quote:Op woensdag 6 september 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
Meld hier als je een goed lopende aanval van Oranje ziet.
Hij werd er anders veel te makkelijk uitgelopenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Goede ingreep Heitinga
wat een eersteklas prutserquote:Op woensdag 6 september 2006 21:53 schreef appelsientje het volgende:
Tja natuurlijk blijft het slordig... we staan voor!!
En die Heitinga![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:55 schreef tong80 het volgende:
Hij mist Cocu zegt de verslaggever. Wat denk je van Davids, Seedorf, Makaaij, Zenden, van Nistelrooij, van Bommel hufter ? Maar dat mag je niet zeggen van je baas hè ?
Dat komt later wel.. eerst De Heitquote:Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waarom een verdediger als boulahrouz... tering we moeten vooruit
Jaliens, nog zo'n topperquote:Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef LuukBes het volgende:
Waar is Greene of Jaliens, 123 keer beter dan Scheitinga. Zelfs Verhaeg en Tiendalli halen een veel hoger niveau.
Paultje in oranjequote:Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef LuukBes het volgende:
Waar is Greene of Jaliens, 123 keer beter dan Scheitinga. Zelfs Verhaeg en Tiendalli halen een veel hoger niveau.
Faalde nog nooit in Oranje, en is ook geen geweldenaar, maar Heitinga is gewoon niveau Veendam, dus alles is al gauw beter.quote:
Daarom Boulaquote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef Droopie het volgende:
Dit trekt niet Nederland niet hoor tot het einde.
Geef mij Boulah dan maar op rechts, kan Ooijer tenminste vaker doorschuiven.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:59 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Faalde nog nooit in Oranje, en is ook geen geweldenaar, maar Heitinga is gewoon niveau Veendam, dus alles is al gauw beter.
Nou ja de eerste helft zag er wat beter uit.... Maar zodra ze voor staan... gaan ze achteruit voetballen..quote:Op woensdag 6 september 2006 21:59 schreef devv05 het volgende:
Gewoon precies dezelfde wedstrijd als zaterdagWat een prutsers.
Kan ik me niet herinneren, maar hoort ook niet in Oranje thuis natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:59 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Faalde nog nooit in Oranje, en is ook geen geweldenaar, maar Heitinga is gewoon niveau Veendam, dus alles is al gauw beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |