abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:43:40 #76
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41612161
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef jogy het volgende:
Als je trouwens toch boeken aan het bestellen bent DV, misschien valt deze wel in je straatje. Klikkerdeklik. Redelijk offtopic maar een heerlijk boek om te lezen. Volgens mij zal ie je wel bevallen .
Ik zit even krap bij kas nog, heb net 2 producten besteld dus ik wacht even. Ik vul wel een paar rijtjes lotto in volgende week, dus wie weet. Ik ga bij lotto altijd ervan uit dat ik 6 goed invul Mijn oma heeft dat ook. Die denkt ook altijd de staatsloterij te winnen. 12 procent van de mensen die meedoet aan de staatsloterij die denken te winnen. De rest gaat ervan uit dat ze de jackpot niet winnen.

Vorige keer lotto had ik meteen 4 goed in de Duitse lotto. Jaren niet ingevuld en meteen 4 goed.Mijn pa doet daar vaak 1 jaar over om 4 goed te hebben.

Over God even, ik zie mezelf als helper soms. Ik zie mezelf niet meer als duivel of Christus. Ik probeer via het schrijven te helpen ofzo. Weet het ook niet. Ooit via google een afbeelding gezien dat mensen werknemers van God zijn. Dat ieder mens voor God werkt als het ware.

En zo zie ik dat ook. Maar goed. De discussie God ga ik liever niet aan. Ik durf die discussie wel aan maar ik raak ontspoord omdat het vaak weer te maken gaat krijgen met manisch depressiviteit.

Zodra ik aan God denk begint weer de gedachte te komen over God en dat ik dacht dat ik God was en de duivel en ga zo door.

Lange tijd geleden schreef ik op mijn website dat God en de duivel dikke vrienden waren

Was zomaar een gedachte, dat die 2 het beste vrienden van elkaar kunnen worden.

Wordt God de vriend met de duivel, dan is in ieder geval die tegenstrijdigheid bij manisch depressiviteit weg. Ook via google ooit gelezen, een mede lotgenoot van manisch depressiviteit. ( Lotgenoot wat een woord, klote woord) Maar dus, een mede gezegende van manisch depressiviteit was ook constant met God en de duivel bezig. En die persoon zei dat God en de duivel oorlog aan het spelen waren in hem

Grappig en dat herken ik dus ook. Bij mij hebben God en de duivel ook oorlog liggen spelen. Wie ik moest zijn. God wilde dat ik God was, en de duivel wilde dat ik de duivel was. En zo werd ik afgewisseld God en de duivel. Totdat ik niet meer wist wie ik was.

En eigenlijk weet ik het nu nog niet

Ik noem mezelf accountant, dat past het beste bij me

Accountant die een duivel op de linkerschouder en een engel op de rechterschouder heeft. Of andersom.

Maar dan is het wel belangrijk welke kant die duivel op de schouder moet zitten.

Juistheid en volledigheid. Ook dat hebben ze me ingeprent op de heao. Altijd zo volledig en juist mogelijk zijn.

In principe was dat een opleiding voor echte mierenneukers

Zal dat boek misschien in de biliotheek gaan lenen. Bedankt voor de tip dus

Gewoon neutraal lezen, niet teveel laten meeslepen ook. Heb nog de neiging dat ik soms helemaal alles als waar ga aannemen. Voor waar aannemen maakt niet uit. Maar dan moet het wel waar zijn
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:47:11 #77
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41612261
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:43 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik zit even krap bij kas nog, heb net 2 producten besteld dus ik wacht even. Ik vul wel een paar rijtjes lotto in volgende week, dus wie weet. Ik ga bij lotto altijd ervan uit dat ik 6 goed invul Mijn oma heeft dat ook. Die denkt ook altijd de staatsloterij te winnen. 12 procent van de mensen die meedoet aan de staatsloterij die denken te winnen. De rest gaat ervan uit dat ze de jackpot niet winnen.

Vorige keer lotto had ik meteen 4 goed in de Duitse lotto. Jaren niet ingevuld en meteen 4 goed.Mijn pa doet daar vaak 1 jaar over om 4 goed te hebben.

Over God even, ik zie mezelf als helper soms. Ik zie mezelf niet meer als duivel of Christus. Ik probeer via het schrijven te helpen ofzo. Weet het ook niet. Ooit via google een afbeelding gezien dat mensen werknemers van God zijn. Dat ieder mens voor God werkt als het ware.

En zo zie ik dat ook. Maar goed. De discussie God ga ik liever niet aan. Ik durf die discussie wel aan maar ik raak ontspoord omdat het vaak weer te maken gaat krijgen met manisch depressiviteit.

Zodra ik aan God denk begint weer de gedachte te komen over God en dat ik dacht dat ik God was en de duivel en ga zo door.

Lange tijd geleden schreef ik op mijn website dat God en de duivel dikke vrienden waren

Was zomaar een gedachte, dat die 2 het beste vrienden van elkaar kunnen worden.

Wordt God de vriend met de duivel, dan is in ieder geval die tegenstrijdigheid bij manisch depressiviteit weg. Ook via google ooit gelezen, een mede lotgenoot van manisch depressiviteit. ( Lotgenoot wat een woord, klote woord) Maar dus, een mede gezegende van manisch depressiviteit was ook constant met God en de duivel bezig. En die persoon zei dat God en de duivel oorlog aan het spelen waren in hem

Grappig en dat herken ik dus ook. Bij mij hebben God en de duivel ook oorlog liggen spelen. Wie ik moest zijn. God wilde dat ik God was, en de duivel wilde dat ik de duivel was. En zo werd ik afgewisseld God en de duivel. Totdat ik niet meer wist wie ik was.

En eigenlijk weet ik het nu nog niet

Ik noem mezelf accountant, dat past het beste bij me
Zet het boek dan op je verlanglijstje zodat je het niet vergeet. Echt. Hoe meer ik lees over hoe je denkt hoe zekerder ik ben dat het boek je zal bevallen en verrassen. Of mail me je adres en dan bestel ik het wel voor je (serieus )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:49:48 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41612335
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Zet het boek dan op je verlanglijstje zodat je het niet vergeet. Echt. Hoe meer ik lees over hoe je denkt hoe zekerder ik ben dat het boek je zal bevallen en verrassen. Of mail me je adres en dan bestel ik het wel voor je (serieus )
Ik zal het bij bol.com in het verlanglijstje gaan zetten

Bol.com heeft toch een verlanglijstje als optie?

Even zoeken zometeen. Anders zet ik deze topic wel in de bookmarks

Even roken weer

Vanavond drink ik 3 halve liter bit-burger, maak daar maar 4 of 5 van, het is immers weekend . Had me voorgenomen dat ik geen bier meer zou drinken.

Ik drink door de week dus 3, en in het weekend meer. Om de mate te houden. Anders kan ik nog wel eens helemaal in een te hoge versnelling komen.

Ik ben toch niet van de jehova

Je hoeft dat boek dus echt niet te bestellen voor mij Zou me niet eens prettig voelen om het aan te nemen zomaar. Hou dat geld maar gewoon in eigen zak. Ik vind het dus ook goed dat ik zelf met het geld leer omgaan. Als accountant sowieso. Heb een tijd onverstandig met geld gedaan, ik zag het grote geld, en uiteindelijk bleek het niets te zijn.
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:00:24 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41612583
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:49 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik zal het bij bol.com in het verlanglijstje gaan zetten

Bol.com heeft toch een verlanglijstje als optie?

Even zoeken zometeen. Anders zet ik deze topic wel in de bookmarks

Even roken weer

Vanavond drink ik 3 halve liter bit-burger, maak daar maar 4 of 5 van, het is immers weekend . Had me voorgenomen dat ik geen bier meer zou drinken.

Ik drink door de week dus 3, en in het weekend meer. Om de mate te houden. Anders kan ik nog wel eens helemaal in een te hoge versnelling komen.

Ik ben toch niet van de jehova

Je hoeft dat boek dus echt niet te bestellen voor mij Zou me niet eens prettig voelen om het aan te nemen zomaar. Hou dat geld maar gewoon in eigen zak. Ik vind het dus ook goed dat ik zelf met het geld leer omgaan. Als accountant sowieso. Heb een tijd onverstandig met geld gedaan, ik zag het grote geld, en uiteindelijk bleek het niets te zijn.
Whehehe. Ik zal me inhouden . Ik zou me er ook niet prettig bij voelen als een vreemdeling van het internet opeens kadootjes stuurt . Bier moet je gewoon drinken als je het lekker vindt. Je merkt vanzelf wel wanneer het te veel is. Ik heb ook regelmatig dat ik elke dag bier drink en dan ook weer een hele tijd niet om even te checken of ik niet aan nog een verslaving geraak, dat zou zonde zijn.
Vrijheid
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:05:02 #80
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41612714
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Whehehe. Ik zal me inhouden . Ik zou me er ook niet prettig bij voelen als een vreemdeling van het internet opeens kadootjes stuurt . Bier moet je gewoon drinken als je het lekker vindt. Je merkt vanzelf wel wanneer het te veel is. Ik heb ook regelmatig dat ik elke dag bier drink en dan ook weer een hele tijd niet om even te checken of ik niet aan nog een verslaving geraak, dat zou zonde zijn.
Inderdaad bier drinken om te genieten. Ik las ook vaker 2 maanden pauze in. Ontgiftigings-kuurtje noem ik dat meestal. 2 maanden zonder lukt best. Maar vaak is er reden tot een feestje

Eigenlijk is iedere dag een reden tot feest.

Zoals palm zegt, ook als je niets te vieren hebt. Maar dat is fout gezegd. Er is altijd wat te vieren

Meestal begint om 1600 de zin in bier naar voren te komen, dan heb ik een dag op fok erop zitten en wil ik even tot rust komen. Dan gaat ook vaak het bier de vriezer in. Ik zal dus ook niet om 12:00 al gaan drinken, dan krijg ik het alcolistische idee.

Rond 1600 is ideaal. En is het bier op, dan komt de koffie weer Doordrinken werkt toch averechts, dan word ik lam. Maar soms word ik niet lam. Soms ben ik na 5 halve liters nog helemaal okey. En soms is het na 2 halve liters al

Ligt eraan

Over cadeau's via internet even, ooit heeft iemand mij een cd opgestuurd, een kopie. Maar dan voel ik me vanzelf weer schuldig om een cadeau terug te geven.

Dus dan koop ik het liever zelf

Niets persoonlijks dus.

Ooit win ik toch de jackpot. Hopelijk. Ooit wil ik financieel onafhankelijk zijn. Weg met die WAO uitkering. Weg met dat miezerige "salaris". Time for big money.

Die WAO uitkering kun je amper iets mee doen. En dan zeggen ze dat Nederland zo verzorgend is.

Maar dat heeft weer te maken met geld, als het om geld gaat is er altijd een gebrek. Ik tikte in geen gebrek, maar geld geld geld. Geld geld geld. Mo money mo problems. Gratis.

En het draait niet om het geld, het draait om de mogelijkheden ook. Doen waar je zin in hebt, zonder dat je op geld hoeft te letten.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 08-09-2006 12:11:12 ]
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:21:29 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41613119
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:05 schreef Dromenvanger het volgende:

Over cadeau's via internet even, ooit heeft iemand mij een cd opgestuurd, een kopie. Maar dan voel ik me vanzelf weer schuldig om een cadeau terug te geven.

Dus dan koop ik het liever zelf

Niets persoonlijks dus.
Zeker niet zo opgevat hoor . Ik zou hetzelfde gezegd hebben.
quote:
Ooit win ik toch de jackpot. Hopelijk. Ooit wil ik financieel onafhankelijk zijn. Weg met die WAO uitkering. Weg met dat miezerige "salaris". Time for big money.

Die WAO uitkering kun je amper iets mee doen. En dan zeggen ze dat Nederland zo verzorgend is.

Maar dat heeft weer te maken met geld, als het om geld gaat is er altijd een gebrek. Ik tikte in geen gebrek, maar geld geld geld. Geld geld geld. Mo money mo problems. Gratis.

En het draait niet om het geld, het draait om de mogelijkheden ook. Doen waar je zin in hebt, zonder dat je op geld hoeft te letten.
Ideaal inderdaad. Het is ook niet zo dat alles wat leuk is geld moet kosten, als je maar goed genoeg zoekt.
Vrijheid
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:26:51 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41613265
Inderdaad, 2e hands boeken voor 5 euro of minder per stuk. Cd's via de bibliotheek rippen. Af en toe wat downloaden

Je hoeft geen 10 miljoen te hebben om gelukkig te zijn. Toch wil ik een tempel als huis

Een Oosterse tempel. Een huis in de vorm van een Oosterse tempel met een modern dock klassiek interieur.

Gewoon een droomhuis bouwen, en dan geen kast van een huis waar je in verdwaald. Gewoon een compact droomhuis waar flipperkasten inpassen, snookertafel, poolbiljart, bowling-baan, eigen bar of kroeg. Bioscoop en ga zo door Binnenbad natuurlijk. En buiten zwembad.

En een Japanse tuin met een gigantische vijver vol koi-karpers.

Laat ik het aquarium niet vergeten maar daar twijfel ik nog over. Volgens mij is een aquarium teveel onderhoud. Maar dat moet ik er maar voor over hebben, een groot aquarium vol tropische vissen lijkt me wel wat als ontspanning.

Ik zou ook niet snel personeel in dienst nemen als obers of poets-hulpen. Ik wil geen slaven in dienst. Ik wil dan alles zelf doen.

Zelf mijn bier tappen, zelf het huis schoon maken. En zelfs het huis bouwen.

En dan over het huis schoon maken, dan hoop ik dat tegen die tijd het huis zichzelf schoon maakt en schoon houdt. Dat de afwas zichzelf doet.

Bier tappen doe ik zelf wel, dat is leuk om te doen Bier tappen zou zo een hobby kunnen zijn.
pi_41616451
Ik heb wel belang bij de cd, gewoon om het te proberen. Waar kan ik hem vinden?
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:39:59 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41616828
Ergens in het midden van het topic. Ik heb het aantal berichten per pagina op 42 staan. Dus als ik nu zeg dat die link naar die cd's op pagina 1 staan dan kan dat bij jou anders zijn.

Gewoon ff scrollen langs de tekst en dan vind je hem wel.

Anders mail ik het wel vanavond of vanmiddag.
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:44:25 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41616955
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:26 schreef hydex het volgende:
Ik heb wel belang bij de cd, gewoon om het te proberen. Waar kan ik hem vinden?
Zelfhypnose, trance en meditatie en Zelfhypnose, trance en meditatie

Te vinden op Bol.com .
Vrijheid
pi_41616961
Als je deze link http://members.lycos.nl/onderhypnose/ bedoelt. Die werkt niet meer!
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:58:12 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41617381
Heeft lycos hem eraf gesodemieterd

Jammer maar helaas. En tevens terecht.

Ik kan je hem sturen via email vanavond. Moet je ff een email sturen met je adres of je zet je email adres hier neer.

Stuur ik jou die cd, en als iemand anders de cd wilt, stuur jij die weer naar die persoon als je wilt. En de volgende stuurt die weer naar de volgende...etc etc.

Ik wil wel 10 keer sturen, maar goed, kun je beter van persoon op persoon doen.

Is ook eigenlijk fout dat ik hem online gezet heb, tegen de wet. Soms ben ik een crimineel

Maar goed, ik vermoord niet. En het is voor een goed doel. Mensen in ontspanning brengen en mensen kennis laten maken met hypnose . Dus wat zeur ik nou

Geef maar je email adres, dan stuur ik hem meteen door.

Wel zorgen dat je ongeveer 25 MB vrije ruimte hebt in je email.

Hop. Ik ben even weg

Is ook de enige keer dat ik uitgewisseld heb online. Downloaden tot daaraan toe, maar verspreiden liever niet

Maar fok heeft zich daar zelf ook 1 keer schuldig aan gemaakt Album van de black eyed peas maar dat was dan weer de log die niet in verbinding staat met het forum.

Ik voel me echt bijna crimineel omdat ik 1 keer wat uitwissel
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:08:07 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41617719
Ik handel nu zwaar tegen de policy in, dus ik kan maar beter stoppen met deze activiteiten. Geen zaken verspreiden dus ook. In principe zou ik dus ook alle teksten moeten weghalen die ik heb overgeschreven maar ik denk niet dat het zoveel kwaad kan of wel?

Heb niet het hele boek overgeschreven ook. Maar dat verspreiden van die cd dat mag dus niet. Sowieso niet.

Maar goed, tis al te laat om de keutel terug te draaien en dus verstuur ik eenmalig nog. Anders koop je maar als je wilt kopen. Zeg het maar.
pi_41641954
Gisteren heb ik nog een keer deel 1 van de cd geprobeerd. Helaas heb ik weer de helft gemist, ergens rond het afdalen van de trap zonk ik steeds weg ... vanavond nog maar eens proberen. Kijken of ik dan verder kom.
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:19:58 #90
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41646908
Misschien hoef je maar een paar trappen af te dalen, dat je niet alle 10 de tredes afgaat maar bij trap 4, 5 of 6 al richting die tuin loopt met die bank, dat je sneller op die bank gaat zitten.

Wie weet zijn 10 trappen teveel voor jou. Dat je van nature al onder hypnose bent of in trance

Cd over trance reizen en cd over meditatie is ondertussen bezorgd hier.

Die trance cd even geluisterd 1 minuut en daar worden ook geluiden gebruikt. Het begon al dat je alle gedachtes moest afschakelen. Die trance cd daar kun je ook bij gaan liggen of wat dan ook. Vage geluiden erbij dus ook

Ben benieuwd hoe die cd straks gaat werken. Fok! ligt zometeen even eruit dus dan ga ik die cd buiten luisteren liggend op 2 stoelen

Ben benieuwd.

Alles voor de eeuwige trip

En natuurlijk de nieuwsgierigheid over wat ik allemaal te zien kan krijgen van vorige levens, en wie weet andere werelden en planeten. Pure nieuwsgierigheid ook. Tis zelfs een uitdaging en geeft een kick. Het voelt aan alsof ik dan op vakantie ga, alleen een andere vakantie

Daarom vind ik ook dat een reis niet duur hoeft te zijn, een reis in jezelf en in de kosmos kan gebeuren door een cd van 19 euro, en als je dan 300 keer gebruik maakt van die cd dan ga je voor een paar euro-cent op vakantie. En je hoeft geen rompslomp te doen met koffers en boeken van reizen.

Nu hopen dat het straks lukt, maar volgens mij wel. Ik ga gewoon onder zeil weer helemaal. Alles afschakelen dat te maken heeft met de realiteit

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 09-09-2006 14:26:27 ]
pi_41680318
ik combineer veel technieken zoals de leer van tai chi capoeira karate fitness en de kracht ervan.
sporten gericht op lichamelijke algemene coordinatie, je traint hiermee je aanleringsvermogen om bewegingen en handelingen aan te leren, dan kan je erbij ook nog mediteren maar meditatie muziek download ik van internet ik heb gemerkt dat je wel veel ervan moet hebben wil je je afstemmen op een bepaalde rust van het moment.
verder is het belangrijk dat je je gedachte gang tot rust brengt en die kan laten stoppen wanneer je dat wilt.
daarna is het belangrijk om goed te slapen en sport en meditatie niet als vervanging te gebruiken, want als je het goed doet kan het bijna onuitputtelijke energie brengen, ik had af en toe dat ik niet kon slapen omdat verschillende fasen van de slaap opeens bewust worden meegemaakt, waardoor je die half wakker meemaakt en dan ga je steeds minder slapen en zo kom je dan weer gekkere dinge tegen.
maar is goed ik hou het hierbij want ik raak off topic
Ja ja mensen ik kom hier ook ff meelullen en praten, maar blijf altijd stressloos
pi_41708684
Heeft iemand het boek "De kracht van het nu" gelezen van Eckhart Tolle?
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:00:31 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41736960
Het boek de kracht van het nu heb ik nog niet gelezen, maar die wil ik wel lezen, titel klinkt al veelbelovend.

Streszloosz, ik zal straks op jou terug komen even.

Wilde alleen even zeggen dat ik nu ga mediteren buiten Balance & harmony, mediteren voor beginners

Ik merk dat ik niet tot rust kan komen, in geen mogelijkheid kan ik rust vinden. Dus ik zal nu iets moeten gaan doen, en dat is mediteren dus

Anders blijf ik de hele tijd vechten om deze dag door te komen en dat wil ik dus niet.

Hypnose en trance heb ik al eens gedaan. Nu mediteren.

Yoga wil ik ook nog gaan doen

Zoveel mogelijk hulpmiddelen nogmaals Alle instrumenten benutten. En daar hoort sport zeer zeker ook bij straks. Vecht-sport ook als het ff kan. En omdat alles kan, zal ik nog een Oosterse vechtsport gaan doen een keer

Welke vechtsport zie ik nog wel
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:14:48 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41739031
Mediteren

Mediteren

Op dit moment bevalt meditatie nog het beste van de 3.
pi_41761112
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Mediteren

Mediteren

Op dit moment bevalt meditatie nog het beste van de 3.
Dat heb ik ook ja. Trance lukt niet en zelfhypnose eigenlijk ook niet. Tenminste, ik val in slaap ... iedere keer weer.
Mediteren dus maar.
pi_42045746
Zeer interessant. Tvp'tje. Ga in de boekenwinkel ook eens kijken binnekort wat ik kan vinden ervan.
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:32:19 #97
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43232423
Ik heb 'The ultimate collection - spotted eagle' gekocht en in combinatie met de special effects op mijn xbox360 en mijn lcd tv moet ik zeggen dat ik het gevoel heb dat ik heel makkelijk weg kan zakken in een trance .

De xbox360 heeft namelijk een beetje hetzelfde aan special effects als winamp dat heeft, alleen dan optimaal op een tv scherm van 81 cm ziet het er erg leuk uit .
Vrijheid
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:33:58 #98
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43233757
Spacy dus

Trippen!!!!!

Die trip-beelden wil ik ook wel eens op groot scherm zien. Ik rook geen wiet meer maar toch mis ik dat gevoel wel eens. Vaker in een coffee-shop geweest waar ze een groot projectie-scherm hadden staan. Met een achtbaan-rit door de ruimte en al.

Is geen wiet voor nodig om te trippen meteen, toch kan wiet zorgen voor een extra boost en dimensie.
pi_43233929
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:53 schreef marckvandijk het volgende:
Heeft iemand het boek "De kracht van het nu" gelezen van Eckhart Tolle?
Ik heb een poging gewaagd maar ik vond het veel te zweverig (en trust me, ik ben een ware zweefteef dus dat zegt heel wat ). Het is op zich wel een redelijk boek met goede ideeën. Er worden ook ervaringen in beschreven die ik wel herken, maar verder deed het me niet zoveel.

Interessant aan dat boek is wel dat de schrijver het leven ervaart in een soort constante meditatie. Dat vind ik dan wel weer erg mooi. Maar over het algemeen heb ik een creepy gevoel bij Tolle .
pi_43234078
DV, ik zou je graag een boek willen aanraden:
Intuïtieve ontwikkeling

Het is echt een standaardwerk op het gebied van meditatie. Supersimpel, lekker toegankelijk en down to earth. Nu ben je misschien al wat verder op dit gebied dan het boek, maar er staan een paar hele goede oefeningen in. Vooral op het gebied van visualisatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')