abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41569985
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van woensdag 06 september 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
  donderdag 7 september 2006 @ 00:00:42 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41570011
De weekopdracht is om 21.55 uur begonnen. Ze moeten binnen zes uur een toren van suikerklontjes bouwen van 140,5 centimeter hoog die 20 seconden moet blijven staan. Dit nav een record uit het grote Guiness Book of Records.
De suikerklontjes moeten vanuit de keuken, waar ze klaargezet worden door Hilde, via knijpers aan stok worden doorgegeven aan de volgende bewoner. Ze staan in een soort slangvorm opgesteld door het huis.
Etiënne en Semih zijn de aangewezen bouwers van de toren. Etiënne staat in het zwembad en geeft de klontjes aan, Semih bouwt aan de toren.

Hilde heeft van Big Brother een fles wijn gekregen tegen de pijn. Dat levert wat repliek van de andere bewoners op die niet van hun plaats mogen komen om iets te drinken of naar het toilet te gaan...

De weekopdracht zal nog tot vannacht 03.55 uur duren.
De toren is inmiddels 30 centimeter hoog.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41570272
De toren gaat ineens gestaag ....
Er klinkt wat gesteun en gekreun... ze hebben het over de toren, dat ie niet smaller moet worden.

donderdag 7 september 2006 @ 00:10:53 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41570367
Er wordt weer met stemverheffing gesproken door o.a. Janine "Als jij pauze wil dan neem je pauze." zegt ze tegen Milica. Tijn roept van een afstand dat ze gewoon door moeten gaan want anders halen ze het niet.

klokt uit. nachtploeg suc6!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41570390
Janine neemt het op voor Milica, die door Hilde aangespoort wordt en geen pauze mag nemen van haar.
Ze hebben het over broodjes falafel.
Tijn roept er sjaggo dingen tussendoor.
Rik wil straks ook een mitella, hij heeft last van zijn ellebogen.

pi_41570898
Rik (of Tijn) telt af 1,2,3 en iedereen begint 'de vlieger' te zingen
Milica zegt : en dan moet ik mijn bek houden.
CUT roept ze (of Janine dat kon ik niet goed horen).

Kan de klapdeur dicht vraagt Marcel.

Op de plasma staat nog 3.30 uur.
pi_41570955
Ze krijgen muziek.
Er klinkt gegil.
Semih vraagt om toch rustig te blijven.

Swingend grijpen ze de suikerklontjes

pi_41571184

(Ifa, uit COS, Suikerklontjes boogiewoogie)
pi_41571355
De muziek is opgehouden, en ze bedanken BB voor de muziek.
Tijn is al een paar keer van zijn plek geweest trouwens.

Rik vraagt aan BB om wat water.
Mensen krijgen uitdrogingsverschijnselen, zegt Semih.

Hilde mag water verzorgen staat er op het plasmascherm.

Ze verstevigen de basis.

*klokt uit*
  donderdag 7 september 2006 @ 01:11:05 #10
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41571904
De toren vordert gestaag maar lijkt daardoor ook instabieler te worden. Rik oppert dat ze er dan maar tegenaan moeten pissen, dan blijft alles beter plakken.

Hilde heeft wat tips gegeven bij het bouwen wat haar op op een snauw van Milica komt te staan. "Maham, bemoei jezelf er niet mee en kom gewoon weer hier vooraan staan."

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 7 september 2006 @ 02:35:13 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_41573113
2.32u: Semih stapt van het plateau boven het zwembad.
De andere bewoners kijken vol spanning toe:

Cap: ifa
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 7 september 2006 @ 02:36:13 #12
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_41573129
Ze hebben het gehaald, met nog meer dan een uur aan tijd op de klok en een paar klontjes over.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  donderdag 7 september 2006 @ 02:36:25 #13
6941 APK
Factual, I think.
pi_41573131

Cap: Morwen.

Caps: ifa.

Cap: MissHobje.

[ Bericht 31% gewijzigd door APK op 07-09-2006 02:42:40 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_41574174
Tijn lag op de bank voor het plasma scherm te doeselen. Op het beeldscherm kwam de mededeling dat de tuin open is.

Tijn gooide de deuren open en ging alle kamers langs om iedereen te vertellen dat de tuin open is.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_41574178
inmiddels is micheline opgestaan en staat in de deur opening de tuin te bewonderen
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_41574181
De tuin is open en tijn is aan het koffiezetten, Hij loopt aan bb te vragen of hij suiker mag pakken voor in de koffie.Micheline is ook wakker en ze staan samen in de tuin.
pi_41574192
Tijn is bij alle bedden wezen vertellen dat de tuin open is, langzaam komt er wat meer beweging en komen er wat meer uit bed.
pi_41574223
Ook Monique is op maar ook zij kan tijn niet vertellen of de suiker gebruikt mag worden voor de koffie. Egbert is er ook bij, ondertussen is het gaan regenen
pi_41574274
Ook semih is wakker en voegt zich bij het groepje buiten. Monique vraagt zich af of ze echt een weekopdracht hebben gehad, of dat het een droom was. Ze beseft inmiddels wel dat het echt was.
pi_41574391
Semih, Micheline, Tijn, Monique en Egbert in de tuin.
Ze hebben het over de weekopdracht, er waren mensen bij die de boel demotiveerden. Ik weet niet over wie ze het hebben. Er waren mensen bij die klaagden over vanalles, maar die het minste deden. Tijn en Egbert irriteerden zich hier enorm aan.
pi_41574402
Ze mochten niet zingen (ik denk van Marcel) maar toen er muziek kwam ging hij keihard zingen
pi_41574432
Monique vond dat het niet vlekkeloos liep.
Tijn vind dat mensen niet zo moeten klagen en tijdens een weekopdracht.
Egbert denkt dat ze een weekopdracht die drie dagen duurt niet volhouden omdat niet iedereen op één lijn zit.
pi_41574491
Semih denkt dat ze bepaalde dingen moeten 'inslikken' om de sfeer beter te houden.
Tijn: Het zweet liep door mijn naad. En dan gaat iemand zeggen dat ik door moet werken met die stinksuikerklontjes.
... Monique: Ik denk dat bij iedereen de irritatiegrens hoog ligt. ... Egbert: Die communicatie gaat niet goed. ... Tijn: volgende keer moet het iets genuanceerder.
Ze blijven buiten wachten tot de tuin dichtgaat. Micheline is bezig wat rekoefeningen voor de benen te doen. Micheline gaat weer slapen.
pi_41574538
De rest ligt nog op één oor. In het stapelbed is even wat beweging in het onderste bed.
Dat gegrijns of gezeik begint wanneer mensen denken dat ze meer doen als een ander. Dan begint de irritatie. Iedereen vind van zichzelf dat ze zich 100% inzetten.
Jeroen gooide ook steeds met klontjes, iedereen zei er wat van. Semih zei dat de klontjes oplaatst helemaal gebutst aankwamen bij 'de toren'.
Bij het bouwen van de toren heeft Semih in nogal moeizame posities moeten staan. Hij kon niet rechtop staan en niet hurken.
Etienne moet ook koude ballen gehad hebben zei Tijn (hij stond in het water).
pi_41574587
Alleen Egbert en Tijn zijn nog in de tuin, lopen wat rond en kijken naar de spinnewebben.
Monique zit er ook nog, de rest is naar binnen gegaan.

Tijn en Monique hebben het nog eens even over de weekopdracht, over de spierpijn die ze hebben.

Semih kruipt terug in bed naast Micheline.

Tijn tegen Mo: Je bent echt een oud mutske.
pi_41574651
Tijn: Oe, wat heb jij hier? Mo: een vetbuikje. Ze knuffelen.
Egbert en Tijn willen het schaakspel terug. Tijn tegen Monique: zeg eens in je microfoon "mogen wij het schaakspel terug, dat is belangrijker als bodylotion".

Ze hebben het erover dat Egbert 'de schat' had gevonden bij de liveuitzending.
Mo mist buiten. Ze denken dat de tuin zo dichtgaat. Tijn had Marlies ook even buiten verwacht.
pi_41574709
Tijn tegen Mo: Kijk eens alsof je levend bent
Egbert vind dat de meeuwen zulke joekels zijn. "Wat een prachtig bodpad is dat toch." Ze staan te wachten bij de deur tot de tuin dichtgaat.
Ze horen mensen buiten. O, dat is dichtbij!
Op het plasmascherm staat dat de tuin gesloten is. Ze gaan naar binnen.
pi_41574721
Ze gaan kijken hoe het met het brood is. Mo gaapt.
pi_41576494
Tijn en egbert verklaren nu waarom ze zich ergeren aan bepaalde mensen, Mensen die vijf minuten voordat het eten klaar is komen vragen of ze moeten helpen, of die vragen hoe lang het nog duurt voordat het eten klaar is omdat ze nog dingen moeten doen. Tijn beseft nu dat het voor 'ons mam' vroeger ook niet leuk moet zijn geweest. Ze bespreken samen dat het misschien aan hun eigen manier van doen ligt, ze besluiten om meer lol te gaan maken en niet meer te letten op alllerlei kleine rotdingetjes.
pi_41576508
Egbert zegt, dat hij eigenlijk het huis in is gegaan om kattekwaad uit te halen. Tijn zegt maar dat durf je niet want je hebt zo een sanctie aan je broek, Egbert zegt dat hij het ook niet doet omdat "de mensen" dan kwaad op hem zouden kunnen worden.
pi_41576545
*klokt uit
pi_41577625
Tijn is zo enthousiast over zijn worstebroodjes, dat hij met een bordje met broodjes in zijn hand iedereen gaat vertellen, dat zij kunnen blijven liggen of dat ze op kunnen staan en dan lekker een warm worstebroodje kunnen eten. Hij weet daarbij te vertellen dat het ongeveer een uur of 11 is.
sabrina komt met een kraakstem de keuken in en ook micheline is snel eruit gekomen om iets te eten.

*klokt weer uit
pi_41580086
Er is een groepje de bestelling aan het uitrekenen. Egbert dweilt de vloer en Janine en marcia zitten hevig te roddelen. Hilde en Marcel en milica zitten aan tafel ook te roddelen. marcia is het onderwerp van gesprek en hilde is boos op marcia omdat ze met iedereen haar vloetjes heeft gedeeld behalve met hilde, hilde heeft er maar twee gekregen. Hilde vindt marcia om deze reden achterbaks. Janine hoort dit en brieft het door aan marcia, er wordt door janine wat geslijmd richting marcia, omdat zij wel vloetjes heeft gekregen en in de toekomst ook nog leenmogelijkheden ziet. Hilde en Marcel gaan nog even door over de zusjes. Ze hebben het voorzien op Monique, die staat nu bovenaan de lijst bij Hilde. Tijn wordt er ook nog bijgehaald en het feit dat Tijn van zijn 50 euro sigaretten voor Rik besteld wordt lief gevonden, maar dat hij bodylotion voor de zusjes wil bestellen wordt hevig bekritiseerd.
Milica heeft er een beetje genoeg van en gaat bij janine en marcia zitten, hierna stopt egbert het gesprek in de keuken door over het dweilen te gaan praten
pi_41584411
Uit het COS topic:
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef DMZ het volgende:

[..]

- Semih en Michelline waren aan het praten over haar kleding. Toen zei hij dat ze haar shirtje moest strijken en zei zij dat ze er geen zin in had. Hij: "je hebt toch niks beters te doen" Zij: "Dan ga ik wel wat anders doen." en toen wou hij haar aanraken ofzo en toen zei zij:"Flikker op" en toen hij: "Je moet je bek houden" Later zei Michelline nog tegen de zusje dat het echt nergens over ging, dus het zal wel de vermoeidheid zijn ofzo. Enfin, een ruzie was geboren.

-Milica was haar sleutel kwijt omdat rik die ergens had opgehangen toen ze weg was. Ze had haar sleutel op haar nachtkastje laten liggen en Rik vond dat een erg onveilige plaats en om haar een lesje te leren (zodat ze hem de volgende keer veilig verstopt) had hij de sleutel ergens opgehangen. Ze heeft hem ondertussen al terug.

- Verder hadden we ook nog Hilde die bij gebrek aan vloeitjes aan het bakpapier ging en daarna misselijk werd en haar bed weer opzocht. Erg vermakelijk.
Babe In Totale Control of Herself
  donderdag 7 september 2006 @ 15:02:19 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41584708
Rik vertelt dat veel mensen met HIV ook een partner zoeken met HIV. Hij vertelt verder dat er ook mensen zijn die het geil vinden om HIV te krijgen en speciaal naar feestjes gaan waar mensen met HIV komen. Daar laten ze dan zo 40 mannen in zich klaarkomen. Die mensen vinden het prettig om vanaf dat moment nooit meer veilig te hoeven vrijen. Volgens hem zijn er ook mensen die het op hun beurt weer geil vinden om iemand HIV te geven.
Semih en Marcia vinden het allemaal ziek. Marcia merkt op dat ze de mensen die HIV aan anderen willen geven nog wel zieker zijn, maar Semih vindt ze beide even ziek.

Dan vertelt Semih een verhaal van iemand die een dildo in zijn urinebuis duwde.
Semih: "Het was zeker geen trucage of wat dan ook. Het was een filmpje van 30 seconden ofzo. Die gast reageerde helemaal zo ... (hij maakt een kreunend geluid). "

Dan mogen de bewoners naar buiten.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 7 september 2006 @ 16:44:48 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41588026
De ruzie van Semih en Micheline loopt uit de hand in de kamer en Micheline vlucht naar de slaapkamer en barst in huilen uit. Marlies komt er achteraan.

Micheline: "Het gaat ook helemaal nergens over, dat is het ergste. Weet je wat het is. Ik ben gewoon moe en chagrijnig. En normaal boeit het me geek fuck als iemand er wat over zegt. Het truitje zat gewoon wat anders. En toen zei hij dat ik het moest strijken op een manier.... Normaal boeit het me niet. Ik ging me toen omkleden en toen liep hij achter me aan. Ik zei toen dat hij even moest oppleuren."
Marlies: "Maar jullie weten toch dat dat kan naar elkaar toe?"
Micheline: "Normaal kan dat wel. Maar nu zaten ze het gewoon af te zeiken. Het was geen kutopmerking, maar toen even wel. Ik werd er moe van en ik was al moe. Toen liep hij achter me aan en toen wist ik al wat voor smile hij op z'n gezicht had. Ik zei toen 'pleur op' en ik wist al dat hij daar boos over zou worden. Ik wilde gewoon even mijn eigen gang gaan en toen liep hij achter me aan. En na die ruzie vroeg ik of hij me de hele dag ging negeren en toen zei hij dat ik kinderachtig was. Toen zei hij weer dat ik vond dat hij moest oppleuren. Het gaat nergens over. Hij vond mij kinderachtig en toen zei ik 'laat maar'. Nu is hij weer boos dat ik dat zei. En nu gaat hij zeggen dat het een kutopmerking was en dat hij zijn spullen wel gaat pakken omdat ik toch wil dat hij oppleurt. Nou heb ik het weer gedaan. Misschien was het kinderachtig dat ik zei 'pleur op', maar dat kan ik niet meer terug draaien. En dan gaat hij zeggen dat ik zeker ongesteld moet worden. Dan ben je gewoon zielig bezig. Ik heb 4 uurtjes geslapen. Ik weet dat hij ook moe is en dan gaat hij kutopmerkingen maken. Net als toen met Etienne bij ons aan tafel"
Marlies: "Hij kan wel scherpe opmerkingen maken"
Micheline: "Nu weer wil hij leuke opmerkingen maken waar mensen bij zitten en daar hou ik helemaal niet van. Ik weet al wat hij straks gaat zeggen... dat ik overal een probleem van maak.
Marlies: "Neem mij gewoon de volgende keer even apart en dan praat je even met mij. Niet met iedereen erbij"
Micheline: "Ik snap niet waarom hij al die dingen erbij haalt."
Marlies: "Het is niet leuk om dat zo met iedereen erbij te zeggen. Dit is jullie eerste confrontatie. Dat valt nog wel mee."
Micheline: "Ja, dat valt ook nog wel mee. En 'pleur op' was helemaal niet zo bedoeld. Maar hij kwam achter me aan lopen en dat wilde ik gewoon even niet"
Marlies: "Het wordt totaal uit z'n verband getrokken"

Dan komt Semih opeens binnen. Marlies gaat weg.

Semih: Hoe heb ik jou gekwetst?"
Micheline: "Dat over dat shirtje. Maar ik ben moe"
Semih, kwaad: "Ik heb er niets mee te maken dat je moe bent. Luister even naar me. Tijn zei iets over je borsten en dat het zo prominent aanwezig is en jij zat de hele tijd aan je truitje. Ik zei toen dat je het moest strijken."
Micheline: "Zo zei je het niet. Het was niet alleen maar een leuke tip"
Semih, kwaad: "Jij moet niet over mij gaan praten met mij ernaast. Jij vroeg aan Tijn wat ik wilde... en ik stond er fucking naast."
Micheline: "Ja, dat was misschien stom ja. Maar wie is er nou kinderachtig. Jij bent toch ook kinderachtig."
Semih: "Ik gaf jou alleen een tip. Ik heb shirtjes groter gekregen door het te strijken. Probeer het maar eens. Het was een tip"
Micheline: "Maar zo kwam het niet over.... (ze gaat verder maar Semih onderbreekt haar kwaad)
Semih: "Hou je bek dan even en luister gewoon even"
Micheline: "Ik vind het niet leuk hoe je op mij reageert nu en in de menigte zegt. Ik snap sowieso niet dat je zulke opmerkingen maakt!"

Het gaat inmiddels steeds harder. Semh begint steeds kwader te worden.

Semih, bijna schreeuwend: "Actie vraagt om reactie. Jezus Christus zeg. Het is fucking goed bedoeld"
Micheline: "Loop niet zo te schreeuwen!!!"
Semih: "Ja, wie loopt er nu te schreeuwen dan!!"
Micheline: "JIJ LOOPT OOK TE SCHREEUWEN!...
Semih: "Praat rustiger nu... praat nu rustiger want ik luister niet"

Micheline probeert verder haar verhaal duidelijk te maken, maar Semih wil van niets horen en blijft heel kwaad.

Micheline: "Ik vind het zo erg dat je er zo'n probleem van maakt. Maar dan weet ik dat voor de volgende keer."
Semih: "Je verwijt mij dat ik het zei met iedereen erbij. "
Micheline wil hem corrigeren, maar ze lijkt bang te worden en houdt zich in.,
Semih: "Het was voor mij goed bedoeld over dat strijken. Toen jij me 's morgens vroeg hoe het stond vond ik dat het mooi stond. Toen jij bij me kwam en je zorgen maakte over je truitje, wilde ik je een tip geven. Helemaal toen Tijn er iets van zei. Toen zei jij dat je het niet kunt strijken en daar raakte je geirriteerd van. Je kunt het ook gewoon uit doen en iets anders aantrekken. Ik vond dat jij het in eerste instantie opblies"

Het gaat stevig door (te snel om bij te houden).

Semih: "Maar je verwijt mij dingen. Maar jij zei het 'pleur op' niet zoals je het nu zegt.
Micheline: "Jij zegt het ook wel eens als grapje tegen mij"
Semih: "Maar je zei het niet als grapje tegen mij en dan heb ik de neiging om echt weg te gaan."
Micheline: "Dat vind ik erg overdreven."
Semih: "Ja, dat vind jij."
Micheline: "Ja, daar gaat het toch om.. hoe het op mij overkwam"
Semih: "Ik vind het onnodig en triest en kinderachtig en laf om te zeggen dat we allemaal zo moe waren."
Micheline: "Dus ik mag niet zeggen dat..."
Semih: "Dat zeg ik toch helemaal niet en laat me nou eens uitpraten. Ik heb je vaker gezegd dat ik altijd alles goed bedoel. (dan opeens lijkt hij tot inkeer te komen) Het spijt me voor al die keren dat het verkeerd overkwam, mar het was wel goed bedoeld. Het spijt me dat ik je een rotgevoel heb gegevenn. Het spijt me dat ik je heb genegeerd en dat ik je met iedereen erbij belachelijk heb gemaakt!"
Micheline: "Okee, het spijt mij ook. Ik weet toch dat je het vervelend vindt als ik dat zeg. Het was allemaal een reactie. Ik had het ook niet moeten doen, maar het kwam er nou eenmaal zo uit. Sorry."

Micheline; "ik vind je ook nog wel lief. Jij mij ook nog wel een beetje?"
Semih knikt.
Micheline: "Ik zal me niet meer zo aanstellen. Het spijt me van alles. Ik wil geen ruzie met jou!"

[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 07-09-2006 16:53:32 ]
pi_41588434
Monique, Marlies en Marcia troosten Micheline....

Micheline : Ik snap hem ook wel, hij snapt mij misschien wat minder.

Monique : Die kleine uitspraakjes, die hadden toch wel wat aardiger gekund.
Micheline : Het zijn kleine dingetjes. Ik schaam me rot.
Micheline: Ik schaam me rot, dat dat hier moet gebeuren.
Monique, de situatie is toch anders, met veel mensen eromheen, en thuis zou je ook anders reageren.
Monique:"Je kan maar beter je gif af en toe spugen."

Monique : "Het blijft toch zo: Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus."

Monique , Ja, het is natuurlijk wel een baasje.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41589180
Tijn en Semih hebben een heel goed gesprek bij het zwembad, Tijn relativeert heel erg goed en probeert Micheline te begrijpen en uit te leggen wat Semih fout heeft gezegd. Tijn doet dit heel erg goed en na een aanvankelijke verdedingende houding van Semih weet Tijn toch wel door te dringen tot semih. Semih ziet nu wel in dat hij inderdaad dingen fout heeft gezegd of gedaan. Tijn is misschien wel iemand met een grote bek, maar hier weet hij toch wel een heel goed gesprek te voeren.
  donderdag 7 september 2006 @ 17:28:49 #39
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41589216

Semih: "Ik wil niet dat m'n meisje tegen me zegt 'pleur op'. Dat trek ik niet. En ik zal me misschien wel aanstellen en er straks om kunnen lachen, maar..."
Tijn: "Weet je wat het is. Jullie zitten ook al fucking 3 weken bij elkaar".
Semih: "Maar in bizarre situaties moet je ook normaal met elkaar kunnen omgaan"
Tijn: "Maar als het ergens om gaat, een weekopdracht ofzo, dan worden mensen al heel snel kriebel. Snap je wat ik bedoel? Als je je eigen gekwetst voelt dan gaat het meteen ergens om en dan reageren mensen meteen feller"
Semih: "Dat ontken ik ook niet, maar in een relatie... in een prikkelbare situatie of wat dan ook... dan moet je bepaalde dingen niet uit zijn voegen laten treden"
Tijn: "Jij wilt niet dat ze zoiets zegt.... maar..."
Semih: "Ze zei al dat ze wist hoe ik erop reageer. Ja, zeg het dan niet.."
Tijn: "Ik heb ook een relatie gehad en soms zeg je dingen als je gekwetst bent. Dan wil je terug kwetsen."
Semih: "Maar zij ging bij die opmerking uit van het negatieve. Ze vatte het negatief op, over dat strijken, maar zo was het niet. Hoe is het volgens jou gegaan dan?"
Tijn: "Zal ergens er tussenin liggen."
Semih: "Ik weet dat jij begon over haar tieten...."
Tijn: "Jij zei 'strijken' en zij zei 'dat helpt niet'. Er komt dan een punt waarop zij zich gekwetst voelt... of belachelijk voelt. Geen idee hoe dat komt, maar het zou kunnen. Zij krijgt een dusdanig gevoel van waardoor ze dacht 'ik zeg dit.. en dat voelt hij zich ook beroerd' "
Semih: "Dat denk ik niet"
Tijn: "Misschien heeft ze onbewust die woordkeuze wel gebruikt en jouw reactie werd dan nog heftiger"
Semih; "Maar waar is het dan fout gegaan? Misschien heb ik daar ook een aandeel in"
Tijn: "Misschien zag ze het niet als tip, maar als aanval"
Semih: "Ja, maar ik ben haar vriendje... en dan....."
Tijn: "Misschien wel juist daarom. Ze wil er voor jou leuk uitzien"
Semih: "Maar ik heb niets verkeerd gezegd over het truitje. Ik zei 's morgens nog dat het mooi stond."
Tijn: "Maar ze nam iets verkeerd op en toen kwamen jullie in een cirkel."
Semih: "Maar als iemand dan pleur op zegt, dan ben ik niet degene die die cirkel moet doorbreken."
Tijn: "Dat vind jij"
Semih: "Gaat het om degene die het zegt of degene die het verkeerd opvat? Waar vechten hebben twee schuld"
Tijn: "Als je zo veel om elkaar geeft, dan kan zo'n opmerking hard aankomen."
Semih: "Als je niet met dat truitje kunt leven, moet je het strijken of iets anders aandoen. Maar als je daar iets over zegt, kan dat negatief worden opgevat. Dat kan, maar dan snap ik het nog steeds niet"
Tijn: "Dat lukt ook niet altijd, dat wij het altijd snappen als man zijnde. Ik heb ook wel eens mensen gekwetst puur als reactie"
Semih: "Ik zeg ook wel eens iets wat niet de bedoeling was om te kwetsen... maar wel zo wordt opgevat. En dan denk ik 'waarom ga je uit van het negatieve'?"
Tijn: "Maar er is altijd iemand die moet slikken of buigen... en als dat door de omstandigheden er niet in zit, dan knalt het. Vaak is het met ruzie... met ruzie schreeuwen mensen... en in ruzie zijn woorden als 'nooit' en 'altijd' tien keer erger.
Semih: "Bij mij zijn dat woorden als 'laat maar'."
Tijn: "Als je echt om iemand geeft en diegene vat iets van jou verkeerd op, dan voel jij je ook bescheten. Dat is één stapje verder... en dan begint de kermis. Maar ja, het is toch uitgepraat?"
Semih: "Ja, het is uitgepraat"
Tijn: "Ze was wel heel verdrietig pik. Ik kan ook een lompe zak zijn, maar jij ook. Als je tegen een vriendin zegt 'moet je ongesteld worden' waar 8 mensen bij zitten, dan kwets je haar enorm".
Semih: "Dat was dan mijn fout, maar dat deed zij ook met dat 'pleurt op'. Ik vind het ook stom dat er dan iemand naar toe gaat. Die persoon moet dan even alleen zijn. Daar kun je beter even een kwartiertje mee wachten ofzo. Maar goed, we hebben weer genoeg drama gezocht. Ik heb mezelf voorgenomen uit het huis te stappen als we ruzie zouden krijgen. Ik heb me voorgenomen sowieso geen ruzie te maken, maar ja... Je kan meningsverschillen hebben en irritaties, maar ...."

[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 07-09-2006 17:35:57 ]
pi_41591686
De bewoners hebben het avondeten net achter de kiezen en Jeroen Milica en Marcel zijn aan het afwassen.
Hilde vind dat Jeroen goed kan afdrogen.
Milica vertelt over wat voor soort jongens zij van houdt. Het liefst heeft ze jongens die haar speciaal laten voelen en die haar veel aandacht schenken en niet bijvoorbeeld elk weekend zonder haar op stap gaat. Ze ziet zichzelf wel als een makkelijk iemand in een relatie.
Jeroen vertelt dat zijn vrienden het soort zijn die, als ze een nieuwe liefde hebben, ze alleen nog maar oog hebben voor haar.
Etienne en Jeroen vinden dat je normaal gesproken echt niet je vrienden in de steek hoeft te laten als je een nieuwe vriendin hebt.
pi_41591915
Sabrina en Etienne zijn in gesprek.
Sabrina: "ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die werken"
Etienne schiet in de lach: "dus jij vind dat niemand moet werken?" "jij bent echt zo'n maatschappij-verkrachter hè!"
Sabrina: "ja, maar dat is zo ongezellig" "ik heb vriendinnen die allemaal niet werken".
Ze gaan lekker knus bijelkaar op bed liggen.
pi_41592086
Sabrina vertelt nu dat een keer met oud en nieuw een vriend in elkaar werd geslagen en het hield niet op dus ging ze er bovenop liggen.
Etienne vraagt of ze zo'n vechtersbaas is, Sabrina zegt van niet, "maar als je vrienden voor je neus inelkaar worden geslagen dan help ik wel mee", zegt Sabrina.
Sabrina: "ik ga nog liever dood dan.. weetjewel?" "helemaal het om een kind gaat."
pi_41592566
Tijn loopt rond in het zwembad, Monique zit aan de kant op de bank.
Tijn heeft een dikke puist op zijn tattoo, volgens Monique komt dat door het varkensvlees.

Monique vraagt aan Tijn wat zijn tattoo op zijn buik betekent en Tijn dolt een beetje en zegt dat dat geheim is. De tattoo op zijn linkerschouder is "omdat ik dat stoer vind", aldus Tijn.

Schijnbaar is het water heel koud want Tijn heeft moeite met helemaal in het water te gaan.
Tijn en Monique zijn van plan baantjes te trekken, eerst Tijn dan Monique, maar of het er nog van komt?
Tijn is eindelijk helemaal ondergedompeld en roept: "whooaa, fuck, mozes kriebel!"
Hij gaat eindelijk zijn baantjes zwemmen. Hij heeft ook erg last van zijn schouders.

Ondertussen is Marlies ook aangeschoven en als het goed is, is Monique haar bikini aan het aantrekken om zometeen Tijn op te volgen.
Marlies is haar teennagels aan het lakken.

In de andere kamer ligt iedereen te hangen. Er gebeurt daar niet veel.

Monique is teruggekeerd en heeft haar bikini inmiddels aan.
pi_41593239
tijn en monique zitten in het badje, en ze vermaken zich wel. ze zitten tegenover elkaar met de voeten tegen elkaar aan, en tijn wil dat monique al haar kracht gebruikt om hem weg te duwen. monique is bang voor haar lies met dit soort oefeningen.

sabrina vraagt of ze zo een kopje thee willen. zij zit toetekijken. tijn maakt een opmerking over haar leeftijd en monique spat tijn water in het gezicht. ze stoeien lekker verder.
tijn gaat uit het zwembad.
pi_41593369
Marlies heeft iets met haar teen, Tijn zegt dat ze daar wel pleisters voor hebben.
Marlies vraagt zich af hoe hij dat nou weer weet.
Tijn verteld daaropvolgend trots: "Moet je eens naar mijn tenen kijken en dan naar die van een andere man in het huis" "dan zie je het verschil". Tijn heeft namelijk wel eens pedicures.
Tijn: "die van mij zijn tenminste wel verzorgd en dat wou ik maar even zeggen!"
Ze gaan verder over Marlies haar teen, schijnbaar is die niet zo mooi.
"maar dat ligt aan de vorm" zegt ze.
Tijn: "Ja das lekker, als iemand zegt wat heb je een kleine lul, kun je dus gewoon zeggen: dat ligt aan de vorm"
Er hangt dus een aardig melig sfeertje.
Marlies gaat weer weg.

Monique gaat nu zwemmen en plonst zo het water in, Tijn is duidelijk verbaast, omdat hij het er een stuk moeilijker mee had.

In de andere kamer hebben Milica, Etienne, Marcel en Hilde het over Tijn en Monique.
Marcel vind het leuk om lacherig te roddelen over Tijn, over dat Tijn onder de douche niet zo schaamteloos als de rest is.
Marcel: Tijn ging in een hoekje staan (*doet hem na) en trok ook heel snel zijn boxer aan. Er volgt nog een geniepig lachje.
Rik ligt nog altijd in een diepe slaap tussen de roddelaars (gelukkig voor hem)
Het roddelen gaat maar door en door..
Ondertussen zijn Tijn en Monique een beetje aan het stoeien in het zwembad.
Er is verder geen hond te beleven, waar de rest van de bewoners zijn is onduidelijk want de camera's staan op maar twee plekken gericht al een uur lang.

*klokt uit

[ Bericht 1% gewijzigd door natedanielz op 07-09-2006 20:10:44 ]
pi_41593397
jeroen milicia ettiene en hilde denken dat er wat is met janine, ze is neit zo vrolijk. ze kan ook neit zo goed zeggen: nee, laat maar ik voel me gewoon ff neit zo vrolijk.

ahh, zegt hilde, als er straks sigaretten zijn, dan is het weer helemaal goed.
e10 echt slecht dat een persoon er zo anders door wordt, als je niet rookt.

jeroen: aan etienne merk je het helemaal niet. aan hilde wel.
maar het karakter blijft het zelfde, maar de stemming van de persoon verandert. (ze hebben het wee rover roken, en dat iedereen er shaggo van wordt, behalve e10)

je hebt je sigaretten niet, je wijntje niet, je kaasje niet, dan.... ben je niet te genieten hilde. (marcel zegt dat)

ze vragen zich af wat rik en tijn met hun sigaretten (van het feestrantsoen) doen als ze straks uit het noodrantsoen zijn. mogen ze het dan wel delen?
Hilde zegt: ik zou het lekker voor mezelf houden.
  donderdag 7 september 2006 @ 21:33:08 #47
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41596648
De boodschappen zijn eindelijk binnen. Helaas is men 'vergeten' de sigaretten en de alcohol erbij te stoppen. De bewoners zijn dan ook lichtelijk in paniek en verwachten dat het spul nog nageleverd wordt.
  donderdag 7 september 2006 @ 21:38:01 #48
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41596843
Boodschap op de TV.

Huishoudelijk reglement, pagina 11. Regel 4.3

Hilde roept, hé hé kijk nou kijk nou.

Etiënne pakt het boek erbij en leest voor.
Als er teveel boodschappen besteld zijn bepaald Big Brother wat er aan boodschappen weggelaten wordt. Als er iets niet leverbaar is wordt een vervangend product geleverd. Als het onduidelijk is beslist Big Brother wat er geleverd wordt.

Etiënne is het er niet mee eens, ze hebben het budget met 39 euro overschreden en de niet geleverde spullen hebben een waarde van bijna 300 euro.

Hilde ontdekt dat er dus blijkbaar niets meer komt en roept hulpeloos naar Milica: "Milica Milica, mag ik een beetje chips in een bakje"
  donderdag 7 september 2006 @ 21:43:24 #49
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41597079
Hilde heeft van Milica haar bakje chips gekregen: "o heerlijk, wat hartigs"

Hilde vraagt zich af of er nou nog sigaretten komen. Ze zijn er nog niet over uit. Volgens Milica hebben ze nooit voor 750 euro eten gekregen. De overschrijding kan dus niet kloppen. Volgens Etiënne zouden ze er bij het berekenen dan 200 a 300 euro naastgezeten moeten hebben. Marcel vind het toevallig dat juist alle drank en alcohol niet gekomen is. Volgens Etiënne zijn ook de snoep en de koeken niet geleverd.

Hilde verzucht: "Als ik maar even een sigaretje kan roken"
Marcel: "Dat kan dus nu niet"
  donderdag 7 september 2006 @ 21:45:08 #50
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41597160
Hilde propt nog een handje chips naar binnen.

HIlde: "Ze willen gewoon dat ik ga hè"
Jeroen: "Vrijwillig hè"
Milica: "Maar dat gebeurt niet."
Hilde: "het moet niet veel gekker worden hoor"
  donderdag 7 september 2006 @ 21:48:59 #51
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41597321
Hilde puft en kreunt nog wat.

Jeroen: "o, eindelijk weer wat eten
Hilde: Nou wordt het weer moeilijk, vanmiddag en vanavond dacht ik nog even doorzetten, even slapen.
Hilde: En nou komen de spullen en dan kan ik blijkbaar nóg een week niet. M'n hoofd jongen, m'n bloeddruk stijgt meteen naar 300
Hilde: M'n hoofdpijn jongen, dat je scheel kijkt dat je denkt nou....
Hilde: Puf kreun zucht steun, ik zou er van in de hyperventilatie raken.
Jeroen: Voor mij is dit wel weer helemaal okay, even een extraatje
Hilde: Ik hoef geen wijntje, maar ..... zucht puf steun
Marcel: ik verwacht nog wel bericht, misschien is de slijterij dicht.
Hilde: maar daar halen ze geen... De paniek, ik kan wel janken, doe ajb normaal.
  donderdag 7 september 2006 @ 21:52:16 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41597424
Hilde: Ik zie hier met een barstende kop, niets te roken, barst van de pijn, zie er uit als ma flodder, ze moeten me allemaal niet hier.

De rest zegt niets.

Milica: Komt allemaal goed.
Milica: Ik weet niet wat er met Janine aan de hand is.
Hilde: Doet ze tgen jou ook raar dan
Milica: Nee, niet raar, maar....
Jeroen: het is duidelijk dat ze afstand neemt ja. In het algemeen hè, gewoon....
Hilde: Komt allemaal wel goed als ze weer te roken heeft.
Jeroen: Ze zegt van niet
Hilde: Ik ben de enige die er eerlijk voor uit komt dat ik stuk ga, die anderen doen natuurlijk nét alsof ze het er niet moeilijk mee hebben. Ze zullen vast zoiets hebben van "nou nou, zij heeft het weer moeilijk mee hoor"

Hilde wil geen koffie, ze wil wél graag van BB weten hoe het nu zit met de sigaretten. Of ze nou morgen komen ofzo.

Milica: Maar ja....
  donderdag 7 september 2006 @ 21:54:04 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41597500
Hilde: Ik moet gewoon maar naar bed gaan.
Milica: Heeft Etiënne er ook last van?
Hilde: Ja, die is er ook eerlijk in.
Hilde: Ja, het zijn ook die types hè, zullen we er gezellig even bij gaan zitten? (met valse stem)
Micheline komt lang: We zitten maar 14 euro boven het bedrag van vorige keer en vorige keer zát wél alles erbij. Ze zijn aan het bedenken wat er mis is gegaan.
  donderdag 7 september 2006 @ 21:55:31 #54
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41597563
Hilde: Zelfs bij noodrantsoen geven ze shag.
Micheline: We zaten er ook allemaal zo op te azen
Marcel: Dat vinden ze humor
Micheline: Ja dat het morgen komt ofzo
Hilde; Ja dat zou ik nou echt grappig vinden
Hilde: En dan sta ik ook nog genomineerd, ik wil gewoon roken.
  donderdag 7 september 2006 @ 21:58:01 #55
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41597668
Micheline vraagt of ze al met maandag bezig zijn, de aanstaande exit

Hilde: Nee, maar wél met roken
Hilde: Door het niet roken ga ik mezelf overal mee bezig houden.
pi_41597880
Tijn is op bed gaan liggen omdat hij baalt over het feit dat de bestellingen zijn misgegaan en er nu geen drank en sigaretten voor de rest zijn.
Hij wordt getroost door eerst Monique en vervolgens erg netjes door janine die hem aanraad het zichzelf niet teveel aan te trekken.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_41597917
Tijn en Monique zijn in de slaapkamer. Tijn baalt er van dat de bestelling niet goed is geggaan, en dat ze bepaalde producten niet hebben gehad.

Janine komt ook vragen waarom Tijn boos is. Tijn zegt: Ik ben niet boos. ik baal er gewoon van. Janine probeerd hem te overtuigen dat hij niks fout heb gedaan. Ze vind het niet erg dat er geen sigaretten zijn, ze vind voedsel wat ze nu hebben gekregen belangrijker.

Janine loopt d ekamr uit

T: Ik doe zo mijn best om het haar niet kwalijk te nemen. Het lukt me gewoon niet.
M: Wat?
T: Om het Marlies niet kwalijk te nemen. Dat ene dingentje wat zij lekker vond, extra was.
M: Maar wie zegt dat het daar aan ligt.
T: Daar lag het aan, want dat was het de vorige keer niet. Dan hadden we overal minder van. En nou werd er gezegd we doen niet de wraps, maar we doen de macaroni van egbert. 45 euro - 25 euro, dan houden we 20 euro over en dan wordt er als een dolle overal iets van bij besteld. Als je dat gewoon niet doet, dan heb je gewoon allemaal te vreten, dan krijg alles wat je wilt. Nee dan moet overal, dan moet dan tot die laatste 50 cent besteld worden. Als je dan 10keer iets van 3 euro erbij doet dan zit je er al teveel.
M: Maar dan nog is het BB die bepaalt, hoe extreem het wordt.

T: het was de vorige keer, was het al vrij duidelijk, jullie zitten er overheen, jullie krijgen spullen niet, toen kregen we geen bakboter en al die shit. Toen moest er toch al bij mensen een kwartje vallen van luister, maar maar het is hier geen vakantie! Zoveel geld is dat niet, als je daarvan moet roken, fatsoenlijk wilt eten en een keer iets lekkers wilt drinken. Waarom moet er dan voor 30 euro chocla bij? Kan toch ook 3 repen chocolade, waarom moeten het 10 repen zijn? Je hoeft toch niet iedere dag chocolade te eten? Als je appels hebt en sinaasappels, waarom moet er dan honderdduuzend zijn. En kun je niet En zoveel mogelijk vers fruit en overal goede groente bij en zakken chips en allemaal een alcohol en allemaal aan de zhocolade en de koeken. Dat is toch gewoon.....

M: Maar het is nu wel duidelijk, dat dat dus niet kan. Dus moest het kennelijk een keer gebeuren.

T: Maar net wat zij zegt: ik ben mijn bestelling ook kwijt nou. Sta ik dan met me pak sigaretten voor me broertje en me bodylotion en een paar ??? voor iedereen. Een kratje bier... niks komt er. Helemaal niks.

T: Fuck it ik drink nooit cola. Ik drink al 20 jaar sinas. Heb je mij de eerste keer over sinas horen zeiken? Nog effe en dan schijt ik je bek vol

M: Je bent een toppertje. Een minnaar he? Wat jij....
T: Nou
m: Dat is de winnende opmerking
T: dan ga ik maar even lekker aan de kamillethee
M: Maar ik vind het een PUNT. ik zeg het wel!

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2006 22:28:39 ]
pi_41598023
Janine: Tijn jij hebt je best gedaan. Je hebt zelfs niet die 50 euro die je zou kunnen bestellen voor jezelf niet gekregen. Trek het je niet aan. dan zijn die sigaretten er niet, so be it "
Janine vertrekt, maar Tijn is er weinig rustiger van geworden en gaat behoorlijk lang nog door mopperen dat er veel te veel extra's door iedereen op de lijst is gezet waardoor er uiteindelijk over het budget heen is gegaan.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_41598163
Prachtige cap van LeonII die de lading van de avond van Hilde dekt

pi_41598272
Monique moet naar de DBK
Sabrina naar de DBK
Milica en Janine ook naar de DBK
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_41598333
Eerst moet Monique naar de dagboek kamer komen.
Monique : "Ik hebben ze het verkeerde tekstje erin gezet ?"
Vervolgens worden een voor een Sabrina ("Krijgen we billenkoek ?")vervolgens Milica en dan Janine naar de dagboek kamer geroepen.
De achtergebleven groep slaat meteen aan het fantaseren over eventuele extra boodschappen die de meiden mee zouden kunnen krijgen.
pi_41598536
De bewoners speculeren dat het om de boodschappen gaat. Dat de meiden gaan strijden over de bodylotion, chocola, sigaretten of drank.

Rik geeft aan dat Milica de sigaretten wel voor haar moeder zal kiezen. Nee, wijn, geeft Micheline aan. Hilde:"Nee, wijn heb ik niet nodig hoor, sigaretten wel.

Micheline: "nou...." Semih: Ja, jij hebt je wijntje gisteren al gehad.

Hilde: "Nou dat was geen pretje hoor, zo tijdens een opdracht".
pi_41598625
Terwijl er een fraaie volle maan in beeld komt horen we Hilde fantaseren dat de meiden in de dagboek kamer waarschijnlijk zelf op dit moment wel aan de wijn en sigaretten en chocola zullen zitten.

Hilde veronderstelt dat de goede daad van Tijn om bodylotion voor de meiden te bestellen wel eens de reden kan zijn waarom niet alles geleverd is omdat hij die 50 euro voor zichzelf had moeten gebruiken.
pi_41598681
Jeroen en Marcel worden al de twee echtgenoten genoemd door Hilde.

Marcel : Dan nog, als ze moeten kiezen tussen de zaken, dan blijven er nog veel boodschappen over...

Hilde: "Oh, dit is weer spannend !"

Jeroen: ik houdt best wel van spanning, maar het moet wel leuk eindigen".
pi_41599048
Janine, Monique, Milca en Sabrina komen met 2 gele dozen binnen, ze gaan terug want ze moeten nog wat pakken.

pi_41599102
Vervolgens komen ze met een kar aanrijden met sterke drank. Ze gaan nu de gele dozen open maken.... Daarin zag ik zuurstokken inliggen.

Semih maakt de opmerking: wie heb je gezogen Sabrien.

Ze zeggen dat het alleen voor hun vieren is.... want zij hebben het minst gezeurd

Nu vertellen ze dat het voor hun allemaal is. maar dat hun 4 bepalen, wie wat krijgt de zusjes verdelen het snoep? EN Janine de sigaretten

BB vind het niet leuk, dat ze zeuren als ze iets niet krijgen. Vandaar deze actie.

*klokt uit charmed_angel gaat morgen trouwen en moet goed uitgerust zijn

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2006 22:41:15 ]
  donderdag 7 september 2006 @ 23:03:37 #67
128036 BB-Joke
BB-fan van het eerste uur!
pi_41600163
Tijn was duidelijk sjacherijnig, ging naar de slaapkamer waar hij zich een aantal malen opdrukte, kleedde zich uit en kroop zijn bed in maar werd door BB naar de DBK geroepen..
  donderdag 7 september 2006 @ 23:06:21 #68
128036 BB-Joke
pi_41600278
(vergeet nog een stukkie)

De actie was van korte duur, Janine, Sabrina, Monique en Melissa werden naar de DBK geroepen waar ze alsnog de (feest)boodschappen gepresenteerd kregen. BB vertelde daar wel bij dat ze vinden dat de bewoners teveel "zeuren" .. De dames besluiten net te doen alsof de boodschappen alleen voor hen bestemd zijn maar dat houden ze niet lang vol. Iedereen is weer blij.

Tijn dus nog steeds niet, hij ging naar bed..
  donderdag 7 september 2006 @ 23:18:39 #69
128036 BB-Joke
pi_41600727
Tijn is weer terug uit de DBK kamer, duidelijk opgelucht na een gesprek met BB. Uit de feestdoos haalt hij een paar bakken ijs waar hij al dagen naar verlangt.
pi_41601710
Marcia
Hilde wilde van mij een vloeitje, ik zeg nee, ik heb er nog maar 5. Ze suggereerde al dat ik dat alles aan papa geef. Ik zeg": ik heb aan die en die en die en aan jou gegeven".
Vanochtend lag ik in bed en Hilde vraagt aan Etienne en aan Janine "heeft Marcia jou een vloeitje gegeven" "We delen toch alles met elkaar"?

Dus Hilde ging checken wie ik allemaal een vloeitje had gegeven.

Janine wil niet meer bij de kampers zitten.
Janine snapt nu ook waarom Marlies af en toe raar deed, want dat was vanwege dat ze genomineerd werd. Marlies beaamt dit en is blij dat Janine dat zelf nu ook tot de conclusie is gekomen dat ze het daarom niet met elkaar konden vinden.
Janine wil niet "maatje" genoemd worden door Hilde. Ze is alleen gekomen en staat ook nog steeds alleen.

Janine zegt "ze willen de groepen scheiden en lokken rotopmerkingen uit"
Marcia "we moeten elkaar niet het leven zuur maken"
Marlies "je kunt wel in groepen verdelen, maar wel elkaar met respect behandelen"
Janine "nu ik sigaretten heeft krijg ik opeens een zoen van Hilde".
Janine is het echt beu, want het gaat nu echt gemeen en de verkeerde kant op.
Marlies "zes zonderen zich af. Maar ik merk aan Jeroen dat hij is veranderd. Ik baalde echt van Jeroen, maar hij is echt ok"
janine "ik zeg het ook eerlijk, ik ben radicaal de fout in gegaan. Ik heb Micheline mijn excuses aangeboden. Ik baal er wel van (dat ik op haar gestemd heb)"
Marlies "fouten maken kan, maar dat eerlijk inzien is heel belangrijk. Het is een moment opname, en later kun je daar spijt van hebben. Goed dat je het haar hebt gezegd"
Marcia "Je moet geen spijt hebben. Ik geloof dat het nederlandse volk dat wel ziet"
Janine "Ik heb er spijt van als ze door mijn ene stem het huis uit moet"
Marcia "Ik baal ervan dat ik op Milica heb gestemd, maar toen voelde ik dat zo"

Janine "nu wordt het leuk om te zien hoeveel slijmerds er achter me aan komen. Ik heb al heel wat kusjes gehad. Milica kwam net al met het idee om meteen de sigaretten te geven wat men bij de bestelling gevraagd had. Maar dat doe ik niet. Dat heeft BB niet gezegd. Maar, Egbert, wees gerust, er is genoeg. Maar als ik de kist openzet is het vrijdag al op. Dat doe ik niet, en dat wordt lachen!!"
pi_41602455
Streamers 6000maal dank!

Verder in [BB6] Streamverslagen van vrijdag 08 september 2006
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:01:04 #72
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41602482
dank allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties