Ik heb bij Ikea voor ¤5,95 een bedtafel gekocht in Macbook wit, een aanraderquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee.
Gister had ik trouwens op de deken staan en werd het ding heet, lees ik ineens dat het ook niet goed is, vanwege de luchtafvoer enzo. Logisch ook. Begint het ding ineens hard te blazen, in 15 seconden was de temperatuur weer goed. De fan doet het dus prima.
*noteert*quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb bij Ikea voor ¤5,95 een bedtafel gekocht in Macbook wit, een aanrader
Yup, dat kanquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, dat klopt. Kan ik dat achterhalen?
Nee dat staan ze niet. Ja in slechte routers.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
WEP-keys zijn niet al te boeiend en het HEX-formaat staat vaak gewoon plain in de router.
Nee dat staan ze niet. Ja in slechte routers.quote:Anders moet je even Option+Command+U rammen om de source-code te koeken, 9 tegen 10 dat hij erin staat.
Alles wat jij hebt is sowieso slecht omdat jij het aangeraakt hebtquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:34 schreef Geqxon het volgende:
Dan is mijn 3com router een slechte router
Was dit een grapje ofzo?quote:
Nope..met KisMac kun je WEP-keys kraken. Op video.google gaat ook een filmpje rond over hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Was dit een grapje ofzo?Maar kan iemand me nog vertellen hoe ik op mijn Sitecom moet inloggen?
"If we ignore him, maybe he will go away"quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:03 schreef Slarioux het volgende:
Zullen we het eens niet over Geqxon hebben? Start rustig een adoratie-reeks in ONZ hoor, maar hou het uit de Apple SC.
Hij gaat niet weg, zijn manische "ik moet 3x per pagina posten" is nu al klinisch bewezen. Maar laten we niet óveral op ingaan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:43 schreef Q. het volgende:
[..]
"If we ignore him, maybe he will go away"
Zit er ook een blokkeer functie in de nieuwe Replique versie?
Balen man.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:53 schreef Slarioux het volgende:
Macbook wordt maandag volgens TNT.
Is dat al zeker ? Of wordt maandag woensdag en woensdag vrijdag ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:53 schreef Slarioux het volgende:
Mjah het is kut maar het is niet anders. Die voorspelling van 8 september vond ik al zo optimistisch, omdat het bij jou toch vier dagen duurde voor het ding uberhaubt in Nederland was. En die van mij zou in drie dagen van China naar mijn voordeur gaan? Fat chance.quote:
Stom TNT.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:53 schreef Slarioux het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |