Ik ga vanavond maar eens even op een paar Tele's spelen bij Feedback, dat lijkt me nou wel weer een mooie donderdagavondbesteding.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef TeleluvR het volgende:
Inderdaad, de laatste moet een nieuwe openen...
Trouwens, ik sluit me aan bij Svy, die tele deluxe in walnut is echt schitterend! Die kleur, of sunburst!
[afbeelding]
Maja als je dat niet door hebt gebeurd het ook nietquote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef TeleluvR het volgende:
Op zich wel, maar het idee was om mijn vakantiegeld aan vakantie te gaan besteden, dus om de verleiding nou op te zoeken....quote:Op donderdag 7 september 2006 17:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ga vanavond maar eens even op een paar Tele's spelen bij Feedback, dat lijkt me nou wel weer een mooie donderdagavondbesteding.![]()
Als er iets overrated is...quote:Op donderdag 7 september 2006 17:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het idee was om mijn vakantiegeld aan vakantie te gaan besteden, dus om de verleiding nou op te zoeken.....
Inderdaad... je wil niet weten hoeveel vakantie ik heb laten schieten...quote:
Laat even weten hoe de gitaar speelt/klinkt, ik heb geen idee namelijk! (Ik ken wel de USA, maar niet de mexico)quote:Op donderdag 7 september 2006 17:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ga vanavond maar eens even op een paar Tele's spelen bij Feedback, dat lijkt me nou wel weer een mooie donderdagavondbesteding.![]()
quote:
Sorry ;-)quote:Op donderdag 7 september 2006 17:34 schreef Even het volgende:
Als je het topic sluit moet je ook een nieuwe openen
Kan gebeurenquote:Op donderdag 7 september 2006 18:25 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Sorry ;-)
Vorige keer (tientallen topics geleden) sloot en opende ik er ook eentje, maar toen was eentje me voor... zal het onthouden voor de volgende keer.
tvp
ik zag hem laatst ergens in het vintage white met zwarte slagplaat! ook erg vet!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef TeleluvR het volgende:
Trouwens, ik sluit me aan bij Svy, die tele deluxe in walnut is echt schitterend! Die kleur, of sunburst!
[afbeelding]
Ja, dat is wel heel slecht.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:35 schreef imported_sphinx het volgende:
kuttopic, slotje.
*slechtste tvp ooit plaatst*
Dat hoortquote:Op donderdag 7 september 2006 19:18 schreef Luutgaert het volgende:
We hebben hier een acoustische gitaar met drie ijzeren/stalen (?) snaren en drie plastic snaren, de plastic zijn de hoge snaren (1+2+3). Is 't erg dat ze verschillend zijn?![]()
Ik dacht eerst ook een keer dat iemand z'n gitaar aan het verneucken was met verschillende snarenquote:
spaanse/klassieke gitaar enzoquote:Op donderdag 7 september 2006 19:18 schreef Luutgaert het volgende:
We hebben hier een acoustische gitaar met drie ijzeren/stalen (?) snaren en drie plastic snaren, de plastic zijn de hoge snaren (1+2+3). Is 't erg dat ze verschillend zijn?![]()
Ik heb ook een akoestische gitaarquote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
akoestische gitaar is voor spaanse homo's![]()
en, ben je spaans en een homo?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een akoestische gitaar![]()
Ik heb ook een akoestische gitaar ja... En been niet Spaans en geen homo!!quote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
nog geenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:45 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ik heb ook een akoestische gitaar ja... En been niet Spaans en geen homo!!
Wat voor'n gitaar heb jij??![]()
Ik heb er 3...quote:Op donderdag 7 september 2006 20:34 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb nog geen semi![]()
Eigenlijk kan dat niet he![]()
Nee hoor, teles heb ik in vijfvoud...quote:
Je bent zelf een zak strontquote:Op donderdag 7 september 2006 20:34 schreef Jorikjet het volgende:
kut gitaar, speelt als een zak stront
Ervaring?quote:
ik wel, gaat na een tijdje erg vervelen. je went er ook wel aan. maar je kan niks doen verder.quote:
Als je er 3 hebt, wat ben je dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
simpele som: 1x3 = 3...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je er 3 hebt, wat ben je dan?
? Lees die zin van imported_sphinx nog eens!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:29 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
simpele som: 1x3 = 3...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt me duidelijk. Dan ben je Juanes (oftewel: uber homo)quote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je er 3 hebt, wat ben je dan?
nouja, daar heb ik geen moeite mee.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:43 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk. Dan ben je Juanes (oftewel: uber homo)
[afbeelding]
Hoe vind je de V-AMP tov de POD ??? is er veel verschil in signaal/ruis verhouding ? en hoe zijn de preamp geluiden ??quote:Op donderdag 7 september 2006 22:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
nouja, daar heb ik geen moeite mee.
Heb vandaag overigens een pod 2.0 gehaald voor mijn opnameprojecten. Mijn v-amp heb ik inmiddels weggegeven en ik heb zowaar een goed geluid gevonden!
De pod heeft minder ruis, geluiden zijn ook allemaal wat strakker. En hij voelt ook wat steviger aan. V-amp was ook wel okay trouwens hoor. Ik ben nu nog steeds aan het prutsen met geluiden. Volgens mij kan ik hem ook aan de computer vastmaken, maar ik weet niet hoe?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoe vind je de V-AMP tov de POD ??? is er veel verschil in signaal/ruis verhouding ? en hoe zijn de preamp geluiden ??
Ik zelf gebruik een digitech RP3 voor wat modulatie en delay en ook de speaker simulatie.
*Soms ook wel van m'n zoom hd recorder....
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef Desensitized het volgende:
Ik ga morgen om een Dean VX!!
[afbeelding]
![]()
Tevens TVP![]()
Is dat die ene van gitaarmarkt?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef Desensitized het volgende:
Ik ga morgen om een Dean VX!!
[afbeelding]
![]()
Tevens TVP![]()
Ok thanks.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
De pod heeft minder ruis, geluiden zijn ook allemaal wat strakker. En hij voelt ook wat steviger aan. V-amp was ook wel okay trouwens hoor. Ik ben nu nog steeds aan het prutsen met geluiden.
Read the ******** manualquote:Volgens mij kan ik hem ook aan de computer vastmaken, maar ik weet niet hoe?
Met zo'n USB-kabel:quote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
De pod heeft minder ruis, geluiden zijn ook allemaal wat strakker. En hij voelt ook wat steviger aan. V-amp was ook wel okay trouwens hoor. Ik ben nu nog steeds aan het prutsen met geluiden. Volgens mij kan ik hem ook aan de computer vastmaken, maar ik weet niet hoe?
Maar gelukkig vind je zelf niet dat je jezelf tegenspreektquote:Op donderdag 7 september 2006 23:06 schreef Svyatagor het volgende:
een mooi gehumbuckt Tele-geluid
Ja dat is die, bedankt voor de tip nog!!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Is dat die ene van gitaarmarkt?
nahquote:Op donderdag 7 september 2006 19:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
en, ben je spaans en een homo?![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar gelukkig vind je zelf niet dat je jezelf tegenspreekt.
Ik heb geen verstand van midi, dus wordt nog even lastigquote:Op donderdag 7 september 2006 23:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ok thanks.
en eh
[..]
Read the ******** manual![]()
*Kan zeker te weten![]()
Zelfs ik heb er één, en ben niet bepaald homo...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nah
ik denk eigenlijk dat vrijwel iedereen hier een akkoestische gitaar heeft![]()
![]()
Uiteraard. Alhoewel Spaanse gitaren het hier (in dit topic) qua populariteit toch echt aflegden tegen western.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nah
ik denk eigenlijk dat vrijwel iedereen hier een akkoestische gitaar heeft![]()
![]()
Onterecht eigenlijk ook, want wat kan een nylonsnaar toch mooi klinken!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Alhoewel Spaanse gitaren het hier (in dit topic) qua populariteit toch echt aflegden tegen western.
Nou als ik eerlijk ben kom ik tot de conclusie dat ik het geen probleem vind om 2000 euro voor een solid body neer te leggen, maar 500 voor een accoestische gitaar vind ik heel erg duurquote:Op donderdag 7 september 2006 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Alhoewel Spaanse gitaren het hier (in dit topic) qua populariteit toch echt aflegden tegen western.
Absoluut, maar om er het meeste uit te halen moet je je speelstijl (vanaf electrisch) meer aanpassen dan je voor een westerngitaar hoeft te doen. En dat is het waardquote:Op donderdag 7 september 2006 23:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Onterecht eigenlijk ook, want wat kan een nylonsnaar toch mooi klinken!![]()
Mja 2000 vind ik dan ook weer heel erg duurquote:Op donderdag 7 september 2006 23:27 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nou als ik eerlijk ben kom ik tot de conclusie dat ik het geen probleem vind om 2000 euro voor een solid body neer te leggen, maar 500 voor een accoestische gitaar vind ik heel erg duur![]()
Erg raar want zo blijf je natuurlijk de electrische beter vinden ... geen eerlijk vergelijk.
Klopt...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Absoluut, maar om er het meeste uit te halen moet je je speelstijl (vanaf electrisch) meer aanpassen dan je voor een westerngitaar hoeft te doen. En dat is het waard.
Dan hebben we wel het wachtwoord nodigquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:52 schreef Desensitized het volgende:
Epiphone project spy pics. En jongens, don't judge an axe on it's color
Meer foto's vind je hier
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe typisch; die flesbier icm met een jackson-lookalike-headstock....quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:52 schreef Desensitized het volgende:
Meer foto's vind je hier
*pics*
Wat een vet ding manquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:25 schreef Ibanez het volgende:
Te koop....
[afbeelding]
[afbeelding]
Ibanez RG XL Prestige 7 snaar met barritone neck 27.5". D'Imarzio Evolution 7 in de brug.
Deze RG7 wordt niet meer gemaakt door Ibanez en is slechts enkele jaren op de markt geweest. Dit is een 7 snaar met mooie neckspecs, zo mooi dat het lijkt alsof je op een 6 snaar speelt!!! Dit is de ideale gitaar voor gevorderde 7 snaar spelers maar tevens geheel op zijn plaats voor mensen die de stap maken van 6 naar 7. Bovendien heeft deze gitaar de eigenschap om op alle fronten te klinken: van Jazz tot zware deathmetal en van schredstukken tot aan rockmuziek.
Inclusief koffer: ¤ 1.000,-
Ik zoe dat er 3 versies zijn van deze gitaar: RG1077XL, RG2077XL en RG7421XL. Om welke gaat het hier?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:25 schreef Ibanez het volgende:
Te koop....
[afbeelding]
[afbeelding]
Ibanez RG XL Prestige 7 snaar met barritone neck 27.5". D'Imarzio Evolution 7 in de brug.
Deze RG7 wordt niet meer gemaakt door Ibanez en is slechts enkele jaren op de markt geweest. Dit is een 7 snaar met mooie neckspecs, zo mooi dat het lijkt alsof je op een 6 snaar speelt!!! Dit is de ideale gitaar voor gevorderde 7 snaar spelers maar tevens geheel op zijn plaats voor mensen die de stap maken van 6 naar 7. Bovendien heeft deze gitaar de eigenschap om op alle fronten te klinken: van Jazz tot zware deathmetal en van schredstukken tot aan rockmuziek.
Inclusief koffer: ¤ 1.000,-
Netjes. Ik hou wel van gitaren met houtkleur en nerf, na begonnen te zijn op een doodsaaie zwarte Strat-knockoff met witte scratchplate.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:46 schreef Ibanez het volgende:
Na hem geschuurd te hebben kwam er een hele mooie houtkleur en nerf onderuit, toen dacht ik bij mezelf: "hoe hebben ze deze body ooit zilver kunnen spuiten, die cultuurbarbaren bij Ibanez!"Ik heb em houtkleur gelaten. Om de body heb ik een mahonie-kleur binding gemaakt en bij de headstok heb ik de hele headstock mahonie gemaakt en de binding in houtkleur. Resultaat is aardig, oordeel zelf:
Is dat nou van dat composthout? Multiplex?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:52 schreef Desensitized het volgende:
Meer foto's vind je hier
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zie je aan de kleurquote:
dat kan ik niet ontkennenquote:quote:
Op vrijdag 8 september 2006 02:55 schreef Desensitized het volgende:
Lelijk
ja
Dat ziet er wel tof uitquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:46 schreef Ibanez het volgende:
[..]
hoe typisch; die flesbier icm met een jackson-lookalike-headstock....
Ik heb ook eens een oude (....én je raad het al...) Ibanez gepimt. Na hem geschuurd te hebben kwam er een hele mooie houtkleur en nerf onderuit, toen dacht ik bij mezelf: "hoe hebben ze deze body ooit zilver kunnen spuiten, die cultuurbarbaren bij Ibanez!"Ik heb em houtkleur gelaten. Om de body heb ik een mahonie-kleur binding gemaakt en bij de headstok heb ik de hele headstock mahonie gemaakt en de binding in houtkleur. Resultaat is aardig, oordeel zelf:
[afbeelding]
Owja, en blue dots..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |