Ik had ook de meesten ik de eerste post dus niet meer dan gerechtigheidquote:
Ik snapte al nx van de vraagquote:Op woensdag 6 september 2006 22:04 schreef wyccie het volgende:
Ik deel geen punten uit, ik wil het gewoon weten.
Dat weet ikquote:Op woensdag 6 september 2006 22:05 schreef Etcetera het volgende:
Frank komt uit Nijmegenvolgens wiki iig
heb jij nog een voorkeur voor in de OP? Wat is typisch ChrisJX?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik snapte al nx van de vraag
Ik snap überhaupt niet waar iedereen vandaan komt...
dát vroeg je nietquote:Op woensdag 6 september 2006 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Maar wat doet ie in de OP?
Dan ga ik voor ditquote:Op woensdag 6 september 2006 22:08 schreef Homdeck het volgende:
heb jij nog een voorkeur voor in de OP? Wat is typisch ChrisJX?
Het slot zelf of de plaats waar het staat?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:12 schreef wyccie het volgende:
Daar wil ik nog wel een keer naartoe.
ik heb je er tussen geproptquote:
"Dat zoeken we op. Ik zet één joker in. Stop de tijd."quote:Op woensdag 6 september 2006 22:09 schreef tong80 het volgende:
Wat zei Herman Brood toen hem gevraagd werd : 'Neemt u ********** tot uw wettelijke vrouw' ?
Het slot en de tuin.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef ChrisJX het volgende:
Het slot zelf of de plaats waar het staat?Het slot ben ik in 8 maanden 4 keer geweest
"mag ik een kanskaart?"quote:Op woensdag 6 september 2006 22:09 schreef tong80 het volgende:
Wat zei Herman Brood toen hem gevraagd werd : 'Neemt u ********** tot uw wettelijke vrouw' ?
Herman Brood :quote:
De metro nemen, uitstappen, naar binnen lopen, kaartje halen en doorlopen. En zo nog 3 keerquote:Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef wyccie het volgende:
Het slot en de tuin.
Hoe doe je dat, 4 keer in 8 maanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |