Ik heb een tijdje geledeen ook dit nummer via hem gehoord , en ik kreeg kippevel ..........je moet ervan houden ........ en dat doe ik !quote:Op donderdag 7 september 2006 19:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Het lijkt er in ieder geval op dat de boel een beetje loskomt in het huis.
Offtopic: Tissik, heb net even op dat linkje in je sig geklikt.....wat een juweeltje! Ben er helemaal stil van.
Dus als ik het goed begrijp kan Hilde beter een vette joint roken ??quote:Op donderdag 7 september 2006 18:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
Fibromyalgie (reuma van de weke delen = spieren), is enkel te diagnosticeren door wegstrepen van de mogelijkheden: maw is onaantoonbaar. Het bestaat wel, alleen heeft men nog altijd niet ontdekt wat nou psies de oorzaak is (Hoewel het in veel gevallen gaat om een b12-tekort, en dus Addison-Biermer betreft). Met een ziekte waarvan de oorzaak niet bekend is, en die derhalve ook niet wetenschappelijk aan te tonen is, kun je je dus nooit een buil vallen.
Alleen... pijnstillers in combinatie met alcohol, is nooit een goede optie. Daarbij werkt alchohol ook niet pijnstillend, maar wel bloedverdunnend. Je kunt je bij bepaalde ziektebeelden dus best een stukje beter voelen met het gebruik van alcohol, maar tegen pijn doet het niets. THC doet wel iets tegen pijn, maar niet tegen pijn in spieren. Thc heeft vooral een neurogene (zenuwen) pijnstillende werking. (THC is de werkzame stof in canabis).
quote:
Ik herinner me dat haar zelfs haar eigen moeder er wat van had gezegd, dat ze niets deed.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb haar al meerdere keren zien afwassen hoor. Er zijn er wel een paar die ik nog echt niets heb zien doen.
Ze kan zich beter gewoon een beetje rustig houden, afwisselend bewegen, rusten enzquote:Op donderdag 7 september 2006 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp kan Hilde beter een vette joint roken ??
quote:Op donderdag 7 september 2006 19:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze kan zich beter gewoon een beetje rustig houden, afwisselend bewegen, rusten enz
Beetje zwemmen of in een warm bad voor ontspanning.. maar het enige wat ze doet is roken, drinken en zeiken.. en dat moet je nu juist net niet doen..![]()
Wil niet lullig doen maar dat helpt niet..quote:Op donderdag 7 september 2006 19:43 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Misschien zou ze moeten beginnen met een kilootje of 50 minder, misschien helpt dat wel
![]()
Mijn stream 3 doet het nietquote:Op donderdag 7 september 2006 19:44 schreef wolferl het volgende:
Wie heeft op stream 3 ook die gare kop van Jeroen met wit shirt vast staan.
Volgens mij help dat altijd, dan worden je spieren ook minder ballast lijkt me?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen maar dat helpt niet..ik denk namelijk dat ik wel 50 kilo minder weeg en heb het ook
![]()
De vraag is alleen of ze uberhaupt wel heeft wat ze pretendeert te hebben, bij jou twijfel ik daar niet aan maar bij haar wel, dus vandaarquote:Op donderdag 7 september 2006 19:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen maar dat helpt niet..ik denk namelijk dat ik wel 50 kilo minder weeg en heb het ook
![]()
Het geeft wel wat verlichting hoor want die spieren moeten nu zoveel extra kilo's meezeulen dat dit extra belastend is.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
![]()
iid mijn moeder heeft ook fybro en was ook te zwaar, is 30 kilo afgevallen maar dit heeft niet geholpen qua minder pijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk kan het wel helpenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij help dat altijd, dan worden je spieren ook minder ballast lijkt me?
Heel graag gedaan!quote:Op donderdag 7 september 2006 19:36 schreef MissJ. het volgende:
[..]
(offtopicmodus)Tissik, ik vond ook de clip zo mooi van Ramses en Alderliefste dat ik het linkje op mijn site heb geplaatst. Bij deze bedankt voor die tip dus.(offtopicmodus)
Kan je zien.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:53 schreef Tamaartje het volgende:
Tijn heeft het naar zn zin met Mo in het zwembad
Ook nog even kort off-topic: Ramses was pasgeleden in Zwolle samen met Alderliefste en zong ook dat nummer (9 minuten versie zelfs) live. Helemaal briljantquote:
Naar mijn idee ook inderdaad. Het zal er ook mee te maken hebben dat sinds de nominaties de ware aard van wat mensen naar boven is gekomen. Janine heeft zelfs letterlijk gezegd dat ze ze enorm vergist heeft in mensen uit die groep.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:03 schreef itsme het volgende:
Het is opvallend dat na de nominaties bekend werden gemaakt groep Hilduh veel kleiner is geworden.
Er kwam duidelijkheid dat de zusjes toch meer voor de "normale" groep kozen en nu merk ik in de verslagen te lezen dat ook Janine zich van die groep distantieert.
Ook lijkt het mij dat Milicia meer bij die andere groep hangt dan hiervoor. Klopt dit?
ja en die begint zich ook meer te irriteren aan hilde en haar zoon, O nee niet haar zoon E10 en Marcel.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:07 schreef LeonII het volgende:
[..]
Naar mijn idee ook inderdaad. Het zal er ook mee te maken hebben dat sinds de nominaties de ware aard van wat mensen naar boven is gekomen. Janine heeft zelfs letterlijk gezegd dat ze ze enorm vergist heeft in mensen uit die groep.
Ik weet niets van Hilde haar bloedbeeldquote:Op donderdag 7 september 2006 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp kan Hilde beter een vette joint roken ??
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik weet niets van Hilde haar bloedbeeldIk stel alleen maar de werking van enkele stoffen (alcohol, pijnstillers en THC) aan de orde. Afhankelijk van wat een mens kan mankeren, kun je "dus" een gunstig effect behalen bij het gebruik van die stoffen, mits bij het juiste beeld, mits in de juiste hoeveelheid, en mits in de juiste combinatie.
Ik gebruik 2 van deze stoffen ook wel eens (ik ben wars van chemische medicatie). Maar jointjes roken doe ik niet, ik zet enkel wel eens een WW-thee (WW= White Widow, een canabis soort met een hoger THC gehalte). En alcohol gebruik ik ter verdunner (ik heb een MCV van 100, en al eens een embolie opgelopen bij het onthouden van een dagelijks glas (nah, 2 glaasjes) wijn... geen fles!).
Ik heb geen idee wat het met HIlde is, maar het is een beetje vreemd? Niet erg herkenbaar iig voor mensen die lijden aan een ziekte als Fibromyalgie of andere gekke soortgelijke aandoeningen (in mijn geval Addison-Biermer). Mgoed, ik ben de dokter niet, en zal werkelijjk geen stellige uitspraken hierover durven doen, verdergaand dan "niet erg herkenbaar".
Ach, elke gek z'n gebrek, zeg ik altijd.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik weet niets van Hilde haar bloedbeeldIk stel alleen maar de werking van enkele stoffen (alcohol, pijnstillers en THC) aan de orde. Afhankelijk van wat een mens kan mankeren, kun je "dus" een gunstig effect behalen bij het gebruik van die stoffen, mits bij het juiste beeld, mits in de juiste hoeveelheid, en mits in de juiste combinatie.
Ik gebruik 2 van deze stoffen ook wel eens (ik ben wars van chemische medicatie). Maar jointjes roken doe ik niet, ik zet enkel wel eens een WW-thee (WW= White Widow, een canabis soort met een hoger THC gehalte). En alcohol gebruik ik ter verdunner (ik heb een MCV van 100, en al eens een embolie opgelopen bij het onthouden van een dagelijks glas (nah, 2 glaasjes) wijn... geen fles!).
Ik heb geen idee wat het met HIlde is, maar het is een beetje vreemd? Niet erg herkenbaar iig voor mensen die lijden aan een ziekte als Fibromyalgie of andere gekke soortgelijke aandoeningen (in mijn geval Addison-Biermer). Mgoed, ik ben de dokter niet, en zal werkelijjk geen stellige uitspraken hierover durven doen, verdergaand dan "niet erg herkenbaar".
Zichzelf.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar had E10 last van
Racistische trekjesquote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar had E10 last van
Shirtje bleef achter de deurklink haken.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar had E10 last van
Die dartelt er een beetje tussendoor, net zoals Tijn, de zusjes en Marlies zegmaar. Maar dat zijn vaak korte gesprekjes. De wat langere gesprekken zijn toch nog steeds (helaas) met de mensen van haar eigen groepje.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:09 schreef itsme het volgende:
maar hoe zit dat met Milica?
Saabje wil niet met hem douchequote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar had E10 last van
iddquote:Op donderdag 7 september 2006 20:21 schreef HiDiHo het volgende:
Bij Versatel , XS4ALL doet stream 3 het niet sinds gisteren.
Zijn microfoon bleef hangen ofzo, is nu stuk.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar had E10 last van
ik heb hem gewoon hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 20:21 schreef HiDiHo het volgende:
Bij Versatel , XS4ALL doet stream 3 het niet sinds gisteren.
stream 3 doet het wel, maar niet bij hunquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |