Oranje?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb gister een complete tas gekochtOranje.
Core 2 Duo en Core Duo zijn pin-compatible en met de koeling heb je ook geen problemen. Ik weet niet of de CPU in de MacBook is vastgesoldeerd of niet, maar als hij gewoon los zat had je het nog best kunnen menen ook. Er heeft al eens iemand een Core 2 Duo in een mini gestopt: http://www.macrumors.com/pages/2006/06/20060613185240.shtmlquote:Op donderdag 7 september 2006 11:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het was een grepke, omdat de Core 2 Duo heel anders is dan de Core Duo. Althans, dat dacht ik. Maar een PI had niet misstaan.
Knut, we hebben het over Gexqon. De rest is irrelevant voor de discussie. Zijn betonplaat voor zijn kop is dikker dan degene die gebruikt worden bij het aanleggen van een atoombunker.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:38 schreef GI het volgende:
We hebben het over gexcon, die met een pc kast een of andere lelijke tower bedoeld, dan vind hij vast Alienware ook mooi.
Gebruiken ze daar geen lood voor?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Knut, we hebben het over Gexqon. De rest is irrelevant voor de discussie. Zijn betonplaat voor zijn kop is dikker dan degene die gebruikt worden bij het aanleggen van een atoombunker.
Er zal vast nog wel wat beton aan te pas komen. Ik weet het verder niet, ik ben geen bunker expert.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gebruiken ze daar geen lood voor?
Dan had je maar niet moeten dinges enzo.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:14 schreef GI het volgende:
Hij is wel online die homo, maar hij negeert me.
Het is natuurlijk wel gewoon aan te raden om geen goedkope 13 in een dozijn kast aan te schaffen, als je een wat groter budget hebt. Zeker als je eens iets wilt vervangen of toevoegen (ok, dan gaat het voor veel gebruikers natuurlijk al niet meer op).quote:Op donderdag 7 september 2006 11:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mjah dat is de PC structuur. Je kan er goedkope onderdelen invrotten en dan is het niet snel, maar wel "mooi".
jup, moet 'ie wel los gekoppeld zijn in iTunesquote:Op donderdag 7 september 2006 14:01 schreef Anthraxx het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om tegelijkertijd naar je iPod Video (60gb) te luisteren en deze op te laden via USB, zonder adapter?
Je heb in de USB-kabel vier aders zitten. GND, Data+, Data-, +5v. Daar moet je de data-lijnen er even tussenuit halen.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:01 schreef Anthraxx het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om tegelijkertijd naar je iPod Video (60gb) te luisteren en deze op te laden via USB, zonder adapter?
AAAAAARGH!!!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je heb in de USB-kabel vier aders zitten. GND, Data+, Data-, +5v. Daar moet je de data-lijnen er even tussenuit halen.
En als je hem verwijderd met iTunes, dus niet via het tray-symbool?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
Hij hangt hier nu aan een Windows bak. Als ik nu de USB Device verwijder via het icoon, dan kan ik luisteren maar zie ik geen 'oplaad' icoon op de iPod...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |