Ik zit even krap bij kas nog, heb net 2 producten besteld dus ik wacht even. Ik vul wel een paar rijtjes lotto in volgende week, dus wie weet. Ik ga bij lotto altijd ervan uit dat ik 6 goed invulquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef jogy het volgende:
Als je trouwens toch boeken aan het bestellen bent DV, misschien valt deze wel in je straatje. Klikkerdeklik. Redelijk offtopic maar een heerlijk boek om te lezen. Volgens mij zal ie je wel bevallen.
Zet het boek dan op je verlanglijstje zodat je het niet vergeet. Echt. Hoe meer ik lees over hoe je denkt hoe zekerder ik ben dat het boek je zal bevallen en verrassen. Of mail me je adres en dan bestel ik het wel voor je (serieusquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zit even krap bij kas nog, heb net 2 producten besteld dus ik wacht even. Ik vul wel een paar rijtjes lotto in volgende week, dus wie weet. Ik ga bij lotto altijd ervan uit dat ik 6 goed invulMijn oma heeft dat ook. Die denkt ook altijd de staatsloterij te winnen. 12 procent van de mensen die meedoet aan de staatsloterij die denken te winnen. De rest gaat ervan uit dat ze de jackpot niet winnen.
Vorige keer lotto had ik meteen 4 goed in de Duitse lotto. Jaren niet ingevuld en meteen 4 goed.Mijn pa doet daar vaak 1 jaar over om 4 goed te hebben.
Over God even, ik zie mezelf als helper soms. Ik zie mezelf niet meer als duivel of Christus. Ik probeer via het schrijven te helpen ofzo. Weet het ook niet. Ooit via google een afbeelding gezien dat mensen werknemers van God zijn. Dat ieder mens voor God werkt als het ware.
En zo zie ik dat ook. Maar goed. De discussie God ga ik liever niet aan. Ik durf die discussie wel aan maar ik raak ontspoord omdat het vaak weer te maken gaat krijgen met manisch depressiviteit.
Zodra ik aan God denk begint weer de gedachte te komen over God en dat ik dacht dat ik God was en de duivel en ga zo door.
Lange tijd geleden schreef ik op mijn website dat God en de duivel dikke vrienden waren
Was zomaar een gedachte, dat die 2 het beste vrienden van elkaar kunnen worden.
Wordt God de vriend met de duivel, dan is in ieder geval die tegenstrijdigheid bij manisch depressiviteit weg. Ook via google ooit gelezen, een mede lotgenoot van manisch depressiviteit. ( Lotgenootwat een woord, klote woord) Maar dus, een mede gezegende van manisch depressiviteit was ook constant met God en de duivel bezig. En die persoon zei dat God en de duivel oorlog aan het spelen waren in hem
Grappig en dat herken ik dus ook. Bij mij hebben God en de duivel ook oorlog liggen spelen. Wie ik moest zijn. God wilde dat ik God was, en de duivel wilde dat ik de duivel was. En zo werd ik afgewisseld God en de duivel. Totdat ik niet meer wist wie ik was.
En eigenlijk weet ik het nu nog niet
Ik noem mezelf accountant, dat past het beste bij me
Ik zal het bij bol.com in het verlanglijstje gaan zettenquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Zet het boek dan op je verlanglijstje zodat je het niet vergeet. Echt. Hoe meer ik lees over hoe je denkt hoe zekerder ik ben dat het boek je zal bevallen en verrassen. Of mail me je adres en dan bestel ik het wel voor je (serieus)
Whehehe. Ik zal me inhoudenquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zal het bij bol.com in het verlanglijstje gaan zetten
Bol.com heeft toch een verlanglijstje als optie?
Even zoeken zometeen. Anders zet ik deze topic wel in de bookmarks
Even roken weer
Vanavond drink ik 3 halve liter bit-burger, maak daar maar 4 of 5 van, het is immers weekend. Had me voorgenomen dat ik geen bier meer zou drinken.
Ik drink door de week dus 3, en in het weekend meer. Om de mate te houden. Anders kan ik nog wel eens helemaal in een te hoge versnelling komen.
Ik ben toch niet van de jehova
Je hoeft dat boek dus echt niet te bestellen voor mijZou me niet eens prettig voelen om het aan te nemen zomaar. Hou dat geld maar gewoon in eigen zak. Ik vind het dus ook goed dat ik zelf met het geld leer omgaan. Als accountant sowieso. Heb een tijd onverstandig met geld gedaan, ik zag het grote geld, en uiteindelijk bleek het niets te zijn.
Inderdaad bier drinken om te genieten. Ik las ook vaker 2 maanden pauze in. Ontgiftigings-kuurtje noem ik dat meestal. 2 maanden zonder lukt best. Maar vaak is er reden tot een feestjequote:Op vrijdag 8 september 2006 12:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehehe. Ik zal me inhouden. Ik zou me er ook niet prettig bij voelen als een vreemdeling van het internet opeens kadootjes stuurt
. Bier moet je gewoon drinken als je het lekker vindt. Je merkt vanzelf wel wanneer het te veel is. Ik heb ook regelmatig dat ik elke dag bier drink en dan ook weer een hele tijd niet om even te checken of ik niet aan nog een verslaving geraak, dat zou zonde zijn.
Zeker niet zo opgevat hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Over cadeau's via internet even, ooit heeft iemand mij een cd opgestuurd, een kopie. Maar dan voel ik me vanzelf weer schuldig om een cadeau terug te geven.
Dus dan koop ik het liever zelf
Niets persoonlijks dus.
Ideaal inderdaad. Het is ook niet zo dat alles wat leuk is geld moet kosten, als je maar goed genoeg zoekt.quote:Ooit win ik toch de jackpot. Hopelijk. Ooit wil ik financieel onafhankelijk zijn. Weg met die WAO uitkering. Weg met dat miezerige "salaris". Time for big money.
Die WAO uitkering kun je amper iets mee doen. En dan zeggen ze dat Nederland zo verzorgend is.
Maar dat heeft weer te maken met geld, als het om geld gaat is er altijd een gebrek. Ik tikte in geen gebrek, maar geld geld geld. Geld geld geld. Mo money mo problems. Gratis.
En het draait niet om het geld, het draait om de mogelijkheden ook. Doen waar je zin in hebt, zonder dat je op geld hoeft te letten.
Zelfhypnose, trance en meditatie en Zelfhypnose, trance en meditatiequote:Op vrijdag 8 september 2006 14:26 schreef hydex het volgende:
Ik heb wel belang bij de cd, gewoon om het te proberen. Waar kan ik hem vinden?
Dat heb ik ook ja. Trance lukt niet en zelfhypnose eigenlijk ook niet. Tenminste, ik val in slaap ... iedere keer weer.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Mediteren![]()
Mediteren
Op dit moment bevalt meditatie nog het beste van de 3.
Ik heb een poging gewaagd maar ik vond het veel te zweverig (en trust me, ik ben een ware zweefteef dus dat zegt heel watquote:Op maandag 11 september 2006 15:53 schreef marckvandijk het volgende:
Heeft iemand het boek "De kracht van het nu" gelezen van Eckhart Tolle?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |