Uh, niet veel denk ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:46 schreef BB-King het volgende:
Ruud Hesp is keeperstrainer... wat wil hij Edwin allemaal nog leren dan?
Net als Menzo daarvoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:46 schreef BB-King het volgende:
Ruud Hesp is keeperstrainer... wat wil hij Edwin allemaal nog leren dan?
Zou Ruudje er wel eentje gescoord hebben?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef TheGeneral het volgende:
Huntelaar speelt ook weer matig.
Goh, wat raar als je welgeteld 1 bal hebt gehad die half op maat was, na zo'n 2 minutenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef TheGeneral het volgende:
Rustig man, hij hoeft van mij ook niet gelijk gewisseld te worden, of Ruud er wel in ofzo. Het is gewoon een constatering.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou Ruudje er wel eentje gescoord hebben?
En als Ruud had gespeeld.
Zou Klaas-Jan er wel eentje gescoord hebben?
Het was ook geen aanval gericht op jou, maar meer algemeen hehe.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Rustig man, hij hoeft van mij ook niet gelijk gewisseld te worden, of Ruud er wel in ofzo. Het is gewoon een constatering.
doet ie zondag ookquote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef TheGeneral het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
Meld hier als je een goed lopende aanval van Oranje ziet.
Hij werd er anders veel te makkelijk uitgelopenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Goede ingreep Heitinga
wat een eersteklas prutserquote:Op woensdag 6 september 2006 21:53 schreef appelsientje het volgende:
Tja natuurlijk blijft het slordig... we staan voor!!
En die Heitinga![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |