Ik wil met haar trouwen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
God?! Is ze stoned?!
Dat is echt erg hoor!
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Makkelijk scoren hoor met zo'n titel
Jack is een over emotionele dude die een flink aantal mind fuck ups heeft.
Alsof je dan je ogen zo ver open kunt houden.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
God?! Is ze stoned?!
Dat is echt erg hoor!
Volgens ene Jelle uit het eerstejaar wel. Ik heb meerdere demonstraties daarvan gezien en hij stond niet strak van de pillen, maar van wiet..quote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alsof je dan je ogen zo ver open kunt houden.
Right, vraag me af wat hij dan gerookt heeft. Kleine rode oogjes zijn de norm.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Volgens ene Jelle uit het eerstejaar wel. Ik heb meerdere demonstraties daarvan gezien en hij stond niet strak van de pillen, maar van wiet..
![]()
Ik weet het niet! Of het was zijn eerste keer ofzo, ik was er in ieder geval bij en hij had dezelfde ogen als mevrouwtje daarboven.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Right, vraag me af wat hij dan gerookt heeft. Kleine rode oogjes zijn de norm.
Wij gaan niet trouwen, wij gaan naast elkaar wonenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef mordradead het volgende:
Roy, post een hele rits Jack foto's..... dan wil ze met je trouwen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |