en, ben je spaans en een homo?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een akoestische gitaar![]()
Ik heb ook een akoestische gitaar ja... En been niet Spaans en geen homo!!quote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
akoestische gitaar is voor spaanse homo's![]()
nog geenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:45 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ik heb ook een akoestische gitaar ja... En been niet Spaans en geen homo!!
Wat voor'n gitaar heb jij??![]()
Ik heb er 3...quote:Op donderdag 7 september 2006 20:34 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb nog geen semi![]()
Eigenlijk kan dat niet he![]()
Nee hoor, teles heb ik in vijfvoud...quote:
Je bent zelf een zak strontquote:Op donderdag 7 september 2006 20:34 schreef Jorikjet het volgende:
kut gitaar, speelt als een zak stront
Ervaring?quote:
ik wel, gaat na een tijdje erg vervelen. je went er ook wel aan. maar je kan niks doen verder.quote:
Als je er 3 hebt, wat ben je dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
akoestische gitaar is voor spaanse homo's![]()
simpele som: 1x3 = 3...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je er 3 hebt, wat ben je dan?
? Lees die zin van imported_sphinx nog eens!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:29 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
simpele som: 1x3 = 3...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt me duidelijk. Dan ben je Juanes (oftewel: uber homo)quote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je er 3 hebt, wat ben je dan?
nouja, daar heb ik geen moeite mee.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:43 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk. Dan ben je Juanes (oftewel: uber homo)
[afbeelding]
Hoe vind je de V-AMP tov de POD ??? is er veel verschil in signaal/ruis verhouding ? en hoe zijn de preamp geluiden ??quote:Op donderdag 7 september 2006 22:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
nouja, daar heb ik geen moeite mee.
Heb vandaag overigens een pod 2.0 gehaald voor mijn opnameprojecten. Mijn v-amp heb ik inmiddels weggegeven en ik heb zowaar een goed geluid gevonden!
De pod heeft minder ruis, geluiden zijn ook allemaal wat strakker. En hij voelt ook wat steviger aan. V-amp was ook wel okay trouwens hoor. Ik ben nu nog steeds aan het prutsen met geluiden. Volgens mij kan ik hem ook aan de computer vastmaken, maar ik weet niet hoe?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoe vind je de V-AMP tov de POD ??? is er veel verschil in signaal/ruis verhouding ? en hoe zijn de preamp geluiden ??
Ik zelf gebruik een digitech RP3 voor wat modulatie en delay en ook de speaker simulatie.
*Soms ook wel van m'n zoom hd recorder....
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef Desensitized het volgende:
Ik ga morgen om een Dean VX!!
[afbeelding]
![]()
Tevens TVP![]()
Is dat die ene van gitaarmarkt?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef Desensitized het volgende:
Ik ga morgen om een Dean VX!!
[afbeelding]
![]()
Tevens TVP![]()
Ok thanks.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
De pod heeft minder ruis, geluiden zijn ook allemaal wat strakker. En hij voelt ook wat steviger aan. V-amp was ook wel okay trouwens hoor. Ik ben nu nog steeds aan het prutsen met geluiden.
Read the ******** manualquote:Volgens mij kan ik hem ook aan de computer vastmaken, maar ik weet niet hoe?
Met zo'n USB-kabel:quote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
De pod heeft minder ruis, geluiden zijn ook allemaal wat strakker. En hij voelt ook wat steviger aan. V-amp was ook wel okay trouwens hoor. Ik ben nu nog steeds aan het prutsen met geluiden. Volgens mij kan ik hem ook aan de computer vastmaken, maar ik weet niet hoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |