Klinkt een beetje als een ouderwetse man.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:57 schreef waterfly het volgende:
Jeeeez ik hou het hier niet bij......
afijn beter laat dan nooit:
* Xanthe en man proficiat met jullie dochter Merel![]()
* Gabberhead hiephiephiepmet de zwangerschap.
* Ka-stone:![]()
Net bij de HA geweest. hihihihi. Wat een typische vent. Om een lang verhaal kort te maken, hij feliciteerde ons, toen het standaardpraatje, VK-praktijk moet ik zelf zoeken en bellen medio oktober, zwangerschap is een puur natuurlijk procesbladibla en foliumzuur gelooft hij niet zo in??
Nu slik ik sowieso al altijd extra vitamine B waar dat in zit, maar ik ga lekker toch dalijk naar de drogist voor zo'n potje zwangerschapstotaal ofzo....
Huisartsen zijn rare mensen...![]()
Normaal gesproken heb je rond 10-12 weken de 1e afspraak bij de VK, dus dat is medio oktober. Dus het is idd erg handig om al eerder te bellen, zodat ze nog tijd hebben je in te plannen. En bovendien, als je daarvoor al vragen hebt, kun je ze dan ook al bellen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:57 schreef waterfly het volgende:
Net bij de HA geweest. hihihihi. Wat een typische vent. Om een lang verhaal kort te maken, hij feliciteerde ons, toen het standaardpraatje, VK-praktijk moet ik zelf zoeken en bellen medio oktober, zwangerschap is een puur natuurlijk procesbladibla en foliumzuur gelooft hij niet zo in??
Nu slik ik sowieso al altijd extra vitamine B waar dat in zit, maar ik ga lekker toch dalijk naar de drogist voor zo'n potje zwangerschapstotaal ofzo....
Huisartsen zijn rare mensen...![]()
Het schijnt goed te zijn dat je zulke nare dromen hebt omdat je dan al vast die situaties kan verwerken voor het geval je ze gaat meemaken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:48 schreef PM-girl het volgende:
Meld!
Raar gedroomd vannacht. Ik was bevallen maar was er niet bij geweest! (onder narcose en daarna ook weggegaan ofzo?) Was iig met de vacuumpomp gebeurd.
Vriendje had het kind een hele andere naam gegeven dan ik wilde en ik had er ook weinig mee. Oja, ik moet borstvoeden. Op zich niet eng, maar wel akelig omdat het wel heel echt leek.
Gelukkig, dromen zijn bedrog!!
quote:Greenpeace is geschokt door de bevindingen van TNO. "Ik kan me van de afgelopen vijf jaar niet herinneren dat er zulke hoge concentraties weekmakers zijn aangetroffen in onderzoeken", aldus Bart van Opzeeland, namens Greenpeace verantwoordelijk voor de campagnes tegen giftige stoffen. "Weekmakers hebben een hormoonverstorende werking. Ze kunnen een rol spelen bij het ontstaan van kanker en ze hebben een negatieve invloed op de ontwikkeling van het ongeboren kind tijdens de zwangerschap. Na de geboorte zijn er ook gezondheidseffecten."
"Seksspeeltjes vol met weekmakers"quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:51 schreef chacama het volgende:
En waar zitten die weekmakers dan in....waar moet ik allemaal op letten....
Tja, dan toch maar even de kast opschonen en alleen de 'harde' items bewaren voor gebruik....quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:57 schreef linda856763 het volgende:
[..]
"Seksspeeltjes vol met weekmakers"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |