Wedden om mijn SCC doe ik niet, als je nou een krat bier had voorgesteld.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:56 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Maar je durft die weddenschap niet aan te gaan![]()
SCC is te waardevol inderdaadquote:Op donderdag 7 september 2006 11:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wedden om mijn SCC doe ik niet, als je nou een krat bier had voorgesteld.![]()
prima?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Hij doet het prima en we mogen allemaal een gat in de lucht springen als hij Ten Cate ooit opvolgt. Mensen raken blind door een ongelukkig wedstrijdje op het WK en in Luxemburg.
Volgens mij behoor jij ook tot de 95 generatiequote:Op donderdag 7 september 2006 11:14 schreef Door_passie_gedreve... het volgende:
Maar dit is schijnbaar meer de '95'-generatie, die niet verder terug gaan dan Litmanen/Bergkamp/Pettersson. Voor mij blijft Marco een held.
Klopt, maarja.. hopen dat de volgende keer net iets beter gaat. Als er dan teminste nog een volgende keer komt.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:14 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Wat de FUCK doet Heitinga nog in Oranje.
Dit kan toch nooit goed zijn voor z'n zelfvertrouwen. Leek wel alsof er een zaterdag-amateur tussen de profs liep.
Dat is gewoon triest man!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
Dat massale gejuich/applaus toen hij gewisseld werd, kan ook nooit goed zijn geweest voor zijn zelfvertrouwen, misschien had men hem beter de negentig minuten kunnen laten volmaken.
Ja, want in de +/- vijf minuten voor z'n wissel had 'ie toch wel weer een aantal aardige aanvallende acties (diepe bal, voorzetje).quote:Op donderdag 7 september 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
Dat massale gejuich/applaus toen hij gewisseld werd, kan ook nooit goed zijn geweest voor zijn zelfvertrouwen, misschien had men hem beter de negentig minuten kunnen laten volmaken.
Dat ik pas in 92 voor het eerst in De Meer kwam en Ajax pas ik 94 bewust meemaakte, betekent niet dat in de historie niet goed ken en waardeer. Ik heb het idee dat velen hier die historie niet goed kennen of waarderen, door te doen alsof Van Basten een of andere jan lul is.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Volgens mij behoor jij ook tot de 95 generatie
De trainer Van Basten is dat ook. Daar doet de voetballer Van Basten niks aan af.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Dat ik pas in 92 voor het eerst in De Meer kwam en Ajax pas ik 94 bewust meemaakte, betekent niet dat in de historie niet goed ken en waardeer. Ik heb het idee dat velen hier die historie niet goed kennen of waarderen, door te doen alsof Van Basten een of andere jan lul is.
En als we dan over Van Basten spreken, van mijn kant (en de kant van echte Ajacieden): louter lof. Kan mij het nou schelen wat hij doet bij de elftal van dat Oranje-polonaisevolk.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
De trainer Van Basten is dat ook. Daar doet de voetballer Van Basten niks aan af.
Het zou je wel moeten kunnen schelen dat hij, nadat hij het Nederlands elftal naar de vernieling heeft geholpen, straks datzelfde mag gaan doen in Amsterdam.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:37 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
En als we dan over Van Basten spreken, van mijn kant (en de kant van echte Ajacieden): louter lof. Kan mij het nou schelen wat hij doet bij de elftal van dat Oranje-polonaisevolk.
waar sta jij altijd op het vak ? oftewel ; kennen wij elkaar ?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:37 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
En als we dan over Van Basten spreken, van mijn kant (en de kant van echte Ajacieden): louter lof. Kan mij het nou schelen wat hij doet bij de elftal van dat Oranje-polonaisevolk.
Ik ken M0NTANA persoonlijk, dus als je hem kent zal je mij ook wel eens gezien hebben...quote:Op donderdag 7 september 2006 12:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
waar sta jij altijd op het vak ? oftewel ; kennen wij elkaar ?
Word je nou niet ziek van jezelf door elke keer weer te zeggen dat jij een echte Ajacied bent?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:37 schreef Door_passie_gedreve... het volgende:
[..]
van mijn kant (en de kant van echte Ajacieden)
Hoe denk jij over de trainer Blind dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:37 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Het is moeilijk anders te verwoorden. Een echte Ajacied scheldt Marco nou eenmaal niet uit omdat hij slecht (volgens diegene) presteert bij Oranje.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Word je nou niet ziek van jezelf door elke keer weer te zeggen dat jij een echte Ajacied bent?
Gefaald, fouten gemaakt. Zal in de toekomst wel eens terugkeren als trainer. Maar ik heb hem nooit uitgefloten, want: Blind is een Ajacied in hart en nieren. Hij zit in onze harten, wij in de zijne. Ronald Koeman bijvoorbeeld is een ander geval. Nooit gesteund, gewoon een huichelaar. Die wordt vast over paar jaar nog trainer van Feyenoord.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:59 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hoe denk jij over de trainer Blind dan?
Vuile huichelaaar pak jij je koffers maarrrrr!!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Gefaald, fouten gemaakt. Zal in de toekomst wel eens terugkeren als trainer. Maar ik heb hem nooit uitgefloten, want: Blind is een Ajacied in hart en nieren. Hij zit in onze harten, wij in de zijne. Ronald Koeman bijvoorbeeld is een ander geval. Nooit gesteund, gewoon een huichelaar. Die wordt vast over paar jaar nog trainer van Feyenoord.
Wat doe jij nou anders dan de mensen hier die de capaciteiten van van Basten als trainer in twijfel trekken dan....?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Gefaald, fouten gemaakt. Zal in de toekomst wel eens terugkeren als trainer. Maar ik heb hem nooit uitgefloten, want: Blind is een Ajacied in hart en nieren. Hij zit in onze harten, wij in de zijne. Ronald Koeman bijvoorbeeld is een ander geval. Nooit gesteund, gewoon een huichelaar. Die wordt vast over paar jaar nog trainer van Feyenoord.
Ha, dacht ik niet dat je daar naar toe wildequote:Op donderdag 7 september 2006 13:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wat doe jij nou anders dan de mensen hier die de capaciteiten van van Basten als trainer in twijfel trekken dan....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |