Wéér een reden om het een dag eerder te doenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh trouwens.
Ik kan de 16e niet, blijk al iets anders gepland te hebben wat ik écht niet af kan zeggen. Ik wil verder best de logistiek regelen maar jullie zullen het zonder mij moeten doen.
Dat is wel heel drastischquote:Op woensdag 6 september 2006 22:00 schreef Misstique het volgende:
Iedereen moet dood.
Anders verplaatsen we hem naar de 15e?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh trouwens.
Ik kan de 16e niet, blijk al iets anders gepland te hebben wat ik écht niet af kan zeggen. Ik wil verder best de logistiek regelen maar jullie zullen het zonder mij moeten doen.
Doch effectief.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is wel heel drastisch.
Alsof jij nu nog wat in te brengen hebtquote:Op woensdag 6 september 2006 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn wel heel happig om te verplaatsen hè?! Dat gaat niét gebeuren, puh!
Neuqen?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb krullen! BS was tof! Amstel!
Knap én cynistisch.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:00 schreef Misstique het volgende:
Iedereen moet dood.
quote:
Gelukkig kan hij die van jou proberen!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoppa, daar gaat je kans om Chowi's baarmoeder nader te bestuderen.
Spijtig. Dan moeten we een niet-vleselijke relatie aangaan. Die zijn diep.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoppa, daar gaat je kans om Chowi's baarmoeder nader te bestuderen.
Ik sta open voor nieuwe krullen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kan hij die van jou proberen!
Die baarmoeder vast ook wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:08 schreef ehqo het volgende:
Die zijn diep.
Ik wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:10 schreef ehqo het volgende:
Ik heb geeneens krullen.
Krullen zijn overratedquote:Op woensdag 6 september 2006 22:10 schreef ehqo het volgende:
Ik heb geeneens krullen.
Dan heb je geen schijn van kans bij de meiden hier.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:10 schreef ehqo het volgende:
Ik heb geeneens krullen.
Kalend?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:10 schreef ehqo het volgende:
Ik heb geeneens krullen.
Ik kan 16 September niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan heb je geen schijn van kans bij de meiden hier.
Die grap wordt heel snel oud.quote:
Dat haar van jou is toch altijd verborgen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:15 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Net als ik dus.
Wat zijn we ook doorsnee.
Het is een hel.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:15 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Net als ik dus.
WJDZquote:Op woensdag 6 september 2006 22:15 schreef JDude het volgende:
Er mist een spatie in de TT.
Ik kan 16 september niet.quote:
Of je hebt geen krullen nodig om Tof te zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 22:15 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Net als ik dus.
Dat is een afspraak.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je mag ze wel voelen voor een lolly.
Waarom zou je nou in hemelsnaam een bloem willen neukenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Alleen met een bloem in mijn haar.
Je loopt duidelijk achter.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom zou je nou in hemelsnaam een bloem willen neuken
Ik heb niet altijd een muts op.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat haar van jou is toch altijd verborgen.
Inderdaad mart!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Of je hebt geen krullen nodig om Tof te zijn
Volgende keer gaat ie dus af.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd een muts op.
Dan heb ik een afspraak.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
13 februari is de volgende meet trouwens.
De Doe hier mcD humor voor z'n verjaardag cadeau-meet.
En ik een begrafenis.quote:
Mkay.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volgende keer gaat ie dus af..
Míjn begrafenis.quote:
Tof! Die heb ik nog niet!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
13 februari is de volgende meet trouwens.
De Doe hier mcD humor voor z'n verjaardag cadeau-meet.
Gheyl.quote:
Géén ideequote:Op woensdag 6 september 2006 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kom welwaar is t in utrecht?
Omdat c_c dan iedereen dood gaat slaan.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:28 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Zulks!
Waarom kan het niet op een vrijdag?
Wrom wrom wrom?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Omdat c_c dan iedereen dood gaat slaan.
Omdat c_c dan zou kunnen komen!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:28 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Zulks!
Waarom kan het niet op een vrijdag?
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat c_c dan zou kunnen komen!
Ik snap er nu helemaal geen hol meer van.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ze is door het dolle heen.
Nee. Ze is een vrouw. En we zoëentje die er niet tegen kan als ze ongelijk heeft.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:32 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
[..]
Ik snap er nu helemaal geen hol meer van.
Is dit zo'n turkse gewoonte ofzo?
Flikker op. c_c is tof! Tóf!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee. Ze is een vrouw. En we zoëentje die er niet tegen kan als ze ongelijk heeft.
Dago en ik kunnen alleen op zaterdag.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:35 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Laat ik het dan zo stellen: Op een vrijdag -> wel cerreur , weekend -> geen cerreur..
Eigenlijk is dat wat dubbelop hequote:Op woensdag 6 september 2006 22:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ze is een vrouw. En we zoëentje die er niet tegen kan als ze ongelijk heeft.
Dat is met alle vrouwen...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee. Ze is een vrouw. En we zoëentje die er niet tegen kan als ze ongelijk heeft.
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wat dubbelop he
quote:
Mij ook niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:34 schreef ehqo het volgende:
Mij maakt het allemaal helemaal niets uit.
Sjah, eigenlijk vind ik dat ook. Alleen nu even niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Flikker op. c_c is tof! Tóf!!!
Slijmzak, blijf eens consequent!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sjah, eigenlijk vind ik dat ook. Alleen nu even niet.
Krab-ze.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:41 schreef JDude het volgende:
Het zal mij allemaal aan mijn hol jeuken in ieder geval. Tot morgen..
De heaumeauquote:Op woensdag 6 september 2006 22:40 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Slijmzak, blijf eens consequent!
Als die vrouwen dan ook eens consequent blijvenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:40 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Slijmzak, blijf eens consequent!
Daar heb je een uitermate krachtig punt.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als die vrouwen dan ook eens consequent blijven![]()
wel héél consequent 1x per maand niet... idd...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:45 schreef Misstique het volgende:
Ik ben gruwelijk consequent. Immer!
Tuurlijk Mt. maar geef toe, soms zeg je het ène en doe je het andere.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:45 schreef Misstique het volgende:
Ik ben gruwelijk consequent. Immer!
Sterf mcD.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wel héél consequent 1x per maand niet... idd...
Nimmer.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:45 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Tuurlijk Mt. maar geef toe, soms zeg je het ène en doe je het andere.
Heeeeeel soms, of niet?
Pfff.. je doet maar.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Je liegt.
Ik ga het dago vragen!
Tuurlijk, want dan kan ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:46 schreef DeLeider het volgende:
Stemt iedereen nu expres op vrijdag?
Met?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pfff.. je doet maar..
Help ik je lekker ook niet meer. [afbeelding].
[dat ene]quote:
Zaterdag nietquote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]Dat is waar, ik kan eventueel ook
Neeheeeeeeejj, c_c wil het op zaterdag, omdat ik vrijdag niet kan. Dus.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zaterdag nietdaarom zal c_c het wel op zaterdag willen
Geef haar eens ongelijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zaterdag nietdaarom zal c_c het wel op zaterdag willen
Lig ik ook niet echt wakker vanquote:
I just lurrrrrve having the upper hand.quote:
Je bent er zeker ook zo'n eentje met boeien en "on top"?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
I just lurrrrrve having the upper hand..
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Omdat c_c dan iedereen dood gaat slaan.
Uiteraard.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:57 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Je bent er zeker ook zo'n eentje met boeien en "on top"?
Dago likes it rough.quote:
Goh, dat klinkt niet sarcastisch....quote:Op woensdag 6 september 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Joh, dan meeten jullie toch gewoon op vrijdag.
5-2 is toch duidelijk of niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat fijn dat jij dat even voor ons besluit, joh!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen wij dan meeten op zaterdag c_c? Gewoon met zn tweetjes?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kén je niet eens, en voor zover ik wel iets van je gelezen heb ben je een irritant aandachtsgeil stoerdoend pubertje. Leg mij nog 's uit waarom ik moeite moet doen om dingen te verzetten voor je?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
5-2 is toch duidelijk of niet?
Heu! Ik ben er ook bij op zaterdag.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zullen wij dan meeten op zaterdag c_c? Gewoon met zn tweetjes? [afbeelding]
Hij heeft geen keuze in deze.quote:
YES!!!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:05 schreef Zaeqomqommer het volgende:
REL REL REL!
Een trio.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Heu! Ik ben er ook bij op zaterdag.
Ja. Wie begon daar ook al weer mee? hmm?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja weet je, flikker maar op ook. Heel die meet kan me gestolen worden. Ik ben zaterdag hoe dan ook in Utrecht, of dat nou met BeFfers is of niet. Wát een gezeik zeg.
Wat zit je nu hypocriet te mekkeren muts!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja weet je, flikker maar op ook. Heel die meet kan me gestolen worden. Ik ben zaterdag hoe dan ook in Utrecht, of dat nou met BeFfers is of niet. Wát een gezeik zeg.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja. Wie begon daar ook al weer mee? hmm?
quote:
Wat is er nou niet duidelijk aan het feit dat c_c een meet organiseert, besluit dat op zaterdag te doen, en dat een aantal mensen daar steeds over door blijft zeuren?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja. Wie begon daar ook al weer mee? hmm?
Het gaat niet per sé over jou, dat hele gezeik is al een paar dagen aan de gang. Als het op vrijdag had gekund had ik het ook vrijdag gedaan, want dat scheelt mij óók kosten.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Wat zit je nu hypocriet te mekkeren muts!
Ja sorry hoor, ik meld alleen dat ik vrijdag kan en niet zaterdag.
Dat jij dan gelijk zo emo erover begint te doen ala, maar als mensen zaterdag kunnen gaan ze gewoon en zoniet niet.
wat is er nou niet duidelijk aan het feit dat mensen die niet naar een meet komen niet moeten zeiken over de datum van die meet?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat is er nou niet duidelijk aan het feit dat c_c een meet organiseert, besluit dat op zaterdag te doen, en dat een aantal mensen daar steeds over door blijft zeuren?
Kan je zaterdag niet, jammer dan
Welke meet heb jij het over dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat is er nou niet duidelijk aan het feit dat mensen die niet naar een meet komen niet moeten zeiken over de datum van die meet? [afbeelding]
Ehm? Op wie doel je nu?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat is er nou niet duidelijk aan het feit dat mensen die niet naar een meet komen niet moeten zeiken over de datum van die meet? [afbeelding]
WcZquote:Op woensdag 6 september 2006 23:11 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Zaterdag dus, punt.
Opgelost, slotje.
Die was tof ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik kon die animated gif met die ogen niet vinden
Bier.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:13 schreef Misstique het volgende:
Kopje thee anyone?
En muziek van loonie.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef Litso het volgende:
[quote]Op woensdag 6 september 2006 23:13 schreef Misstique het volgende:
Kopje thee anyone?
[/quote\Bier.
Daar gaat mn theekransje.quote:
Of je pakt een lijk uit de kist en wipt die dop eraf met 1 vloeiende beweging.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb rooibos thee met bloedsinaasappel en lemon en lime thee voor de senseo en gewone citroenthee
Nog een niet-aanhanger. Senseo is weer zo'n boegbeeld van het 'verwentisme' en lui gemak. En elke bak, smaakt heel synthetisch hetzelfde.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:21 schreef Misstique het volgende:
Senseo.
Plus die machine klinkt als een copulerende zeemeeuw met TBC.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nog een niet-aanhanger. Senseo is weer zo'n boegbeeld van het 'verwentisme' en lui gemak. En elke bak, smaakt heel synthetisch hetzelfde.
Ja. ik heb eens geprobeert de diesel-vuldop te vinden. Maar niet gelukt.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:24 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Plus die machine klinkt als een copulerende zeemeeuw met TBC.
Toen ik dat ding voor het eerst hoorde dacht ik aan de Luftwaffe of een kernreactor of zulks...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja. ik heb eens geprobeert de diesel-vuldop te vinden. Maar niet gelukt.
Ice tea van de Jumbo 39 cent voor 1,5 literquote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef mcDavid het volgende:
Ik neem nog wel een glaasje veel-te-dure-ice-thea.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ice tea van de Jumbo 39 cent voor 1,5 liter
Lul, waar is je bier?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ice tea van de Jumbo 39 cent voor 1,5 liter
Morgen werken...quote:
cquote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef mcDavid het volgende:
Is dat ook clinton?
ons gebrek aan humor heeft invloed op het aantal replies geloofquote:Op woensdag 6 september 2006 23:41 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Zeg mart, we killen het topic geloof ik.
Hallo, ik verveel me te pletter. Doe er wat aan.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:41 schreef Slarioux het volgende:
Dag wakkere mensen!
Ik zit star wars te kijken en de website van TNT te F5'en. Join the clubquote:Op woensdag 6 september 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hallo, ik verveel me te pletter. Doe er wat aan.
Ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:46 schreef DeLeider het volgende:
Stemt iedereen nu expres op vrijdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan overnachten op een bankje in het park.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:50 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Nouja, we kunnen eventueel een vrijdag èn zaterdag meet houden.
Ik ben hoe dan ook in Utrecht zaterdag heur, al gaat de hele meet niet doorquote:Op woensdag 6 september 2006 23:48 schreef Slarioux het volgende:
Ben je wel of niet op de meet c_c? Want mcDavid zit weer de kuthoer uit te hangen en nu snap ik het niet meer.
Oh ok, met dat je aan het einde van de vorige zei van "ja maar ik kom heul niet!".quote:Op woensdag 6 september 2006 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben hoe dan ook in Utrecht zaterdag heur, al gaat de hele meet niet door. Maar de meet is gewoon zaterdag.
Vrouwen....quote:Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh ok, met dat je aan het einde van de vorige zei van "ja maar ik kom heul niet!".
Oh, je hebt het begin van deze niet meegemaakt dan. Daarin zei ik dat het een grapje wasquote:Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh ok, met dat je aan het einde van de vorige zei van "ja maar ik kom heul niet!".
Euj Tiekquote:Op donderdag 7 september 2006 00:02 schreef Misstique het volgende:
Spook.
Hij speelt weer met je tieten?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef clumsy_clown het volgende:
We vermaken ons met de kleine dingen des levens.
Ik wil een DVD van Garden State en aluminium fotolijstjes van de HEMA voor mijn verjaardag.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef clumsy_clown het volgende:
We vermaken ons met de kleine dingen des levens.
!!!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik wil een DVD van Garden State en aluminium fotolijstjes van de HEMA voor mijn verjaardag.
Vond hem wel aardigquote:Op donderdag 7 september 2006 00:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hij speelt weer met je tieten?
Sorry.. die was flauw!![]()
Nee, we hebben plezier om je piemel.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hij speelt weer met je tieten?
Sorry.. die was flauw!![]()
Litso kijkt hem zeker niet omdat Zach Braff ook in Scrubs speelt.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
!!!!!
Jij kent Garden State wél!
!
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, we hebben plezier om je piemel.
Geen idee. Hij kende hem niet. Tsk.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Litso kijkt hem zeker niet omdat Zach Braff ook in Scrubs speelt.
Nee, omdat ik 'm niet ken.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Litso kijkt hem zeker niet omdat Zach Braff ook in Scrubs speelt.
Ik heb hem op de PC staan, maar het geluid is niet synchroon.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen idee. Hij kende hem niet. Tsk.
Wij zijn hartsvriendinnen en daar kom jij niet zomaar tussen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nu jíj hem noemt gaat meneer hem downloaden.
Vlecht jij wel 's zijn haar?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wij zijn hartsvriendinnen en daar kom jij niet zomaar tussen.
En ze lakken elkaars teennagels enzo.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vlecht jij wel 's zijn haar?.
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:22 schreef DeLeider het volgende:
Verveeld, slapen, dag.
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 7 september 2006 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdomme! Tyfus! Aars! Piemelbrie!
Veveling
.
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdomme! Tyfus! Aars! Piemelbrie!
Veveling
.
Ik heb nog steeds dat PvA liggen dat morgenochtend af moet, hoor!quote:
WTF BIOquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
WTF BIO:D:D:D:Ddd@@@@1!!!1111eins
Ik leef onder een steen geloof ik.
Ik vond Heya eigenlijk wel leukquote:Op donderdag 7 september 2006 00:39 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Eigenlijk is heya niet eens zo slecht nummer als je hem op een betere manier hoort.
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik vond Heya eigenlijk wel leuk.
Daarom maak ik ook chiptunes.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Simpel gebrachte muziek, blijft toch altijd het mooiste
Ken je Oval? Toevallig?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:49 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Daarom maak ik ook chiptunes.
Sinussen, triangles, saw's en squares.
Ik weet niet of jij het onder bliepmuziek vind vallen. Het is meer glitch. Maar hele toffe glitch.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:55 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Nope, ik weet wel wat een oval is though
Onder de indruk.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:13 schreef rompompom het volgende:
Ziehier, een nutteloze TVP.
Voorbeeld.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het onder bliepmuziek vind vallen. Het is meer glitch. Maar hele toffe glitch.
Dat is inderdaad IDM of glitch.quote:
Mosaik doet me soms denken aan sommige artiesten van het Basic Channel/Chain Reaction label. En dat is standaard tof.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:32 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad IDM of glitch.
Vind ik maar niks, bij mij moet er melodie inzitten anders is het kut.
(zie mosaik.se ik kan het niet genoeg zeggen.)
np: imua elamaanquote:Op donderdag 7 september 2006 01:32 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad IDM of glitch.
Vind ik maar niks, bij mij moet er melodie inzitten anders is het kut.
(zie mosaik.se ik kan het niet genoeg zeggen.)
Monolake.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mosaik doet me soms denken aan sommige artiesten van het Basic Channel/Chain Reaction label. En dat is standaard tof.
Ik ben er.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:06 schreef Zaeqomqommer het volgende:
http://nectarine128.de.alldas.org:8002/listen.pls
already listeningquote:Op donderdag 7 september 2006 02:06 schreef Zaeqomqommer het volgende:
http://nectarine128.de.alldas.org:8002/listen.pls
nectarine en kohina luisteren, http://maf464.free.fr/mp3/quote:Op donderdag 7 september 2006 02:09 schreef ehqo het volgende:
c. Ik moet eens met je praten en allerlei nieuwe muziek ontdekken..
Ik heb msn dude.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:09 schreef ehqo het volgende:
c. Ik moet eens met je praten en allerlei nieuwe muziek ontdekken..
Dat lijkt me een mooi klusje voor overdag een keer. Hoezee bookmarks.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
nectarine en kohina luisteren, http://maf464.free.fr/mp3/
en www.cerror.be leegrukken en pouet.org leegrukken
tip van KS, hou je dataminer in de aanslagquote:Op donderdag 7 september 2006 02:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat lijkt me een mooi klusje voor overdag een keer. Hoezee bookmarks.
Bij voorbeeld.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je nou c. sponsort kan hij ook naar de meet komen ekko.
LUISTEREN! : http://nectarine128.de.alldas.org:8002/listen.plsquote:Op donderdag 7 september 2006 02:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je nou c. sponsort kan hij ook naar de meet komen ekko.
Ik ben aan het skypenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:20 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
LUISTEREN! : http://nectarine128.de.alldas.org:8002/listen.pls
Ik was er nog immer.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:20 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
LUISTEREN! : http://nectarine128.de.alldas.org:8002/listen.pls
ik wil tao gvdquote:Op donderdag 7 september 2006 02:28 schreef Zaeqomqommer het volgende:
JUMP MEE OP AGEMIXER!
WE wat WE ik heb geen gebakquote:Op donderdag 7 september 2006 09:15 schreef Angel-Eyez het volgende:
morgen.. we hebben gebak bij de koffie vandaag
sja.. maar jij hebt gister ook de zon niet gedeeld met mijquote:Op donderdag 7 september 2006 09:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
WE wat WE ik heb geen gebak
Goed punt welquote:Op donderdag 7 september 2006 09:21 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
sja.. maar jij hebt gister ook de zon niet gedeeld met mij
die had ik dan weer mee kunnen nemen.. aangezien ik nog steeds een paar in mijn koelkast heb liggen en ze zelf niet drinkquote:Op donderdag 7 september 2006 09:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goed punt wel, maar ik had geen bier dus het was niet echt ideaal
Ja en ik had een zonnebril van je kunnen nemen, want die pas jij toch nietquote:Op donderdag 7 september 2006 09:26 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
die had ik dan weer mee kunnen nemen.. aangezien ik nog steeds een paar in mijn koelkast heb liggen en ze zelf niet drink
Ik kan er ook niks aan doen, dat FC Volendam alleen op elkander reageerd hier Tiekquote:Op donderdag 7 september 2006 09:33 schreef Misstique het volgende:
ja enig... en dan beschuldigt worden dat we MSN-en.. moeten ze maar hier komen postenquote:Op donderdag 7 september 2006 09:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en ik had een zonnebril van je kunnen nemen, want die pas jij toch niet
Maar het is weer beffen met AE&Spook time
Ja inteelt enzoquote:Op donderdag 7 september 2006 09:36 schreef Misstique het volgende:
FC Volendam?
Ja die heeft een voorbeeldfunctiequote:Op donderdag 7 september 2006 09:39 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja enig... en dan beschuldigt worden dat we MSN-en.. moeten ze maar hier komen posten![]()
maar Mt helpt al zie ik
maar als het dus 1 op 1 wordt... moet je dus stoppen, want anders....quote:Op donderdag 7 september 2006 09:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die heeft een voorbeeldfunctie
Nee joh ben je gek, op Fok mag allesquote:Op donderdag 7 september 2006 09:44 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
maar als het dus 1 op 1 wordt... moet je dus stoppen, want anders....
goh.. ja en in meervoud nog welquote:Op donderdag 7 september 2006 09:47 schreef Ghostbuster het volgende:
En ik heb voor de toepasselijkheid pruimen als ontbijt
best grappig als je in BEF zit
Ja als ze zo zijn, kan ik er wel meerdere tegelijk aanquote:Op donderdag 7 september 2006 09:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
goh.. ja en in meervoud nog wel
Beschuldigen is een groot woord, er mogen best 2-gesprekken zijn hier, maar het valt de laatste tijd op dat BeF volgegooid wordt met prietpraat en ik vind dat persoonlijk een jammerlijke ontwikkeling. Je hoeft hier niet elke scheet die je laat te melden..quote:Op donderdag 7 september 2006 09:39 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja enig... en dan beschuldigt worden dat we MSN-en.. moeten ze maar hier komen posten![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:00 schreef Pheno het volgende:
Hallo, ik ben uitteelt hier
nja ik snap je punt wel.... maar helemaal redelijk is het niet.. zie wel kortere en meer nuttelozere dingen voorbij komen... maar goed desalniettemin zal ik er rekening mee houden, over meets kan ik niet meepraten.. dus blijft weinig overquote:Op donderdag 7 september 2006 09:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Beschuldigen is een groot woord, er mogen best 2-gesprekken zijn hier, maar het valt de laatste tijd op dat BeF volgegooid wordt met prietpraat en ik vind dat persoonlijk een jammerlijke ontwikkeling. Je hoeft hier niet elke scheet die je laat te melden..
ja altijd met dat schattige gezichtje om de hoekquote:Op donderdag 7 september 2006 10:00 schreef Pheno het volgende:
Welkom.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:00 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |