abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42008757
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:32 schreef Sylvana het volgende:
Vanavond weer kjikavond gehad ( op de F van Blankenheimstraat), en die kamer is erg goed voor me conditie

Op internet stond dat het 10 minuten fietsen van het centrum en het station is, maar weet niet hoe snel zij dan fietsen, want ik heb er ruim 20 minuten over gedaan. De kamer is op 5 hoog en er is geen lift, dus je moet 10 trappen op, ook erg leuk wordt dat eventueel met verhuizen dan

Kamer zag er op zich wel uit, alleen de vloerbedekking moet er echt uit, die ziet er echt niet meer uit, dus dat is wel een nadeel, wel extra kosten dan. Verder is het niet echt bijzonder, geen woonkamer, geen grote badkamer, wel een aparte wc, en het grootste nadeel, er is alleen een draadloos netwerk, dus dat moet ik eventueel nog kijken. Ik zit er al wel over na te denken om een laptop te kopen, maar dat moet ik nog maar zien, geloof dat je ook eventueel wel een kaart in je pc kunt inbouwen dat je op dat draadloze netwerk kunt, maar dat weet ik niet precies. Er zit wel nog een winkelcentrum in de buurt, dus vioor de gewone boodschappen hoef ik dan niet steeds helemaal naar het centrum te fietsen, moet wel die boodschappen 5 hoog gaan tillen, dus me armspieren worden ook goed getraind dan

Morgenavond hoor ik of ik het geworden ben, ik hoor sowieso wat.
Voor draadloos internet kan je een usb flubbertje kopen. Dat prik je zo in een usb poort. De eerste keer moet je misschien even een programmaatje installeren.

De van Blankenheimstraat lijkt mij niet echt briljant om te wonen. ik heb in het buurthuis tegenover de flats gewerkt, en de jongeren zijn, zegmaar, niet echt tof. De buurt uberhaupt niet trouwens. Het winkelcentrum op Keizerslanden is wel ok, en om de hoek. Er zit, in tegenstelling tot de stad, zelfs een groenteboer. Ook is er 1 keer in de week markt, maar ik heb even geen idee op welke dag.

Op 5 hoog heb je iig het voordeel dat de jongeren je ruiten niet kunnen raken met sneeuwballen en andere ongein.
pi_42009290
Klopt, een vriendin van me heeft in de van Blankenheimstraat gewoond, en haar Medelanders-buurtbewoners begonnen haar te terroriseren toen ze erachter kwamen dat ze lesbisch was en een relatie had met een vrouw. Ze is er na 2 jaar letterlijk weggepest, hoefde zich er maar op straat te vertonen en ze werd al uitgescholden. Post werd uit haar brievenbus gehaald, en in brand gestoken, stenen tegen haar raam gegooid, enz. Nu woont ze met haar vriendin op een andere lokatie (zelfde wijk, maar dan t goede gedeelte), en heeft ze helemaal geen problemen meer.
  donderdag 21 september 2006 @ 12:16:00 #253
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42011492
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:32 schreef piepster het volgende:

[..]

Voor draadloos internet kan je een usb flubbertje kopen. Dat prik je zo in een usb poort. De eerste keer moet je misschien even een programmaatje installeren.

De van Blankenheimstraat lijkt mij niet echt briljant om te wonen. ik heb in het buurthuis tegenover de flats gewerkt, en de jongeren zijn, zegmaar, niet echt tof. De buurt uberhaupt niet trouwens. Het winkelcentrum op Keizerslanden is wel ok, en om de hoek. Er zit, in tegenstelling tot de stad, zelfs een groenteboer. Ook is er 1 keer in de week markt, maar ik heb even geen idee op welke dag.

Op 5 hoog heb je iig het voordeel dat de jongeren je ruiten niet kunnen raken met sneeuwballen en andere ongein.
Ik heb daar vlak om de hoek gewoond, en ik heb nooit ergens last van gehad. Ik kan me echter wel voorstellen dat als je daar komt wonen en je wat conflicten krijgt, het niet zo prettig meer wonen is. Als je weinig gewend bent, vallen de Ankersteeg en de Smedenstraat wellicht meer aan te raden, maar dat is vooral vanwege de locatie dicht bij het centrum

Overigens is het Landsherenkwartier wel hard achteruit aan het gaan, en het ligt een beetje aan de precieze locatie waar je allemaal mee te maken krijgt.
  donderdag 21 september 2006 @ 12:26:01 #254
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42011755
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:54 schreef Vogue het volgende:
Klopt, een vriendin van me heeft in de van Blankenheimstraat gewoond, en haar Medelanders-buurtbewoners begonnen haar te terroriseren toen ze erachter kwamen dat ze lesbisch was en een relatie had met een vrouw. Ze is er na 2 jaar letterlijk weggepest, hoefde zich er maar op straat te vertonen en ze werd al uitgescholden. Post werd uit haar brievenbus gehaald, en in brand gestoken, stenen tegen haar raam gegooid, enz. Nu woont ze met haar vriendin op een andere lokatie (zelfde wijk, maar dan t goede gedeelte), en heeft ze helemaal geen problemen meer.
Hmmm, dat verbaast me helaas niets

Maar er valt evengoed wel goed te wonen, dus het ligt net aan de situatie
pi_42011774
De van Blankenheimstraat is juist vervelend omdat het buurthuis er tegenover zit. De jongeren hangen daar allemaal op straat. Ik heb er al een paar keer vechtpartijen en buurtje treiteren meegemaakt. Als je je normaal gedraagt en niet "hapt" valt het denk ik wel mee, maar ideaal lijkt het me niet.

Weet jij wel gedeelte van het landsherenkwatier nou gesloopt wordt en wanneer? Ook wel handig om te weten als je een kamer gaat huren. Ivm sloop eigen woning en geluidsoverlast.
  donderdag 21 september 2006 @ 12:47:12 #256
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42012275
Het heeft me even zoeken gekost, maar ik heb het gevonden

De wijk wordt rigoreus op de schop genomen. De flat waar Sylvana heeft gehospiteerd wordt pas in 2011 gesloopt, maar het begin van de sloopwerkzaamheden (de flats vlakbij het Revius komen het eerste aan de beurt) is al in 2007, en gaan de jaren daarna langzaam verder richting de Blankenheimstraat.
pi_42014267
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:47 schreef Reya het volgende:
Het heeft me even zoeken gekost, maar ik heb het gevonden

De wijk wordt rigoreus op de schop genomen. De flat waar Sylvana heeft gehospiteerd wordt pas in 2011 gesloopt, maar het begin van de sloopwerkzaamheden (de flats vlakbij het Revius komen het eerste aan de beurt) is al in 2007, en gaan de jaren daarna langzaam verder richting de Blankenheimstraat.
ow, tegen die tijd hoop ik er wel weer weg te zijn, en zolang ik geen problemen veroorzaak zal ik vast ook niet zoveel last hebben van anderen en ik kom al regelmatig daar en heb nooit last gehad van vervelende jongeren op straat ofzo, dus het zal vast aan je eigen situatie liggen, dus het zal vast allemaal wel meevallen

maar goed, eerst moet ik die kamer nog wel krijgen dan he
pi_42015802
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:54 schreef Vogue het volgende:
De deventerse bewoners zo als ik ze ken

Bekrompen dom en associaal.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  donderdag 21 september 2006 @ 15:46:23 #259
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42017116
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:58 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_42017553
Klopt het dat die pyromaan een 12jarig jochie was?

Voor het eerst sinds lange tijd weer naar de Murphys geweest. Vanavond Joffer
  donderdag 21 september 2006 @ 16:27:19 #261
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_42018320
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:58 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ik ben laatst de fout in gegaan door tegen sluitingstijd even naar de nieuwe Plusmarkt aan de beestenmarkt te gaan, my god wat een tuig loopt daar rond...

Volgens mij kunnen ze in Deventer wel een heel seizoen "Probleemwijken" opnemen...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_42023574
De Zwolse Wijk valt anders nog wel mee volgens mij

Hatsjepsoet woont daar
pi_42024157
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:27 schreef whoops het volgende:

[..]

Ik ben laatst de fout in gegaan door tegen sluitingstijd even naar de nieuwe Plusmarkt aan de beestenmarkt te gaan, my god wat een tuig loopt daar rond...

Volgens mij kunnen ze in Deventer wel een heel seizoen "Probleemwijken" opnemen...
lol valt wel mee hoor, er loopt tuig rond, maar je kan er nog veilig rond lopen, ik moet hier (rotterdam) niet rond een uurtje of 9 in bv de binnenweg lopen, dan ben ik de lul in deventer is het gewoon: niet kijken en doorlopen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_42024309
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:27 schreef whoops het volgende:

[..]

Voor alles wat geen buitenwijk is gaat dat wel op ja.
Gelukkig woon ik vlak bij Colmschate waar het nog wel oke is maar Keizerslanden knutteldorp , De worp of de rivierenwijk bijvoorbeeld daar zou ik voor geen geld willen wonen.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42025332
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:00 schreef Erasmusch het volgende:
Klopt het dat die pyromaan een 12jarig jochie was?
het laatste nieuws wat ik erover kan vinden is alweer van 13 september en daarin zijn ze op zoek naar iemand tussen de 30 en 40...
quote:
Brandonderzoek Deventer richt zich op kleine man
door RAYMOND KORSE

13 SEPTEMBER 2006 - DEVENTER - De politie in Deventer is op zoek naar een kleine man (circa 1,65 meter) tussen de dertig en veertig jaar met donker haar die zich tijdens de autobrand aan de Cramerstraat nabij Keizerslanden, op 28 augustus, verdacht gedroeg.

De man reed op een fiets.
Mogelijk is de man betrokken bij de reeks branden die Deventer teistert sinds begin juni. Dat bleek gisteren tijdens de uitzending van Opsporing Verzocht. Het programma besteedde aandacht aan de branden. Sinds de eerste brand op 3 juni in de Roerstraat gingen 35 voertuigen in vlammen op, waaronder vier campers en tien caravans.

In het programma werd zonder voorbehoud gesproken over een pyromaan. Een pyromaan die overigens van voetbal lijkt te houden, zo meldde de presentator van het programma, verwijzend naar de periode van vijf weken waarin geen branden waren. Die periode van rust, al eerder gesignaleerd door deze krant, overlapte het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland.

Bron
pi_42027145
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:43 schreef gothic-blackie het volgende:
in deventer is het gewoon: niet kijken en doorlopen
Op zich klopt dat wel ja. Althans dat doe ik vaak.
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:47 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Gelukkig woon ik vlak bij Colmschate waar het nog wel oke is maar Keizerslanden knutteldorp , De worp of de rivierenwijk bijvoorbeeld daar zou ik voor geen geld willen wonen.
Zo erg is de Worp toch niet? Een goede vriend van me woont daar, maar afgezien van wat irritante kleine buurjongetjes hoor ik nooit wat kwaads over de Worp.
Knutteldorp hoor ik ook nooit echt wat van, een vriendin van me woont daar.

Ok het zijn volkswijken en er zijn vast wel een aantal hangjongeren, maar echt ernstige dingen hoor ik niet over die wijken.
  donderdag 21 september 2006 @ 21:10:53 #267
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42027412
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:47 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ik heb zelf jarenlang met alle plezier in Keizerslanden gewoond, en volgensmij geldt dat voor het overgrote deel van de bewoners van Keizerslanden
pi_42027527
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

het laatste nieuws wat ik erover kan vinden is alweer van 13 september en daarin zijn ze op zoek naar iemand tussen de 30 en 40...
[..]
Dat hoorde ik gister. Dat ie ook al was opgepakt en dat ie af en toe van huis liep om fikkie te stoken...
pi_42028072
Ik heb de kamer niet gekregen

Volgende week dus maar even bij de Ankersteeg kijken

We houden de moed erin en gaan stug door met zoeken
  donderdag 21 september 2006 @ 22:35:29 #270
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42031311
De Ankersteeg ligt opzich wel lekker centraal
pi_42031887
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:03 schreef Eveli het volgende:

[..]

Op zich klopt dat wel ja. Althans dat doe ik vaak.
[..]

Zo erg is de Worp toch niet? Een goede vriend van me woont daar, maar afgezien van wat irritante kleine buurjongetjes hoor ik nooit wat kwaads over de Worp.
Knutteldorp hoor ik ook nooit echt wat van, een vriendin van me woont daar.

Ok het zijn volkswijken en er zijn vast wel een aantal hangjongeren, maar echt ernstige dingen hoor ik niet over die wijken.
Het zijn wel allemaal volksbuurten...
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42034046
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:28 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb de kamer niet gekregen

Volgende week dus maar even bij de Ankersteeg kijken

We houden de moed erin en gaan stug door met zoeken
Jammer Sylvana! Volgende keer beter!
Dat studentenhuisgedoe, moeilijk is dat. Toen ik in Tilburg op kamers woonde heb ik ook behoorlijk wat kijkavonden gehad. Probleem was dat ik iedere keer vanuit Hengelo naar Tilburg moest om een kamer te bekijken. En dat is net iets te ver. Dus op een gegeven moment heb ik gewoon briefjes uitgeprint met een foto van mezelf op de achtergrond, met de mededeling dat ik een kamer zocht, wat ik ging studeren (Frans, hoe kan het ook anders;)), enz.. Ik heb ze bij bushaltes opgehangen, op gemeentekastjes, op lantaarnpalen, etc. En ik had toen heel snel iets naar volle tevredenheid gevonden. Misschien iets voor jou?

en het is zóóóó lekker om dan na je studie op jezelf te gaan wonen... alles voor jezelf, geen rekening houden met huisgenoten, heerlijk! Maar ik ben dan ook een stukkie ouder
pi_42038240
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:39 schreef Vogue het volgende:

[..]

Jammer Sylvana! Volgende keer beter!
Dat studentenhuisgedoe, moeilijk is dat. Toen ik in Tilburg op kamers woonde heb ik ook behoorlijk wat kijkavonden gehad. Probleem was dat ik iedere keer vanuit Hengelo naar Tilburg moest om een kamer te bekijken. En dat is net iets te ver. Dus op een gegeven moment heb ik gewoon briefjes uitgeprint met een foto van mezelf op de achtergrond, met de mededeling dat ik een kamer zocht, wat ik ging studeren (Frans, hoe kan het ook anders;)), enz.. Ik heb ze bij bushaltes opgehangen, op gemeentekastjes, op lantaarnpalen, etc. En ik had toen heel snel iets naar volle tevredenheid gevonden. Misschien iets voor jou?

en het is zóóóó lekker om dan na je studie op jezelf te gaan wonen... alles voor jezelf, geen rekening houden met huisgenoten, heerlijk! Maar ik ben dan ook een stukkie ouder
kijkavonden zelf zijn op zich het probleem niet, er is genoeg aanbod hier, alleen mensen kiezen steeds iemand anders, maar goed, het zal me vast wel een keer lukken, dus we houden gewoon goeie moed en gaan niet bij de pakken neer zitten
pi_42038495
Vanmiddag heb ik weer een kijk middag voor een appartementje
Bernhardstraat, niet zo denderende buurt volgens mij.
Als het niets is heb ik volgende week nog 2 andere appartementen
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_42040674
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 07:49 schreef scarefreak het volgende:
Jij ook veel succes met het zoeken van nieuwe woonruimte

Hopelijk hebben we allebei snel wat gevonden
pi_42041081
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jij ook veel succes met het zoeken van nieuwe woonruimte

Hopelijk hebben we allebei snel wat gevonden
Wordt ondertussen wel eens tijd ja, sta bij de woningstichting nu al 3jaar ingeschreven
pi_42041146
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:45 schreef scarefreak het volgende:

[..]

Wordt ondertussen wel eens tijd ja, sta bij de woningstichting nu al 3jaar ingeschreven
dan wordt het wel es tijd ja, ik ben net 3 weken op zoek naar een kamer ofzo
pi_42041274
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dan wordt het wel es tijd ja, ik ben net 3 weken op zoek naar een kamer ofzo
Voor mij zit er dan ook geen urgentie achter, wil gewoon een keer op me zelf en samenwonen.
Je hebt toch al een kamer in het centrum las ik ergens?
Waarom wil je een nieuwe, of moet je een nieuwe?
pi_42041383
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:53 schreef scarefreak het volgende:

[..]

Voor mij zit er dan ook geen urgentie achter, wil gewoon een keer op me zelf en samenwonen.
Je hebt toch al een kamer in het centrum las ik ergens?
Waarom wil je een nieuwe, of moet je een nieuwe?
ik wil hier heel erg graag en het liefst gisteren dan vandaag weg omdat het totaal niet meer gaat met me huisgenoten
pi_42041495
Dan is het maar te hopen dat je snel wat anders vind ja
pi_42041554
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:00 schreef scarefreak het volgende:
Dan is het maar te hopen dat je snel wat anders vind ja
idd, wilde eigenlijk per 1 oktober weg, maar dat gaat nu niet meer lukken dus
pi_42041864
Wat zou je, gewoon een studenten-kamertje of iets met meer kamers?
pi_42041898
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:13 schreef scarefreak het volgende:
Wat zou je, gewoon een studenten-kamertje of iets met meer kamers?
gewoon een studentenkamer
pi_42041916
is anti-kraak ook een optie?
pi_42042014
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:15 schreef scarefreak het volgende:
is anti-kraak ook een optie?
nope, en op zich is er aanbod genoeg, alleen ben gewoon 4 keer niet gekozen. Maar neem aan dat ik vast wel een keer gekozen word Volgende week dinsdag weer kijkavond, dus dan gewoon hopen op wat meer geluk
pi_42042090
Probleem is ook dat je aan het begin van het schooljaar nog zit, heel veel nieuwe studenten zijn nu natuurlijk aan het zoeken naar een kamer...
pi_42042111
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:21 schreef scarefreak het volgende:
Probleem is ook dat je aan het begin van het schooljaar nog zit, heel veel nieuwe studenten zijn nu natuurlijk aan het zoeken naar een kamer...
Idd, vorige keer heb ik in april/mei gezocht naar een kamer en toen had ik er met 3 weken 1

Maargoed het is gelukkig niet zo erg als in Amsterdam of Utrecht ofzo
pi_42042208
Ik werk momenteel in Apeldoorn, maar daar is dus ook echt totaal niets te krijgen in mijn prijsklasse
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:30:25 #289
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42042313
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:26 schreef scarefreak het volgende:
Ik werk momenteel in Apeldoorn, maar daar is dus ook echt totaal niets te krijgen in mijn prijsklasse
Apeldoorn lijkt me dan ook niet veel aan om te wonen...
pi_42042711
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:30 schreef Reya het volgende:

[..]

Apeldoorn lijkt me dan ook niet veel aan om te wonen...
Momenteel woon ik nog in Twello
pi_42048195
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 07:49 schreef scarefreak het volgende:
Hoi SF

Twello wordt te klein voor je?
Lurf is the message and the message is Lurf
  vrijdag 22 september 2006 @ 19:15:36 #292
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_42054338
Vanavond naar het Burgerweeshuis, collega van me moet optreden
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_42061535
morgenmiddag kijken voor die kamer in de Smedenstraat
pi_42061899
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 22:45 schreef Sylvana het volgende:
morgenmiddag kijken voor die kamer in de Smedenstraat
Gaat dat wel wat worden dan?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_42061946
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 22:55 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Gaat dat wel wat worden dan?
ik hoop het wel natuurlijk ( als alles er goed uit ziet verder natuurlijk he)
pi_42062568
Het word eens tijd voor een meet
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42062645
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:14 schreef Canisfire het volgende:
Het word eens tijd voor een meet
I'm in!
pi_42062688
Fred en Douwe?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:19:31 #299
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42062754
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:17 schreef Canisfire het volgende:
Fred en Douwe?
Is dat een nieuwe kroeg oid?
pi_42062799
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef Reya het volgende:

[..]

Is dat een nieuwe kroeg oid?
Meer een city Lounge.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')