quote:Op donderdag 7 september 2006 19:47 schreef Homdeck het volgende:
iamredleader +1
Nee, helaas.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zaten die niet op Primrose Lane of zo?
moest je weer naar het ziekenhuis?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hoi, ik ben weer thuis
Zoiets. Ik moest (voor 't laatst) naar de verzekeringsdokter; die heeft me nog tot 2 oktober thuisgeschreven. Daarna heb ik m'n kaartje met reiskostenvergoeding ingediend bij de verzekering en eindelijk eens de jongedame gezien die mijn dossier heeft bijgehouden. Geen onaardig uitziend dametje, overigens.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:09 schreef Homdeck het volgende:
[..]
moest je weer naar het ziekenhuis?
+1 Dolle_hondquote:Op donderdag 7 september 2006 19:15 schreef dolle_hond het volgende:
glennfiddich?
In principe kan ik nog gewoon heftrucken of havenarbeiden, dus het ligt er gewoon aan wat er zich het eerste aandient, wat het best betaalt en of er ploegendienst inzit. Ik kan altijd nog teruggaan naar m'n vorige baas, maar als ik kan verbeteren zal ik 't niet laten.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:16 schreef Homdeck het volgende:
aha. beetje domme vraag misschien maar kun je nog hetzelfde werk doen als je deed of ga je wat anders zoeken?
Daffodil31LE +1quote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan gok ik Privet Drive. Zit een R extra in
dus het duurde wat langer?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zoiets. Ik moest (voor 't laatst) naar de verzekeringsdokter; die heeft me nog tot 2 oktober thuisgeschreven. Daarna heb ik m'n kaartje met reiskostenvergoeding ingediend bij de verzekering en eindelijk eens de jongedame gezien die mijn dossier heeft bijgehouden. Geen onaardig uitziend dametje, overigens.
quote:
Wist je dat ook zonder mijn post?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan gok ik Privet Drive. Zit een R extra in
Nee. Je gaf me juist het zetje wat ik nodig had. Dank je daarvoorquote:Op donderdag 7 september 2006 20:30 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Wist je dat ook zonder mijn post?
Nee. De winkel bestaat al wat langer volgens mij. Maar je zit wel goed als je denkt dat het iets internationaals is: In augustus is de vestiging in Roeselare (België) gesloten.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:33 schreef Homdeck het volgende:
mediamarkt?
De Slegte?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen HEMA of Vögele. Het is wel van oorsprong een Nederlandse winkel. Meestal niet in nieuwe goederen trouwens.
Inderdaad. De Slegte. Wat overigens een heel slechte naam is voor wat voor winkel dan ook. Marketing-technisch gesproken dan.quote:
Puzzelaar +1quote:In Nederland sluit boekhandel De Slegte de komende twee maanden zijn filialen in Alkmaar, Amersfoort, Breda en Dordrecht. In België is er voorlopig nog geen sprake van sluitingen, maar het is ook niet uitgesloten, zegt Herman Looman, manager inkoop bij De Slegte.
Reden voor de reorganisatie is de groeiende concurrentie van het internet. "Het gaat zowel om online boekhandels als om verzamelaars die hun boeken op het net aanbieden", zegt Looman.
"We hebben al twee tot drie jaar te kampen met terugvallende inkomsten en stijgende kosten, wat uiteindelijk tot deze sluitingen geleid heeft."
Bovendien blijkt dat de winkels in kleinere plaatsen, zoals Alkmaar, niet rendabel genoeg zijn. "In België hebben we daardoor afgelopen maand ook de winkel in Roeselare moeten sluiten", aldus Looman.
Over eventuele sluitingen in België kan nog niks gezegd worden. "De situatie in België wordt nog onderzocht, maar het is niet uitgesloten dat er ook in België winkels gesloten moeten worden", luidt het. Op welke termijn dat zal blijken, is nog niet duidelijk.
Momenteel telt De Slegte 22 filialen in Nederland en elf in België. Het aanbod van boekhandel, die vorige eeuw werd opgericht door Jan de Slegte, bestaat uit uitgeversrestanten, tweedehandsboeken, antiquarische werken en school- en studieboeken. Looman gaf ook nog mee dat De Slegte zelf ook werkt aan een online boekhandel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |