inteelt heeft sowieso al stapje op voorquote:Op donderdag 7 september 2006 10:08 schreef Q. het volgende:
Ik ben alleen maar inteelt, geen uitteelt.
In huize Pheno ook al aanwezigquote:Op donderdag 7 september 2006 10:20 schreef Slarioux het volgende:
Ik wil mijn macbook!
Hij is niet te laat ofzo, maar ik wil hem gewoon![]()
Ik wil hem ookquote:Op donderdag 7 september 2006 10:20 schreef Slarioux het volgende:
Ik wil mijn macbook!
Hij is niet te laat ofzo, maar ik wil hem gewoon![]()
van mij mag je hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 10:20 schreef Pheno het volgende:
Maar ik heb bier in huis. Nu nog naar huis gaan
Als je het zelf maar opruimt.quote:Op donderdag 7 september 2006 04:51 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij ga ik doortrekken, vannacht!
Die is idd mooi.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
De allermooiste laptop van de weerelt. Vinnik!
http://www.apple.com/nl/macbook/macbook.html
Ik heb em ff aangepast.quote:
nee, geen horror, maar het liefste notebookje van de wereldquote:
Ik ben nou eenmaal een leek.quote:
Ik had echt een opwindende nerdische fantasie bij jouquote:Op donderdag 7 september 2006 10:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een leek.
Ja hè?quote:
Ik heb er ook eentje en ik wil er mee trouwen.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
De allermooiste laptop van de weerelt. Vinnik!
http://www.apple.com/nl/macbook/macbook.html
Als je een Crumpler-tas hebt kan je dáár mee trouwenquote:Op donderdag 7 september 2006 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje en ik wil er mee trouwen.![]()
Whehehe!quote:
Geen idee. Ik lees nooit terug.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe!.
Was het vannacht nog een beetje gezellig hier, na mijn vroege vertrek?.
Heb alleen de laatste paar posts even bekeken, dacht dat het vorige deel nog open wasquote:Op donderdag 7 september 2006 10:39 schreef Misstique het volgende:
Geen idee. Ik lees nooit terug..
Goede timing!quote:Op donderdag 7 september 2006 10:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Hallo.
Ik heb loze uurtjes tot een college op te vullen.
Welkom uitteelt.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Hallo.
hallo mede-uitteelderquote:Op donderdag 7 september 2006 10:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Hallo.
D. Bezorgd.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja hè?
Hij wordt waarschijnlijk morgen bezorgt maar de TNT site geeft geen updates dus ik kan het niet zien. Laatste bericht is dat vertrokken is uit China, maar dat is inmiddels eergisteren.
Schattig hoor.quote:
ik zie de veranderingquote:
Zo ben ikquote:
je lijkt wel een R&Pér die advies wilt over een cadeau voor zijn relatie van 1 maandquote:Op donderdag 7 september 2006 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohnee, dan moet ik alsnog over 20 minuten weg.
Mag hoor, ik ben lui dus dan mag ik wel verbeterdt wordenquote:
Whehequote:Maar wat ik wilde melden: Elkander wakkerbellen onder het motto 'we hebben tegelijk college dus we moeten nú opstaan', ophangen onder datzelfde motto, beiden blijven liggen en een smsje krijgen in de richting van 'oh, ik ben blijven liggen' als je je ogen opent na een nachtmerrie. LAT-liefde
.
Nou niet gemeen worden hè.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
je lijkt wel een R&Pér die advies wilt over een cadeau voor zijn relatie van 1 maand
Gewoon je hand in haar kruis leggen.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:29 schreef Slarioux het volgende:
Ik zat in de bus, en ik ging naast een meisje zitten. Ze keek me aan en toen schoof ze weg. Speelt ze hard-to-get met me??!? Ik ben zo verliefd en volgens mij wil ze meer, maar hoe spreek ik haar aan??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |