Hij heet Snaider hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 21:24 schreef P-azz het volgende:
ach het is een leuke match met als uitblinkers Kuyt & Sneijder!
2 - 1quote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef Borizzz het volgende:
Sow: Franrkijk - Italie 2-0....
agh Italië is wereldkampioen. Dan had ik zo'n wedstrijd wel met 10-0 willen verliezenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef Borizzz het volgende:
Sow: Franrkijk - Italie 2-0....
En hij liep pas op het laatste moment naar die tweede paal!quote:Op woensdag 6 september 2006 21:27 schreef Jnk18 het volgende:
sneijder en kuyt zn goed bezig. heitinga weer 2 klunzige acties m:(
gelukkig dat sneijder op de lijn stond die laatste vrije trap![]()
Edward van Cuilenborg, bedoel je waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 september 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
Toine van Peperstraten vindt het een aardige eerste helft
Toinequote:Op woensdag 6 september 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
Toine van Peperstraten vindt het een aardige eerste helft
1-0quote:Op woensdag 6 september 2006 21:29 schreef edje34 het volgende:
Wat is de tussenstand jongens??
Die van het darten inderdaad.. en formule 1 .. en.. dat doet ie nog meer eigenlijk?quote:
leuke pot.quote:
Dankquote:Op woensdag 6 september 2006 21:30 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
1-0
ook jmmr die buitenspel goal.. was echt op t randje.. stomme kuyt![]()
Nee is wel aardig om te zienquote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef Corksterr het volgende:
Hey is de wedstrijd qua spel nog een beetje de moeite waard? Of is het weer zo'n zaadwedstrijd?
Hij heeft van maand jaar gemaakt, zo ken ik er ook nog wel wat.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:23 schreef twi het volgende:
Trouwens, cultheld, wel matig dat je die usericon maar een maand houdt. De weddenschap stond voor een seizoen.
[..]
Of jij van jaar maand, zo ken ik er ook nog wel watquote:Op woensdag 6 september 2006 21:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft van maand jaar gemaakt, zo ken ik er ook nog wel wat.
Vraag dam maar.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Of jij van jaar maand, zo ken ik er ook nog wel wat
Wie zou jij dan wisselen? Behalve Van Persie voor Kuijt en andersom?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
kijk en zij wissel nwel gewoon, moet vb ook doen
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Of jij van jaar maand, zo ken ik er ook nog wel wat
Uh, niet veel denk ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:46 schreef BB-King het volgende:
Ruud Hesp is keeperstrainer... wat wil hij Edwin allemaal nog leren dan?
Net als Menzo daarvoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:46 schreef BB-King het volgende:
Ruud Hesp is keeperstrainer... wat wil hij Edwin allemaal nog leren dan?
Zou Ruudje er wel eentje gescoord hebben?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef TheGeneral het volgende:
Huntelaar speelt ook weer matig.
Goh, wat raar als je welgeteld 1 bal hebt gehad die half op maat was, na zo'n 2 minutenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef TheGeneral het volgende:
Rustig man, hij hoeft van mij ook niet gelijk gewisseld te worden, of Ruud er wel in ofzo. Het is gewoon een constatering.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou Ruudje er wel eentje gescoord hebben?
En als Ruud had gespeeld.
Zou Klaas-Jan er wel eentje gescoord hebben?
Het was ook geen aanval gericht op jou, maar meer algemeen hehe.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Rustig man, hij hoeft van mij ook niet gelijk gewisseld te worden, of Ruud er wel in ofzo. Het is gewoon een constatering.
doet ie zondag ookquote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef TheGeneral het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
Meld hier als je een goed lopende aanval van Oranje ziet.
Hij werd er anders veel te makkelijk uitgelopenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Goede ingreep Heitinga
wat een eersteklas prutserquote:Op woensdag 6 september 2006 21:53 schreef appelsientje het volgende:
Tja natuurlijk blijft het slordig... we staan voor!!
En die Heitinga![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |