Kan niet, hij moet in Utrecht zijn zodat er witte substanties van hem afgelikt kunnen worden.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef Shirley het volgende:
De 16e is Joog bij mij.Dan gaan we voor het eerst zoenen.
Kan wel, want hij moet hier lichaamssappen met mij uitwisselen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan niet, hij moet in Utrecht zijn zodat er witte substanties van hem afgelikt kunnen worden.
Waarom zijn beren bruin en verdonk de verpersoonlijking van alles wat goed is?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef SuperwormJim het volgende:
En waarom mogen mods wel kuttopics openen?
Omdat wij aan de piemel van Danny hebben gezeten.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef SuperwormJim het volgende:
En waarom mogen mods wel kuttopics openen?
Ik wist 't welquote:Op woensdag 6 september 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat wij aan de piemel van Danny hebben gezeten.
Tof. Is St. daar ook bij?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan niet, hij moet in Utrecht zijn zodat er witte substanties van hem afgelikt kunnen worden.
Daar heeft hij vast geen 10 dagen voor nodigquote:Op woensdag 6 september 2006 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee jogy moet zich mentaal voorbereiden op die baggermeet![]()
Truequote:Op woensdag 6 september 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat wij aan de piemel van Danny hebben gezeten.
Ik moest welquote:
Aambeien.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sterker nog, z'n anus bloedt nu nog na.
met zijn verstandelijk vermogen ? muwoaquote:Op woensdag 6 september 2006 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar heeft hij vast geen 10 dagen voor nodig.
Nah, dan krijg je toch 2 kliekjes denk ik, is ook niet echt bevordelijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Maar waarom niet combineren met [PMS] ONZ/BAG meet vrijdag 29 september. Utrecht.
Ja, dat zeggen ze allemaal. Maar we weten ook dat Danny erg graag in 't Keldertje komt....quote:
en, deed het zeer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |