Die is dicht, lamlul.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:24 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Voor de meisjes, liever een lange gozer of een korte
volens mij heb ik dan geluk...quote:Op donderdag 7 september 2006 17:26 schreef Repeat het volgende:
Ik wilde nog zeggen dat de grens van lekker of niet lekker (meisjes dus) rond de 1.83 ligt. Uiteraard > 1.83 = bouwvakker/manwijf en < 1.83 = mogelijkheid tot lekkerheid.
Heb je foto? Dan kunnen we beoordelenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:30 schreef xannie90 het volgende:
[..]
volens mij heb ik dan geluk...
en anders eenmanwijf... goh uhmm.. tja die moeten er ook zijn he
(soms is lang zijn relax, vaak ok niet)
wat is hier ;P ?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef Gewoonik het volgende:
Ik ben zelf rond de 2 meter maar hier heb ik dus nog nooit van gehoord.
Okquote:Op donderdag 7 september 2006 17:33 schreef xannie90 het volgende:
nee dankje (A)
ik hou er niet zo van om beoordeeld te worden
Sowieso vind ik niet snel meiden die groter dan ik zijn (196) maar ik zou het niet willenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:42 schreef xannie90 het volgende:
sorry voor de dp (A)
hoe zit dat eigeniljk bij de jongens...
liever een meisje die kleiner is? even groot? of groter?
wow dan ben jij ook langquote:Op donderdag 7 september 2006 17:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sowieso vind ik niet snel meiden die groter dan ik zijn (196) maar ik zou het niet willenLiever wat kleiner, maar wel groot genoeg om staand te kunnen kussen zonder bukken
Kleiner, das lieverquote:Op donderdag 7 september 2006 17:42 schreef xannie90 het volgende:
sorry voor de dp (A)
das weer een voordeelquote:Op donderdag 7 september 2006 17:55 schreef Mrsgod het volgende:
Ik ben 158, dus echt kleiner zullen ze nooit zijn.![]()
Ik waarschijnlijk ook niet meer. Misschien 1/2 cm ofzo.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:58 schreef xannie90 het volgende:
[..]
das weer een voordeel
ach, iemand uit mijn sportgroepje is 1.53 en groeit niet meer
Een vriendin van me is iets van 1,53 en die zit op basketbalquote:Op donderdag 7 september 2006 17:58 schreef xannie90 het volgende:
[..]
das weer een voordeel
ach, iemand uit mijn sportgroepje is 1.53 en groeit niet meer
Gezien jouw fotoboek neem ik dat wel voor liefquote:Op donderdag 7 september 2006 17:55 schreef Mrsgod het volgende:
Ik ben 158, dus echt kleiner zullen ze nooit zijn.![]()
Kleiner.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:42 schreef xannie90 het volgende:
sorry voor de dp (A)
Haha, wat ik ermee heb..quote:Op donderdag 7 september 2006 11:44 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ghehehe
Ben wel klein, maar niet altijd lief![]()
Wat hebben jongens van bijna 2m met kleine vrouwtjes?![]()
Dat is echt niet praktisch hoor, moet ik zeggen.
En het ziet er eerlijk gezegd ook niet uit.![]()
Maar grote mannen blijven![]()
16quote:Op donderdag 7 september 2006 18:07 schreef quickie1985 het volgende:
Mrsgod en hou oud ben je?
In amerika ben je dan een reus. Ik ben 1.77 en ben er blij zat mee kan overal bijquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach hier 1.96m en lijkt mij een prima lengte voor een man
Whaha, dan zijn jij, Bork en ik even langquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whaha, dan zijn jij, Bork en ik even lang
Hea dan val ik afquote:Op donderdag 7 september 2006 17:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sowieso vind ik niet snel meiden die groter dan ik zijn (196) maar ik zou het niet willenLiever wat kleiner, maar wel groot genoeg om staand te kunnen kussen zonder bukken
Jij viel daarvoor al afquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hea dan val ik af![]()
Ik heb liever gozers die een stuk groter zijn als ik .. rond de 1.85/190+
te klein liever niet hoor
ik ben zelf 168
Dankjequote:Op vrijdag 8 september 2006 21:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij viel daarvoor al af
Grapskje
Bart of D_A misschien iets?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
Dankje
ga ik wel opzoek naar een andere lange gozer!![]()
Hoeveel schelen wij?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:22 schreef xannie90 het volgende:
jullie schelen dus bijna 28 cm
best grappig
Is zo toch, over het algemeen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:51 schreef master_X het volgende:
ik ben 2.00 valt me zelf op dat meisje op lange jongens vallen of is gewoon toeval ?
Voor jou omdat je ook lang bentquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:04 schreef xannie90 het volgende:
jah zoiets...
1.80 kan ook nogvoor meisjes die kleiner zijn..
maar grote jongens geven het idee een echt vriendje te zijn, soort van geborgenheid
Jij bent precies lang genoeg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dank jequote:
10cm kleiner dan jij of 10cm kleiner dan ik?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dank je
Maar goed ik denk dat meisjes die een 10tal centimeter kleiner zijn schattig zijn
Dan mijquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
10cm kleiner dan jij of 10cm kleiner dan ik?
Oh dan kan ik gewoon niet goed inschattenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Verdeurie, ben ik eigenlijk net 10cm te klein![]()
Dit slaat nergens op! Een kleinere man kan bijvoorbeeld ook de Universiteit gedaan hebben.quote:Lange mensen hebben ook een betere status.
mee eensquote:Op woensdag 13 september 2006 17:56 schreef slaapkamermug het volgende:
Kleine mannen gedragen zich altijd alsof ze iets te compenseren hebben. Zo gefrustreerd.
.... Juist ja..quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:11 schreef wudstik het volgende:
verdomme en ik ben nu al 1,78 ;d
Hoezo nu alquote:Op woensdag 13 september 2006 18:11 schreef wudstik het volgende:
verdomme en ik ben nu al 1,78 ;d
Nog meer leuke uitsprakenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:16 schreef type_29 het volgende:
Te grote mensen zijn irritant, ze nemen meer ruimte in, blokkeren je beeld, stinken meer door het grotere lichaamsoppervlak.
Ik ben 1.82 btw. de ideale maat, alle objecten zijn speciaal op mij afgestemd.
3 maanden geleden...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, ik ben maar 1.63 dus dan schiet 'n groot vriendje ook niet echt op moet je altijd 'n krukje meenemen.Zo rond de 1.75 vind ik ideaal.
Status is iets anders dan de capaciteiten die iemand heeft. Lange mensen komen alleen iets intimiderender over. (zelf 1,82)quote:Op woensdag 13 september 2006 17:53 schreef anisubs het volgende:
Wist je dat Nederland staat bekend om DE lange mensen.
[..]
Dit slaat nergens op! Een kleinere man kan bijvoorbeeld ook de Universiteit gedaan hebben.
Ik vind dat je mensen niet moet beoordelen op lengte.
eigenlijk groter, gezien ik nu groter ben dan mn moeder zou ik dr aanzien als een stiefmoeder ofzoquote:Op donderdag 7 september 2006 17:42 schreef xannie90 het volgende:
sorry voor de dp (A)
Maar jij bent wel echt schattig...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:00 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook niet meer. Misschien 1/2 cm ofzo.
Tjek, daarbij ben ik gemiddeld en m'n dinnetje is ondergemiddeldquote:Op donderdag 28 september 2006 00:09 schreef murp het volgende:
als je maar gelukkig met elkaar ben....
neuken staand onder de douche gaat nu eenmaal makkelijker zonder krukjequote:Op donderdag 28 september 2006 00:24 schreef Lucille het volgende:
Waarom willen veel vrouwen een partner die langer is? Maakt het veel uit als je partner een paar cm kleiner is?
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
neuken staand onder de douche gaat nu eenmaal makkelijker zonder krukje
gehurkt pijpen daarentegen...quote:Op donderdag 28 september 2006 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
neuken staand onder de douche gaat nu eenmaal makkelijker zonder krukje
Kweet nie, vind het altijd wel leuk dat als ik lig te neuken ik ook nog in d'r tepels kan bijten zonder dat ik me nek breekquote:Op donderdag 28 september 2006 00:57 schreef Kreupelhout het volgende:
sja, ik ben iets over de 2 meter.... Zou het opzich weleens een leuke ervaring vinden om iets met een meisje van 1.55 te doen ofzo... Verder maakt lengte mij niet zoveel uit... Het gaat vooral om de uitstraling die iemand heeft en hoe de persoon is.
Moet je naar colombia gaanquote:Op donderdag 28 september 2006 00:57 schreef Kreupelhout het volgende:
sja, ik ben iets over de 2 meter.... Zou het opzich weleens een leuke ervaring vinden om iets met een meisje van 1.55 te doen ofzo... Verder maakt lengte mij niet zoveel uit... Het gaat vooral om de uitstraling die iemand heeft en hoe de persoon is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |