Kuijt is op dit moment een betere spits voor Oranje dan Huntelaar.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook thuislaten die Kuijt. Want hij loopt alleen maar andere spelers in de weg en doet niet wat een linksbuiten moet doen.
Bliksemschigt is een PSV'er als ik het goed begrijp.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk maar die 2 hebben zo'n dikke Ajax bril op, te zielig.
Dat iemand iets nu niet doet, wil niet zeggen dat die dat in de toekomst niet kan doen. Zeker niet als het goede voetballers zijn. Ik zeg je dat als je Patje er volgende keer in zet (EN DRIE WEDSTRIJDEN LAAT STAAN) hij aan de lopende band begint te scoren.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Juist wel.... ook dat heb ik nooit ontkend. Ik heb alleen aangegeven dat jij mensen op noemt die het ook niet waarmaken of niet meer waarmaken
Nerd, het enige waar je in post zijn onzin topics. En nu kom je na een interland even vertellen wat allemaal bullshit is. Blijf gewoon in ONZ dan.quote:
En van Nistelrooy een nog betere.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kuijt is op dit moment een betere spits voor Oranje dan Huntelaar.
Mee eens dat Huntelaar ook slecht was dan? Die deed ook niet wat een spits moet doenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook thuislaten die Kuijt. Want hij loopt alleen maar andere spelers in de weg en doet niet wat een linksbuiten moet doen.
Ik heb al gezeg dat ik Huntelaar slecht vond vanavond. Maar ik reageerde op mensen die zeiden dat Kuijt zeeeeer goed gespeeld heeft vanavond.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Mee eens dat Huntelaar ook slecht was dan? Die deed ook niet wat een spits moet doen
Kuijt was beter dan Huntelaar hoor...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Mee eens dat Huntelaar ook slecht was dan? Die deed ook niet wat een spits moet doen
Dan ben je iig consequent. Maar ik vind dus ook dat Kuyt goed speelde. Als jij zegt dat hij niet deed wat een linksbuiten moet doen, weet jij wat van Basten hem gezegd heeft?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb al gezeg dat ik Huntelaar slecht vond vanavond. Maar ik reageerde op mensen die zeiden dat Kuijt zeeeeer goed gespeeld heeft vanavond.
Geen idee. Maar naar mijn idee moeten buitenspelers in een 4-3-3 systeem acties maken en voorzetten geven. En dat heb ik Kuijt niet of nauwelijks zien doen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dan ben je iig consequent. Maar ik vind dus ook dat Kuyt goed speelde. Als jij zegt dat hij niet deed wat een linksbuiten moet doen, weet jij wat van Basten hem gezegd heeft?
Ik luister.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:41 schreef Waris3 het volgende:
Ik ga slapen hoor mensen...
Doei doei..... nog meer lulkoekquote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nerd, het enige waar je in post zijn onzin topics. En nu kom je na een interland even vertellen wat allemaal bullshit is. Blijf gewoon in ONZ dan.
De Jong was verdedigend goed. Mathijssen was wel redelijk. Gio was goed, een verademing na Tim de Cler. Landzaat was echt drama. Boulah wel redelijk maar hij natuurlijk niet een rechtsback. Schaars viel zeer goed in.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb het niet kunnen kijken door een bruiloft.
Als iemand deze vragen voor mij zou kunnen beantwoorden, zou ik dat zeer op prijs stellen.
- Hoe heeft De Jong het nou gedaan? Heeft hij Hleb uit de wedstrijd gespeeld? (dat was zijn taak). Aanvallend zal hij niet veel toegvoegd hebben, dat begrijp ik, dat kan hij ook beter aan Sneijder overlaten.
- Was Mathijsen ok?
- Hoe was Gio?
- Landzaat was drama?
- Hoe viel (de zeike) Boulah in?
- Hoe viel Schaars in?
Over Van Persie, Kuyt, Hunty en De Heit heb ik wel genoeg gehoord maar bovenstaande vragen zou ik graag beantwoord zien
Gio viel ook tegen hoor maar ja dan lijkt opeens iets wat minder slecht speelt opeens goed. De Jong..quote:Op donderdag 7 september 2006 00:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De Jong was verdedigend goed. Mathijssen was wel redelijk. Gio was goed, een verademing na Tim de Cler. Landzaat was echt drama. Boulah wel redelijk maar hij natuurlijk niet een rechtsback. Schaars viel zeer goed in.
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef koningdavid het volgende:
Over Van Persie, Kuyt, Hunty en De Heit heb ik wel genoeg gehoord
Das dan toch meer dan een 6?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:43 schreef pfaf het volgende:
Sar: 6, weinig te doen, maar wat hij deed, deed tie goed
Wel aanwezig, alleen niet opbouwend genoeg uit de verf gekomenquote:Heitinga: 3, veel foute passes en slordige aannames, internationalonwaardig
Ooijer: 5, ook wat gevaarlijk af en toe achterin, opbouwend redelijk
Mathijssen: 5, idem.
Gio: 5, 4-3-3 is natuurlijk niet zijn systeem, overkomen zit er niet echt in, weinig aanwezig derhalve
Een 9 is teveel eer vind ik, het rendement was niet hoog genoeg. Wel erg sterk hoor.quote:Landzaat: 4, slecht, erg onrustig in balbezit.
De Jong: 6, viel zeker niet tegen op zo'n belangrijke plaats, wist soms alleen niet wat met de bal te doen, maar had genoeg diepgang.
Sneijder: 9, geweldig, rust, diepgang, dreiging, opendraaien, die wordt de belangrijkste speler deze kwalificatie-reeks.
Maar meer dan die 4.quote:Van Persie: 7, niet geweldig, wel beslissend en dat is ook een kwaliteit
Huntelaar: 5, deed z'n best, maar kwam er niet uit, ook weinig bruikbare ballen natuurlijk
Kuijt: 8, soms werkt z'n werklust tegen 'm, gisteren met hem. Erg goed, balvast en gevaarlijk.
Boula: 4, onhandig, prutserig en bang.
Deed leuk mee met wat? De rest van het elftal iig niet. Geef die die 4 van Boula maar.quote:Schaars: 6, goede invalbeurt, veel beweging zonder bal, iets wat zaterdag juist verkeerd ging.
Babel: 5, niet lang, maar deed leuk mee. Moet wel meer om zich heen gaan kijken, ondanks z'n schot.
Yup, echt pure rijkdom wassut nietquote:Al met al een aardige wedstrijd met aanknopingspunten. Al had het zo weer verkeerd af kunnen lopen als die grensrechter de 1-1 gewoon door had laten gaan in plaats van onterecht voor buitenspel vlaggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |