abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 september 2006 @ 23:32:22 #251
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41568898
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook thuislaten die Kuijt. Want hij loopt alleen maar andere spelers in de weg en doet niet wat een linksbuiten moet doen.
Kuijt is op dit moment een betere spits voor Oranje dan Huntelaar.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_41568900
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk maar die 2 hebben zo'n dikke Ajax bril op, te zielig.
Bliksemschigt is een PSV'er als ik het goed begrijp.
lollig
pi_41568946
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Juist wel.... ook dat heb ik nooit ontkend. Ik heb alleen aangegeven dat jij mensen op noemt die het ook niet waarmaken of niet meer waarmaken
Dat iemand iets nu niet doet, wil niet zeggen dat die dat in de toekomst niet kan doen. Zeker niet als het goede voetballers zijn. Ik zeg je dat als je Patje er volgende keer in zet (EN DRIE WEDSTRIJDEN LAAT STAAN) hij aan de lopende band begint te scoren.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_41568953
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Blij toe!
Nerd, het enige waar je in post zijn onzin topics. En nu kom je na een interland even vertellen wat allemaal bullshit is. Blijf gewoon in ONZ dan.
lollig
pi_41568962
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Kuijt is op dit moment een betere spits voor Oranje dan Huntelaar.
En van Nistelrooy een nog betere.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_41568970
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook thuislaten die Kuijt. Want hij loopt alleen maar andere spelers in de weg en doet niet wat een linksbuiten moet doen.
Mee eens dat Huntelaar ook slecht was dan? Die deed ook niet wat een spits moet doen
pi_41569013
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Mee eens dat Huntelaar ook slecht was dan? Die deed ook niet wat een spits moet doen
Ik heb al gezeg dat ik Huntelaar slecht vond vanavond. Maar ik reageerde op mensen die zeiden dat Kuijt zeeeeer goed gespeeld heeft vanavond.
lollig
pi_41569027
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Kuijt was beter dan Huntelaar hoor...
pi_41569080
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik heb al gezeg dat ik Huntelaar slecht vond vanavond. Maar ik reageerde op mensen die zeiden dat Kuijt zeeeeer goed gespeeld heeft vanavond.
Dan ben je iig consequent. Maar ik vind dus ook dat Kuyt goed speelde. Als jij zegt dat hij niet deed wat een linksbuiten moet doen, weet jij wat van Basten hem gezegd heeft?
pi_41569225
Dat vindt ik dus zo'n onzin, dat Kuyt niet deed wat een linksbuiten moet doen.

Heeft UB40_Bboy dan een andere wedstrijd gezien dan de rest in dit topic ofzo?

Ik heb toch meerdere goede voorzetten gezien, ééntje waaruit Huntelaar had moeten scoren eigenlijk (normaal doet hij dat ook wel) - en Kuyt heeft nog 1 of 2 kansjes gehad meen ik, en hij heeft gescoord.

Bovendien heeft hij zich te pleuris gewerkt voor het team, en de bal vastgehouden voorin zodat middenvelder bij konden sluiten, en hij is de bal niet vaak kwijtgeraakt, wel een aantal keren maar 90% ging goed deze wedstrijd.

Wat moet een linksbuiten nog meer doen dan?

Je kan hooguit zeggen dat hij niet genoeg Huntelaar heeft weten te bereiken, maar daar is niet alleen Kuyt debet aan, bovendien stond Huntelaar dus nogal vaak in de dekking of liep hij niet goed (Kuyt en Huntelaar voelen elkaar nog niet echt aan, nog geen automatismes).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_41569257
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Dan ben je iig consequent. Maar ik vind dus ook dat Kuyt goed speelde. Als jij zegt dat hij niet deed wat een linksbuiten moet doen, weet jij wat van Basten hem gezegd heeft?
Geen idee. Maar naar mijn idee moeten buitenspelers in een 4-3-3 systeem acties maken en voorzetten geven. En dat heb ik Kuijt niet of nauwelijks zien doen.
lollig
pi_41569302
Ik ga slapen hoor mensen...
  Trouwste user 2022 woensdag 6 september 2006 @ 23:42:39 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_41569367
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:41 schreef Waris3 het volgende:
Ik ga slapen hoor mensen...
Ik luister.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41569492
ZzzzzzzzzzzzzzzzzZzZzzZ...
pi_41569675
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Nerd, het enige waar je in post zijn onzin topics. En nu kom je na een interland even vertellen wat allemaal bullshit is. Blijf gewoon in ONZ dan.
Doei doei..... nog meer lulkoek
pi_41570224
Ik heb het niet kunnen kijken door een bruiloft.

Als iemand deze vragen voor mij zou kunnen beantwoorden, zou ik dat zeer op prijs stellen.

- Hoe heeft De Jong het nou gedaan? Heeft hij Hleb uit de wedstrijd gespeeld? (dat was zijn taak). Aanvallend zal hij niet veel toegvoegd hebben, dat begrijp ik, dat kan hij ook beter aan Sneijder overlaten.
- Was Mathijsen ok?
- Hoe was Gio?
- Landzaat was drama?
- Hoe viel (de zeike) Boulah in?
- Hoe viel Schaars in?

Over Van Persie, Kuyt, Hunty en De Heit heb ik wel genoeg gehoord maar bovenstaande vragen zou ik graag beantwoord zien
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41570453
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb het niet kunnen kijken door een bruiloft.

Als iemand deze vragen voor mij zou kunnen beantwoorden, zou ik dat zeer op prijs stellen.

- Hoe heeft De Jong het nou gedaan? Heeft hij Hleb uit de wedstrijd gespeeld? (dat was zijn taak). Aanvallend zal hij niet veel toegvoegd hebben, dat begrijp ik, dat kan hij ook beter aan Sneijder overlaten.
- Was Mathijsen ok?
- Hoe was Gio?
- Landzaat was drama?
- Hoe viel (de zeike) Boulah in?
- Hoe viel Schaars in?

Over Van Persie, Kuyt, Hunty en De Heit heb ik wel genoeg gehoord maar bovenstaande vragen zou ik graag beantwoord zien
De Jong was verdedigend goed. Mathijssen was wel redelijk. Gio was goed, een verademing na Tim de Cler. Landzaat was echt drama. Boulah wel redelijk maar hij natuurlijk niet een rechtsback. Schaars viel zeer goed in.
lollig
pi_41570481
Dank je
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41574681
Landzaat en Heitinga zijn nu toch weleens door hun krediet heen dacht ik zo, tjezus wat heb ik weer op Sjonnie zitten schelden...
Gio is gewoon nog ff een klasse of 3 beter dan De Cler, Boula is geen back maar in godesnaam Heere hoor mij aan zo-veel beter dan Heitinga...
De Jong was gewoon goed bezig, slordig in de opbouw alleen. Sneijder was net niet effectief genoeg maar men he was trying. En Kuyt en Van Persie deden gewoon waar ze goed in zijn: sleuren en raspaardje spelen respectievelijk. Huntelaar wederom ongelukkig helaas.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 7 september 2006 @ 09:10:16 #270
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_41574815
Vraagje aan de Ajax-supporters: hebben jullie minder plezier beleefd aan deze overwinning op de Wit-Russen omdat alle doelpunten gescoord zijn door ex-Feyenoorders?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_41574877
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:12 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

De Jong was verdedigend goed. Mathijssen was wel redelijk. Gio was goed, een verademing na Tim de Cler. Landzaat was echt drama. Boulah wel redelijk maar hij natuurlijk niet een rechtsback. Schaars viel zeer goed in.
Gio viel ook tegen hoor maar ja dan lijkt opeens iets wat minder slecht speelt opeens goed. De Jong.. balsnelheid van een lik me gat..
pi_41574953
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef koningdavid het volgende:

Over Van Persie, Kuyt, Hunty en De Heit heb ik wel genoeg gehoord
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 7 september 2006 @ 09:43:15 #273
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41575432
Sar: 6, weinig te doen, maar wat hij deed, deed tie goed
Heitinga: 3, veel foute passes en slordige aannames, internationalonwaardig
Ooijer: 5, ook wat gevaarlijk af en toe achterin, opbouwend redelijk
Mathijssen: 5, idem.
Gio: 5, 4-3-3 is natuurlijk niet zijn systeem, overkomen zit er niet echt in, weinig aanwezig derhalve
Landzaat: 4, slecht, erg onrustig in balbezit.
De Jong: 6, viel zeker niet tegen op zo'n belangrijke plaats, wist soms alleen niet wat met de bal te doen, maar had genoeg diepgang.
Sneijder: 9, geweldig, rust, diepgang, dreiging, opendraaien, die wordt de belangrijkste speler deze kwalificatie-reeks.
Van Persie: 7, niet geweldig, wel beslissend en dat is ook een kwaliteit
Huntelaar: 5, deed z'n best, maar kwam er niet uit, ook weinig bruikbare ballen natuurlijk
Kuijt: 8, soms werkt z'n werklust tegen 'm, gisteren met hem. Erg goed, balvast en gevaarlijk.

Boula: 4, onhandig, prutserig en bang.
Schaars: 6, goede invalbeurt, veel beweging zonder bal, iets wat zaterdag juist verkeerd ging.
Babel: 5, niet lang, maar deed leuk mee. Moet wel meer om zich heen gaan kijken, ondanks z'n schot.

Al met al een aardige wedstrijd met aanknopingspunten. Al had het zo weer verkeerd af kunnen lopen als die grensrechter de 1-1 gewoon door had laten gaan in plaats van onterecht voor buitenspel vlaggen.
pi_41575694
De Jong en Landzaat mogen van mij part thuis blijven.
pi_41575725
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:43 schreef pfaf het volgende:
Sar: 6, weinig te doen, maar wat hij deed, deed tie goed
Das dan toch meer dan een 6?
quote:
Heitinga: 3, veel foute passes en slordige aannames, internationalonwaardig
Ooijer: 5, ook wat gevaarlijk af en toe achterin, opbouwend redelijk
Mathijssen: 5, idem.
Gio: 5, 4-3-3 is natuurlijk niet zijn systeem, overkomen zit er niet echt in, weinig aanwezig derhalve
Wel aanwezig, alleen niet opbouwend genoeg uit de verf gekomen
quote:
Landzaat: 4, slecht, erg onrustig in balbezit.
De Jong: 6, viel zeker niet tegen op zo'n belangrijke plaats, wist soms alleen niet wat met de bal te doen, maar had genoeg diepgang.
Sneijder: 9, geweldig, rust, diepgang, dreiging, opendraaien, die wordt de belangrijkste speler deze kwalificatie-reeks.
Een 9 is teveel eer vind ik, het rendement was niet hoog genoeg. Wel erg sterk hoor.
quote:
Van Persie: 7, niet geweldig, wel beslissend en dat is ook een kwaliteit
Huntelaar: 5, deed z'n best, maar kwam er niet uit, ook weinig bruikbare ballen natuurlijk
Kuijt: 8, soms werkt z'n werklust tegen 'm, gisteren met hem. Erg goed, balvast en gevaarlijk.

Boula: 4, onhandig, prutserig en bang.
Maar meer dan die 4.
quote:
Schaars: 6, goede invalbeurt, veel beweging zonder bal, iets wat zaterdag juist verkeerd ging.
Babel: 5, niet lang, maar deed leuk mee. Moet wel meer om zich heen gaan kijken, ondanks z'n schot.
Deed leuk mee met wat? De rest van het elftal iig niet. Geef die die 4 van Boula maar.
quote:
Al met al een aardige wedstrijd met aanknopingspunten. Al had het zo weer verkeerd af kunnen lopen als die grensrechter de 1-1 gewoon door had laten gaan in plaats van onterecht voor buitenspel vlaggen.
Yup, echt pure rijkdom wassut niet
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')