quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
zal ook nog wel even duren, dit is PSV
quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Ajax een filiaal in Eindhoven?
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef cultheld het volgende:
Schaars speelt ook gewoon een goede pot.
San Marino speelt ook belachelijk slecht. Luxemburg zou ook 6-0 winnen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:20 schreef venomsnake het volgende:
Mien grutn, die moffen staan met 11-0 voor.![]()
Die paar minuten dat ie mocht invallen wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef cultheld het volgende:
Schaars speelt ook gewoon een goede pot.
maar nederland zou met moeite 1-0 winnenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:22 schreef BigFire het volgende:
[..]
San Marino speelt ook belachelijk slecht. Luxemburg zou ook 6-0 winnen.
2-0 dan gas terugquote:Op woensdag 6 september 2006 22:22 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
maar nederland zou met moeite 1-0 winnen
Nee, het staat intussen 11-0.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
ok, sorry maar ik kijk nu ff geen voetbal, maar is het nog 1-0 voor NL ?
iemand met voetbalverstand , kun jij geen bondscoach wordenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:22 schreef StarGazer het volgende:
Schaars is een topper.
Dat zijn de moffenquote:
Kuyt heeft een paar goede acties gehad waarbij hij z'n man uitspeelde, en waaruit een goede voorzet kwam, waaronder ééntje die KJH. wel in had mogen koppen hoor....quote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef DtchDopey het volgende:
Kuijt is wat mij betreft de zwakke speler voorin, hij kan prachtig balletjes aannemen en dan houd het op. Daarbij is hij volgens mij ook de oorzaak dat KJH niet uit de verf komt, Kuijt negeert um compleet. Als de bal over rechts aangespeeld kan worden trekt Kluijt verdedigers naar het gat dat KJH maakt, als Kluijt um moet aanspelen negeert ie KJH.
Ik zal wel weer op wat teentjes trappen maar kom maar met tegenargumenten.
Amenooitnietquote:Op woensdag 6 september 2006 22:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
iemand met voetbalverstand , kun jij geen bondscoach worden![]()
Kijk even naar de ZDF een echte wedstrijdquote:Op woensdag 6 september 2006 22:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nog even volhouden jongens, we zijn er bijna
Ik vond hem al een leuke speler voor de Nederlandse top toen ie nog bij Vitesse voetbalde. Daar werd destijds hard om gelachen, want Schaars was slechts een "leuke speler voor de middenmoot en hooguit subtop"quote:Op woensdag 6 september 2006 22:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
iemand met voetbalverstand , kun jij geen bondscoach worden![]()
Eerst Europees Kampioen hé !!!!!!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:25 schreef devv05 het volgende:
Monsterscore, wat een inmaakpartij.
"We" worden wereldkampioen
niet dan? ik zette de tv al uitquote:Op woensdag 6 september 2006 22:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ow ik dacht dat we klaar waren
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:27 schreef Skwish het volgende:
KJH eruit en de doelpunten beginnen opeens te komen....
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:28 schreef BB-King het volgende:
Ik vind 3-0 tegen Wit-Rusland beter dan 11-0 tegen San Marino hoor.
Hoe oud was jij ook alweer?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |