Wéér een reden om het een dag eerder te doenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh trouwens.
Ik kan de 16e niet, blijk al iets anders gepland te hebben wat ik écht niet af kan zeggen. Ik wil verder best de logistiek regelen maar jullie zullen het zonder mij moeten doen.
Dat is wel heel drastischquote:Op woensdag 6 september 2006 22:00 schreef Misstique het volgende:
Iedereen moet dood.
Anders verplaatsen we hem naar de 15e?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh trouwens.
Ik kan de 16e niet, blijk al iets anders gepland te hebben wat ik écht niet af kan zeggen. Ik wil verder best de logistiek regelen maar jullie zullen het zonder mij moeten doen.
Doch effectief.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is wel heel drastisch.
Alsof jij nu nog wat in te brengen hebtquote:Op woensdag 6 september 2006 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn wel heel happig om te verplaatsen hè?! Dat gaat niét gebeuren, puh!
Neuqen?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb krullen! BS was tof! Amstel!
Knap én cynistisch.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:00 schreef Misstique het volgende:
Iedereen moet dood.
quote:
Gelukkig kan hij die van jou proberen!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoppa, daar gaat je kans om Chowi's baarmoeder nader te bestuderen.
Spijtig. Dan moeten we een niet-vleselijke relatie aangaan. Die zijn diep.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoppa, daar gaat je kans om Chowi's baarmoeder nader te bestuderen.
Ik sta open voor nieuwe krullen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kan hij die van jou proberen!
Die baarmoeder vast ook wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:08 schreef ehqo het volgende:
Die zijn diep.
Ik wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:10 schreef ehqo het volgende:
Ik heb geeneens krullen.
Krullen zijn overratedquote:Op woensdag 6 september 2006 22:10 schreef ehqo het volgende:
Ik heb geeneens krullen.
Dan heb je geen schijn van kans bij de meiden hier.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:10 schreef ehqo het volgende:
Ik heb geeneens krullen.
Kalend?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:10 schreef ehqo het volgende:
Ik heb geeneens krullen.
Ik kan 16 September niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan heb je geen schijn van kans bij de meiden hier.
Die grap wordt heel snel oud.quote:
Dat haar van jou is toch altijd verborgen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:15 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Net als ik dus.
Wat zijn we ook doorsnee.
Het is een hel.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:15 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Net als ik dus.
WJDZquote:Op woensdag 6 september 2006 22:15 schreef JDude het volgende:
Er mist een spatie in de TT.
Ik kan 16 september niet.quote:
Of je hebt geen krullen nodig om Tof te zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 22:15 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Net als ik dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |