Kan niet, hij moet in Utrecht zijn zodat er witte substanties van hem afgelikt kunnen worden.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef Shirley het volgende:
De 16e is Joog bij mij.Dan gaan we voor het eerst zoenen.
Kan wel, want hij moet hier lichaamssappen met mij uitwisselen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan niet, hij moet in Utrecht zijn zodat er witte substanties van hem afgelikt kunnen worden.
Waarom zijn beren bruin en verdonk de verpersoonlijking van alles wat goed is?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef SuperwormJim het volgende:
En waarom mogen mods wel kuttopics openen?
Omdat wij aan de piemel van Danny hebben gezeten.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef SuperwormJim het volgende:
En waarom mogen mods wel kuttopics openen?
Ik wist 't welquote:Op woensdag 6 september 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat wij aan de piemel van Danny hebben gezeten.
Tof. Is St. daar ook bij?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan niet, hij moet in Utrecht zijn zodat er witte substanties van hem afgelikt kunnen worden.
Daar heeft hij vast geen 10 dagen voor nodigquote:Op woensdag 6 september 2006 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee jogy moet zich mentaal voorbereiden op die baggermeet![]()
Truequote:Op woensdag 6 september 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat wij aan de piemel van Danny hebben gezeten.
Ik moest welquote:
Aambeien.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sterker nog, z'n anus bloedt nu nog na.
met zijn verstandelijk vermogen ? muwoaquote:Op woensdag 6 september 2006 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar heeft hij vast geen 10 dagen voor nodig.
Nah, dan krijg je toch 2 kliekjes denk ik, is ook niet echt bevordelijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Maar waarom niet combineren met [PMS] ONZ/BAG meet vrijdag 29 september. Utrecht.
Ja, dat zeggen ze allemaal. Maar we weten ook dat Danny erg graag in 't Keldertje komt....quote:
en, deed het zeer?quote:
Nee want wij zijn heel gastvrij als er 2 kliekjes komen ligt dat aan julliequote:Op woensdag 6 september 2006 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, dan krijg je toch 2 kliekjes denk ik, is ook niet echt bevordelijk.
Maak je pics?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en, deed het zeer?
en nee, de 16de kan hij niet want de 17de moet hij fris en fruitig naar mijn dj gig komen kijken.
Dat gaat toch echt niet lukken denk ik. Hij zal lichamelijk uitgeput wezen als ik klaar met hem ben.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en, deed het zeer?
en nee, de 16de kan hij niet want de 17de moet hij fris en fruitig naar mijn dj gig komen kijken.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee want wij zijn heel gastvrij als er 2 kliekjes komen ligt dat aan jullie![]()
Nou ja, eigenlijk heb ik me naar binnengewerkt via Litso. Die wordt geneukt door Yvonne, dus sjaquote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik moest wel![]()
En jij? Waren z'n woorden bij jou ook: "zal ik je huig even kietelen"![]()
Dan krijgt ze het nog drukquote:Op woensdag 6 september 2006 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk heb ik me naar binnengewerkt via Litso. Die wordt geneukt door Yvonne, dus sja.
Stofje mist dat wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk heb ik me naar binnengewerkt via Litso. Die wordt geneukt door Yvonne, dus sja.
jaquote:
komen jullie samen uithijgen bij mijquote:Op woensdag 6 september 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat gaat toch echt niet lukken denk ik. Hij zal lichamelijk uitgeput wezen als ik klaar met hem ben.
Ik heb niet zo'n zin in een heule grote meetquote:Op woensdag 6 september 2006 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee want wij zijn heel gastvrij als er 2 kliekjes komen ligt dat aan jullie![]()
Soms, heel soms, lijken dingen anders dan dat ze in werkelijkheid zijn. Ik voel me een sletje, ik voel me vuigquote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jaen hoewel ik jou echt niet in de kroe had verwacht, mag je ook komen kijken, op voorwaarde dat je cool bent
.
ik vond je eigenlijk altijd vrij kut, maar goed, things and times change.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Soms, heel soms, lijken dingen anders dan dat ze in werkelijkheid zijn. Ik voel me een sletje, ik voel me vuig![]()
Was het maar kut.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vond je eigenlijk altijd vrij kut, maar goed, things and times change..
Als Joog daar de kracht nog voor heeft...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komen jullie samen uithijgen bij mij.
nou ja, jij was diegene die me altijd deed denken aan een bouncing babe die rechtsdraaiende biogarde spoot na het hoogtepuntquote:
mij ookquote:Op woensdag 6 september 2006 23:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, jij was diegene die me altijd deed denken aan een bouncing babe die rechtsdraaiende biogarde spoot na het hoogtepunt.
*jogy snel de deur uit werkt*quote:Op woensdag 6 september 2006 23:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als Joog daar de kracht nog voor heeft...
Waar is het onderwerp zelf eigenlijk?
Ben je met me aan het flirtenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, jij was diegene die me altijd deed denken aan een bouncing babe die rechtsdraaiende biogarde spoot na het hoogtepunt.
Rechtsdragendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |