quote:
Goths zijn totaal anders, dat zou je weten als je een Goth zou kennen.
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:33 schreef seto het volgende:Echt leuk om te zien hoe iedereen meeloopt met de emo-haat uit Amerika terwijl ze hier amper voorkomen
Ze zijn er wel, het ergste is nog als van die fucking scenekids mee komen naar Hardcore optredens en met z'n 5en gaan hardcore dansen.
quote:
En jij hebt geen smaak. punt uit.
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:03 schreef nietzman het volgende:Als ze naar me luisteren en zich naast de Gothics op de brandstapel gaan melden, sure.
Wat is er mis met Goths?
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:41 schreef Intxaurraga het volgende:De muziekstroming is niet per definitie bagger. Maar mensen die moedwillig als emo door het leven gaan zijn over het algemeen wel een stelletje janksmoelen.
Klopt, al is de huidige stroming van Pop-Rock die wordt beschreven als Emo wel compleet schijt
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:35 schreef Bazzel het volgende:Je gaat de goede kant op, maar 'echte emo' is imo Rites of spring, Moss icon, Embrace en later Indian summer, Mineral ed. Dit zijn de eerste bands in punk/hardcore met poetische en dichterlijke teksten, wat het emo maakt.
The Get up kids is een fantastische band, maar is net zo goed geen emo als A bullet for my valentine en al die andere rommel, wat eigenlijk gewoon punkpop met een zeiksausje is.
Het heeft zelfs al niets meer met Pop-Punk te maken, gewoon jank-Rock.
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:16 schreef boekenworm het volgende:O... in mijn gotic/punkertijd wilde ik anders zijn dan de rest en verzette ik me hevig tegen alles en iedereen. Het was een deel onzekerheid denk ik.
Punker ben je of ben je niet, aangezien je bent af gevallen ben je het nooit geweest.
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:15 schreef Spec87 het volgende:Nu alweer 3 maanden verder blijf ik met de brandende vraag zitten: Wie zingen het langer uit? De emo's of de emo-bashers?
Ondertussen kan ik opmerken dat in mijn omgeving er meer mensen zich een beetje emo durfen uit te spreken/te kleden, er meer mensen naar de muziek (en of dat nou Mineral, of Get-Up Kids, of Dashboard Confessional of zelfs Lostprophets is, daar laat ik me niet over uit) luisteren en er minder raar van op word gekeken.
"emo"-bashers, binnen een jaar is de "emo" trend weer uit en gaan alle jankkindertjes weer verder naar de volgende stroming die ze totaal verkankeren.