Vind het wel gelijkwaardig.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:28 schreef BB-King het volgende:
Ik vind 3-0 tegen Wit-Rusland beter dan 11-0 tegen San Marino hoor.
Persie was erg goed idd.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef Skwish het volgende:
3-0 ondanks dat het een matige wedstrijd was met een uitblinkende V Persie
Oranje publiekquote:Op woensdag 6 september 2006 22:30 schreef Cheiron het volgende:
WTF "een heel ander elftal dan tegen Luxemburg". Heb ik nu echt naar een andere wedstrijd zitten kijken? Pas in de 80e minuut boeide het Wit rusland niet meer en kwam er wat meer ruimte, verder was het huilen met de pet op.
Dat publiek ook: hele wedstrijd klagen en fluiten terwijl er steun nodig is, en als er dan twee keer gescoord wordt ga je staan juichen als een gek. Bom d'rop!
Standaard Oranjefans daarom kijk ik het nooitquote:Op woensdag 6 september 2006 22:30 schreef Cheiron het volgende:
WTF "een heel ander elftal dan tegen Luxemburg". Heb ik nu echt naar een andere wedstrijd zitten kijken? Pas in de 80e minuut boeide het Wit rusland niet meer en kwam er wat meer ruimte, verder was het huilen met de pet op.
Dat publiek ook: hele wedstrijd klagen en fluiten terwijl er steun nodig is, en als er dan twee keer gescoord wordt ga je staan juichen als een gek. Bom d'rop!
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:31 schreef BB-King het volgende:
Die klootzak die dat fluitje had meegenomen hoeft voortaan niet te komen!!!
SARRETJE...![]()
Die klootzak die dat fluitje had meegenomen hoeft voortaan niet te komen!!!
SARRETJE...![]()
Die klootzak in het publiek die dat fluitje had meegenomen hoeft voortaan niet te komen!!!
SARRETJE...![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:32 schreef Bep het volgende:
Leuke wedstrijd hoor , ik heb genoten
Hey je hebt het wel over m'n sex-ex hé.quote:
Ja , hoezo?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
heb je vandaag wel een leuke avond gehad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |