beste mensen, jullie hebben hilde al door ben een hele oude vriend van haar en weet hoe het zit ze heeft die ziekte niet ik ga al jaren n iet meer met haar om omdat het een achterbakse roddeltante is gewoon erger dan ma tokkie of ma flodder. zij had een erfenis van haar vader en zij en haar broer hebben hun stiefmoeder binnen 1 maand het huis uitgejaagd om het huis van hun overleden vader te verkopen en zo hun erfenis te pakken, zonder pardon hebben ze hun stiefmoeder op straat gezet, en omdat ze een erfenis had kreeg ze geen uitkering omdat de sociale dienst zei dat ze eerst maar haar erfenis kon opmaken. Nou dus geen uitkering zodoende heeft ze 3 maanden via een uitzendbureau gewerkt en in tussen in een gezondheidencyclopdie opgezocht naar een zziekte dat niet traceerbaar is en zodoende spierreuma verzonnen, zo is ze toch bij de gak gekomen en haar erfenis kon ze ook behouden dit is hilde echt. ze heeft die ziekte nooit gehad en heeft het nog niet en iedereen ziet het goed ze is een alcoholist en een roddeltante die niks mankeert.
FLUPPIE321 7 SEPTEMBER 2006 0:21
tevens haar dochter had 20 jaar een andere vader en toen milica 20 was storf haar vader en huilden ze bij zijn graf en toen milica 21 werd kreeg ze deze nieuwe vader die ze nu heeft, iedereen vond het raar, de ene vader dood en 1 jaar later een nieuwe, tevens op haar geboorteakte staat de achternaam van de oude vader die dood is ze heeft zelf zijn naam gehad bij de register, maar deze nieuwe vader heeft niet laten testen en deze is het ook niet, ben benieuwd wanneer de echte vader wordt onthuld. moeder hilde antwoord is mijn geheim................. achterlijk mens hoe kan je je kind voorliegen en de wereld.
FLUPPIE321 7 SEPTEMBER 2006 0:25
ik ben geen arts maar heb haar jarenlang gekend................... .......... ik en mijn vriendin waren erbij dat ze dit allemaal deed....... opzoeken in een boek naar een ziekte die niet traceerbaar is om een uitkering te krijgen omdat ze toen al lui was om te werken en nog steeds is.. tevens alcohol en medicijnenen kunnen niet samen, mensen die het hebben echt hebben die zijn echt en die weten wat ze meemaken en hilde is nep alles is gespeeld al jaren dat mens leeft in haar eiegn wereld en haar hersenen kloppen niet. ze heeft jaren lang dit haarzelf aangesproken en gelooft in alles wat ze zelf bedenkt. kijk goed naar haar ze heeft geen ziekte en ik weet het............... zij brengt de ziekte in een zwart daglicht terwijl mensen diie het echt hebben echt pijn lijden en met medicijnen leven en deze dame speelt alles kijk goed volg het goed........
FLUPPIE321 7 SEPTEMBER 2006 0:32
Wat een ziek persoon die zo'n hekel aan haar heeft dat die zo'n verhaal staat te verzinnen.
Zielig...
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar