen vertellen hoe je een 'solo in G' doet?En in welk vakje je nou moet soleren bij welke letter? Bedankt
![]()
Dat moet ik even opschrijven...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:04 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Bij een gitaar in E gestemd beginnen op de 'dikke snaar' boven op 'hokje' 3
Je tovert toch wel even een toonladderquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ik ben een vrij nieuwe gitarist, maar zou iemand mij even simpel kunnen vertellen hoe je een 'solo in G' doet?En in welk vakje je nou moet soleren bij welke letter? Bedankt
![]()
Bij weglaten van een aanduiding wordt per definitie majeur aangenomen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je tovert toch wel even een toonladder![]()
Maarja, Mineur of Majeur?
Andere letters?!? We spelen niet allemaal progrockquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:30 schreef Svyatagor het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan wat de andere letters zijn waarover je heen wil soleren.![]()
yo, mis ik iets??quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Andere letters?!? We spelen niet allemaal progrock.
Gquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef Ibanez het volgende:
[..]
yo, mis ik iets??Welke f#cking letters??
![]()
C is niet zo moeilijk, , een snaar naar beneden als je op de G zit en je hebt de C(A snaar). D Ligt vervolgens weer 2 hokjes verderquote:
Ik heb thet over de toonladdersquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
C is niet zo moeilijk, , een snaar naar beneden als je op de G zit en je hebt de C(A snaar). D Ligt vervolgens weer 2 hokjes verder![]()
KLinkt interessant![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef Ibanez het volgende:
[..]
yo, mis ik iets??Welke f#cking letters??
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef Gitaartovenaar het volgende:
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb thet over de toonladders
Blues G dus
Vooral de sfeervolle plavuizen doen het 'm .quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:02 schreef Ibanez het volgende:
wie doet mee?![]()
~live actiefoto's plaatsen~![]()
![]()
Voor de eerlijkheid begin ik:
[afbeelding]
headbangend op een metalcontest
wie volgt?![]()
![]()
![]()
jaquote:
zoals je waarschijnlijk zult weten worden metalcontesten op de meest rare plekken gehouden...quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:12 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vooral de sfeervolle plavuizen doen het 'm .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |