Haar laatste film, zelfs.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:13 schreef bartrid het volgende:
queen of the damned, de film waar aaliyah in speelde.
.quote:derives its name from the mystical practice of alchemy. The band is basically a solo project for Paul Barker, a talented and avant-garde bassist who joined forces with Alain Jourgensen in the late '80s to create several influential and powerful Ministry records.
Die had ik afgelopen week al gedaan, maar deze kun je in dezelfde categorie schalenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:54 schreef knars het volgende:
ik wil gokken op OMD, maar dit is niet de hoes van Maid of Orleans (of mijn versie is gewoon anders, kan ook...) en ik kan de hint dan ook niet plaatsen
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ultravox - Vienna!!
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:03 schreef Mark het volgende:
Geen idee
Ik ga eten, tot later!
niet stiekem weer allemaal metal-vragen, he!![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:13 schreef bartrid het volgende:
coheed & cambria
quote:Ok then back to basics grab your shell toes and your fat laces
A little hand clap for some funk faces
and make your body move in the following places
goes up your back and then down your spine and when it hits your head
Rudebox inderdaad. Met afstand het slechtste dat ie ooit gedaan heeft endat zegt nogal wat....quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ohja, dat zeiknummer van Robbie Williams.
BARTID+1quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:04 schreef bartrid het volgende:
ze zoeken de hoofdrolspeelster voor de musical the sound of music.
quote:Depending on who you talk to, the irrepressibleis best known as a blisteringly energetic piano-pounding performer of boogie-woogie, jazz and R&B; or as the keyboard-wizard sideman to one of the great new-wave pop bands of the seventies and eighties; or as one of the UK's most popular television presenters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |