abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41663458
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:46 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad ook kunnen want het contract van Todt loopt na dit seizoen af.
welk contract? Jean Todt is gewoon de hoogste man bij Ferrari en dat blijft hij voorlopig nog wel even. Hooguit zal hij het F1team niet langer persoonlijk leiden, maar hij blijft er sowieso nauw aan verbonden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 10 september 2006 @ 00:54:48 #202
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41663684
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef Argento het volgende:

[..]

Nee, nog iets minder dan anderhalve minuut. Alonso moest flink doorrijden om uberhaupt nog aan zijn flying lap te kunnen beginnen. Massa kwam vlak achter hem over de streep met nog 1 seconde te gaan. Dat was allemaal vrij helder te volgen.
Jij hebt het hier over een totaal andere situatie De lekke band kreeg Alonso al redelijk snel tijdens de kwalificatie. Ik hoor Mol nog zo zeggen dat Alonso een extra probleem had want hij kon minder benzine weg rijden. De lekke band kreeg Alonso met nog 6 a 7 minuten op de klok. Met nog circa 3 minuten op de klok (heb het niet op de minuut bijgehouden) ging hij naar binnen voor zijn eerste reguliere stop. En inderdaad met nog een halve minuut op de klok moest Alonso trappen om nog voor het vallen van de vlag over start/finish te zijn. Dat leek mij vrij helder..

[ Bericht 0% gewijzigd door -Hans- op 10-09-2006 01:04:22 ]
  zondag 10 september 2006 @ 00:59:36 #203
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41663825
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:47 schreef Argento het volgende:

[..]

welk contract? Jean Todt is gewoon de hoogste man bij Ferrari en dat blijft hij voorlopig nog wel even. Hooguit zal hij het F1team niet langer persoonlijk leiden, maar hij blijft er sowieso nauw aan verbonden.
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=125877

Betreft het laatste zou je dus gelijk kunnen krijgen.
pi_41665447
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Jij hebt het hier over een totaal andere situatie De lekke band kreeg Alonso al redelijk snel tijdens de kwalificatie. Ik hoor Mol nog zo zeggen dat Alonso een extra probleem had want hij kon minder benzine weg rijden. De lekke band kreeg Alonso met nog 6 a 7 minuten op de klok. Met nog circa 3 minuten op de klok (heb het niet op de minuut bijgehouden) ging hij naar binnen voor zijn eerste reguliere stop. En inderdaad met nog een halve minuut op de klok moest Alonso trappen om nog voor het vallen van de vlag over start/finish te zijn. Dat leek mij vrij helder..
Als ik het wel heb heeft Alonso in Q3 maar 1 stop gemaakt en dat was om zijn banden te vervangen (dus geen reguliere stop). Na die pitstop had hij nog 1,5 minuut om aan zijn flying lap te beginnen. In zijn outlap zou hij Massa in zijn snelle ronde gehinderd moeten hebben.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_41667805
Filmpje van Massa en Alonso.

Als dit blocken is, dan is vijf meter achter een vrouw lopen een verkrachting. Behoorlijk vreemde beslissing van de stewards, hoewel wel duidelijk te horen is dat Massa in Parabolica met het gas moet spelen om op de baan te blijven..

Persconferentie

Voor Hans (wel in het Fins...)

[ Bericht 10% gewijzigd door Walter_Sobchak op 10-09-2006 09:26:05 ]
Calmer than you are
pi_41667899
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:

Als dit blocken is, dan is vijf meter achter een vrouw lopen een verkrachting. Behoorlijk vreemde beslissing van de stewards, hoewel wel duidelijk te horen is dat Massa in Parabolica met het gas moet spelen om op de baan te blijven..
Als dat het rondje is waar het om gaat, dan is er echt geen sprake van blocken. Uitermate wazige beslissing. Kan Renault nog in beroep gaan?
pi_41668635
Die vuige tering Duitser in zijn lelijke kut Ferrari kan het kampioenschap weer niet op een normale manier naar zich toe slepen. God wat een achterlijke idioten weer in de F1
  zondag 10 september 2006 @ 10:51:51 #208
131800 Tarado
capô de fusca
pi_41668734
quote:

Persconferentie

Onbegrijpelijk dit, maar ja het is in Italie, ik weet niet of dit aan te vechten is maar dat zal Renault zeker doen of al gedaan hebben, ondanks dit geef ik Alonso nog een kans op een podium finish.
pi_41668789
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:46 schreef Paardesnikkel het volgende:
Die vuige tering Duitser in zijn lelijke kut Ferrari kan het kampioenschap weer niet op een normale manier naar zich toe slepen. God wat een achterlijke idioten weer in de F1
Wat een taalgebruik weer...

*zal ik het melden bij de mods?*

Ik ben het er ook niet mee eens, maar om het nou op déze manier kenbaar te maken, vind ik ook weer overdreven.

Laat de man op z'n minst in zijn waarde!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_41668800
Neej joh, die waarderen dit wel.. En er is geen doosverwensing te vinden he.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41668903
quote:
Ik ga er maar van uit dat dit het verkeerde filmpje is ofzo, anders is dit wel heel erg opmerkelijk..
pi_41668904
Dit jaar heeft zo onderhand wel zijn glans verloren. Het is een spannend jaar, met verschillende erg leuke races, maar ieder raceweekend weer dat gezeur over regeltjes en straffen. Over teams die elkaar bij de stewards aangeven en de verschillende al dan niet terechte straffen. Ik ben van mening dat Schumacher dit jaar het kampioenschap verdient, ondanks zijn niet zo nette actie in Monaco, maar wie het ook wordt dit seizoen, het is in hoofdzaak een beslissing van de FIA en niet meer de uitkomst van een sport.
pi_41668949
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:57 schreef Spooky4u het volgende:
Neej joh, die waarderen dit wel.. En er is geen doosverwensing te vinden he.
Nou, een DOOSverwensing is het zeker niet (hoewel..............)

Dood? Moest er nog eens bij komen......
Ik heb het idee dat die doodsverwensing nèt om-de-hoek ligt.
pi_41668987
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:03 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Ik ga er maar van uit dat dit het verkeerde filmpje is ofzo, anders is dit wel heel erg opmerkelijk..
Inderdaad. Ik kan in dit filmpje absoluut niet ontdekken waar Massa nou zou zijn gehinderd door Alonso. Al is dit wel zo ongeveer de afstand waar Alonso al zijn hand omhoog steekt bij een achterligger.
pi_41668991
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:03 schreef mbn het volgende:
Dit jaar heeft zo onderhand wel zijn glans verloren. Het is een spannend jaar, met verschillende erg leuke races, maar ieder raceweekend weer dat gezeur over regeltjes en straffen. Over teams die elkaar bij de stewards aangeven en de verschillende al dan niet terechte straffen. Ik ben van mening dat Schumacher dit jaar het kampioenschap verdient, ondanks zijn niet zo nette actie in Monaco, maar wie het ook wordt dit seizoen, het is in hoofdzaak een beslissing van de FIA en niet meer de uitkomst van een sport.
Hoezo verdient Schumacher het kampioenschap?

Alonso heeft toch gewoon meer punten?
pi_41668999
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:04 schreef Sally het volgende:

[..]

Nou, een DOOSverwensing is het zeker niet

Dood? Moest er nog eens bij komen......
Ik heb het idee dat die doodsverwensing nèt om-de-hoek ligt.
Inderdaad. Opknopen aan de hoogste boom die klote duitser.
pi_41669015
ja, ik weet het, maar het is nog binnen de grenzen he, maar als jij het aan wil kaarten... van mij mag je.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41669048
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:06 schreef Paardesnikkel het volgende:

[..]

Inderdaad. Opknopen aan de hoogste boom die klote duitser.
BLAAG! Ga buiten spelen!
pi_41669067
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:07 schreef Spooky4u het volgende:
ja, ik weet het, maar het is nog binnen de grenzen he, maar als jij het aan wil kaarten... van mij mag je.
Hoe en waar, ook al weer? Sportmods?
pi_41669088
jep, dat ze zijn snikkel maar afbinden!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41669166
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:10 schreef Spooky4u het volgende:
jep, dat ze zijn snikkel maar afbinden!
done.

Wat een posthistorie....
pi_41669174
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:06 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Hoezo verdient Schumacher het kampioenschap?

Alonso heeft toch gewoon meer punten?
Het is natuurlijk gewoon mijn persoonlijke mening. Ik denk dat Schumacher dit jaar als coureur meer invloed heeft gehad op zijn kansen op het kampioenschap dan Alonso. Ik vind het bovendien knap dat Schumacher de ambitie kan vinden om te blijven vechten om het kampioenschap en Ferrari na een slechte periode weer naar de top te helpen.

Overigens ben ik meer een supporter van vooral Raikkonen en in mindere mate Alonso, maar ik hecht veel waarde aan het sportaspect in de Formule 1 en op dat punt denk ik dat Schumacher dit jaar de mooiste prestatie neer zet. Al was ik gisteren wel weer gigantisch onder de indruk dat Raikkonen met een mindere auto toch de pole weet te pakken.

Maar die opmerking sloeg dus niet zozeer op de punten, maar op mijn subjectieve mening wie het kampioenschap het meest verdient.
pi_41669334
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:13 schreef Sally het volgende:

[..]

done.

Wat een posthistorie....
Ooowh, een echte newbie... die worden toch niet serieus genomen!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41669359
Terug naar het topic: de Grand Prix van Italië!

Ik kan helaas pindakaas de race niet zien vandaag. Ik neem 'm echter wel op!
Ik gaat eens lekker van 't mooie weer genieten in een groot bos...

Ik ben wel erg benieuwd naar de strategieën vandaag! Iemand toevallig al meer gehoord over de pitstops en brandstoflevels waar 'men' mee gaat starten? (hoorde Olav net nog zoiets zeggen over mannen als trulli die buiten de 1e 10 staan in de hh van de qualy, waar ze trouwens wéér niet de persconferentie uitzonden...)
pi_41669411
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:20 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Ooowh, een echte newbie... die worden toch niet serieus genomen!
Lijkt wel een 'ik ben gebanned maar nu onder een andere naam probeer ik het weer'-user.
pi_41669582
quote:

Persconferentie

Is dat zeker weten het filmpje van het blocken. Hoe kan dat blocken zijn Massa zit er ongelofelijk ver achter .
pi_41669730
HAAAAAAAAAAI!

Sally
Rest

Wordt een spannende race! Ik hoop dat Ferrari de dubbel pakt
pi_41669731
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:30 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Is dat zeker weten het filmpje van het blocken. Hoe kan dat blocken zijn Massa zit er ongelofelijk ver achter .
Lijkt me niet dat dit het moment is, alhoewel de camera vanuit de auto altijd wel een beeld laat zien waardoor iemand er verder achter lijkt te zitten dan met de normale camera's.

Maar normaal gesproken dienen die lichten aan het eind van de pitstraat toch ook om te voorkomen dat iemand vlak voor een ander de baan opkomt?
  zondag 10 september 2006 @ 11:39:50 #229
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_41669840
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 78% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:00:22 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 10 september 2006 @ 11:41:51 #230
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_41669905

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:00:22 ]
Zerg schreef:
pi_41669913
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:39 schreef Mikkie het volgende:
Benieuwd of we vanmiddag weer iets van zeven topics halen zoals laatst
Ik denk het niet
Sally is er dan niet enzow...
pi_41669930
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:35 schreef mbn het volgende:
Lijkt me niet dat dit het moment is, alhoewel de camera vanuit de auto altijd wel een beeld laat zien waardoor iemand er verder achter lijkt te zitten dan met de normale camera's.

Maar normaal gesproken dienen die lichten aan het eind van de pitstraat toch ook om te voorkomen dat iemand vlak voor een ander de baan opkomt?
Hopelijk laten ze het bewuste moment zien in de voorbeschouwing. We zullen wel zien .
pi_41670001
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:42 schreef -Evert- het volgende:

[..]

Ik denk het niet
Sally is er dan niet enzow...
En bedankt, he?

LOL! btw
pi_41670129
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:45 schreef Sally het volgende:

[..]

En bedankt, he?

LOL! btw
:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:DDD

Waarom denk je dat ik die deed? Juist, omdat het jammer is dat je er niet bij bent
pi_41670140
Ik weet wat het probleem is bij SBS 6 in vergelijking met RTL5: ze wijken ook maar niks af van hun uitzendschema! Nog geen seconde! Dat deed RTL5 wel (maar ja: dáár zat dan weer reclame tussendoor....)
pi_41670215
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:50 schreef -Evert- het volgende:

[..]

:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:DDD

Waarom denk je dat ik die deed? Juist, omdat het jammer is dat je er niet bij bent
Dan had je mijn posticon zeker gemist?

Ik begreep je traantjes wel, hoor! Lief-klein-jongetje-op-z'n-fietsje!

Ik vind het zelf ook jammer, nu is het kampioenschap juist erg spannend... Maar ik ga echt lekker genieten van het laatste zomerweekend, voordat ik morgen aan mijn 2e werkweek begin!
pi_41670234
ben benieuwd naar de race zometeen
  zondag 10 september 2006 @ 11:55:26 #238
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_41670237

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:00:22 ]
Zerg schreef:
pi_41670270
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:54 schreef Sally het volgende:

[..]

Dan had je mijn posticon zeker gemist?

Ik begreep je traantjes wel, hoor! Lief-klein-jongetje-op-z'n-fietsje!

Maar... hoe is het met je?
  zondag 10 september 2006 @ 11:59:37 #240
102466 cappp
Ondertitel
pi_41670346
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:46 schreef Paardesnikkel het volgende:
Jaaaaaa, jij hebt er echt verstand van. Schumacher komt niet eens aan de orde in dit incident.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')