Bedankt! Jullie zijn lief.
![]()
Ik ga me zeker niet zo snel al gewonnen geven. Ze is alert en heeft veel luiers en ziet er goed uit. Het was alleen nogal een klap als je juist verwacht dat ze wel is aangekomen (ze kwam de laatste dagen van de kraamhulp juist goed aan). Ik ben nu een actieplan voor de komende week aan het opstellen. Als 'bewijsmateriaal'
![]()
maak ik nu een lijstje met hoe vaak en hoe lang ze drinkt en hoeveel luiers ze produceert. Ook houd ik van mezelf bij hoeveel ik drink. Daar kan het misschien fout zijn gegaan. In de eerste week heb ik haar steeds aangelegd als ze huilde of wakker werd, de afgelopen week heeft ze ook veel bij
![]()
gezeten en heeft hij haar getroost bij krampjes. Ik ga haar nu vaker aanleggen. Bij het cb kreeg ik juist de tip om elke 5 min. van borst te wisselen trouwens. Even afwachten wat ik vanmiddag te horen krijg.
Anna zou eigenlijk ook niet meer gewogen zijn owlet, alleen nu dan omdat we toch al moesten. We gaan nu volgende week weer, in de hoop dat het actieplan werkt.
Wat stom dat ze je zo onzeker maken cattie. Als Ive zo vaak komt, heeft hij het blijkbaar nodig? Dan kan het toch niet slecht zijn. Misschien onpraktisch soms, maar toch niet verkeerd. Anna wil soms al weer een kwartier na de vorige voeding, dat is dan maar zo. Ik probeer nu wel haar wat wakkerder te houden, zodat ze langer doordrinkt en dus voller zit na afloop. Ik weet niet of Ive ook in slaap valt?
Kun je niet bv afkolven en dat als bijvoeding geven? Maar van de andere kant: hij komt hartstikke goed aan, dan moet de melk wel goed zijn. Aankomen doen ze niet van lucht.
![]()
Volhouden hoor, jij bent de moeder en jij weet het beste wat hij wil!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*