hij moest nog 1 meter neer leggen.. als ie te smal wordt.. gaat 1meter echt niet stabiel blijven staanquote:Op donderdag 7 september 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is echt heel dom ja. Doorgaan met die toren in de breedte zoals het aan de bovenkant is moet toch geen probleem zijn???
weer net te laatquote:
Duurde echt ziek lang idd!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:51 schreef ThaSandman het volgende:
Zow duurde lang voor een nieuwe cos...
kloptquote:Op donderdag 7 september 2006 00:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hè, ik weet het niet hoor switch af en toe wat.
klopt.. hij was 40 cm.. was ongeveer 2uur 45 ofzo over gedaan.. ze hebben nu nog.. een uurtje of 3 voor 1 metert.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:51 schreef ThaSandman het volgende:
Mijn arm is 60 cm lang en de toren is nog niet zo hoog als Etienne's arm. Nu heb ik geen lange armen maar ook geen korte armen, dus ik betwijfel of ze het halen. Ik zag een meetlat met ongeveer 40 cm net.
~3uur tegaan en de toren is ~45cmquote:Op donderdag 7 september 2006 00:51 schreef ThaSandman het volgende:
Mijn arm is 60 cm lang en de toren is nog niet zo hoog als Etienne's arm. Nu heb ik geen lange armen maar ook geen korte armen, dus ik betwijfel of ze het halen. Ik zag een meetlat met ongeveer 40 cm net.
Ey Emo's zijn van de homo rock he Good charlotte di-rect en simple plan enzoquote:Op donderdag 7 september 2006 00:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zie jij een emo in het BB huis?Nja, Marcia mischien...
streams van garnierstreamingmedia doen het ook allemaalquote:Op donderdag 7 september 2006 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
klopt
alleen op talpa 4x doet 3 het nog
Jaquote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halen ze het?
» Ja, tijd zat..
» Nee, de toren valt..
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |